Lijkt me duidelijk, omdat dat een bedreiging is voor de Joodse staat (hetzelfde antwoord op beide vragen)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom mag Palestina geen leger hebben? Waarom mogen Palestijnen niet terug naar hun land?
Europa was nooit neutraal. Het streeft puur z'n belangen na.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:08 schreef vladesk het volgende:
[..]
Vanaf 2014 enkel de palestijnse en niet meer de israelische. Met andere woorden Europa is niet langer neutraal
Nederlandse bedrijven worden ook benadeeld door Israëlische/Palestijnse bedrijven, zij krijgen immers minder.quote:Tot voor kort niet, nu echter wel aangezien israelische bedrijven in judea en samaria benadeeld worden tegenover palestijnse bedrijven. Daar gaat dit topic dan ook over
Aha. Dus een Israëlische leger dat een bedreiging vormt voor een Palestijnse staat mag wel, maar andersom niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:24 schreef vladesk het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, omdat dat een bedreiging is voor de Joodse staat (hetzelfde antwoord op beide vragen)
Dus die Palestijnen bevinden zich dan in een juridisch limbo (ze hebben immers geen eigen staat en deel van Israël maken ze ook niet uit)?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:02 schreef vladesk het volgende:
[..]
Niet Palestina, ja die gele gebieden zijn dan in handen van de Palestijnen maar er wordt geen staat opgericht want dat zou betekenen dat
1. Palestina een leger mag hebben
2. de terugkeer van 6 miljoen Palestijnse vluchtelingen
De Palestijnen konden een staat oprichten in '37, in '48 en zelfs tot '67 was er nooit een Israëliër te bespeuren in hun gebieden. Waarom toen niet en nu wel?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha. Dus een Israëlische leger dat een bedreiging vormt voor een Palestijnse staat mag wel, maar andersom niet?
En aha, dat er Israëliers op bezet gebied komen wonen is geen bedreiging voor een Palestijnse staat?
Waarom mag Israël wel een bedreiging vormen (met zijn leger en zijn inwoners) en Palestina niet?
De Palestijnen hebben wel een eigen staat... in Jordanië, alleen willen ze er Israël erbij en daarom worden palestijnse vluchtelingen misbruiktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dus die Palestijnen bevinden zich dan in een juridisch limbo (ze hebben immers geen eigen staat en deel van Israël maken ze ook niet uit)?
Ja, alles ligt aan de Palestijnen en alles wat Israël doet moet toegejuicht worden. Je wijst constant naar anderen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:49 schreef vladesk het volgende:
[..]
De Palestijnen konden een staat oprichten in '37, in '48 en zelfs tot '67 was er nooit een Israëliër te bespeuren in hun gebieden. Waarom toen niet en nu wel?
De Palestijnen hebben telkens een tweestatenoplossing afgewezen en nu opeens willen ze een (behalve hamas)
hoe zou dat toch komen
In Jordanië nog wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:51 schreef vladesk het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben wel een eigen staat... in Jordanië, alleen willen ze er Israël erbij en daarom worden palestijnse vluchtelingen misbruikt
Het heden kan niet los bekeken worden van het verleden. Zij hebben 2x een oorlog gestart om Israël van de kaart te vegen. Hadden de Joden die verloren, gingen zij ook geen Joodse staat opgericht hebben dus waarom zouden wij nu wel een Palestijnse staat moeten oprichten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, alles ligt aan de Palestijnen en alles wat Israël doet moet toegejuicht worden. Je wijst constant naar anderen.
En laten we vooral in het verleden blijven hangen, daar komen we in het heden en in de toekomst echt mee vooruit.
Maar natuurlijk joh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:56 schreef vladesk het volgende:
[..]
Het heden kan niet los bekeken worden van het verleden. Zij hebben 2x een oorlog gestart om Israël van de kaart te vegen. Hadden de Joden die verloren, gingen zij ook geen Joodse staat opgericht hebben dus waarom zouden wij nu wel een Palestijnse staat moeten oprichten?
Wij zijn niet achterlijk hoor, de vernietiging van Israël is een universeel Islamitisch streven en de oprichten van een Palestijnse staat is daar stap 1 van
Natuurlijk heb je een hoop gekkies in het M-O wonen, maar het merendeel van de mensen geeft geen fuck om Israël.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een hoop gekkies in het M-O wonen, maar het merendeel van de mensen geeft geen fuck om Israël.
Maar goed, jij bent een grotere hater richting Arabieren dan andersom.
Alsof het realistisch is dat er nog een holocaust komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:07 schreef vladesk het volgende:
[..]
Een Joodse staat betekent nooit meer een holocaust op Joden want nu hebben Joden waar ook ter wereld altijd een stukje land om naar te vluchten waar we niet vervolgd kunnen worden om ons jood-zijn
Hoezo niet? Kijk naar Hongarije en Griekenland waar extreemrechtse partijen aan het groeien zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Alsof het realistisch is dat er nog een holocaust komt.
ja, zoals de vorige keer zeker? als dat toch landen zijn die vluchtelingen opnemen, waarom nemen ze geen Syrische vluchtelingen in hun land?quote:Plus dat ze naar de USA, Australië, Zuid-America, Canada en een groot deel van Europa kunnen vluchten als het nog eens gebeurt.
Daar kiezen jullie zelf voor... Er zijn meer dan 10 Islamitische staten en maar 1 Joodsequote:Kan jij trouwens een christelijke staat noemen?
Zoals Israël met Gaza gedaan heeft zeker? Dan krijgen we er nog een terreurstaat bij naast onze deurquote:Wat mij betreft gewoon voorlopig de huidige grenzen toestaan en Israël dwingen om te stoppen met die bezetting
Nu ben je toch aan het trollen hoop ik? Denk jij dat Israël een hotel is ofzo? Israël is een land voor het Joodse volkquote:en de Palestijnen die hiervoor kiezen als gelijkwaardige burgers (geen enkel verschil in behandeling, hooguit dat ergens hun Palestijnse achtergrond staat geregistreerd) laten leven in Israël.
Alhoewel dit politiek gezegd is, is de EU nooit neutraal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef vladesk het volgende:
Volgens Israël gaat het om "een grote vergissing" en is de Europese Unie niet langer neutraal in het conflict met de Palestijnen. Hoe dan ook zal Israël naar eigen zeggen niet toelaten dat buitenstaanders de grenzen van het land zullen bepalen.
Dit gaat niet over vrouwenonderdrukking en homo's, dit gaat erover dat op een productetiket het correcte land van herkomst moet staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alhoewel dit politiek gezegd is, is de EU nooit neutraal.
Verder vind ik het een trieste zaak van de EU. Ik dacht dat de EU voor vrijheid was, niet voor totalitaire islamitische staten. Noem EEN islamitische staat in het Midden-Oosten die vrijheid geeft aan de burgers, vrouwen niet onderdrukt en homo's respecteert. Ik hoef er maar EEN te horen.
In vergelijking met Israel doet Iran het niet slecht...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alhoewel dit politiek gezegd is, is de EU nooit neutraal.
Verder vind ik het een trieste zaak van de EU. Ik dacht dat de EU voor vrijheid was, niet voor totalitaire islamitische staten. Noem EEN islamitische staat in het Midden-Oosten die vrijheid geeft aan de burgers, vrouwen niet onderdrukt en homo's respecteert. Ik hoef er maar EEN te horen.
Even los van Israel:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Dit gaat niet over vrouwenonderdrukking en homo's, dit gaat erover dat op een productetiket het correcte land van herkomst moet staan.
Hahahahaha, wat een troll. Volgens mij verwar jij Israel met Saudi Arabie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Grouch het volgende:
[..]
In vergelijking met Israel doet Iran het niet slecht...
In vergelijk met ons natuurlijk belabberd; maar goed. We moesten met Israel vergelijken; niet met een relatief beschaafd land
Euh... Leg eens uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Grouch het volgende:
[..]
In vergelijking met Israel doet Iran het niet slecht...
Iran voor Amerika zich ermee ging bemoeien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Even los van Israel:
Noem EEN islamitische staat in het Midden-Oosten die vrijheid geeft aan de burgers, vrouwen niet onderdrukt en homo's respecteert. Ik hoef er maar EEN te horen.
In POL zou ik niet alles discussies dood willen slaan door naar een centraal topic in NWS te verwijzen. Bij overdaad gaat dat overigens wel gebeuren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:32 schreef DeParo het volgende:
De mods doen hun werk niet meer, centraal topic, lastig weer schijnbaar.
Dit soort topics kunnen juist prima worden besproken in een CT, bij een specifieke gebeurtenis kan er een eigen topic zijn, desnoods deze gebeurtenis an sich of een oorlog, maar dit is een reactie op nieuws wat al is geweest, dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In POL zou ik niet alles discussies dood willen slaan door naar een centraal topic in NWS te verwijzen. Bij overdaad gaat dat overigens wel gebeuren.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De enige Joden die daar horen.
De rest terug naar Rusland/Marokko of de zee in.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Palestina was natuurlijk een dorre woestijn met enkel een Ottomaans garnizoen in een verder uitgestorven Jeruzalem, vóór de komt van de nobele zionisten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Al duurt het vijfhonderd jaar, de zee gaan jullie vroeg of laat toch wel in.
Dit is inmiddels wel duidelijk, tenzij de Joodse immigranten zich anders zouden opstellen voorzie ik een vergelijkbare afloop als dat van de Kruisvaardersstaten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet aanvallen. De demografische druk is te groot. Men kan dit simpelweg niet bijbenen.
Je hebt als invasief element in een gebied natuurlijk maar een beperkte levensduur.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Since 1948![]()
Daarvoor waren Askenazim, Jemenieten, Marokkanen, Turkmenen en Ethiopische negerts natuurlijk helemaal geen één volk. Joden in de zin van het Joodse volk bestaan al lang niet meer.
Heb maar even de domste reacties eruit gepikt, hopelijk zie je na even denken wat er mis mee is hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef IPA35 het volgende:
Veel van de Haredim zijn anti-Israël. De meesten zijn helaas totaal doorgeslagen in religieus-zionisme.
De drijfveer achter de Israëlische staat zijn altijd al de seculieren geweest.
Jij en Gretta zouden goede maatjes zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef IPA35 het volgende:
Jullie Joden hebben niks te zoeken in Palestina.
Beetje etnische zuivering plegen en er mee weg denken te komen.
Over 100 jaar is er geen Israël meer.
De waarheid is hard.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Jij een Gretta zouden goede maatjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |