Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Ik zeg doen, kan je daar je eigen handeltje beginnen, gewoon fucking duur verkopenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
haha nee.Lijkt me geen goed plan.
![]()
4-fa bolletjes ook echt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
ik ga zo dadelijk echt wegbakken op m'n paard, lange broek en laarzen aan en alles, gvd.
euhm bedankt he.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg doen, in hongarije gepakt worden met bolletjes slikken![]()
.
Pindakaas staat niet op de lijst met verboden middelen.quote:
het gaat niet zozeer om drugshonden, die hebben we amper in NL. het probleem is angsthonden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pindakaas staat niet op de lijst met verboden middelen.![]()
Een maat van me pakte het een paar jaar terug goed aan.
Wiet met zakje in een condoom proppen, ding afwassen net als je handen. Plakband om je condoom, daar omheen een maandverband met aftershave. Weer plakband en toen in de pindakaas.
"Zo en laat die drugshond het nu nog eens ruiken"![]()
Paarden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
ik ga zo dadelijk echt wegbakken op m'n paard, lange broek en laarzen aan en alles, gvd.
ga vakantie vieren en niet fokken danquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
323![]()
Gr vanaf een Turks terras met wifi
Zussiequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
323![]()
Gr vanaf een Turks terras met wifi
door paarden gestoken worden door horzels watquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paarden.![]()
Vooral in de zomer zijn het echt stinkbeesten. Inpoetsen met azijn tegen de horzels en alsnog gestoken worden door die krengen. Over de rest wil ik niet eens klagen.
Vacuum in koffiequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pindakaas staat niet op de lijst met verboden middelen.![]()
Een maat van me pakte het een paar jaar terug goed aan.
Wiet met zakje in een condoom proppen, ding afwassen net als je handen. Plakband om je condoom, daar omheen een maandverband met aftershave. Weer plakband en toen in de pindakaas.
"Zo en laat die drugshond het nu nog eens ruiken"![]()
Doet het nietquote:
Ja oke je hebt gelijk, je bent wel een beetje een figuur wat ze snel zouden kunnen aanhoudenquote:
Paardenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Paarden.![]()
Vooral in de zomer zijn het echt stinkbeesten. Inpoetsen met azijn tegen de horzels en alsnog gestoken worden door die krengen. Over de rest wil ik niet eens klagen.
Wrm, word je nerveus van die enorme penissen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef BaasBanaan het volgende:
Geen paardengelul in dit topic alsjeblieft.
Ik speel niet met mijn eten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm, word je nerveus van die enorme penissen?
Ja, ons probleem was de poolse grens waar ze elk jaar staan met spiegels op een stokje en een zooi honden. Vooral met een nederlands kenteken pikken ze je er daar zo uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer om drugshonden, die hebben we amper in NL. het probleem is angsthonden.
Was het zo onduidelijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
door paarden gestoken worden door horzels wat
Spiegels op een stokje, bolletjes slikken werkt dus niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ons probleem was de poolse grens waar ze elk jaar staan met spiegels op een stokje en een zooi honden. Vooral met een nederlands kenteken pikken ze je er daar zo uit.
[..]
Was het zo onduidelijk?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor mij niet iig, maar kan ik hieruit concluderen dat jij paardgereden hebt ooit?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Spiegels op een stokje, bolletjes slikken werkt dus niet.
Oh dat is wel leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:07 schreef Sardu het volgende:
![]()
Niet als sport of met een serieus doel. Gewoon lekker buiten hobbelen als een eckte cowboy. Jointje roken en stoned weer verder hobbelen.
Ik had even een extreem bazige MI van jequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Niet als sport of met een serieus doel. Gewoon lekker buiten hobbelen als een eckte cowboy. Jointje roken en stoned weer verder hobbelen.
Danku.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had even een extreem bazige MI van jeDiep ontzag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Danku.![]()
Ik had vroeger helemaal niks met die beesten hoor, mijn ex reed veel paard en was er ook druk mee. Ik wou het opzich wel leren want in tijden van nood moet je natuurlijk alles kunnen besturen van fiets tot helicopter.
Toen ik eenmaal wist hoe ik zo'n beest moest besturen vond ik niks leuker dan ermee door het bos te hobbelen.Mijn moeder heeft me altijd gepushed om het eens te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar is er eigenlijk nooit van gekomen.
Lijkt me wel tof eigenlijk. Fucking brute machtige beesten.![]()
horzels, vliegende gelovigen!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doet het niet
[..]
Ja oke je hebt gelijk, je bent wel een beetje een figuur wat ze snel zouden kunnen aanhouden![]()
[..]
PaardenEn dat probleem met die horzels ken ik wel ja, of dat je paard zelf gestoken word en op hol slaat
Gewoon doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me altijd gepushed om het eens te doen.Maar is er eigenlijk nooit van gekomen.
Lijkt me wel tof eigenlijk. Fucking brute machtige beesten.
maar moet ik eigenlijk wel iemand hebben om mee te gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon doen.![]()
Ik ben er wel eens afgeflikkert maarja dat overkomt je met de fiets ook wel.
Niet met spijkerbroek op klimmen trouwens.![]()
Beest was 1.80 schofthoogte dus echt bruut hoog zitten.
Waarom? Heb je kleine beentjes en moet iemand je op dat paard tillen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar moet ik eigenlijk wel iemand hebben om mee te gaan.
Daar heb je het zelf naar gemaakt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:37 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik kreeg zojuist een compliment van Sardu, dus ik trek mij even terug om aandacht aan mijn stijfje te schenken.
TEPEL. BAN!quote:
Die 'piew' is toch gewoon omdat je opeens de stroom er af haalt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef Studeur het volgende:
Klote, asus laptop staat vast op "attempting repairs" nadat ik de batterij eruit haalde toen hij vastliep waarna een vreemd "piew" geluidje klonk.
iemand met een paard en skills.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarom? Heb je kleine beentjes en moet iemand je op dat paard tillen?
kutleventje van een computerleek.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die 'piew' is toch gewoon omdat je opeens de stroom er af haalt?
Mijn laatste keer op een paard is 6/7 jaar geleden. Ik heb zelf niet zo'n knol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
iemand met een paard en skills.Ja.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik vind negerinnen een beetje eng...
Ze zijn stiekem ook roze van binnen heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Waarom? Ik vind de shades van een donkere kleur geil
![]()
ik val echt niet op zwart.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik vind negerinnen een beetje eng...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem ook roze van binnen heb ik me laten vertellen.
Mindfuck, alles!
Zwarte mensenquote:
Ik heb geen idee. Nog nooit 1 in het wild mee mogen maken.quote:
En dan die taart doorboren met je lul.quote:
Ze zeggen altijd je bent geen echte ruiter als je er nooit afgeflikkerd bent. Maar ben wel eens de lucht in gevlogen en met m'n buik op het hek geland zo dubbelgeklaptquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon doen.![]()
Ik ben er wel eens afgeflikkert maarja dat overkomt je met de fiets ook wel.
Niet met spijkerbroek op klimmen trouwens.![]()
Beest was 1.80 schofthoogte dus echt bruut hoog zitten.
Aah naarquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd je bent geen echte ruiter als je er nooit afgeflikkerd bent. Maar ben wel eens de lucht in gevlogen en met m'n buik op het hek geland zo dubbelgeklapt
Au, ben gelukkig nooit ergens met m'n kop tegenaan geknald. Maar dat is wel link hoor alstie op je voet gaat staan, als het op die overgang van je voet naar been terecht komt dan issie zo gebrokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aah naar
Ik zat eens op een paard dat op hol sloeg van vonken van een voorbijrijdende trein (was winter), en die bokte mij eraf zo met m'n hoofd op de houten rand van de bakHersenschudding allez
En zo veel pijnlijke tenen van paarden die er vrolijk op gaan staan als je ze aan het borstelen bent
Laatste keer dat dat gebeurde (is ook alweer weet ik hoeveel jaar terug, moet echt weer eens paardrijden) schrok ik er niet eens van, ik wachtte gewoon rustig tot hij z'n been weer verzette
Maar deed wel pijn
Ja, dan is het knak met je voetjequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Au, ben gelukkig nooit ergens met m'n kop tegenaan geknald. Maar dat is wel link hoor alstie op je voet gaat staan, als het op die overgang van je voet naar been terecht komt dan issie zo gebroken![]()
En dan vinden mensen paardenmeisjes zo kak en saai enzo maar eigenlijk is t toch best gevaarlijk
I just did, hehequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
PaardenIk heb echt zin om weer eens een vette buitenrit te maken ofzo.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Unscrewed het volgende:
Holy shit, nu heb ik weer zin in mushrooms
Waren ook niet de twee sterkste seizoenen. Kijk je die nieuwe nu ook? (S7)quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd fokking gay overkomen, en zo'n kut slome uitdrukking telkens
Jep, de laatste aflevering (3) vond ik echt een beetje om te huilenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waren ook niet de twee sterkste seizoenen. Kijk je die nieuwe nu ook? (S7)
Seks?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
Dat gevoel dat je ergens zoveel zin in hebt, dat je je hart voelt kloppen door je ribkast
Ik vind shrooms wel leuker dan truffels.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
Dat gevoel dat je ergens zoveel zin in hebt, dat je je hart voelt kloppen door je ribkast
Ja die met die bolimia chick. Ik wacht de volgende aflevering nog ff afquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep, de laatste aflevering (3) vond ik echt een beetje om te huilenFucking saai en dat hele verhaal loopt zo vaag
weet niet of je die al gezien hebt?
[..]
Seks?
Yes.quote:
Erger jij je ook aan die enorme overbeet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die met die bolimia chick. Ik wacht de volgende aflevering nog ff afik vond die met effy opzich vrij sterk. Vond het ook tof dat die andere twee ook weer erbij waren
Gekste wat ik ooit meegemaakt heb is dat dat beest schrok van een auto met lekke uitlaat en dat ik in de sloot lag met dat beest half op me.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd je bent geen echte ruiter als je er nooit afgeflikkerd bent. Maar ben wel eens de lucht in gevlogen en met m'n buik op het hek geland zo dubbelgeklapt
Ken ik alquote:
De hele tijd zo'n duffe uitdrukking jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Erger jij je ook aan die enorme overbeet?
wtfquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gekste wat ik ooit meegemaakt heb is dat dat beest schrok van een auto met lekke uitlaat en dat ik in de sloot lag met dat beest half op me.
Ja oke maar van die ontspoorde jongeren is haast niks meer overgebleven, dat maakte het juist wel zo leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De hele tijd zo'n duffe uitdrukking jamaar ik blijf de sfeer (ook doormede door de soundtrack) nog steeds sterk vinden!
Nee, ik lag dieper dan het paard dus naast een beetje kop en spierpijn ging het wel goed. Probeer zo'n apparaat maar eens terug te krijgen als ie op hol slaat.quote:
Ja true maar aan de andere kant als ze nu weer naar de klote gaan dan blijft het teveel van hetzelfde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke maar van die ontspoorde jongeren is haast niks meer overgebleven, dat maakte het juist wel zo leuk
Ik niet met jouquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil wel een keertje truffels met Vas doen
Tss, speel nou eens mee zegquote:
Dat weet ik maar heb bij shrooms altijd meer het gevoel gehad overgeleverd te zijn en bij truffels kan ik opzich nog wel normale gesprekken voeren zonder mijzelf kwijt te raken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ken ik al
Truffels en Shrooms hebben dezelfde werkzame stof (Psilocybine)?
Alleen Shrooms zijn veel potenter... en illegaal
(omdat niet mee eens)
Als ze het bit tussen hun tanden geklemd hebben dan kan je niks anders doen dan eraf springen, dan stoppen ze sowieso vanzelfquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, ik lag dieper dan het paard dus naast een beetje kop en spierpijn ging het wel goed. Probeer zo'n apparaat maar eens terug te krijgen als ie op hol slaat.
Ja oke, maargoed aan de andere kant, 7 seizoenen weet je, misschien was het ook wel genoeg geweest nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja true maar aan de andere kant als ze nu weer naar de klote gaan dan blijft het teveel van hetzelfde.
Zou dat ook seksueele waarde hebben?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat weet ik maar heb bij shrooms altijd meer het gevoel gehad overgeleverd te zijn en bij truffels kan ik opzich nog wel normale gesprekken voeren zonder mijzelf kwijt te raken.
Daarom maar goed dat dit het laatste seizoen wordt en sluiten ze het leuk af op deze manierquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, maargoed aan de andere kant, 7 seizoenen weet je, misschien was het ook wel genoeg geweest nu
Ja maar voor wiet moet ze in beweging komen naar de coffeeshop weet je.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Unscrewed het volgende:
Aan mijn zus gevraagd of ze wiet voor me kan halen, "ik wil je niet helpen met blowen, sorry."
Daarna gevraagd om een peuk: "hij ligt op het kastje."Wat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Implying dat blowen erger is dan tabak
Maar tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar voor wiet moet ze in beweging komen naar de coffeeshop weet je.
Jij hebt toch ervaring met Hollandia? Heb je toevallig ook Atlantis geprobeerd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar voor wiet moet ze in beweging komen naar de coffeeshop weet je.
Nee daar heb je andere drugs voor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou dat ook seksueele waarde hebben?
"Oke shrooms, doe met me wat je wilt"
quote:
Als ik me niet vergis is Hollandia juist sterker dan de Atlantis, maar nee heb alleen Dragons Dynamite (nog sterker dan Hollandia) en de Hollandia zelf gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij hebt toch ervaring met Hollandia? Heb je toevallig ook Atlantis geprobeerd?
Ik wil namelijk volgende keer de overstap maken van Atlantis naar Hollandia, maar wil weten of het 'echt' zoveel extremer is, etc..
Ja dat bedoelde ik, of het 'zoveel' extremer was dan Atlantis.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is Hollandia juist sterker dan de Atlantis, maar nee heb alleen Dragons Dynamite (nog sterker dan Hollandia) en de Hollandia zelf gehad
Ik heb geen idee. Ding ging op zijn achterste poten richting sloot, voordat ik het wist lag ik in de sloot met dat beest boven mij en was het zaak daar zo snel mogelijk weg te komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ze het bit tussen hun tanden geklemd hebben dan kan je niks anders doen dan eraf springen, dan stoppen ze sowieso vanzelf
[..]
Ja oke, maargoed aan de andere kant, 7 seizoenen weet je, misschien was het ook wel genoeg geweest nu
Ik doe altijd het hele bakje in een lemon tek, dan is de trip sowieso veeeeul sterker, moet je echt eens doen dan, is een aanrader, hoef je ook niet een uur te wachten tot je de eerste effecten voelt maar al na een kwartier al.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, of het 'zoveel' extremer was dan Atlantis.
En dan gewoon de volle 15gr? ;o
Was dat sterk genoeg dat je echt in de trip blijft en niet jezelf eruit kan halen, zeg maar?
Want dat is het kutte van een lage dosis, je kan jezelf eruit helpen :\
Kauwen en wegspoelen met bier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe altijd het hele bakje in een lemon tek, dan is de trip sowieso veeeeul sterker, moet je echt eens doen dan, is een aanrader, hoef je ook niet een uur te wachten tot je de eerste effecten voelt maar al na een kwartier al.
Heb je dan ook geen/minder misselijkheid bij de opkomst?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe altijd het hele bakje in een lemon tek, dan is de trip sowieso veeeeul sterker, moet je echt eens doen dan, is een aanrader, hoef je ook niet een uur te wachten tot je de eerste effecten voelt maar al na een kwartier al.
Daar krijg je geen sterkere trip van en voel je hem ook niet sneller dus waaromquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kauwen en wegspoelen met bier.![]()
Of door een salade hakselen.
Hmm nee, dat heb ik eigenlijk altijd wel maar dat is echt ff 5 minuutjes liggen en dan weer weg, niks ernstigs zoals moeten kotsen ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je dan ook geen/minder misselijkheid bij de opkomst?
quote:
Omdat er vaak niet veel beters voor handen was. Die salade was het idee van een vriend omdat hij anders voor die tijd al moet nekken en dan de hele trip loopt te bitchen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar krijg je geen sterkere trip van en voel je hem ook niet sneller dus waarom
[..]
Hmm nee, dat heb ik eigenlijk altijd wel maar dat is echt ff 5 minuutjes liggen en dan weer weg, niks ernstigs zoals moeten kotsen ofzo
Herkenbaar, maar vaak ben ik er 'zo één' dus ik zeg maar niks, verderquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I just did, hehealleen is beetje vervelend als er dan mensen zijn die hun paard niet goed onder controle kunnen houden waardoor het galopperen onderbroken moet worden oid
Ja, heb ze de laatste keer geraspt en in zo'n 15cent toetje gedaan, bijna niet misselijk (eerst wel, maar als je jezelf overtuigd dat je niet misselijk bent, is dat ook zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar krijg je geen sterkere trip van en voel je hem ook niet sneller dus waarom
[..]
Hmm nee, dat heb ik eigenlijk altijd wel maar dat is echt ff 5 minuutjes liggen en dan weer weg, niks ernstigs zoals moeten kotsen ofzo
Oh ja, dan zou ik ze ook door iets anders pleuren jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat er vaak niet veel beters voor handen was. Die salade was het idee van een vriend omdat hij anders voor die tijd al moet nekken en dan de hele trip loopt te bitchen.
Oh ik werd niet misselijk van de smaak maar als de eerste effecten opkomen, dacht dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
Ja, heb ze de laatste keer geraspt en in zo'n 15cent toetje gedaan, bijna niet misselijk (eerst wel, maar als je jezelf overtuigd dat je niet misselijk bent, is dat ook zo) en ook geen vieze smaak
Nja peuken kun je op je 16e zelf legaal kopen, wiet voor je 18e niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Unscrewed het volgende:
Aan mijn zus gevraagd of ze wiet voor me kan halen, "ik wil je niet helpen met blowen, sorry."
Daarna gevraagd om een peuk: "hij ligt op het kastje."Wat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Implying dat blowen erger is dan tabak
Ja dat bedoelde ik ook, maar dat toetje werkte ook de smerige smaak wegquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou ik ze ook door iets anders pleuren ja
[..]
Oh ik werd niet misselijk van de smaak maar als de eerste effecten opkomen, dacht dat je dat bedoelde
Boeie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja peuken kun je op je 16e zelf legaal kopen, 18 niet.
Implying dat je zus dus niet illegaal bezig is als ze een 16 jarige een sigaret geeft, maar wel als ze wiet voor je koopt
Blijkbaar wel anders had je nu wiet gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boeie.
Niemand geeft iets om de wet
Ik weet zeker dat als ik 5 minuten voor de shop ga vragen, haalt iemand wiet voor me.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders had je nu wiet gehad.
Nja meestal hoef je er ook geen neuk om te geven enzo maar als je een keer een dikke boete krijgt voor iets kuts dan is het soms wel handig om braaf te doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boeie.
Niemand geeft iets om de wet
Dat is hoe ik het vroeger deed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik 5 minuten voor de shop ga vragen, haalt iemand wiet voor me.
Hoe kan ze een boete krijgen, though, als ze het helemaal mee naar huis neemt en het dan aan mij geeft?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja meestal hoef je er ook geen neuk om te geven enzo maar als je een keer een dikke boete krijgt voor iets kuts dan is het soms wel handig om braaf te doen
Ik doe dat soms nog steeds, hehe.quote:
Ja, ik kan al jaren gewoon naar binnen lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik doe dat soms nog steeds, hehe.
Ik ging dan altijd heel parra om de hoek staan wachten tot diegene terugkwam omdat ik eigenlijk bang was dat diegene er vandoor zou gaan met ons geldquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik doe dat soms nog steeds, hehe.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet legaal is om als meerderjarige wiet voor minderjarigen te kopen en dat je soms wel schijt kan hebben aan de wet maar er soms wel een dikke vette boete voor krijgt om de wet te overtreden en het dan allemaal ineens wat minder garpig isquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kan ze een boete krijgen, though, als ze het helemaal mee naar huis neemt en het dan aan mij geeft?
Ik ben 1997 geboren. Dus als ik 17 ben en het is 2015, ga ik het gewoon proberen. (15+3=18)quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik kan al jaren gewoon naar binnen lopen.
Haha nooit last mee gehad. Mja voor 5 euro.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging dan altijd heel parra om de hoek staan wachten tot diegene terugkwam omdat ik eigenlijk bang was dat diegene er vandoor zou gaan met ons geldLinke manier wel.
Is dat ooit gebeurd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging dan altijd heel parra om de hoek staan wachten tot diegene terugkwam omdat ik eigenlijk bang was dat diegene er vandoor zou gaan met ons geldLinke manier wel.
Ja maar soms grotere briefjes van 20 ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha nooit last mee gehad. Mja voor 5 euro.
Nee gelukkig niet, maar ben het ook vrij snel (vanaf mn 16e) zelf gaan halenquote:
Hoe kan je vanaf je 16e halen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar soms grotere briefjes van 20 ofzo
[..]
Nee gelukkig niet, maar ben het ook vrij snel (vanaf mn 16e) zelf gaan halen
Heb dat in maastricht wel voor 2 vlaamse meisjes gedaan. Heerlijke zoen en een leuke avond aan overgehouden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet legaal is om als meerderjarige wiet voor minderjarigen te kopen en dat je soms wel schijt kan hebben aan de wet maar er soms wel een dikke vette boete voor krijgt om de wet te overtreden en het dan allemaal ineens wat minder garpig is
Ik vond dat altijd zo klote bij het tankstation als ik erop gewezen werd om minderjarigen om hun ID te vragen als ze peuken wilden hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben 1997 geboren. Dus als ik 17 ben en het is 2015, ga ik het gewoon proberen. (15+3=18)
Hopen dat ze dan alleen naar het jaartal kijken.
Mag ik ze even lenen?quote:
Ik heb het maar één keer gedaan met vrienden, voor een tientjequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan sta je wel even voor lul ja, vooral als er iemand achter je staat te wachtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo klote bij het tankstation als ik erop gewezen werd om minderjarigen om hun ID te vragen als ze peuken wilden hebben.
Eerst bedenken vanaf welk jaar iemand 16 zou kunnen zijn, en als ze in dat jaar geboren zijn dan nog helemaal rekenen van "ohja in die maand wórden ze 16 dus dan zijn ze nu nog 15"
En dan nog helemaal moeilijk zitten te doen met de ID kaart van iemand uit 1995, terwijl diegene het jaar ervoor al 16 is geworden maar in mijn ogen iedereen uit 1995 of hoger gewoon nog op de basisschool zit weetje
Wij schraapten altijd wat geld bij elkaar om voor 5 of 10 euro bij de shop te halen. Tijdje later zat hier in de buurt een thuisdealer en als je genoeg bestelde kwam hij het brengen in zijn witte paupermercedes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
En dit ja. Ik wilde m'n vriend destijds toen dus altijd laten halen, maar mij vroegen ze eigenlijk nooit dus hij stuurde me dan alleen op pad als hij lui wasquote:
Ging ook een keer zo'n meisje om d'r ID kaart vragen, zegt ze "Eehhh, ik kom hier met de auto.."quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dan sta je wel even voor lul ja, vooral als er iemand achter je staat te wachten
Nouja aan de andere kant, sinds mn 18e word ik wel om ID gevraagd voor een biertje in de supermarktquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mag ik ze even lenen?
Ik betaal je ervoor
Heerlijk die tijd. Iedereen die 18 werd meteen naar de shop. Iemand rijbewijs gehaald? Eerste trip met rijbewijs had de shop en mcdonalds als bestemming.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dit ja. Ik wilde m'n vriend destijds toen dus altijd laten halen, maar mij vroegen ze eigenlijk nooit dus hij stuurde me dan alleen op pad als hij lui was
Mja al vrij snel was ik dus 18 toen, dus toen boeide 't sowieso al weinig meer
Enorm herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heerlijk die tijd. Iedereen die 18 werd meteen naar de shop. Iemand rijbewijs gehaald? Eerste trip met rijbewijs had de shop en mcdonalds als bestemming.![]()
I want a time machine.
Zo handig om een vrouw te zijn hequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dit ja. Ik wilde m'n vriend destijds toen dus altijd laten halen, maar mij vroegen ze eigenlijk nooit dus hij stuurde me dan alleen op pad als hij lui was
Mja al vrij snel was ik dus 18 toen, dus toen boeide 't sowieso al weinig meer
Eens. In het weekend krijg ik altijd gratis drankjes als ik mijn make-up en hoge hakken weer aan hebquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo handig om een vrouw te zijn he
Soms wel ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo handig om een vrouw te zijn he
Oh hier heb ik inderdaad wel gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms wel ja.
En alle avondjes dat je zonder een cent op zak de kroeg in gaat, en katsbezopen thuis komt
Whehehe iddquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef Monopoly het volgende:
Bij de shop in Lelystad mag je niet eens op het terrein (lees: bankje en een hoop stoeptegels en hekwerk) op zonder dat je je IDkaart/paspoort/rijbewijs bij je hebt
Waardeloze shop, sommige wiet is wel oké, maar achterlijke prijzen.
Deze man leeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sta bij de bushalte met berehap sate, rode ui. Shit man, 't leven is goed
Nja ik waarschuw de betreffende vriendengroep dan wel altijd dat ik geen geld heb dus eigenlijk niet kan komen, en dan zeggen ze zelf al "oooh joh betaal ik wel wat voor je!", en dan betaalt die ook wat voor je, en die, en die, en die ene wildvreemde man aan de andere hoek van de bar, hou je even een praatje met een andere wildvreemde, krijg je weer een biertje in je knuistje gedrukt. En voor je het weet heb je geen besef meer van waar je bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hier heb ik inderdaad wel gebruik van gemaakt
junk, alcoholverslaafde, sletquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik waarschuw de betreffende vriendengroep dan wel altijd dat ik geen geld heb dus eigenlijk niet kan komen, en dan zeggen ze zelf al "oooh joh betaal ik wel wat voor je!", en dan betaalt die ook wat voor je, en die, en die, en die ene wildvreemde man aan de andere hoek van de bar, hou je even een praatje met een andere wildvreemde, krijg je weer een biertje in je knuistje gedrukt. En voor je het weet heb je geen besef meer van waar je bent
oh ik heb het nooit zo van vrienden gekregen, ik doelde gewoon op wildvreemde mannenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik waarschuw de betreffende vriendengroep dan wel altijd dat ik geen geld heb dus eigenlijk niet kan komen, en dan zeggen ze zelf al "oooh joh betaal ik wel wat voor je!", en dan betaalt die ook wat voor je, en die, en die, en die ene wildvreemde man aan de andere hoek van de bar, hou je even een praatje met een andere wildvreemde, krijg je weer een biertje in je knuistje gedrukt. En voor je het weet heb je geen besef meer van waar je bent
Ja, ook dat dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh ik heb het nooit zo van vrienden gekregen, ik doelde gewoon op wildvreemde mannen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
Hee Mono, als je toch toevallig hier bent maar mijn blote tieten geen blik waardig gunt omdat je zo naar je laptopschermpje aan het staren bent...
Klik dan gelijk ff 2 peukjes
Ik ben er eigenlijk wel voorstander van om deze uitspraken met beeldmateriaal te ondersteunen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
Hee Mono, als je toch toevallig hier bent maar mijn blote tieten geen blik waardig gunt omdat je zo naar je laptopschermpje aan het staren bent...
Klik dan gelijk ff 2 peukjes
Goed moment om af te kickenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
Geen geld en geen tabak... maar ik moet even roken.
Zou ik naar buiten gaan om al mijn oude afvoertjes op te rapen en een nieuwe shag inelkaar te flansen?![]()
Dat kan je doen maar dan ben je wel al mijn respect verloren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
Geen geld en geen tabak... maar ik moet even roken.
Zou ik naar buiten gaan om al mijn oude afvoertjes op te rapen en een nieuwe shag inelkaar te flansen?![]()
Jaa, ik heb al 22uur en 30minuten niet gerookt, ik vind het wel lang genoeg geweestquote:
quote:
Nehh, hij weet genoegquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voorstander van om deze uitspraken met beeldmateriaal te ondersteunen.![]()
En nu een joint roken met mijn ouders.![]()
Heb ik jouw respect?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat kan je doen maar dan ben je wel al mijn respect verloren.![]()
Zelf ook wel eens zonder tabak gezeten en een paar dagen niet roken is zo gek nog niet.
Wat ben ik blij dat ik gewoon gestopt ben met roken zonder moeitequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jaa, ik heb al 22uur en 30minuten niet gerookt, ik vind het wel lang genoeg geweest
Ik ben niet verslaafdquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik gewoon gestopt ben met roken zonder moeiteMaargoed, was ook geen die hard roker en nog niet verslaafd
Zoek een zak met pindas ofzo. Even wat kauwen om het gevoel dat je moet roken weg te halen. Pepermunt werkt ook wel en anders op een knoop zuigen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik weet niet of ik kan slapen nuIk moet even roken mang moet moet
Ik pak wel een ijsje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoek een zak met pindas ofzo. Even wat kauwen om het gevoel dat je moet roken weg te halen. Pepermunt werkt ook wel en anders op een knoop zuigen.
dan weet je zeker dat je daarna nooit meer wilt roken; DOENquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
hoezo dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan weet je zeker dat je daarna nooit meer wilt roken; DOEN
Omdat het zo pauper is, heb een keer mijn halve sigaret aan een zwerver gegeven omdat ik niet kon aanzien dat ie peuken van de vloer zat te rapenquote:
Een kut likken van een heroïnehoer op de Keileweg na 3 uur 's nachts is nog lekkerder dan dat wat jij van plan bentquote:
Dit doe ik ook vaak. Kan dat ook echt niet aanzien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het zo pauper is, heb een keer mijn halve sigaret aan een zwerver gegeven omdat ik niet kon aanzien dat ie peuken van de vloer zat te rapen
Ja, ik heb al mijn geld uitgeleend aan anderenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het zo pauper is, heb een keer mijn halve sigaret aan een zwerver gegeven omdat ik niet kon aanzien dat ie peuken van de vloer zat te rapen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een kut likken van een heroïnehoer op de Keileweg na 3 uur 's nachts is nog lekkerder dan dat wat jij van plan bent
Dat dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan wil ze geeneens wiet voor je halen? Suf mens zeg
Meer dan dronken gewauwel komt er meestal niet uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een zwerver te melden heeft op filosofisch gebied, hij heeft rock bottom meegemaakt, de keiharde wereld. Is vast interessant.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer dan dronken gewauwel komt er meestal niet uit
Je moet niet de zwervers hebben maar die 'vrijgevochten' lui die helemaal hun eigen pad hebben getrokken. Joris' showroom had een paar briljante gasten waar ik wel eens een jointje mee wil roken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een zwerver te melden heeft op filosofisch gebied, hij heeft rock bottom meegemaakt, de keiharde wereld. Is vast interessant.
Vrijgevochten lui?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je moet niet de zwervers hebben maar die 'vrijgevochten' lui die helemaal hun eigen pad hebben getrokken. Joris' showroom had een paar briljante gasten waar ik wel eens een jointje mee wil roken.
Je denkt dat dat zo makkelijk is? Heerlijk jouw naïviteit somsquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Als ik genoeg geld had, en ik woonde op mezelf, zou ik misschien zo'n zwerver onderdak bieden bij mij, hem helpen afkicken als ie verslaafd is aan alcohol en hem de normale wereld in helpen.
Heeft ie veel meer aan dan soms een paar euro's die alleen maar bijdragen aan het probleem.
Denken dat ik dat zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je denkt dat dat zo makkelijk is? Heerlijk jouw naïviteit soms
Ja, die mensen die buiten de vertiefde maatschapij van ons toch heerlijk hun eigen simpele leventje leven zonder al dat gestres van alles om hen heen.quote:
Ik zoek zometeen wel die aflevering op waar je het over had en kijk ik hemquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die mensen die buiten de vertiefde maatschapij van ons toch heerlijk hun eigen simpele leventje leven zonder al dat gestres van alles om hen heen.
Kijktip: joris' showroom. Soms gekkies maar wel inspirerende mensen die ook hun verhaal doen.
Lekker je zuurverdiende geld en energie verspillen aan zo'n gast jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik dat zeg
Is echt wel een proces die jaren kan duren, of soms kan het helemaal niet, maar toch. Beter dan niks doen.
Ik zal even kijken of ik je nog een aanrader kan geven. Zitten ook wat mindere tussen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zoek zometeen wel die aflevering op waar je het over had en kijk ik hem
Wacht, kan jij hem misschien voor me zoeken, heb geen idee waar ik moet beginnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik je nog een aanrader kan geven. Zitten ook wat mindere tussen.
True. Daarom ook; als ik genoeg verdien (meer dan ik nodig heb).quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker je zuurverdiende geld en energie verspillen aan zo'n gast jaZou ik lekker overlaten aan zulke centra
Ja soms is dat gewoon zo simpel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je denkt dat dat zo makkelijk is? Heerlijk jouw naïviteit soms
ik heb liever de gemiddelde zwerver aan de macht in nederland dan mijn buurman, die zwerver zal zich nooit iets aantrekken van mooie praatjes; resultaat wil ie zien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je moet niet de zwervers hebben maar die 'vrijgevochten' lui die helemaal hun eigen pad hebben getrokken. Joris' showroom had een paar briljante gasten waar ik wel eens een jointje mee wil roken.
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/24-5-2013/joris-showroomquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wacht, kan jij hem misschien voor me zoeken, heb geen idee waar ik moet beginnen
Ditquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb liever de gemiddelde zwerver aan de macht in nederland dan mijn buurman, die zwerver zal zich nooit iets aantrekken van mooie praatjes; resultaat wil ie zien!
denk maar niet dat zo iemand geen mensekennis heeft
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/24-5-2013/joris-showroom
Die Jesse de Haas. Ik vind hem echt een baas, lekker zijn eigen ding doen en de wereld om hem heen maar stressen.![]()
Er is er nog 1 van een man die rondtrekt met vrij beperkte dingen. Zal even kijken omdat ik niet meer weet hoe die heet.
Oh, ik begrijp je wel. Ik heb ook wel eens op een verdwaalde nacht met een zwerver zitten praten omdat ik niks beters te doen had. Sommige zijn geniaal, maar ook een hoop die niet beter willen en het allemaal wel best vinden zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb liever de gemiddelde zwerver aan de macht in nederland dan mijn buurman, die zwerver zal zich nooit iets aantrekken van mooie praatjes; resultaat wil ie zien!
denk maar niet dat zo iemand geen mensekennis heeft
Dat wil ik dus echt een keer doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp je wel. Ik heb ook wel eens op een verdwaalde nacht met een zwerver zitten praten omdat ik niks beters te doen had. Sommige zijn geniaal, maar ook een hoop die niet beter willen en het allemaal wel best vinden zo.
Liever een zwerver aan de macht dan weer zo'n linkse vega knakker die met een joint op zijn lip vanuit de luie stoel loopt te preken hoe het allemaal beter kan maar geen kut wil ondernemen.
Waarom mocht een dronken gib niet met de bus mee?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kutje kak, die k**** buschauffeur wilde me niet
meenemen dus moest ik lopen
Hopelijk verongelukt die klootzak
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontcijferen sorry./
Dat is prima te doen. Gewoon 's nachts ergens verdwalen en dan kom je ze wel tegen. Het zal geen verrassing voor je zijn dat ze op straat lopen, dus buiten komen is al genoeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt een keer doenGewoon 's nachts over straat lopen, praten met een zwerver over het leven, zijn kijk op het leven horen, etc.
quote:
Donder, ik moest aan grolsch kanon denken en kwam vast in die loop te zitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat hij een kapsalon heeft besteld!
Drunk, we all speak it.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontcijferen sorry./
Iets met kapsalonquote:
Toedelsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dag vrienden
Nog ff nutteloos browsen op het internet en dan pitten.
Ik groet u en wens u alleen een behouden stonede nacht toe
Joooooooquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dag vrienden
Nog ff nutteloos browsen op het internet en dan pitten.
Ik groet u en wens u alleen een behouden stonede nacht toe
hoezo ik ondernemen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever een zwerver aan de macht dan weer zo'n linkse vega knakker die met een joint op zijn lip vanuit de luie stoel loopt te preken hoe het allemaal beter kan maar geen kut wil ondernemen.
ga (europa) reizen met de trein, toen ik dat regelmatig deed, gewoon van fuck it, ik ga nu de eerste trein naar het zuiden pakken en zie ik bij maartricht ofzo welke treinen en dan rijden, kom je in duitsland terrecht ofzoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt een keer doenGewoon 's nachts over straat lopen, praten met een zwerver over het leven, zijn kijk op het leven horen, etc.
Pff, kan niet wachten tot ik 18 benquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ga (europa) reizen met de trein, toen ik dat regelmatig deed, gewoon van fuck it, ik ga nu de eerste trein naar het zuiden pakken en zie ik bij maartricht ofzo welke treinen en dan rijden, kom je in duitsland terrecht ofzomaar sowieso mensen aanspreken, fuck die comfortzone man
Ook dit moet ik een keer doen.quote:
dat niet preventief doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef Studeur het volgende:
Verdomme dit is al de 3e keer dat "asus live update" een update heeft en ik weer moet rebooten. even die shit verwijderen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
NO WAY! Ik vind zojuist een heel dik shaggie in mijn kamer!
Tijd om hem open te maken en er 2 normale van te draaien
En dan achter elkaar oproken omdat je al zo lang niet gerookt hebt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
en dan klagen dat er niets te roken is omdat je allesn op hebt gerooktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan achter elkaar oproken omdat je al zo lang niet gerookt hebt.
En er tipjes in doen zodat ik geen tabak hoef te verspillenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan achter elkaar oproken omdat je al zo lang niet gerookt hebt.
Helaas gaat dit wel gebeurenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan klagen dat er niets te roken is omdat je allesn op hebt gerookt
QFTquote:
BRAD IS ALIVE?!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
Oke fuck it. Ik ga naar de Vans warped tour. Die schreeuwende kinderen met hun emo maken me niet meer uit, ik heb een hele goede reden om daar doorheen te kijken.
AANSCHOUW!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas... Rome moet de kar trekken. Wel met Eric Wilson on the funky bass line.quote:
Voor mij persoonlijk ook maar het is niet anders. Brad ziet er nu ook niet meer uit op het podium.quote:
je kan het! BIKKELquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
Als ik tot 1:00 wacht met het roken van deze shaggies, Heb ik precies 1 dag geskipped met roken.
Het begint nu wel moeilijk te worden.. als ik eenmaal aan roken denk, moet ik even roken. Heb het nu al 3-4u in mijn hoofd ofzo.quote:
Jezelf lopen mindfucken voor een sjekkie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef Unscrewed het volgende:
En ik zweet ook echt ziek erg, terwijl het godverdomme niet heet is hier![]()
Ik hoop dat alles weer normaal is de seconde dat ik een hijsje neem
Nog maar 13 minuten..
Hoeveel rook je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jezelf lopen mindfucken voor een sjekkie.![]()
Ik rook zelf ook wel eens een paar dagen niet maar ervaar dit soort symptomen toch nooit.
Nee. Want slapenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
als ze een pil zouden uitvinden dat je nooit meer zou hoeven te slapen. Zouden jullie die innemen?
Rokenquote:
Heel veel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoeveel rook je?
Nicotine is ook fysieke verslaving, hoor. Niet iedereen raakt even snel verslaafd. Ik rook een jaar ofzo, een paar weken terug zou ik hetzelfde als jij zeggen. :\
Maar als je stopt met roken maar niet met blowen, en je rookt een jointje, zit er gewoon tabak (nicotine) bij die joint, dus ben je nooit 'echt' gestopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heel veel.![]()
Ik kocht vaak 3 pakjes shag 3kwart en 1 pakje halfzwaar voor in de joint, per week. Daar kwam dan soms in het weekend nog een pakje peuken bij uit gemakzucht. En ~50 euro wiet per week.
Paar jaar geleden een tijdje gestopt met gewoon roken en alleen maar joints als ik thuis was van het werk.
Nu ongeveer 2 pakjes tabak per week waar ik ook mijn joints mee vul. Als ik een weekend veel feestjes heb gehad en veel heb gerookt dan koop ik geen tabak voor een paar dagen om het weer wat recht te trekken. (Dan rook ik ook puur)
Je leest wel goed, ik was vergeten te melden dat ik een tijd alleen maar pure joints heb gerookt. Vaak een blunt maar ook wel eens bong, hing maar net van de avond af. En ja ik ben op de hoogte dat een blunt ook een beetje nicotine bevat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je stopt met roken maar niet met blowen, en je rookt een jointje, zit er gewoon tabak (nicotine) bij die joint, dus ben je nooit 'echt' gestopt.
Nee, want dat gaat enorm tegen je werkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
als ze een pil zouden uitvinden dat je nooit meer zou hoeven te slapen. Zouden jullie die innemen?
neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
Oh, sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik heb een tijd alleen maar pure joints gerookt. Vaak een blunt maar ook wel eens bong, hing maar net van de avond af. En ja ik ben op de hoogte dat een blunt ook een beetje nicotine bevat.
Die greengo is echt niet te pruimen.
Ja, ik heb m al aangepast. Stond er inderdaad niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, sorryMaar ik kan niet ruiken dat dat ook de tijd was dat je was gestopt met roken
Maar sowieso, als ik wiet heb, denk ik ook nooit aan roken. Beste manier om te stoppen denk ik.
Ono, over die minimeet met Stu enzo, zou jij kunnen over een weekje ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat enorm tegen je werken
rook vrijwel altijd met tabak, nog nooit ik mijn leven een sigaret gerookt, wel bijna, vriend was te bezopen om hem aan te krijgen dus ik deed het voor hem, godverhoereranzingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je stopt met roken maar niet met blowen, en je rookt een jointje, zit er gewoon tabak (nicotine) bij die joint, dus ben je nooit 'echt' gestopt.
En holy shit, die headrush nu van een shaggie
Zo lekkerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
rook vrijwel altijd met tabak, nog nooit ik mijn leven een sigaret gerookt, wel bijna, vriend was te bezopen om hem aan te krijgen dus ik deed het voor hem, godverhoereranzing
Slaap lekker mangquote:
Ach elke ochtend zo'n heerlijke longoester opblaffen heeft ook z'n charme.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef Life2.0 het volgende:
owja
roken is wel kensurzslecht voor je longen
avond bedoel je (al is dat voor normale mensen de ochtendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach elke ochtend zo'n heerlijke longoester opblaffen heeft ook z'n charme.
19% van alle rokers heeft longkankerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef Life2.0 het volgende:
owja
roken is wel kensurzslecht voor je longen
Ookal is een rokershoest een teken van beginnende longkanker, ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef Life2.0 het volgende:
maar ik stop niet eer ik een rokershoest heb, dan stop ik sobersoi :x
Daarom 160gbquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:12 schreef Studeur het volgende:
nu weet ik weer waarom een groot deel van de 2000 nrs op mn ipod weggooien niet zo makkelijk gaat, als ik iets chills tegen kom ga ik dat luisteren![]()
Bonobo
maar ik ben geen tabakroker, en wel cannabis, dus ik ben bijna kankervrijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
19% van alle rokers heeft longkanker
40% van alle ex-rokers heeft longkanker
Gewoon blijven roken dus.
Zegt iedere rokerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef Life2.0 het volgende:
maar ik stop niet eer ik een rokershoest heb, dan stop ik sobersoi :x
Een gefaalde stopper is geen stopperquote:
Ik vind slapen niet leukquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee
ik heb al een chronisch slaapprobleem, wtf mate
ik rook om medische redenen, zelf als ik niet zou willen, zou me dat behoorlijk de kop kosten, alleen een rokershoest zou ik waarschijnlijk dermate slecht ervaren dat ik iets anders zou verzinnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zegt iedere roker
Maar serieus, stoppen als je pas een rokershoest krijgt, wat
Stop dan nu, het word alleen maar lastiger, dan stoppen zal niet veel makkelijker zijn dan nu
Het enige wat jij wilt is seks wanneer doen we weer is een keer iets leuks, nee niet dat de seks niet leuk is maar gewoon iets andersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een gefaalde stopper is geen stopper
Seks?
Oh ik dacht dat je het over tabak roken hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik rook om medische redenen, zelf als ik niet zou willen, zou me dat behoorlijk de kop kosten, alleen een rokershoest zou ik waarschijnlijk dermate slecht ervaren dat ik iets anders zou verzinnen
dat heb ik ook wel eens na de 4e dag, dan wordt je een beetje manisch, vloeren met patronen blijven niet meer recht, alles wordt grappig, vooral andersmans leedquote:
roken karacter, wat is dezenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:26 schreef Sardu het volgende:
Die rokershoest heb ik al lichtelijk, die paar jaar van mijn leven op deze wereld kan ik wel missen en roken geeft bij mannen die op leeftijd komen gewoon keihard karakter. In tegenstelling tot rokende vrouwen.
Haha, ik zou ook niet meer bijkomen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef Life2.0 het volgende:
oh maar die twee autos was echt heel grappig, waren alletwee stereotype marokkanen met beempjes, en alle twee weigeren voor elkaar opzij te gaan terwijl ze te hard rijden, en zo recht voor mn neus
Een stem als johnny depp en rimpeltjes.quote:
Maar.. maar..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Het enige wat jij wilt is seks wanneer doen we weer is een keer iets leuks, nee niet dat de seks niet leuk is maar gewoon iets anders [ afbeelding ]
quote:And there's some evidence that smoking affects erection size. In one study, researchers found that smokers' penises are significantly smaller than nonsmokers'. "In addition to damaging blood vessels, smoking may cause damage to penile tissue itself, making it less elastic and preventing it from stretching," says Irwin Goldstein, M.D., a urologist at the Boston University medical center. We have yet to hear a better reason to quit.
Ik wil geen kinderen en met mijn pornolul merk ik een paar cm minder niet eensquote:
Nou, ik vind het reden genoeg om eigenlijk te gaan stoppen met roken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen en met mijn pornolul merk ik een paar cm minder niet eens
Dé reden om gewoon maar een op te steken
oh nee okay dan kan het wel kloppenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, ik vind het reden genoeg om eigenlijk te gaan stoppen met roken.
Maar eens minderen en dan helemaal stoppen.
(Ze hebben het hier over tabak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |