Hoeveel rook je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jezelf lopen mindfucken voor een sjekkie.![]()
Ik rook zelf ook wel eens een paar dagen niet maar ervaar dit soort symptomen toch nooit.
Nee. Want slapenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
als ze een pil zouden uitvinden dat je nooit meer zou hoeven te slapen. Zouden jullie die innemen?
Rokenquote:
Heel veel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoeveel rook je?
Nicotine is ook fysieke verslaving, hoor. Niet iedereen raakt even snel verslaafd. Ik rook een jaar ofzo, een paar weken terug zou ik hetzelfde als jij zeggen. :\
Maar als je stopt met roken maar niet met blowen, en je rookt een jointje, zit er gewoon tabak (nicotine) bij die joint, dus ben je nooit 'echt' gestopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heel veel.![]()
Ik kocht vaak 3 pakjes shag 3kwart en 1 pakje halfzwaar voor in de joint, per week. Daar kwam dan soms in het weekend nog een pakje peuken bij uit gemakzucht. En ~50 euro wiet per week.
Paar jaar geleden een tijdje gestopt met gewoon roken en alleen maar joints als ik thuis was van het werk.
Nu ongeveer 2 pakjes tabak per week waar ik ook mijn joints mee vul. Als ik een weekend veel feestjes heb gehad en veel heb gerookt dan koop ik geen tabak voor een paar dagen om het weer wat recht te trekken. (Dan rook ik ook puur)
Je leest wel goed, ik was vergeten te melden dat ik een tijd alleen maar pure joints heb gerookt. Vaak een blunt maar ook wel eens bong, hing maar net van de avond af. En ja ik ben op de hoogte dat een blunt ook een beetje nicotine bevat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je stopt met roken maar niet met blowen, en je rookt een jointje, zit er gewoon tabak (nicotine) bij die joint, dus ben je nooit 'echt' gestopt.
Nee, want dat gaat enorm tegen je werkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
als ze een pil zouden uitvinden dat je nooit meer zou hoeven te slapen. Zouden jullie die innemen?
neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
Oh, sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Ik heb een tijd alleen maar pure joints gerookt. Vaak een blunt maar ook wel eens bong, hing maar net van de avond af. En ja ik ben op de hoogte dat een blunt ook een beetje nicotine bevat.
Die greengo is echt niet te pruimen.
Ja, ik heb m al aangepast. Stond er inderdaad niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, sorryMaar ik kan niet ruiken dat dat ook de tijd was dat je was gestopt met roken
Maar sowieso, als ik wiet heb, denk ik ook nooit aan roken. Beste manier om te stoppen denk ik.
Ono, over die minimeet met Stu enzo, zou jij kunnen over een weekje ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat enorm tegen je werken
rook vrijwel altijd met tabak, nog nooit ik mijn leven een sigaret gerookt, wel bijna, vriend was te bezopen om hem aan te krijgen dus ik deed het voor hem, godverhoereranzingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar als je stopt met roken maar niet met blowen, en je rookt een jointje, zit er gewoon tabak (nicotine) bij die joint, dus ben je nooit 'echt' gestopt.
En holy shit, die headrush nu van een shaggie
Zo lekkerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
rook vrijwel altijd met tabak, nog nooit ik mijn leven een sigaret gerookt, wel bijna, vriend was te bezopen om hem aan te krijgen dus ik deed het voor hem, godverhoereranzing
Slaap lekker mangquote:
Ach elke ochtend zo'n heerlijke longoester opblaffen heeft ook z'n charme.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef Life2.0 het volgende:
owja
roken is wel kensurzslecht voor je longen
avond bedoel je (al is dat voor normale mensen de ochtendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach elke ochtend zo'n heerlijke longoester opblaffen heeft ook z'n charme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |