Omdat het zo pauper is, heb een keer mijn halve sigaret aan een zwerver gegeven omdat ik niet kon aanzien dat ie peuken van de vloer zat te rapenquote:
Een kut likken van een heroïnehoer op de Keileweg na 3 uur 's nachts is nog lekkerder dan dat wat jij van plan bentquote:
Dit doe ik ook vaak. Kan dat ook echt niet aanzien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het zo pauper is, heb een keer mijn halve sigaret aan een zwerver gegeven omdat ik niet kon aanzien dat ie peuken van de vloer zat te rapen
Ja, ik heb al mijn geld uitgeleend aan anderenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het zo pauper is, heb een keer mijn halve sigaret aan een zwerver gegeven omdat ik niet kon aanzien dat ie peuken van de vloer zat te rapen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een kut likken van een heroïnehoer op de Keileweg na 3 uur 's nachts is nog lekkerder dan dat wat jij van plan bent
Dat dacht ik dus ook alquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan wil ze geeneens wiet voor je halen? Suf mens zeg
Meer dan dronken gewauwel komt er meestal niet uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een zwerver te melden heeft op filosofisch gebied, hij heeft rock bottom meegemaakt, de keiharde wereld. Is vast interessant.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meer dan dronken gewauwel komt er meestal niet uit
Je moet niet de zwervers hebben maar die 'vrijgevochten' lui die helemaal hun eigen pad hebben getrokken. Joris' showroom had een paar briljante gasten waar ik wel eens een jointje mee wil roken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat een zwerver te melden heeft op filosofisch gebied, hij heeft rock bottom meegemaakt, de keiharde wereld. Is vast interessant.
Vrijgevochten lui?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je moet niet de zwervers hebben maar die 'vrijgevochten' lui die helemaal hun eigen pad hebben getrokken. Joris' showroom had een paar briljante gasten waar ik wel eens een jointje mee wil roken.
Je denkt dat dat zo makkelijk is? Heerlijk jouw naïviteit somsquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Als ik genoeg geld had, en ik woonde op mezelf, zou ik misschien zo'n zwerver onderdak bieden bij mij, hem helpen afkicken als ie verslaafd is aan alcohol en hem de normale wereld in helpen.
Heeft ie veel meer aan dan soms een paar euro's die alleen maar bijdragen aan het probleem.
Denken dat ik dat zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je denkt dat dat zo makkelijk is? Heerlijk jouw naïviteit soms
Ja, die mensen die buiten de vertiefde maatschapij van ons toch heerlijk hun eigen simpele leventje leven zonder al dat gestres van alles om hen heen.quote:
Ik zoek zometeen wel die aflevering op waar je het over had en kijk ik hemquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die mensen die buiten de vertiefde maatschapij van ons toch heerlijk hun eigen simpele leventje leven zonder al dat gestres van alles om hen heen.
Kijktip: joris' showroom. Soms gekkies maar wel inspirerende mensen die ook hun verhaal doen.
Lekker je zuurverdiende geld en energie verspillen aan zo'n gast jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik dat zeg
Is echt wel een proces die jaren kan duren, of soms kan het helemaal niet, maar toch. Beter dan niks doen.
Ik zal even kijken of ik je nog een aanrader kan geven. Zitten ook wat mindere tussen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zoek zometeen wel die aflevering op waar je het over had en kijk ik hem
Wacht, kan jij hem misschien voor me zoeken, heb geen idee waar ik moet beginnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik je nog een aanrader kan geven. Zitten ook wat mindere tussen.
True. Daarom ook; als ik genoeg verdien (meer dan ik nodig heb).quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker je zuurverdiende geld en energie verspillen aan zo'n gast jaZou ik lekker overlaten aan zulke centra
Ja soms is dat gewoon zo simpel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je denkt dat dat zo makkelijk is? Heerlijk jouw naïviteit soms
ik heb liever de gemiddelde zwerver aan de macht in nederland dan mijn buurman, die zwerver zal zich nooit iets aantrekken van mooie praatjes; resultaat wil ie zien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je moet niet de zwervers hebben maar die 'vrijgevochten' lui die helemaal hun eigen pad hebben getrokken. Joris' showroom had een paar briljante gasten waar ik wel eens een jointje mee wil roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |