Nja ik waarschuw de betreffende vriendengroep dan wel altijd dat ik geen geld heb dus eigenlijk niet kan komen, en dan zeggen ze zelf al "oooh joh betaal ik wel wat voor je!", en dan betaalt die ook wat voor je, en die, en die, en die ene wildvreemde man aan de andere hoek van de bar, hou je even een praatje met een andere wildvreemde, krijg je weer een biertje in je knuistje gedrukt. En voor je het weet heb je geen besef meer van waar je bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hier heb ik inderdaad wel gebruik van gemaakt
junk, alcoholverslaafde, sletquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik waarschuw de betreffende vriendengroep dan wel altijd dat ik geen geld heb dus eigenlijk niet kan komen, en dan zeggen ze zelf al "oooh joh betaal ik wel wat voor je!", en dan betaalt die ook wat voor je, en die, en die, en die ene wildvreemde man aan de andere hoek van de bar, hou je even een praatje met een andere wildvreemde, krijg je weer een biertje in je knuistje gedrukt. En voor je het weet heb je geen besef meer van waar je bent
oh ik heb het nooit zo van vrienden gekregen, ik doelde gewoon op wildvreemde mannenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik waarschuw de betreffende vriendengroep dan wel altijd dat ik geen geld heb dus eigenlijk niet kan komen, en dan zeggen ze zelf al "oooh joh betaal ik wel wat voor je!", en dan betaalt die ook wat voor je, en die, en die, en die ene wildvreemde man aan de andere hoek van de bar, hou je even een praatje met een andere wildvreemde, krijg je weer een biertje in je knuistje gedrukt. En voor je het weet heb je geen besef meer van waar je bent
Ja, ook dat dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh ik heb het nooit zo van vrienden gekregen, ik doelde gewoon op wildvreemde mannen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
Hee Mono, als je toch toevallig hier bent maar mijn blote tieten geen blik waardig gunt omdat je zo naar je laptopschermpje aan het staren bent...
Klik dan gelijk ff 2 peukjes
Ik ben er eigenlijk wel voorstander van om deze uitspraken met beeldmateriaal te ondersteunen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Moira. het volgende:
Hee Mono, als je toch toevallig hier bent maar mijn blote tieten geen blik waardig gunt omdat je zo naar je laptopschermpje aan het staren bent...
Klik dan gelijk ff 2 peukjes
Goed moment om af te kickenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
Geen geld en geen tabak... maar ik moet even roken.
Zou ik naar buiten gaan om al mijn oude afvoertjes op te rapen en een nieuwe shag inelkaar te flansen?![]()
Dat kan je doen maar dan ben je wel al mijn respect verloren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
Geen geld en geen tabak... maar ik moet even roken.
Zou ik naar buiten gaan om al mijn oude afvoertjes op te rapen en een nieuwe shag inelkaar te flansen?![]()
Jaa, ik heb al 22uur en 30minuten niet gerookt, ik vind het wel lang genoeg geweestquote:
quote:
Nehh, hij weet genoegquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voorstander van om deze uitspraken met beeldmateriaal te ondersteunen.![]()
En nu een joint roken met mijn ouders.![]()
Heb ik jouw respect?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat kan je doen maar dan ben je wel al mijn respect verloren.![]()
Zelf ook wel eens zonder tabak gezeten en een paar dagen niet roken is zo gek nog niet.
Wat ben ik blij dat ik gewoon gestopt ben met roken zonder moeitequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jaa, ik heb al 22uur en 30minuten niet gerookt, ik vind het wel lang genoeg geweest
Ik ben niet verslaafdquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik gewoon gestopt ben met roken zonder moeiteMaargoed, was ook geen die hard roker en nog niet verslaafd
Zoek een zak met pindas ofzo. Even wat kauwen om het gevoel dat je moet roken weg te halen. Pepermunt werkt ook wel en anders op een knoop zuigen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik weet niet of ik kan slapen nuIk moet even roken mang moet moet
Ik pak wel een ijsje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoek een zak met pindas ofzo. Even wat kauwen om het gevoel dat je moet roken weg te halen. Pepermunt werkt ook wel en anders op een knoop zuigen.
dan weet je zeker dat je daarna nooit meer wilt roken; DOENquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Unscrewed het volgende:
hoezo dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan weet je zeker dat je daarna nooit meer wilt roken; DOEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |