Als ik me niet vergis is Hollandia juist sterker dan de Atlantis, maar nee heb alleen Dragons Dynamite (nog sterker dan Hollandia) en de Hollandia zelf gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij hebt toch ervaring met Hollandia? Heb je toevallig ook Atlantis geprobeerd?
Ik wil namelijk volgende keer de overstap maken van Atlantis naar Hollandia, maar wil weten of het 'echt' zoveel extremer is, etc..
Ja dat bedoelde ik, of het 'zoveel' extremer was dan Atlantis.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is Hollandia juist sterker dan de Atlantis, maar nee heb alleen Dragons Dynamite (nog sterker dan Hollandia) en de Hollandia zelf gehad
Ik heb geen idee. Ding ging op zijn achterste poten richting sloot, voordat ik het wist lag ik in de sloot met dat beest boven mij en was het zaak daar zo snel mogelijk weg te komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ze het bit tussen hun tanden geklemd hebben dan kan je niks anders doen dan eraf springen, dan stoppen ze sowieso vanzelf
[..]
Ja oke, maargoed aan de andere kant, 7 seizoenen weet je, misschien was het ook wel genoeg geweest nu
Ik doe altijd het hele bakje in een lemon tek, dan is de trip sowieso veeeeul sterker, moet je echt eens doen dan, is een aanrader, hoef je ook niet een uur te wachten tot je de eerste effecten voelt maar al na een kwartier al.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, of het 'zoveel' extremer was dan Atlantis.
En dan gewoon de volle 15gr? ;o
Was dat sterk genoeg dat je echt in de trip blijft en niet jezelf eruit kan halen, zeg maar?
Want dat is het kutte van een lage dosis, je kan jezelf eruit helpen :\
Kauwen en wegspoelen met bier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe altijd het hele bakje in een lemon tek, dan is de trip sowieso veeeeul sterker, moet je echt eens doen dan, is een aanrader, hoef je ook niet een uur te wachten tot je de eerste effecten voelt maar al na een kwartier al.
Heb je dan ook geen/minder misselijkheid bij de opkomst?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe altijd het hele bakje in een lemon tek, dan is de trip sowieso veeeeul sterker, moet je echt eens doen dan, is een aanrader, hoef je ook niet een uur te wachten tot je de eerste effecten voelt maar al na een kwartier al.
Daar krijg je geen sterkere trip van en voel je hem ook niet sneller dus waaromquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kauwen en wegspoelen met bier.![]()
Of door een salade hakselen.
Hmm nee, dat heb ik eigenlijk altijd wel maar dat is echt ff 5 minuutjes liggen en dan weer weg, niks ernstigs zoals moeten kotsen ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb je dan ook geen/minder misselijkheid bij de opkomst?
quote:
Omdat er vaak niet veel beters voor handen was. Die salade was het idee van een vriend omdat hij anders voor die tijd al moet nekken en dan de hele trip loopt te bitchen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar krijg je geen sterkere trip van en voel je hem ook niet sneller dus waarom
[..]
Hmm nee, dat heb ik eigenlijk altijd wel maar dat is echt ff 5 minuutjes liggen en dan weer weg, niks ernstigs zoals moeten kotsen ofzo
Herkenbaar, maar vaak ben ik er 'zo één' dus ik zeg maar niks, verderquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I just did, hehealleen is beetje vervelend als er dan mensen zijn die hun paard niet goed onder controle kunnen houden waardoor het galopperen onderbroken moet worden oid
Ja, heb ze de laatste keer geraspt en in zo'n 15cent toetje gedaan, bijna niet misselijk (eerst wel, maar als je jezelf overtuigd dat je niet misselijk bent, is dat ook zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar krijg je geen sterkere trip van en voel je hem ook niet sneller dus waarom
[..]
Hmm nee, dat heb ik eigenlijk altijd wel maar dat is echt ff 5 minuutjes liggen en dan weer weg, niks ernstigs zoals moeten kotsen ofzo
Oh ja, dan zou ik ze ook door iets anders pleuren jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat er vaak niet veel beters voor handen was. Die salade was het idee van een vriend omdat hij anders voor die tijd al moet nekken en dan de hele trip loopt te bitchen.
Oh ik werd niet misselijk van de smaak maar als de eerste effecten opkomen, dacht dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
Ja, heb ze de laatste keer geraspt en in zo'n 15cent toetje gedaan, bijna niet misselijk (eerst wel, maar als je jezelf overtuigd dat je niet misselijk bent, is dat ook zo) en ook geen vieze smaak
Nja peuken kun je op je 16e zelf legaal kopen, wiet voor je 18e niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Unscrewed het volgende:
Aan mijn zus gevraagd of ze wiet voor me kan halen, "ik wil je niet helpen met blowen, sorry."
Daarna gevraagd om een peuk: "hij ligt op het kastje."Wat.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Implying dat blowen erger is dan tabak
Ja dat bedoelde ik ook, maar dat toetje werkte ook de smerige smaak wegquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, dan zou ik ze ook door iets anders pleuren ja
[..]
Oh ik werd niet misselijk van de smaak maar als de eerste effecten opkomen, dacht dat je dat bedoelde
Boeie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja peuken kun je op je 16e zelf legaal kopen, 18 niet.
Implying dat je zus dus niet illegaal bezig is als ze een 16 jarige een sigaret geeft, maar wel als ze wiet voor je koopt
Blijkbaar wel anders had je nu wiet gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boeie.
Niemand geeft iets om de wet
Ik weet zeker dat als ik 5 minuten voor de shop ga vragen, haalt iemand wiet voor me.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders had je nu wiet gehad.
Nja meestal hoef je er ook geen neuk om te geven enzo maar als je een keer een dikke boete krijgt voor iets kuts dan is het soms wel handig om braaf te doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boeie.
Niemand geeft iets om de wet
Dat is hoe ik het vroeger deed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik 5 minuten voor de shop ga vragen, haalt iemand wiet voor me.
Hoe kan ze een boete krijgen, though, als ze het helemaal mee naar huis neemt en het dan aan mij geeft?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja meestal hoef je er ook geen neuk om te geven enzo maar als je een keer een dikke boete krijgt voor iets kuts dan is het soms wel handig om braaf te doen
Ik doe dat soms nog steeds, hehe.quote:
Ja, ik kan al jaren gewoon naar binnen lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik doe dat soms nog steeds, hehe.
Ik ging dan altijd heel parra om de hoek staan wachten tot diegene terugkwam omdat ik eigenlijk bang was dat diegene er vandoor zou gaan met ons geldquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik doe dat soms nog steeds, hehe.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet legaal is om als meerderjarige wiet voor minderjarigen te kopen en dat je soms wel schijt kan hebben aan de wet maar er soms wel een dikke vette boete voor krijgt om de wet te overtreden en het dan allemaal ineens wat minder garpig isquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe kan ze een boete krijgen, though, als ze het helemaal mee naar huis neemt en het dan aan mij geeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |