Kotsen lucht op als je achterlijk dronken bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
is nu een turken kraam maar zat wel een dik wijf.
ik ook , tasje vol gekotst in de bus en daarna voelde ik me weer fijn.
buschauffeur was trots op mij dat ik en in de tas heb gekotst en dat ik het hem heb verteld
moet je gaan als wij ook gaan , of mee in de busquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kotsen lucht op als je achterlijk dronken bent![]()
Misschien eind dit jaar nog een keertje die kant op
Prima. Lijkt me lachenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
moet je gaan als wij ook gaan , of mee in de bus
Ja lijkt me ook wel tof om het gewoon meegemaakt te hebben hoor, ik vind het hier in A'dam al leip met die raves dat mensen rustig een sealtje en sleutel tevoorschijn halen of een lijntje leggen maar daar schijnt het al helemaal madness te zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog nooit een set van gezien dus zou niet weten. Ik kreeg echt een trainspotting gevoel toen ik er binnen was. Heb ook heerlijk staan stampen in een hele donkere zaal. (Sardu stampt weinig op muziek)
maar ik ga eerst op vakantie naar turkijequote:
Zeker. Zo vaak gedaan dat ik even het overloopje ergens buiten deponeerde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kotsen lucht op als je achterlijk dronken bent![]()
Misschien eind dit jaar nog een keertje die kant op
Nou dat ga je deze zomer meemaken tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
Nooit echt naar feestjes in het buitenland geweest
Ja Teknival in duitsland. Dat ging ook echt gruwelijk hard
ja Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou dat ga je deze zomer meemaken toch
Heb je een aftermovie voor me?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
Nooit echt naar feestjes in het buitenland geweest
Ja Teknival in duitsland. Dat ging ook echt gruwelijk hard
Awesomequote:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met tip 1?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome![]()
Zou ik eigenlijk ook naartoe maar financieel is dat niet meer haalbaar.![]()
2 tips: zorg dat je met 2 of meer man wiet gaat regelen, mocht je dat daar op het festival doen. (Je betaald 1 persoon, die gaat aan de wandel met je centen naar een ander die weer wiet heeft enz.)
Ga bij Seeed kijken. Seeed is een keiharde bazenband.
Als jij in je eentje wiet gaat halen dan is de kans groot dat je de draad kwijt raakt. Je betaald namelijk 1 persoon maar die gaat dus naar een ander persoon om de daadwerkelijke wiet te scoren. Wanneer je dat alleen doet dan kan het nog wel eens zijn dat jij niet meer weet waar die jongen met je geld naartoe is en je dus zonder wiet en geld zit daar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met tip 1?
ahhhh zo. goede tipquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als jij in je eentje wiet gaat halen dan is de kans groot dat je de draad kwijt raakt. Je betaald namelijk 1 persoon maar die gaat dus naar een ander persoon om de daadwerkelijke wiet te scoren. Wanneer je dat alleen doet dan kan het nog wel eens zijn dat jij niet meer weet waar die jongen met je geld naartoe is en je dus zonder wiet en geld zit daar.
Met 2 personen ben je makkelijker te herkennen voor de straat/festival dealer en is de kans groter dat hij ook met the goods terug komt.
toch nog steeds wel een goede post betreffende het aanschaffen van bepaalde goederen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die nog steeds niet weten dat Mur niet blowt
Ergens wist ik dat wel maar vergeten. Sowieso is het beter om te weten waar je aan toe bent mocht je wel wat willen ritselen daar. Vriend van me kwam 2 jaar geleden mooi bedrogen uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die nog steeds niet weten dat Mur niet blowt
gwn zelf meesmokkelen bolletjes slikken #yoloquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch nog steeds wel een goede post betreffende het aanschaffen van bepaalde goederen.
een vriendin van me gaat met de trein ofzo geloof ik. Misschien wil ze mijn 4fa meenemen.
Gewoon in een pot pindakaas drukken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gwn zelf meesmokkelen bolletjes slikken #yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |