Volgens mij hebben ze taps genoeg daar voor al het bier, of bedoel je een dubbele tap met bavaria 0%quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
ernstig ja. en het is net als met zombies, het verspreidt zich ontzettend snel en je gaat het steeds meer zien. misschien moeten we de double tap toepassen?
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werktequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze taps genoeg daar voor al het bier, of bedoel je een dubbele tap met bavaria 0%
Shit, ik snapte de referentie niet, ik ga huilen in een hoekje en de rest van de dag Zombieland kijken om bij te blijven. Oh en ik ga de tour kijken op split screen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werkte
niet in de hoek waar ik al zit te huilen omdat ik niet hip ben ajb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Shit, ik snapte de referentie niet, ik ga huilen in een hoekje en de rest van de dag Zombieland kijken om bij te blijven. Oh en ik ga de tour kijken op split screen.
Ik snapte het. Tenminste 1 dus. Misschien lucht dat een beetje op....quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werkte
Tuurlijk niet, dat zou wel erg close zijn, ik hou van ruimte in mijn hoekjequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niet in de hoek waar ik al zit te huilen omdat ik niet hip ben ajb.
Je lekker volgooien op de berg in de bakkende zon.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mongolen die op dat soort dingen afkomen, ik durf te wedden dat 90% van wat daar staat niet eens de Tour volgt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:38 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ik snapte het. Tenminste 1 dus. Misschien lucht dat een beetje op....
Lekker gek en wild. Ook tof om dan na afloop aan al je matties die gekke foto's te laten zien op Facebook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je lekker volgooien op de berg in de bakkende zon.
Ook dat 'knotsgekke' erbijquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:42 schreef Pharkus het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fetisjiste.html#more hier staan nog meer mooie kiekjes van henk en ria.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar word je toch gewoon manisch depressief van? Het zullen je ouders maar zijn
Wel mooie benen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kon toch met photoshop overweg? Is er nog wat aan die cellulitis te doen? Ik zit aan mijn ontbijt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ja een beetje", helaas zit ik op kantoor waar ik op het moment geen Photoshop hebquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij kon toch met photoshop overweg? Is er nog wat aan die cellulitis te doen? Ik zit aan mijn ontbijt.
Plaatsvervangende schaamte, echtquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:42 schreef Pharkus het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fetisjiste.html#more hier staan nog meer mooie kiekjes van henk en ria.
Je verwacht toch niet dat zwakzinnigen in de juiste bocht gaan zittenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:50 schreef Deetch het volgende:
ook bizar dat ze in bocht 7 gaan zitten. Is nou net niet één van de 6 Nederlandse bochten.
8 Theunisse
9 Rooks
13,15 Winnen
16,20 Zoetemelk
18,19 Kuiper
Moet je nagaan wat voor beeld we schetsen tegenover, ik noem maar iets, buurlandenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte, echt
Het erge is dat de media dit soort gedrag hyped en normaal vind..... Bahbah.
het stomme is dat buitenlanders het vaak geweldig vinden. maarja, misschien omdat ze er niet bij elk wissewasje mee geconfronteerd worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor beeld we schetsen tegenover, ik noem maar iets, buurlanden
En 8% vraagt zich af waarom al die fietsers voorbij komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mongolen die op dat soort dingen afkomen, ik durf te wedden dat 90% van wat daar staat niet eens de Tour volgt.
Volgens mij ben jij nog het meest treurige element in het hele verhaal. Kan je het niet hebben dat andere mensen wel plezier hebben ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop serieus dat er in bocht 7 vandaag één of andere volslagen volgelopen idioot een wielrenner dusdanig hindert dat dit de laatste keer is dat het door de organisatie wordt toegestaan. Is het meteen einde oefening met die treurige bocht 7.
Voor jou persoonlijk zal het niet veel uit maken toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor beeld we schetsen tegenover, ik noem maar iets, buurlanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, hoewel er zo nu en dan een buitenlands artikel over verschijnt. Maar het blijft storendquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het stomme is dat buitenlanders het vaak geweldig vinden. maarja, misschien omdat ze er niet bij elk wissewasje mee geconfronteerd worden.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
En 8% vraagt zich af waarom al die fietsers voorbij komen.
Laat die wielrenners gewoon hun koers rijden en ga lekker in een kroeg of een terras je drankgelag houden met de tour op een scherm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog het meest treurige element in het hele verhaal. Kan je het niet hebben dat andere mensen wel plezier hebben ofzo?
Heeft he-le-maal geen klote te maken met plezier hebben of niet. Ik gun iedereen zijn lolletje, maar ik vind het gewoon absurd dat wij als land geassocieerd willen worden met idioten met oranje Heineken toeters op hun hoofd die alleen bezopen feest kunnen vieren. En het meest erge vind ik nog dat die gasten op die berg helemaal niet voor het wielrennen komen, maar voor zichzelf. Oh wat is het toch gezellig, veel bier drinken op een Alpquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog het meest treurige element in het hele verhaal. Kan je het niet hebben dat andere mensen wel plezier hebben ofzo?
Zo kwam ik laatst een foto tegen van een kerel die ik ken, zat hij met een stel homo's in een bos om frikandellen te eten ofzo, hadden ze alle frikandellen midden in het vuur gegooidquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker gek en wild. Ook tof om dan na afloop aan al je matties die gekke foto's te laten zien op Facebook.
Ik vind inderdaad wel dat ze van renners af moeten blijven, dat geduw is nergens goed voor en werkt alleen maar averechts.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft he-le-maal geen klote te maken met plezier hebben of niet. Ik gun iedereen zijn lolletje, maar ik vind het gewoon absurd dat wij als land geassocieerd willen worden met idioten met oranje Heineken toeters op hun hoofd die alleen bezopen feest kunnen vieren. En het meest erge vind ik nog dat die gasten op die berg helemaal niet voor het wielrennen komen, maar voor zichzelf. Oh wat is het toch gezellig, veel bier drinken op een Alp.!! Flikker op en laat die wielrenners met rust. Ga lekker bier drinken in die kutstad van je, kutstudentje / kut bankschroefmedwerker.
Want die wielrenners (zoals Tankink) reageren uit pure beleefdheid maar positief over de Nederlandse bocht. Diep in hun hart vinden ze het verschrikkelijk. Zit je na 150 KM afzien helemaal stuk, krijg je nog honderden irritanten duwtjes aan je zitvlak en schouder;
HUP BRAMMETJE ! HEUI HEUI HEUI ! LOAT GOAN !1!1!1!1!!1!1 HEUI HEUI HEUI HEUI ! BRAMMIE MAG IK JE FOTO HEB JE EEN FOTO VOOR MIJ BRAMMIE MAG IK JE FOTO EN DOE ME OOK JE NUMMER ERBIJ JALALALALALALALALA
Bram;![]()
![]()
![]()
Bram diep in zijn hart;![]()
![]()
![]()
Die liep op de mont ventoux toch nog mee?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
PS: waar is die als duivel verklede Duitser tegenwoordig gebleven...?
Wat jij hier zegt verwoord precies hetgeen wat ik denk. Fan zijn is prima, maar dit heeft hier niets mee te maken. Ook gewoon bocht 7 claimen héquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
't Zijn Volendamse kapjesmaar voor de rest ben ik het helemaal met je eens. Fan-zijn, je enthousiasme laten zien, zelfs fan-tshirts en vlaggen, ik vind het allemaal prima, maar dit is gewoon doorslaan, en ontzettend irritant voor de renners zelf, dat brallende opdringerige volkje. Want oh oh oh, wat voelen die klantjes zich belangrijk!
Ik ben al jaren Tourfan. Maar zo af en toe heb ik ernstige plaatsvervangende schaamte. Geef de berg terug aan het wielrennen en de échte fans die ook zonder drank lol kunnen maken!
Oh, gemist!quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die liep op de mont ventoux toch nog mee?
Hoe lang loopt die alweer mee tegenwoordig? Echt al decennia geloof ik!quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat jij hier zegt verwoord precies hetgeen wat ik denk. Fan zijn is prima, maar dit heeft hier niets mee te maken. Ook gewoon bocht 7 claimen hé
Eigenlijk moeten er gewoon 5000 fransen die berg opstormen en die Hollanders van bocht 7 afslaan met hun Duitse trekjes door gewoon dingen te claimen die niet van hun zijn. Echt....
Die Duitser is weer terug. Was er vorig jaar door ziekte (helaas niet fataal) niet bij. Hoorde hem dinsdag nog op radio 1 in een interview. Die kerel is helemaal
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:10 schreef Fokkingvet het volgende:
Triest tokkie volk. Een volgwagen die de bocht mist kan uitkomst bieden.
Al 20 jaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hoe lang loopt die alweer mee tegenwoordig? Echt al decennia geloof ik!
Zo'n actie van een eenling kan ik nog wel waarderen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:19 schreef Horatio het volgende:
Wat een gezeur man, gun die mensen lekker hun pleziertje. Denk dat ik me ook prima zou vermaken in bocht 7.
Vind ik idd ook wel gaaf ja, dat er zo'n man is die dat al jaren doetquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hoe lang loopt die alweer mee tegenwoordig? Echt al decennia geloof ik!
Zo'n actie van een eenling kan ik nog wel waarderen.
Doet me denken aan die indiaan bij het Nederlands elftalquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik idd ook wel gaaf ja, dat er zo'n man is die dat al jaren doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
jij vindt het dus geen genante vertoning, zoiets?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:47 schreef existenz het volgende:
De FOK!kers hier konden de bus naar Frankrijk niet betalen dus gaan ze hier maar af zitten geven op mensen die lekker biertjes aan het drinken zijn in de zon terwijl de FOK!ker aan zijn door moeders huisgemaakte vruchtenshake zit op zijn zolderkamertje waar het 40 graden is
Het is chanant.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij vindt het dus geen genante vertoning, zoiets?
ja sorry, daar doe ik inderdaad niet aan meequote:
Hoe weet je dat, meneer de psychiater?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Diep in hun hart vinden ze het verschrikkelijk.
Ja, maar gun TS ook zijn lolletje hier dan. Die heeft het thuis waarschijnlijk niet veel beter en is ook nog eens niet op vakantie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:52 schreef Toekito het volgende:
Laat gaan man. Eenmaal thuis zien ze hun vrouw en weten ze dat ze een treurig leven hebben.
nee nee nee, TS is op vakantie maar zit de hele dag te fokken in de schaduwquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ja, maar gun TS ook zijn lolletje hier dan. Die heeft het thuis waarschijnlijk niet veel beter en is ook nog eens niet op vakantie.
Niets. Schaamteloos zijn zequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vraag me echt af wat de ts-bashers hier dan wel genant vinden(behalve mannen die zich voordoen als vrouw he, ik kop hem maar vast even in)
kloons hebben geen ziel..quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vraag me echt af wat de ts-bashers hier dan wel genant vinden(behalve mannen die zich voordoen als vrouw he, ik kop hem maar vast even in)
nou, ik kan me best voorstellen dat ze het voorbeeld in de op inderdaad als een lolletje zien, moet toch kunnen, lekker zuipen met je maten en lol maken weet je! maar om de een of andere reden komen ze niet over als types die van plezier houden, of die minder verzuurd zijn dan de mensen die het wel genant vinden, vandaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Niets. Schaamteloos zijn ze
nee, ik had het over mezelf, omdat een van die posters er echt van overtuigd lijkt te zijn dat ik eigenlijk een man ben. een homoseksuele man he, uiteraardquote:
Schaamteloos of niet, het kan niet tippen aan niveau van treurigheid dat hier gehaald wordt door anoniem vanachter een pc andere mensen af te plassen die een beetje pret maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Niets. Schaamteloos zijn ze
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
échte fans die ook zonder drank lol kunnen maken!
Duitser????quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Duitser????![]()
![]()
![]()
Ooit van de rode duivels gehoord?![]()
(en ja ik weet het is lastig Belgie en Duitsland hebben dezelfde kleuren in hun vlag)
Ik geef toe, het is een rare naam voor een Belgquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dieter_Senft
als hun lol hebben moeten ze het vooral doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
zoveel ruimdenkendheid, en dat in klbquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
als hun lol hebben moeten ze het vooral doen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zoveel ruimdenkendheid, en dat in klb
ik krijg het er gewoon een beetje warm van.
je hebt trouwens op zich wel gelijk hoor, iedereen moet lekker doen wat ze zelf willen zolang andere mensen er geen schade van oplopen (en dan bedoel ik niet (JA MAAR IK MOET ER NAAR KIJKEN DUS DAT LEVERT SCHADE OP HUR DUR!), maar om de een of andere reden vind ik dit soort types echt zo ergquote:
ik ben wel beetje bang voor het stemrecht dat die mensen ongetwijfeld hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je hebt trouwens op zich wel gelijk hoor, iedereen moet lekker doen wat ze zelf willen zolang andere mensen er geen schade van oplopen (en dan bedoel ik niet (JA MAAR IK MOET ER NAAR KIJKEN DUS DAT LEVERT SCHADE OP HUR DUR!), maar om de een of andere reden vind ik dit soort types echt zo ergZal inderdaad wel frustratie of verzuurdheid van mijn kant zijn.
Nee lul, het is een Duitser die duivel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Duitser????![]()
![]()
![]()
Ooit van de rode duivels gehoord?![]()
(en ja ik weet het is lastig Belgie en Duitsland hebben dezelfde kleuren in hun vlag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken of ik Froome, Contador en Kreuziger kan hinderen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:
de landverradersquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee lul, het is een Duitser die duivel.
Napoleon is toch ook Frans. Helaas lopen er vanmiddag weer 100 uitgedoste oranje Napoleons rondOf is dan Napoleon ineens Nederlands
Wat een open deuren-gezeik in dit topic, dit bandje hebben jij of andere users al 1000 keer afgespeeld. We weten nu wel dat mensen die zichzelf 'prettig gestoord' noemen in 90% van de gevallen treurige volksbuurtfiguren zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook dat 'knotsgekke' erbij
Dus als je je verkleed als ING leeuw en je laat je helemaal vollopen, springt wat rond en doet net alsof je roeit dan is dat 'knotsgek' en 'gezellig'.
Trek je op zaterdagavond na een bacardi of 5 op de dansvloer je broek naar beneden dan ben je ineens een viezerik.......
Treurig. Heel erg treurig.
Misschien is dat verkleedgedrag van die oranje sukkels ook gewoon niet normaal te noemen. En dat dit soort topics telkens terug komen wil zeggen dat het merendeel zich stoort aan die idioten die een land als Nederland op deze manier op de kaart zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:17 schreef Micson het volgende:
Dat verkleedgedoe rondom sporten doen we ook al járen en ook hierover passeren ieder groot voetbaltoernooi weer tientallen topics de revue, veelal van spuit 11-sukkels als jij.
Niet " voor Klaagbaak ", maar gewoon voor een betere wereld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef Twiitch het volgende:
Zullen we een aanslag plegen op die bocht? Nadat de renners weg zijn uiteraard. Iemand van ons moet zich dan wel opofferen voor maximum collateral damage. Mag je heel hard "voor Klaagbaak!" roepen voordat je de lucht in gaat.
Nee. Tankink wil niet dat ze aan z'n schouder komen, heeft hij gisteren bij de NOS gezegd. Maar ja, alsof één van die dronken gezelligerds dat wat interesseertquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:32 schreef Rpol het volgende:
laat die mensen plezier hebben... ze moeten wel van de renners afblijven. Behalve van Tankink, die moet geduwd worden.
Dus van zijn schouders afblijven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef Rpol het volgende:
Rechts staan en linksachter duwen en niet op de schouders kloppen, dat is wat hij zei
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:35 schreef SonicVolcano het volgende:
ZET HEM OP WIETSE GEESINK
JA KOM OP WAUKE BOLLEMA!
GA ERVOOR TANK BRANKINK!
JA JA LAURENS ZOETEMELK, GOEIE BAL, JAHAHAHA
Duizend keer liever dan zo'n sikkeneurig azijnpissertje als jij lijkt me.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Het zouden je collega's / vrienden zijn;
"goeiemoggel deze maandagmorgen haha ja op de alpdhues was het een dolle boel hahaha! heb je me gezien!? op tv!? nee!? maar ik heb ook foto's! kijk dan! kijk daaaaaaaan!`quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Het zouden je collega's / vrienden zijn;
[ afbeelding ]
'En John, was het gezellig op Alp d'Huez'.!!!!!!
Dat ze gister tijd zouden verliezen stond voor mij al vast, denken dat Mollema in de bergtijdrit tijd gaat pakken op Contadorquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Die mafketels die meerennen met zo'n fietser en op het einde een of andere gekke sprong maken.!
Ga er vanmiddag toch voor zitten, al ben ik bang dat zowel Ten Dam als Mollema geen goeie benen meer hebben.
Ik hoop altijd dat die mensen wat meerennen hun enkel verzwikken of beter hun been breken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Die mafketels die meerennen met zo'n fietser en op het einde een of andere gekke sprong maken.!
Ga er vanmiddag toch voor zitten, al ben ik bang dat zowel Ten Dam als Mollema geen goeie benen meer hebben.
Ik kotste binnensmondsquote:
Ja je bent een echte gezelligerd jij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat die mensen wat meerennen hun enkel verzwikken of beter hun been breken.
Nee, zover wou ik ook zeker niet gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:42 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat ze gister tijd zouden verliezen stond voor mij al vast, denken dat Mollema in de bergtijdrit tijd gaat pakken op ContadorDie gasten van Tour du Jour zijn echt helemaal in de war door de Mollemania
Open anders meteen ook een topic over vrouwen met korte, pittige kapsels, of over mensen met Beats by Dre koptelefoons, of over mensen die foto's van hun eten maken en op FB zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien is dat verkleedgedrag van die oranje sukkels ook gewoon niet normaal te noemen. En dat dit soort topics telkens terug komen wil zeggen dat het merendeel zich stoort aan die idioten die een land als Nederland op deze manier op de kaart zetten.
ps. Je hoeft niet te posten in dit topic. Niemand verplicht je.
Ga maar lekker roeien, sukkeltje.
[ afbeelding ]
Ja denk ook dat ie niet mee gaat kunnen met Conta en Froome, laten we hopen dat ie bij de top 5 kan eindigen, dat zou echt geweldig zijn. Quintana gaat hem ook nog wel voorbijquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, zover wou ik ook zeker niet gaan.Maar denk niet dat Bauke nog op het podium komt. Op de Mont Ventoux was het prachtig om te zien hoe ie alsnog in de laatste kilometer de schade beperkt kon houden, maar mijn gevoel zegt dat dat wel zo'n beetje z'n 'laatste reserves' waren.
Die toerfietser die helemaal verguld is dat ie wordt toegejuichd als een echte wielrenner.quote:
En een triple...quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die toerfietser die helemaal verguld is dat ie wordt toegejuichd als een echte wielrenner.
Met z'n 100% NL pakje, buikje, harige poten, te grote bidons en overschoenen op een zomerse dag.![]()
Wat dan wel weer heel leuk is aan dat toejuichen, iedere fietser die naar boven komt (en vooral oudere fietsers, vrouwen of jonge kinderen) worden allemaal als winnaars naar boven geschreeuwd
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die toerfietser die helemaal verguld is dat ie wordt toegejuichd als een echte wielrenner.
Met z'n 100% NL pakje, buikje, harige poten, te grote bidons en overschoenen op een zomerse dag.![]()
Wat dan wel weer heel leuk is aan dat toejuichen, iedere fietser die naar boven komt (en vooral oudere fietsers, vrouwen of jonge kinderen) worden allemaal als winnaars naar boven geschreeuwd
Het betreft hier een openbaar forum wat klaagbaak heet. Goh, wat zou je daar kunnen aantreffenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Open anders meteen ook een topic over vrouwen met korte, pittige kapsels, of over mensen met Beats by Dre koptelefoons, of over mensen die foto's van hun eten maken en op FB zetten.
Daar stoort het merendeel op FOK! zich namelijk ook aan, kun je net als in dit topic weer met oeverloos negatief geneuzel een hoop open deuren intrappen.
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 18-07-2013 om 12:08:22We zijn er hoor. Bocht 7. #koekoek http://t.co/9km8xSDuzB reageer retweet
Deze foto is met 80 km/h genomen hopelijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 18-07-2013 om 12:08:22We zijn er hoor. Bocht 7. #koekoek http://t.co/9km8xSDuzB reageer retweet
Het valt me gewoon erg tegen dat een doorgewinterde KLB-user als jij zulke afgezaagde onderwerpen te berde brengt, die mening wilde ik hier graag even delen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het betreft hier een openbaar forum wat klaagbaak heet. Goh, wat zou je daar kunnen aantreffen
Nu al zo zat als een aapquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Pino112 het volgende:
hendriksmj twitterde op donderdag 18-07-2013 om 12:08:22
We zijn er hoor. Bocht 7. #koekoek http://t.co/9km8xSDuzB
Als ik dit topic midden in de winter had geopend had ik je gelijk gegeven. Nu is het echter meer dan terecht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Het valt me gewoon erg tegen dat een doorgewinterde KLB-user als jij zulke afgezaagde onderwerpen te berde brengt, die mening wilde ik hier graag even delen.
Als je een leuke tijd het met alleen maar mannen roeiend met lul tegen reet aan voortbewegen op Alpe d'Huez bedoelt; nee, dan heb ik nog nooit een leuke tijd gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:57 schreef TwentyFourr het volgende:
TS heeft nog nooit een leuke tijd gehad?
Nou nou zeg, fietsje mee, mooie tijd beleven en beetje gek doen als de renners langskomen. Maar je kan natuurlijk ook een KLB topic erover openen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je een leuke tijd het met alleen maar mannen roeiend met lul tegen reet aan voortbewegen op Alpe d'Huez bedoelt; nee, dan heb ik nog nooit een leuke tijd gehad.
Nu maar hopen dat het flink warm wordt daar, dan het poffertjesbeslag erbij pakken en vullen die kuilenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens van die momenten dat ik m'n lach in probeer te houden maar een slok drinken dan door m'n neus naar buiten komt omdat ik het toch niet in kan houden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:46 schreef very het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het flink warm wordt daar, dan het poffertjesbeslag erbij pakken en vullen die kuilen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die momenten dat ik m'n lach in probeer te houden maar een slok drinken dan door m'n neus naar buiten komt omdat ik het toch niet in kan houden.
Dit moment was er 1 van.
Gvd, die gozer op 0.32quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:50 schreef JaimyLee het volgende:
http://nos.nl/video/530713-hollands-feestje-op-alpe-dhuez.html
Lekker rebels doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:12 schreef 2dope het volgende:
Achja gewoon lekker gek en rebels doen want YOLO
Bijna, de kopgroep zit al wel op die berg dacht ik maar het peloton volgens mij nog niet.quote:
Dat is ook het geval bij het EK of WK voetbal, ineens allemaal maar meedoen en in het oranje natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Doet het ook goed bij voormalig rennersquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:39 schreef de_boswachter het volgende:
Iedereen BOEEE roepen naar het peleton in bocht 7.... triest.
Wat een feestje zeg.... pfff
twitter:mcewenrobbie twitterde op donderdag 18-07-2013 om 15:42:31To the small minority of "fans" in Dutch corner - you have disgraced yourselves & your country. Booing & obstructing riders. Sad reageer retweet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef Maanvis het volgende:
mcewenrobbie twitterde op donderdag 18-07-2013 om 15:42:31
To the small minority of "fans" in Dutch corner - you have disgraced yourselves & your country. Booing & obstructing riders. Sad
Kijken of de nederlandse media dit ook oppakt...... Vanavond bij Mart en morgen in de Telegraaf zal wel weer staan hoe gezellig dat het was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Doet het ook goed bij voormalig rennerstwitter:mcewenrobbie twitterde op donderdag 18-07-2013 om 15:42:31To the small minority of "fans" in Dutch corner - you have disgraced yourselves & your country. Booing & obstructing riders. Sad reageer retweet
mwah Mart zelf heeft in zn boeken al meerdere malen gezegd dat hij zich schaamt voor deze landgenotenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijken of de nederlandse media dit ook oppakt...... Vanavond bij Mart en morgen in de Telegraaf zal wel weer staan hoe gezellig dat het was.
Mart is sowieso zo hypocriet als een draaideur, dat konden we aan dat gebrabbel over Armstrong van hem al merken. Wat hij er wel of niet van vind is wat dat betreft minder relevant dan een gemiddelde KLB-post.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
mwah Mart zelf heeft in zn boeken al meerdere malen gezegd dat hij zich schaamt voor deze landgenoten
De plaatjes hierboven waren niets dan lol+gezelligheid, maar dit is wel spijtig ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef Maanvis het volgende:
Doet het ook goed bij voormalig rennerstwitter:mcewenrobbie twitterde op donderdag 18-07-2013 om 15:42:31To the small minority of "fans" in Dutch corner - you have disgraced yourselves & your country. Booing & obstructing riders. Sad reageer retweet
Zuipen is leuk. Sporters die langskomen is stom.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:10 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
De plaatjes hierboven waren niets dan lol+gezelligheid, maar dit is wel spijtig ja.
Jep. Half uurtje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef JaimyLee het volgende:
Komen ze er nou straks nog een keer langs?
Er schijnen zelfs busreizen naar te gaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:23 schreef S4pphire het volgende:
Helemaal triest zijn die paupers die hier helemaal uit Nederland voor zijn gekomen.
Dagje abedeheus
Jammer dat ze geen landmijnen tegenkomen op de heenweg en terugweg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs busreizen naar te gaan
kom we geven hem allemaal een zetje en als ie valt geven we hem de schuldquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef Pek het volgende:
Toch een mooi plaatjen hoor, van Boom. Maar blijf gofferdomme van de man af, is dat nou zo moeilijk?![]()
[ afbeelding ]
merendeel pakt natuurlijk gewoon14 dagen Franse camping.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:23 schreef S4pphire het volgende:
Helemaal triest zijn die paupers die hier helemaal uit Nederland voor zijn gekomen.
Dagje abedeheus
Mijn vader is gescheiden van een zwarte vrouw, dus het is mijn moeder nietquote:
Haha jouw vader heeft zijn lul in een mokkapotje gedoopt alvorens hij je maakte.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn vader is gescheiden van een zwarte vrouw, dus het is mijn moeder niet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha jouw vader heeft zijn lul in een mokkapotje gedoopt alvorens hij je maakte.
Een topic over biergooiende en knokkende malloten in een bocht op Alpe d'Huez.quote:
JIj had iets anders verwacht gezien die dronken idioten??quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef GoedeVraag het volgende:
Zuipen is leuk, sporters lastigvallen is stom.
Jammer dat bijvoorbeeld een Gesink en een Poels als eerste spreken over een gekkenhuis in bocht 7. Wanneer je ze dan tussen de regels aanhoort blijkt toch dat ze het allemaal niet zo heel geweldig vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mooi om te zien dat ze zich weer naar de verwachting hebben gedragen.
Mooie picca.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef Pek het volgende:
Toch een mooi plaatjen hoor, van Boom. Maar blijf gofferdomme van de man af, is dat nou zo moeilijk?![]()
[ afbeelding ]
Je kunt er weinig tegen doen als sporter, op ze af geven is al helemaal niet slim. Ik vind dat de organisatie daar maar eens wat op moet gaan verzinnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer dat bijvoorbeeld een Gesink en een Poels als eerste spreken over een gekkenhuis in bocht 7. Wanneer je ze dan tussen de regels aanhoort blijkt toch dat ze het allemaal niet zo heel geweldig vinden.
Maar wat wil je als sporter? Ga je als nederlander afgeven op die bocht met mongolen dan 'boe'en' ze je de volgende keer net zo hard uit als dat ze met Froome deden.....
Hekken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt er weinig tegen doen als sporter, op ze af geven is al helemaal niet slim. Ik vind dat de organisatie daar maar eens wat op moet gaan verzinnen.
Het is inderdaad nou niet een teken van sportiviteit, maar in voetbalstadiums zijn boegeroep en fluitconcerten de orde van de dag, beetje rivaliteit enzo. Als het bij het wielrennen gebeurt is meteen het hek van de dam.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jammer dat bijvoorbeeld een Gesink en een Poels als eerste spreken over een gekkenhuis in bocht 7. Wanneer je ze dan tussen de regels aanhoort blijkt toch dat ze het allemaal niet zo heel geweldig vinden.
Maar wat wil je als sporter? Ga je als nederlander afgeven op die bocht met mongolen dan 'boe'en' ze je de volgende keer net zo hard uit als dat ze met Froome deden.....
Wielrennen is geen voetbal en andersom ook niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Het is inderdaad nou niet een teken van sportiviteit, maar in voetbalstadiums zijn boegeroep en fluitconcerten de orde van de dag, beetje rivaliteit enzo. Als het bij het wielrennen gebeurt is meteen het hek van de dam.
zie ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
En deze foto dan. Ik denk al dat ik weet wat men zingt en dat zonder geluid.
[ afbeelding ]
Wie denkt hetzelfde als mij ? Roept U maar!.!!!
"daar moet een piemol in"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:44 schreef de_boswachter het volgende:
En deze foto dan. Ik denk al dat ik weet wat men zingt en dat zonder geluid.
[ afbeelding ]
Wie denkt hetzelfde als mij ? Roept U maar!.!!!
quote:Geslaagd carnaval de Alp, jammer dat er renners langskwamen
En gezellig dat het was. Er was bier, er waren vette worsten en door de gettoblasters schalde Dries Roelvink. De aanwezigen op het feest hadden zich, hoe kon het ook anders, verkleed. Van alles liep er rond. Ik heb het even voor u op een rijtje gezet:
Er was een man in een oranje jurk en een bos wortelen op zijn hoofd.
En ook eentje met een paar plastic tieten.
Er was een vrouw verkleed als bidon.
Iemand met een gewei op zijn hoofd.
Een man met een everzwijn op zijn nek.
Een oma deed Donald Duck na.
Er hing een gebruikte opblaaspop in een boom.
Ik zag Superman. En Spiderman. En Lig-Laveloos-In-De-Berm-Man.
Er waren twee sumoworstelaars.
Vijf Duitse schlagerzangers met Lederhosen die allemaal op Louis van Gaal leken.
Een alien.
Een bowlingbal met benen.
Een Milka-koe.
Patty Brard.
Borat was er ook.
En nog een Borat.
En nog zeshonderd Borats (bij welke supermarkt waren de Boratpakjes in de aanbieding?).
Er was een vent verkleed als biertent.
Een Japanner duwde iedereen zijn nationale vlag in zijn smoel; zijn vrouw probeerde 'Wij zijn er bij en dat is prima' mee te karaoken.
Een vader smeet zijn zoontje voor een auto.
Een groep mensen in oranje overalls riep booooooeeeeeeeehhhh.
Een man met een pruik ging voor een loeiende ambulance staan met zijn middelvingers omhoog.
Zijn vrienden vonden dat heel grappig.
De ambulancebroeders niet.
De man of vrouw die achterin lag met een hartinfarct of een gebroken been vast ook niet.
Er was een vrouw verkleed als walrus die - met een veel te kort broekje - elke keer vooroverboog om iets op het asfalt te kladden.
Ik zag een bierdrinkende priester.
Een non met een indianentooi.
Een man in een doktersjas die lollig deed met een spuit waar epo op stond.
Iemand was verkleed als piemel.
Het EK-shirt van Marco van Basten was er (dat met die blokjes).
Heel veel mensen droegen een Heineken-hoed met een halve voetbal erop.
Er werd gezongen dat het stil was aan de overkant.
Aan de overkant van de weg zongen ze hetzelfde.
Er was een bocht die deed alsof hij in Maaskantje lag.
En toen er een motor met een tv-camera langs kwam, deden alle feestvierders nóg een beetje idioter, want misschien kwamen ze dan wel op tv ('Hé mama, met mij. Zit je te kijken? Ja? Zie je die man in die Borat-onderbroek die nú door een politieman wordt getackeld? Dat ben ik! Ben je trots op me?')
Ja, het was gisteren een heel geslaagd carnaval op de flanken van Alpe d'Huez.
Het was alleen erg hinderlijk dat er twee keer een peloton wielrenners langs moest.
Het is stil aan de overkant.quote:
haha superquote:
Schatje mag ik je fotoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:19 schreef TUFKAL het volgende:
En wat zingen ze dan als ze die stoelen boven het hoofd houden?
WAAR IS HET FEESTJE? HIER IS HET FEESTJE!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
SCHATJE MAG IK JE FOTO HEUI HEUI HEUI HEB JE EEN FOTO VOOR MIJ HEUI HEUI SCHATJE MAG IK JE FOTO HEUI HEUI EN DOE ER OOK JE NUMMER BIJ JALALALALALA
ROEIEN!!!!!!!
EN OP EN NEER EN OP EN NEER HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HET IS STIL AAN DE OVERKANT HET IS STIL AAN DE OVERKANT TIS STIL AAN DE OVERKANT
POLONAISE JONGENS !!!!!
HET HONDJE VAN DE SLAGER (2x)
DIE HAD VIES GEDAAN (2x)
HIJ WAS GAAN ZWEMMEN (2x)
ZONDER ZWEMBROEKJE AAN (2x)
EN VAN JE HELA HELA HELA HOLALAL HEUI
EN NU WEER ROEIEN !!! EN ROEI ! EN ROEI !
En waarom dan ook? Wat is daar in hemelsnaam de toegevoegde waarde van?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:19 schreef TUFKAL het volgende:
En wat zingen ze dan als ze die stoelen boven het hoofd houden?
Die gasten zijn zo wanhopig dat ze nog een auto wippen. Waren dat toevallig Fokkers op die bergquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:20 schreef Pek het volgende:
Mooi stuk in de Volkskrant ook:
'De hel die Alpe d'Huez heet: penetrerende bewegingen van een dronken jongeman richting de motorkap'
![]()
Fokkers komen hun zolderkamer niet uit, n00bquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo wanhopig dat ze nog een auto wippen. Waren dat toevallig Fokkers op die berg.!
Met Tacx kom je ook Alpe d'Huez op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Fokkers komen hun zolderkamer niet uit, n00b
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |