quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pas maar uit, straks kom ik ook met mijn dikke kop nog een kijkje nemen.
Indexquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef smitjew het volgende:
net zo baas , ik en kameraad hebben nu geregeld dat we in de zoveel tijd een bus huren en met 20 man of meer naar index gaan
dit , en met een grote groepquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Index![]()
Chicks hosselen in je dronken/brakke duits en er na een tijdje achter komen dat ze nederlands is en ook brak duits lult.![]()
Uitgebreid vreten tijdens een avond stappen.
Oh god, die draaivloer inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit , en met een grote groep![]()
loop je hardcore zaal binnen staan er wat onbenullig te hakken loop je r&b zaal in staat er 1 met de kruk op die draai vloer
Oh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef smitjew het volgende:
trouwens als je voor half 12 binnen bent heb je 50% korting op je kaartje![]()
had hele kaart vol dus ik betalen hoeft ik maar iets van 25 euro te lappen![]()
normaal zouden we later gaan maar kon niet anders met taxi.
Wtf is Index?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef smitjew het volgende:
net zo baas , ik en kameraad hebben nu geregeld dat we in de zoveel tijd een bus huren en met 20 man of meer naar index gaan
jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god, die draaivloer inderdaad.![]()
Al een keer goed vol op mijn plaat gegaan daar.
En als je buiten komt meteen doorlopen voor een broodje kebab.
[..]
Oh, dat wist ik niet.![]()
Een maat van mij ging altijd met de auto en niet voor half 12.
grote disco in duitslandquote:
http://www.i-n-d-e-x.dequote:
Die hele grote in oost berlijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MehZou alleen voor die zieke underground raves in o.a. Berlijn naar Duitsland gaan
dittequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die hele grote in oost berlijn![]()
Boilerroom oid. 1x met oud & nieuw geweest. Kauwende kaken en toch met open mond rondlopen daar.
Zit weleens sets te luisteren van dj's die in de boilerroom draaien maar echt.. Dat publiek rondom die djbooth en waar de camera op richt staat zo erg stilquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die hele grote in oost berlijn![]()
Boilerroom oid. 1x met oud & nieuw geweest. Kauwende kaken en toch met open mond rondlopen daar.
Boilerroomquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit weleens sets te luisteren van dj's die in de boilerroom draaien maar echt.. Dat publiek rondom die djbooth en waar de camera op richt staat zo erg stilannoying
Staat die lelijke dikke vrouw daar nog met haar braadworstenkraam voor de uitgang?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit , en met een grote groep![]()
loop je hardcore zaal binnen staan er wat onbenullig te hakken loop je r&b zaal in staat er 1 met de kruk op die draai vloer
Ik opzich wel naar Berghain en Tresor, klinken ook wel tof van wat ik gehoord heb van anderenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Boilerroom
Daar wil ik echt ooit nog eens heen. Sowieso Berlijn, technostad van europa
is nu een turken kraam maar zat wel een dik wijf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Staat die lelijke dikke vrouw daar nog met haar braadworstenkraam voor de uitgang?
Daar heb ik al te vaak staan bestellen alsof mijn leven er vanaf hing. In de auto uit het raam over de Autobahn al die worsten uitkotsenMooie tijden ja
Nog nooit een set van gezien dus zou niet weten. Ik kreeg echt een trainspotting gevoel toen ik er binnen was. Heb ook heerlijk staan stampen in een hele donkere zaal. (Sardu stampt weinig op muziekquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit weleens sets te luisteren van dj's die in de boilerroom draaien maar echt.. Dat publiek rondom die djbooth en waar de camera op richt staat zo erg stilannoying
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |