Mijn laatste keer op een paard is 6/7 jaar geleden. Ik heb zelf niet zo'n knol.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
iemand met een paard en skills.Ja.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik vind negerinnen een beetje eng...
Ze zijn stiekem ook roze van binnen heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]Waarom? Ik vind de shades van een donkere kleur geil
![]()
ik val echt niet op zwart.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:45 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik vind negerinnen een beetje eng...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem ook roze van binnen heb ik me laten vertellen.
Mindfuck, alles!
Zwarte mensenquote:
Ik heb geen idee. Nog nooit 1 in het wild mee mogen maken.quote:
En dan die taart doorboren met je lul.quote:
Ze zeggen altijd je bent geen echte ruiter als je er nooit afgeflikkerd bent. Maar ben wel eens de lucht in gevlogen en met m'n buik op het hek geland zo dubbelgeklaptquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon doen.![]()
Ik ben er wel eens afgeflikkert maarja dat overkomt je met de fiets ook wel.
Niet met spijkerbroek op klimmen trouwens.![]()
Beest was 1.80 schofthoogte dus echt bruut hoog zitten.
Aah naarquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd je bent geen echte ruiter als je er nooit afgeflikkerd bent. Maar ben wel eens de lucht in gevlogen en met m'n buik op het hek geland zo dubbelgeklapt
Au, ben gelukkig nooit ergens met m'n kop tegenaan geknald. Maar dat is wel link hoor alstie op je voet gaat staan, als het op die overgang van je voet naar been terecht komt dan issie zo gebrokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aah naar
Ik zat eens op een paard dat op hol sloeg van vonken van een voorbijrijdende trein (was winter), en die bokte mij eraf zo met m'n hoofd op de houten rand van de bakHersenschudding allez
En zo veel pijnlijke tenen van paarden die er vrolijk op gaan staan als je ze aan het borstelen bent
Laatste keer dat dat gebeurde (is ook alweer weet ik hoeveel jaar terug, moet echt weer eens paardrijden) schrok ik er niet eens van, ik wachtte gewoon rustig tot hij z'n been weer verzette
Maar deed wel pijn
Ja, dan is het knak met je voetjequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Au, ben gelukkig nooit ergens met m'n kop tegenaan geknald. Maar dat is wel link hoor alstie op je voet gaat staan, als het op die overgang van je voet naar been terecht komt dan issie zo gebroken![]()
En dan vinden mensen paardenmeisjes zo kak en saai enzo maar eigenlijk is t toch best gevaarlijk
I just did, hehequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
PaardenIk heb echt zin om weer eens een vette buitenrit te maken ofzo.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:15 schreef Unscrewed het volgende:
Holy shit, nu heb ik weer zin in mushrooms
Waren ook niet de twee sterkste seizoenen. Kijk je die nieuwe nu ook? (S7)quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd fokking gay overkomen, en zo'n kut slome uitdrukking telkens
Jep, de laatste aflevering (3) vond ik echt een beetje om te huilenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waren ook niet de twee sterkste seizoenen. Kijk je die nieuwe nu ook? (S7)
Seks?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:26 schreef Unscrewed het volgende:
Dat gevoel dat je ergens zoveel zin in hebt, dat je je hart voelt kloppen door je ribkast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |