Dat zijn wel felle blauwe ogenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Leipuri het volgende:
Richard "Rich" Neville...die van "Boyband" 5ive...
Toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu (hij poseerde onlangs voor de Gay Times):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef friekin_ het volgende:
Kan niet missen; Craig David toen:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En heel vroeger en nu:
[ afbeelding ]
knappe vrouw en niks veranderd kwa uitstralingquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:45 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andrea Elson, nu 44
Dat kan op een gegeven moment een pot nat droog worden. Zonde, dat uitgeteerde uiterlijk.quote:
Zou het stuiteren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan op een gegeven moment een pot nat droog worden. Zonde, dat uitgeteerde uiterlijk.
Het of hij?quote:
Stuiterbal. Vroeger vond ik 'm best leuk. Met rewind ... When the crowd say bo ... Selecta.quote:
I'm wokking away.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stuiterbal. Vroeger vond ik 'm best leuk. Met rewind ... When the crowd say bo ... Selecta.
Ik dacht even dat je Nicole en Kim bedoeldequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen die horrorkinderen even onder een spoilertag ja? Graag? Dank je.
Haha! Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Nicole en Kim bedoelde!
Dat zuinige mondje heeft hij altijd al gehad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:59 schreef dennis83 het volgende:
Iemand gisteren Daan Schuurmans gezien bij Rtl Late Night? Grijs, lange kinnebakkes en een zuunig trekkend mondje, opgeföhnd haar. Echt een ouwe bal geworden.
[ afbeelding ]
2007 35 jaar oud
[ afbeelding ]
2014 42 jaar oud
Ook weer typisch iemand die knap oud wordtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:28 schreef Vlindur het volgende:
Humberto Tan in 1992:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1995:
[ afbeelding ]
2013:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:17 schreef SEMTEX het volgende:
Amy Locane (Melrose Place, Cry baby) toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu, in de bak, omdat ze iemand dood heeft gereden
[ afbeelding ]
http://www.newser.com/tag(...)icular-homicide.html
Maar ik was in de war met Josie Bisettquote:Op donderdag 30 januari 2014 02:17 schreef SEMTEX het volgende:
Amy Locane (Melrose Place, Cry baby) toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu, in de bak, omdat ze iemand dood heeft gereden
[ afbeelding ]
http://www.newser.com/tag(...)icular-homicide.html
Ik blijf me verbazen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:10 schreef dennisjv het volgende:
James Spader nu
Speelt tegenwoordig geweldig in The Blacklist
[ afbeelding ]
Misschien een dwerg?quote:Op donderdag 4 september 2014 16:21 schreef Koningin het volgende:
Dit kwam op mijn Twitter voorbij:
[ afbeelding ]
Jonathan Lipnicki (Jerry Maguire, Stuart Little) then and now
Die rechtse ziet er erg nep uit...
Wat een apart gezicht heeft die manquote:
Dat was nog niet eens toen de X-files begon, maar alweer wat later!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:25 schreef Turbomuis het volgende:
Mulder en Scully toen X-files begon, 21 jaar geleden, en nu
[ afbeelding ]
Het is voor een film, maar het is niet alsof hij helemaal getransformeerd is voor deze rol. Beetje kilo's erbij misschien, en wat donker vettig haar, maar komt toch aardig in de buurt van de andere foto van hem hierboven.quote:Op woensdag 10 september 2014 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh het is voor een film. Telt niet.
http://www.dailymail.co.u(...)ilm-Yoga-Hosers.html
Blijft een mooie vrouw, gelukkig nog geen plastische chirurg te bekennen .quote:Op woensdag 10 september 2014 18:25 schreef Turbomuis het volgende:
Mulder en Scully toen X-files begon, 21 jaar geleden, en nu
[ afbeelding ]
Waar zijn de nu foto's?quote:Op maandag 15 september 2014 16:08 schreef Iwanius het volgende:
Jack ages well zoals dat heet.![]()
Maar even naar eigen bodem als het om "sterren"van toen gaat.
Zusjes Maywood & co en de rest spreekt voor zich.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:00 schreef kvd het volgende:
Richard Dean Anderson (MacGyver) toen
[ afbeelding ]
En nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een veranderingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Ian Somenhalder in 2002
[ afbeelding ]
en
Recent
[ afbeelding ]
Die heeft zn oren laten doen!
(We kijken sindskort en hij speelt er ook in mee, maar hij ziet er nu toch wel een stukkie beter uit!)
N0h. iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat een veranderingStiekem vind ik 'm in 2002 toch ook wel heel leuk hoor, iets meer een sulletje
![]()
En volgens mij ben je de titel van de serie vergeten in je laatste zin![]()
2e van links is met zijn hoofd in een stofzuiger blijven hangen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
Spandau Ballet toen:
[ afbeelding ]
nu:
[ afbeelding ]
Mijn gaydar gaat ervan af
Hij heeft zo'n gelikte, nietszeggende mannelijke modepopsmoel gekregen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Ian Somenhalder in 2002
[ afbeelding ]
en
Recent
[ afbeelding ]
Die heeft zn oren laten doen!
(We kijken sindskort Lost en hij speelt er ook in mee, maar hij ziet er nu toch wel een stukkie beter uit!)
En haar hoofd lijkt nu te smal voor haar gezicht. Ze is nog steeds wel stevig, dus gelukkig niet doorgeslagen naar graatmager.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:03 schreef vencodark het volgende:
Missy!ik moet eraan wennen.
Ze moet er vast hard aan werken want het lijkt mij een 'big girl' van nature.
Volgens mij is ze ziek (ik dacht een auto-immuunziekte) en is ze daardoor ook veel afgevallen. Ziekte inmiddels redelijk onder controle dacht ik, maar gewichtsverlies was niet echt vrijwillig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:38 schreef Teslynd het volgende:
[..]
En haar hoofd lijkt nu te smal voor haar gezicht. Ze is nog steeds wel stevig, dus gelukkig niet doorgeslagen naar graatmager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |