http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/24-5-2013/joris-showroomquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wacht, kan jij hem misschien voor me zoeken, heb geen idee waar ik moet beginnen
Ditquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb liever de gemiddelde zwerver aan de macht in nederland dan mijn buurman, die zwerver zal zich nooit iets aantrekken van mooie praatjes; resultaat wil ie zien!
denk maar niet dat zo iemand geen mensekennis heeft
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/24-5-2013/joris-showroom
Die Jesse de Haas. Ik vind hem echt een baas, lekker zijn eigen ding doen en de wereld om hem heen maar stressen.![]()
Er is er nog 1 van een man die rondtrekt met vrij beperkte dingen. Zal even kijken omdat ik niet meer weet hoe die heet.
Oh, ik begrijp je wel. Ik heb ook wel eens op een verdwaalde nacht met een zwerver zitten praten omdat ik niks beters te doen had. Sommige zijn geniaal, maar ook een hoop die niet beter willen en het allemaal wel best vinden zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb liever de gemiddelde zwerver aan de macht in nederland dan mijn buurman, die zwerver zal zich nooit iets aantrekken van mooie praatjes; resultaat wil ie zien!
denk maar niet dat zo iemand geen mensekennis heeft
Dat wil ik dus echt een keer doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp je wel. Ik heb ook wel eens op een verdwaalde nacht met een zwerver zitten praten omdat ik niks beters te doen had. Sommige zijn geniaal, maar ook een hoop die niet beter willen en het allemaal wel best vinden zo.
Liever een zwerver aan de macht dan weer zo'n linkse vega knakker die met een joint op zijn lip vanuit de luie stoel loopt te preken hoe het allemaal beter kan maar geen kut wil ondernemen.
Waarom mocht een dronken gib niet met de bus mee?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kutje kak, die k**** buschauffeur wilde me niet
meenemen dus moest ik lopen
Hopelijk verongelukt die klootzak
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontcijferen sorry./
Dat is prima te doen. Gewoon 's nachts ergens verdwalen en dan kom je ze wel tegen. Het zal geen verrassing voor je zijn dat ze op straat lopen, dus buiten komen is al genoeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt een keer doenGewoon 's nachts over straat lopen, praten met een zwerver over het leven, zijn kijk op het leven horen, etc.
quote:
Donder, ik moest aan grolsch kanon denken en kwam vast in die loop te zitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat hij een kapsalon heeft besteld!
Drunk, we all speak it.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dit niet ontcijferen sorry./
Iets met kapsalonquote:
Toedelsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dag vrienden
Nog ff nutteloos browsen op het internet en dan pitten.
Ik groet u en wens u alleen een behouden stonede nacht toe
Joooooooquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dag vrienden
Nog ff nutteloos browsen op het internet en dan pitten.
Ik groet u en wens u alleen een behouden stonede nacht toe
hoezo ik ondernemen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever een zwerver aan de macht dan weer zo'n linkse vega knakker die met een joint op zijn lip vanuit de luie stoel loopt te preken hoe het allemaal beter kan maar geen kut wil ondernemen.
ga (europa) reizen met de trein, toen ik dat regelmatig deed, gewoon van fuck it, ik ga nu de eerste trein naar het zuiden pakken en zie ik bij maartricht ofzo welke treinen en dan rijden, kom je in duitsland terrecht ofzoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt een keer doenGewoon 's nachts over straat lopen, praten met een zwerver over het leven, zijn kijk op het leven horen, etc.
Pff, kan niet wachten tot ik 18 benquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ga (europa) reizen met de trein, toen ik dat regelmatig deed, gewoon van fuck it, ik ga nu de eerste trein naar het zuiden pakken en zie ik bij maartricht ofzo welke treinen en dan rijden, kom je in duitsland terrecht ofzomaar sowieso mensen aanspreken, fuck die comfortzone man
Ook dit moet ik een keer doen.quote:
dat niet preventief doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef Studeur het volgende:
Verdomme dit is al de 3e keer dat "asus live update" een update heeft en ik weer moet rebooten. even die shit verwijderen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
NO WAY! Ik vind zojuist een heel dik shaggie in mijn kamer!
Tijd om hem open te maken en er 2 normale van te draaien
En dan achter elkaar oproken omdat je al zo lang niet gerookt hebt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Unscrewed het volgende:
en dan klagen dat er niets te roken is omdat je allesn op hebt gerooktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan achter elkaar oproken omdat je al zo lang niet gerookt hebt.
En er tipjes in doen zodat ik geen tabak hoef te verspillenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan achter elkaar oproken omdat je al zo lang niet gerookt hebt.
Helaas gaat dit wel gebeurenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan klagen dat er niets te roken is omdat je allesn op hebt gerookt
QFTquote:
BRAD IS ALIVE?!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:34 schreef Sardu het volgende:
Oke fuck it. Ik ga naar de Vans warped tour. Die schreeuwende kinderen met hun emo maken me niet meer uit, ik heb een hele goede reden om daar doorheen te kijken.
AANSCHOUW!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas... Rome moet de kar trekken. Wel met Eric Wilson on the funky bass line.quote:
Voor mij persoonlijk ook maar het is niet anders. Brad ziet er nu ook niet meer uit op het podium.quote:
je kan het! BIKKELquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
Als ik tot 1:00 wacht met het roken van deze shaggies, Heb ik precies 1 dag geskipped met roken.
Het begint nu wel moeilijk te worden.. als ik eenmaal aan roken denk, moet ik even roken. Heb het nu al 3-4u in mijn hoofd ofzo.quote:
Jezelf lopen mindfucken voor een sjekkie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef Unscrewed het volgende:
En ik zweet ook echt ziek erg, terwijl het godverdomme niet heet is hier![]()
Ik hoop dat alles weer normaal is de seconde dat ik een hijsje neem
Nog maar 13 minuten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |