Ah ja Bar Kochvaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Als je een lesje geschiedenis hebt gehad praten we verder.
Dus jij steunt Hamas in hun strijd om Israël te vernietigen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Met geweld ingenomen door buitenlanders van de inheemse bevolking.
Daarom is geweld tegen Israël legitiem. Dit dient enkel om de buitenlanders te verdrijven en het land te herstellen aan de inheemse bevolking.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Met geweld ingenomen door buitenlanders van de inheemse bevolking.
Daarom is geweld tegen Israël legitiem. Dit dient enkel om de buitenlanders te verdrijven en het land te herstellen aan de inheemse bevolking.
Nogmaals, ik raad je zeer sterk aan om je in te lezen. Jammer dat je jezelf zo belachelijk zit te makenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ah ja Bar Kochva![]()
![]()
, het land zonder volk voor het 'volk' zonder land
![]()
![]()
en verhaaltjes over de VN.
Jullie zionistische trukendoos is leeg.
De strijd om Israël te vernietigen is heel erg legitiem. Dat Hamas een stel haatbaarden zijn doet daar weinig aan af. Ikzelf heb heel weinig sympathie voor Hamas en als ik een Palestijns leider zou zijn zou ik proberen te komen tot een vreedzame oplossing door het ware verhaal te verkondigen, waar het over gaat en wat er in 1948 en daarvoor werkelijk gebeurd is. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben de Joodse immigranten te verwelkomen als medeburgers in een seculiere staat maar dan dienen zij wel tot inkeer te komen, af te stappen van hun idee van een 'Joodse Staat'.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dus jij steunt Hamas in hun strijd om Israël te vernietigen?
Jullie maken zelf belachelijk door andermans land in te nemen en vervolgens te doen alsof dat was OK is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals, ik raad je zeer sterk aan om je in te lezen. Jammer dat je jezelf zo belachelijk zit te maken
Je jodenhaat komt hier weer perfect naar voren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jullie maken zelf belachelijk door andermans land in te nemen en vervolgens te doen alsof dat was OK is.
God heeft het land aan ons geschonkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jullie maken zelf belachelijk door andermans land in te nemen en vervolgens te doen alsof dat was OK is.
Ach ja een drogredenering.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je jodenhaat komt hier weer perfect naar voren.
God het land beloofd aan de joden( nu de christenen) uit de bijbel niet aan moordlustige Babylonische psychopaten( de door jou geliefde zionisten )quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef vladesk het volgende:
[..]
God heeft het land aan ons geschonken![]()
maar stel dat binnen 2000 jaar de palestijnen de israeliers opnieuw verdrijven, steun je dat dan of niet? want dan doen ze in feite hetzelfde als wat de joden in '48 gedaan hebben met de palestijnen
Nee zeker niet. Je opmerkingen beginnen steeds onsmakelijker te worden en daar wijs ik je op.quote:
IPA probeert het gehele joodse volk/de gewone ''jood'' schuld in de schoenen te leggen van de daden van israel. dat blijkt wel uit zijn uitspraken en het feit dat ie ''jullie'' typt. zeer verwerpelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:49 schreef 99.999 het volgende:
laten we het bij het onderwerp van het nieuwsbericht houden aub. De discussie over het bestaansrecht van Israel is elders al uitgebreid besproken...
Is er door de warmte iets in je hersens geknapt ofzo? Tis op een bepaalde manier wel boeiend om je reacties te lezen. Il lees er frustratie, verbittering en afgunst in.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ja, dit gaat ook niks meer worden hier. ik gooi het topic maar op slot, is toch bijna vol en niet echt een deel twee waard...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:58 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[..]
IPA probeert het gehele joodse volk/de gewone ''jood'' schuld in de schoenen te leggen van de daden van israel. dat blijkt wel uit zijn uitspraken en het feit dat ie ''jullie'' typt. zeer verwerpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |