Ik ben 1997 geboren. Dus als ik 17 ben en het is 2015, ga ik het gewoon proberen. (15+3=18)quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik kan al jaren gewoon naar binnen lopen.
Haha nooit last mee gehad. Mja voor 5 euro.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging dan altijd heel parra om de hoek staan wachten tot diegene terugkwam omdat ik eigenlijk bang was dat diegene er vandoor zou gaan met ons geldLinke manier wel.
Is dat ooit gebeurd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging dan altijd heel parra om de hoek staan wachten tot diegene terugkwam omdat ik eigenlijk bang was dat diegene er vandoor zou gaan met ons geldLinke manier wel.
Ja maar soms grotere briefjes van 20 ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha nooit last mee gehad. Mja voor 5 euro.
Nee gelukkig niet, maar ben het ook vrij snel (vanaf mn 16e) zelf gaan halenquote:
Hoe kan je vanaf je 16e halen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar soms grotere briefjes van 20 ofzo
[..]
Nee gelukkig niet, maar ben het ook vrij snel (vanaf mn 16e) zelf gaan halen
Heb dat in maastricht wel voor 2 vlaamse meisjes gedaan. Heerlijke zoen en een leuke avond aan overgehouden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet legaal is om als meerderjarige wiet voor minderjarigen te kopen en dat je soms wel schijt kan hebben aan de wet maar er soms wel een dikke vette boete voor krijgt om de wet te overtreden en het dan allemaal ineens wat minder garpig is
Ik vond dat altijd zo klote bij het tankstation als ik erop gewezen werd om minderjarigen om hun ID te vragen als ze peuken wilden hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben 1997 geboren. Dus als ik 17 ben en het is 2015, ga ik het gewoon proberen. (15+3=18)
Hopen dat ze dan alleen naar het jaartal kijken.
Mag ik ze even lenen?quote:
Ik heb het maar één keer gedaan met vrienden, voor een tientjequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan sta je wel even voor lul ja, vooral als er iemand achter je staat te wachtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo klote bij het tankstation als ik erop gewezen werd om minderjarigen om hun ID te vragen als ze peuken wilden hebben.
Eerst bedenken vanaf welk jaar iemand 16 zou kunnen zijn, en als ze in dat jaar geboren zijn dan nog helemaal rekenen van "ohja in die maand wórden ze 16 dus dan zijn ze nu nog 15"
En dan nog helemaal moeilijk zitten te doen met de ID kaart van iemand uit 1995, terwijl diegene het jaar ervoor al 16 is geworden maar in mijn ogen iedereen uit 1995 of hoger gewoon nog op de basisschool zit weetje
Wij schraapten altijd wat geld bij elkaar om voor 5 of 10 euro bij de shop te halen. Tijdje later zat hier in de buurt een thuisdealer en als je genoeg bestelde kwam hij het brengen in zijn witte paupermercedes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
En dit ja. Ik wilde m'n vriend destijds toen dus altijd laten halen, maar mij vroegen ze eigenlijk nooit dus hij stuurde me dan alleen op pad als hij lui wasquote:
Ging ook een keer zo'n meisje om d'r ID kaart vragen, zegt ze "Eehhh, ik kom hier met de auto.."quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dan sta je wel even voor lul ja, vooral als er iemand achter je staat te wachten
Nouja aan de andere kant, sinds mn 18e word ik wel om ID gevraagd voor een biertje in de supermarktquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mag ik ze even lenen?
Ik betaal je ervoor
Heerlijk die tijd. Iedereen die 18 werd meteen naar de shop. Iemand rijbewijs gehaald? Eerste trip met rijbewijs had de shop en mcdonalds als bestemming.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dit ja. Ik wilde m'n vriend destijds toen dus altijd laten halen, maar mij vroegen ze eigenlijk nooit dus hij stuurde me dan alleen op pad als hij lui was
Mja al vrij snel was ik dus 18 toen, dus toen boeide 't sowieso al weinig meer
Enorm herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heerlijk die tijd. Iedereen die 18 werd meteen naar de shop. Iemand rijbewijs gehaald? Eerste trip met rijbewijs had de shop en mcdonalds als bestemming.![]()
I want a time machine.
Zo handig om een vrouw te zijn hequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dit ja. Ik wilde m'n vriend destijds toen dus altijd laten halen, maar mij vroegen ze eigenlijk nooit dus hij stuurde me dan alleen op pad als hij lui was
Mja al vrij snel was ik dus 18 toen, dus toen boeide 't sowieso al weinig meer
Eens. In het weekend krijg ik altijd gratis drankjes als ik mijn make-up en hoge hakken weer aan hebquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo handig om een vrouw te zijn he
Soms wel ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo handig om een vrouw te zijn he
Oh hier heb ik inderdaad wel gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Soms wel ja.
En alle avondjes dat je zonder een cent op zak de kroeg in gaat, en katsbezopen thuis komt
Whehehe iddquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef Monopoly het volgende:
Bij de shop in Lelystad mag je niet eens op het terrein (lees: bankje en een hoop stoeptegels en hekwerk) op zonder dat je je IDkaart/paspoort/rijbewijs bij je hebt
Waardeloze shop, sommige wiet is wel oké, maar achterlijke prijzen.
Deze man leeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sta bij de bushalte met berehap sate, rode ui. Shit man, 't leven is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |