abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129129927
Gaat nog interessant worden als de wapens uit Syrië, Egypte, Libië en nog wat van die Arabische lentegebieden in handen komen van bepaalde mensen.

Waar kan ik investeren in de Israëlische wapenindustrie?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_129130103
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 15:56 schreef vladesk het volgende:

[..]

Het heden kan niet los bekeken worden van het verleden. Zij hebben 2x een oorlog gestart om Israël van de kaart te vegen. Hadden de Joden die verloren, gingen zij ook geen Joodse staat opgericht hebben dus waarom zouden wij nu wel een Palestijnse staat moeten oprichten?

Wij zijn niet achterlijk hoor, de vernietiging van Israël is een universeel Islamitisch streven en de oprichten van een Palestijnse staat is daar stap 1 van
Maar natuurlijk joh.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_129130122
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar natuurlijk joh.
dus dat klopt niet volgens jou?
pi_129130218
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:50 schreef vladesk het volgende:

[..]

dus dat klopt niet volgens jou?
Natuurlijk heb je een hoop gekkies in het M-O wonen, maar het merendeel van de mensen geeft geen fuck om Israël.

Maar goed, jij bent een grotere hater richting Arabieren dan andersom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_129130434
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je een hoop gekkies in het M-O wonen, maar het merendeel van de mensen geeft geen fuck om Israël.

Maar goed, jij bent een grotere hater richting Arabieren dan andersom.
:')

Was het maar waar.

Ik haat geen arabieren, ik haat antizionisten.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:11:09 #256
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_129132320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 11:07 schreef vladesk het volgende:

[..]

Een Joodse staat betekent nooit meer een holocaust op Joden want nu hebben Joden waar ook ter wereld altijd een stukje land om naar te vluchten waar we niet vervolgd kunnen worden om ons jood-zijn
Alsof het realistisch is dat er nog een holocaust komt. :')
Plus dat ze naar de USA, Australië, Zuid-America, Canada en een groot deel van Europa kunnen vluchten als het nog eens gebeurt. De joden zijn nooit bedreigt met uitroeing, hoe verschrikkelijk het ook is wat er wel gebeurde. Ten slotte zijn joden net als christenen, gewoon mensen die in de 'westerse' wereld wonen. Geen relevant verschil buiten het verschil in religie en dat zou ik niet direct relevant willen noemen. Aangezien de meeste mensen daar tegenwoordig zo over denken hebben joden niets te vrezen.
Kan jij trouwens een christelijke staat noemen?

Wat mij betreft gewoon voorlopig de huidige grenzen toestaan en Israël dwingen om te stoppen met die bezetting en de Palestijnen die hiervoor kiezen als gelijkwaardige burgers (geen enkel verschil in behandeling, hooguit dat ergens hun Palestijnse achtergrond staat geregistreerd) laten leven in Israël. Daarna zien we wel verder.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_129134472
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Alsof het realistisch is dat er nog een holocaust komt. :')
Hoezo niet? Kijk naar Hongarije en Griekenland waar extreemrechtse partijen aan het groeien zijn

quote:
Plus dat ze naar de USA, Australië, Zuid-America, Canada en een groot deel van Europa kunnen vluchten als het nog eens gebeurt.
ja, zoals de vorige keer zeker? als dat toch landen zijn die vluchtelingen opnemen, waarom nemen ze geen Syrische vluchtelingen in hun land?

quote:
Kan jij trouwens een christelijke staat noemen?
Daar kiezen jullie zelf voor... Er zijn meer dan 10 Islamitische staten en maar 1 Joodse

quote:
Wat mij betreft gewoon voorlopig de huidige grenzen toestaan en Israël dwingen om te stoppen met die bezetting
Zoals Israël met Gaza gedaan heeft zeker? Dan krijgen we er nog een terreurstaat bij naast onze deur

quote:
en de Palestijnen die hiervoor kiezen als gelijkwaardige burgers (geen enkel verschil in behandeling, hooguit dat ergens hun Palestijnse achtergrond staat geregistreerd) laten leven in Israël.
Nu ben je toch aan het trollen hoop ik? Denk jij dat Israël een hotel is ofzo? Israël is een land voor het Joodse volk

Trouwens ik begrijp je niet goed, je wil een Palestijnse staat oprichten maar ondertussen wil je de Palestijnen naar Israël brengen? Is het uitgangspunt van 2 staten niet "2 staten voor 2 volkeren"?

Niet één staat voor het Palestijnse volk en één staat voor het Palestijnse en Joodse volk imo...
pi_129263342
De mods doen hun werk niet meer, centraal topic, lastig weer schijnbaar.
pi_129264659
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef vladesk het volgende:
Volgens Israël gaat het om "een grote vergissing" en is de Europese Unie niet langer neutraal in het conflict met de Palestijnen. Hoe dan ook zal Israël naar eigen zeggen niet toelaten dat buitenstaanders de grenzen van het land zullen bepalen.

Alhoewel dit politiek gezegd is, is de EU nooit neutraal.

Verder vind ik het een trieste zaak van de EU. Ik dacht dat de EU voor vrijheid was, niet voor totalitaire islamitische staten. Noem EEN islamitische staat in het Midden-Oosten die vrijheid geeft aan de burgers, vrouwen niet onderdrukt en homo's respecteert. Ik hoef er maar EEN te horen.
#freefrederike
pi_129264823
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Verder vind ik het een trieste zaak van de EU. Ik dacht dat de EU voor vrijheid was, niet voor totalitaire islamitische staten. Noem EEN islamitische staat in het Midden-Oosten die vrijheid geeft aan de burgers, vrouwen niet onderdrukt en homo's respecteert. Ik hoef er maar EEN te horen.
Dit gaat niet over vrouwenonderdrukking en homo's, dit gaat erover dat op een productetiket het correcte land van herkomst moet staan.
pi_129265094
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

In vergelijking met Israel doet Iran het niet slecht...
In vergelijking met ons natuurlijk belabberd; maar goed. We moeten het natuurlijk wel met Israel vergelijken.
pi_129265232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit gaat niet over vrouwenonderdrukking en homo's, dit gaat erover dat op een productetiket het correcte land van herkomst moet staan.
Even los van Israel:
Noem EEN islamitische staat in het Midden-Oosten die vrijheid geeft aan de burgers, vrouwen niet onderdrukt en homo's respecteert. Ik hoef er maar EEN te horen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Grouch het volgende:

[..]

In vergelijk met ons natuurlijk belabberd; maar goed. We moesten met Israel vergelijken; niet met een relatief beschaafd land ;)

Hahahahaha, wat een troll. Volgens mij verwar jij Israel met Saudi Arabie.

Iran goed noemen _O- Dan moet jij zelf wel een moslim zijn, om hun walgelijke staat goed te keuren.
#freefrederike
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:09:28 #263
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_129269497
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Grouch het volgende:

[..]

Euh... Leg eens uit.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_129269675
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:27 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Even los van Israel:
Noem EEN islamitische staat in het Midden-Oosten die vrijheid geeft aan de burgers, vrouwen niet onderdrukt en homo's respecteert. Ik hoef er maar EEN te horen.
Iran voor Amerika zich ermee ging bemoeien.
pi_129269860
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:32 schreef DeParo het volgende:
De mods doen hun werk niet meer, centraal topic, lastig weer schijnbaar.
In POL zou ik niet alles discussies dood willen slaan door naar een centraal topic in NWS te verwijzen. Bij overdaad gaat dat overigens wel gebeuren.
pi_129270350
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In POL zou ik niet alles discussies dood willen slaan door naar een centraal topic in NWS te verwijzen. Bij overdaad gaat dat overigens wel gebeuren.
Dit soort topics kunnen juist prima worden besproken in een CT, bij een specifieke gebeurtenis kan er een eigen topic zijn, desnoods deze gebeurtenis an sich of een oorlog, maar dit is een reactie op nieuws wat al is geweest, dus wat dat betreft.
pi_129270959
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De enige Joden die daar horen.
De rest terug naar Rusland/Marokko of de zee in :s) .
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:20 schreef IPA35 het volgende:
Alle Joden terug naar Khazarië ^O^ .
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Palestina was natuurlijk een dorre woestijn met enkel een Ottomaans garnizoen in een verder uitgestorven Jeruzalem, vóór de komt van de nobele zionisten :) .

:')
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Al duurt het vijfhonderd jaar, de zee gaan jullie vroeg of laat toch wel in :W .
Dit is inmiddels wel duidelijk, tenzij de Joodse immigranten zich anders zouden opstellen voorzie ik een vergelijkbare afloop als dat van de Kruisvaardersstaten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Niet aanvallen. De demografische druk is te groot. Men kan dit simpelweg niet bijbenen.
Je hebt als invasief element in een gebied natuurlijk maar een beperkte levensduur.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 01:01 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Since 1948 :')

Daarvoor waren Askenazim, Jemenieten, Marokkanen, Turkmenen en Ethiopische negerts natuurlijk helemaal geen één volk. Joden in de zin van het Joodse volk bestaan al lang niet meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef IPA35 het volgende:
Veel van de Haredim zijn anti-Israël. De meesten zijn helaas totaal doorgeslagen in religieus-zionisme.

De drijfveer achter de Israëlische staat zijn altijd al de seculieren geweest.
Heb maar even de domste reacties eruit gepikt, hopelijk zie je na even denken wat er mis mee is haha
  dinsdag 23 juli 2013 @ 22:50:24 #268
365082 IPA35
Patriarch
pi_129271425
Jullie Joden hebben niks te zoeken in Palestina.

Beetje etnische zuivering plegen en er mee weg denken te komen.
Over 100 jaar is er geen Israël meer.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_129272456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef IPA35 het volgende:
Jullie Joden hebben niks te zoeken in Palestina.

Beetje etnische zuivering plegen en er mee weg denken te komen.
Over 100 jaar is er geen Israël meer.
Jij en Gretta zouden goede maatjes zijn.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:15:52 #270
365082 IPA35
Patriarch
pi_129272608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Jij een Gretta zouden goede maatjes zijn.
De waarheid is hard.
Denk je nu echt dat de zionisten hiermee nog lang door kunnen gaan?

Ik geef ze nog 100 jaar voordat er een of andere een-staten oplossing komt waarbij de Joodsheid van de staat komt te vervallen en de West-Bank inwoners een paspoort krijgen.
Dat of iets veel bloederigers en gezien de economische ontwikkelingen van de Arabische landen en de demografische ontwikkelingen in Palestina zelf zal de uitkomst niet voordelig zijn voor de zionistische beweging.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_129273062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De waarheid is hard.
Denk je nu echt dat de zionisten hiermee nog lang door kunnen gaan?

Ik geef ze nog 100 jaar voordat er een of andere een-staten oplossing komt waarbij de Joodsheid van de staat komt te vervallen en de West-Bank inwoners een paspoort krijgen.
Dat of iets veel bloederigers en gezien de economische ontwikkelingen van de Arabische landen en de demografische ontwikkelingen in Palestina zelf zal de uitkomst niet voordelig zijn voor de zionistische beweging.
Sorry, ik geef geen gehoor aan je gebrabbel/verkapte jodenhaat. Iemand die ''joden de zee in'' wil hebben en Israel beticht van etnische zuivering is en hoort niet serieus te worden genomen.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:33:13 #272
365082 IPA35
Patriarch
pi_129273328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:26 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Sorry, ik geef geen gehoor aan je gebrabbel/verkapte jodenhaat. Iemand die ''joden de zee in'' wil hebben en Israel beticht van etnische zuivering is en hoort niet serieus te worden genomen.
Hoe denk je dat dat land is opgericht?

En als buitenlanders een eigen staat zouden opzetten in mijn land en mij zouden (proberen te) verdrijven dan zou ik hen ook proberen te doden. Dit is gerechtvaardigd.

Dat stelletje Polen/Russen/Jemenieten is naar Palestina verhuisd met als enige doel daar een staat te stichten, de lokale bevolking vond dit niet zo'n leuk idee en dus werden zij massaal verdreven.

Als Palestijn wil je dan de buitenlandse landdieven weer weg hebben, dus met geweld verdrijven of doden. Dit is legitiem en geheel terecht, zou ik ook doen. Tenzij de Joodse immigranten leren van hun fouten en deze ongedaan maken. Helaas zit dat er niet in.
pi_129273408
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:33 schreef IPA35 het volgende:

[..]

En als buitenlanders een eigen staat zouden opzetten in mijn land en mij zouden (proberen te) verdrijven dan zou ik hen ook proberen te doden. Dit is gerechtvaardigd.

Dat stelletje Polen/Russen/Jemenieten is naar Palestina verhuisd met als enige doel daar een staat te stichten, de lokale bevolking vond dit niet zo'n leuk idee en dus werden zij massaal verdreven.

Als Palestijn wil je dan de buitenlandse landdieven weer weg hebben, dus met geweld verdrijven of doden. Dit is legitiem en geheel terecht, zou ik ook doen. Tenzij de Joodse immigranten leren van hun fouten en deze ongedaan maken. Helaas zit dat er niet in.
Ik denk dat jij niet goed op de hoogte bent... Israël is NIET bezet
pi_129273422
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:33 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Als je een lesje geschiedenis hebt gehad praten we verder.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:36:39 #275
365082 IPA35
Patriarch
pi_129273460
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef vladesk het volgende:

[..]

Ik denk dat jij niet goed op de hoogte bent... Israël is NIET bezet
Met geweld ingenomen door buitenlanders van de inheemse bevolking.

Daarom is geweld tegen Israël legitiem. Dit dient enkel om de buitenlanders te verdrijven en het land te herstellen aan de inheemse bevolking.
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:37:50 #276
365082 IPA35
Patriarch
pi_129273524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Als je een lesje geschiedenis hebt gehad praten we verder.
Ah ja Bar Kochva :') :') :') , het land zonder volk voor het 'volk' zonder land :') :') :') en verhaaltjes over de VN.

Jullie zionistische trukendoos is leeg.
pi_129273529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Daarom is geweld tegen Israël legitiem. Dit dient enkel om de buitenlanders te verdrijven en het land te herstellen aan de inheemse bevolking.
Dus jij steunt Hamas in hun strijd om Israël te vernietigen?
pi_129273622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ah ja Bar Kochva :') :') :') , het land zonder volk voor het 'volk' zonder land :') :') :') en verhaaltjes over de VN.

Jullie zionistische trukendoos is leeg.
Nogmaals, ik raad je zeer sterk aan om je in te lezen. Jammer dat je jezelf zo belachelijk zit te maken
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:40:54 #279
365082 IPA35
Patriarch
pi_129273674
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef vladesk het volgende:

[..]

Dus jij steunt Hamas in hun strijd om Israël te vernietigen?
De strijd om Israël te vernietigen is heel erg legitiem. Dat Hamas een stel haatbaarden zijn doet daar weinig aan af. Ikzelf heb heel weinig sympathie voor Hamas en als ik een Palestijns leider zou zijn zou ik proberen te komen tot een vreedzame oplossing door het ware verhaal te verkondigen, waar het over gaat en wat er in 1948 en daarvoor werkelijk gebeurd is. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben de Joodse immigranten te verwelkomen als medeburgers in een seculiere staat maar dan dienen zij wel tot inkeer te komen, af te stappen van hun idee van een 'Joodse Staat'.
pi_129273735
:') :')
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:42:07 #281
365082 IPA35
Patriarch
pi_129273753
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:39 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals, ik raad je zeer sterk aan om je in te lezen. Jammer dat je jezelf zo belachelijk zit te maken
Jullie maken zelf belachelijk door andermans land in te nemen en vervolgens te doen alsof dat was OK is.
pi_129273791
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:42 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Jullie maken zelf belachelijk door andermans land in te nemen en vervolgens te doen alsof dat was OK is.
Je jodenhaat komt hier weer perfect naar voren.
pi_129273809
quote:

[..]

God heeft het land aan ons geschonken ;)

maar stel dat binnen 2000 jaar de palestijnen de israeliers opnieuw verdrijven, steun je dat dan of niet? want dan doen ze in feite hetzelfde als wat de joden in '48 gedaan hebben met de palestijnen
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:43:36 #284
365082 IPA35
Patriarch
pi_129273818
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Je jodenhaat komt hier weer perfect naar voren.
Ach ja een drogredenering.

Ontken jij dat Joden van over de hele wereld naar Palestina zijn gekomen om daar een eigen staat te stichten?
pi_129274112
laten we het bij het onderwerp van het nieuwsbericht houden aub. De discussie over het bestaansrecht van Israel is elders al uitgebreid besproken...
pi_129274288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef vladesk het volgende:

[..]

God heeft het land aan ons geschonken ;)

maar stel dat binnen 2000 jaar de palestijnen de israeliers opnieuw verdrijven, steun je dat dan of niet? want dan doen ze in feite hetzelfde als wat de joden in '48 gedaan hebben met de palestijnen
God het land beloofd aan de joden( nu de christenen) uit de bijbel niet aan moordlustige Babylonische psychopaten( de door jou geliefde zionisten )
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_129274407
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ach ja een drogredenering.
Nee zeker niet. Je opmerkingen beginnen steeds onsmakelijker te worden en daar wijs ik je op.
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:49 schreef 99.999 het volgende:
laten we het bij het onderwerp van het nieuwsbericht houden aub. De discussie over het bestaansrecht van Israel is elders al uitgebreid besproken...
IPA probeert het gehele joodse volk/de gewone ''jood'' schuld in de schoenen te leggen van de daden van israel. dat blijkt wel uit zijn uitspraken en het feit dat ie ''jullie'' typt. zeer verwerpelijk.
pi_129274420
quote:

[..]

Is er door de warmte iets in je hersens geknapt ofzo? Tis op een bepaalde manier wel boeiend om je reacties te lezen. Il lees er frustratie, verbittering en afgunst in.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_129274691
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:58 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]
[..]

IPA probeert het gehele joodse volk/de gewone ''jood'' schuld in de schoenen te leggen van de daden van israel. dat blijkt wel uit zijn uitspraken en het feit dat ie ''jullie'' typt. zeer verwerpelijk.
Ja, dit gaat ook niks meer worden hier. ik gooi het topic maar op slot, is toch bijna vol en niet echt een deel twee waard...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')