Volgens mij hebben ze taps genoeg daar voor al het bier, of bedoel je een dubbele tap met bavaria 0%quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
ernstig ja. en het is net als met zombies, het verspreidt zich ontzettend snel en je gaat het steeds meer zien. misschien moeten we de double tap toepassen?
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werktequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze taps genoeg daar voor al het bier, of bedoel je een dubbele tap met bavaria 0%
Shit, ik snapte de referentie niet, ik ga huilen in een hoekje en de rest van de dag Zombieland kijken om bij te blijven. Oh en ik ga de tour kijken op split screen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werkte
niet in de hoek waar ik al zit te huilen omdat ik niet hip ben ajb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Shit, ik snapte de referentie niet, ik ga huilen in een hoekje en de rest van de dag Zombieland kijken om bij te blijven. Oh en ik ga de tour kijken op split screen.
Ik snapte het. Tenminste 1 dus. Misschien lucht dat een beetje op....quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werkte
Tuurlijk niet, dat zou wel erg close zijn, ik hou van ruimte in mijn hoekjequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niet in de hoek waar ik al zit te huilen omdat ik niet hip ben ajb.
Je lekker volgooien op de berg in de bakkende zon.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mongolen die op dat soort dingen afkomen, ik durf te wedden dat 90% van wat daar staat niet eens de Tour volgt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:38 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ik snapte het. Tenminste 1 dus. Misschien lucht dat een beetje op....
Lekker gek en wild. Ook tof om dan na afloop aan al je matties die gekke foto's te laten zien op Facebook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je lekker volgooien op de berg in de bakkende zon.
Ook dat 'knotsgekke' erbijquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:42 schreef Pharkus het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fetisjiste.html#more hier staan nog meer mooie kiekjes van henk en ria.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar word je toch gewoon manisch depressief van? Het zullen je ouders maar zijn
Wel mooie benen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kon toch met photoshop overweg? Is er nog wat aan die cellulitis te doen? Ik zit aan mijn ontbijt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ja een beetje", helaas zit ik op kantoor waar ik op het moment geen Photoshop hebquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij kon toch met photoshop overweg? Is er nog wat aan die cellulitis te doen? Ik zit aan mijn ontbijt.
Plaatsvervangende schaamte, echtquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:42 schreef Pharkus het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fetisjiste.html#more hier staan nog meer mooie kiekjes van henk en ria.
Je verwacht toch niet dat zwakzinnigen in de juiste bocht gaan zittenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:50 schreef Deetch het volgende:
ook bizar dat ze in bocht 7 gaan zitten. Is nou net niet één van de 6 Nederlandse bochten.
8 Theunisse
9 Rooks
13,15 Winnen
16,20 Zoetemelk
18,19 Kuiper
Moet je nagaan wat voor beeld we schetsen tegenover, ik noem maar iets, buurlandenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte, echt
Het erge is dat de media dit soort gedrag hyped en normaal vind..... Bahbah.
het stomme is dat buitenlanders het vaak geweldig vinden. maarja, misschien omdat ze er niet bij elk wissewasje mee geconfronteerd worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor beeld we schetsen tegenover, ik noem maar iets, buurlanden
En 8% vraagt zich af waarom al die fietsers voorbij komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mongolen die op dat soort dingen afkomen, ik durf te wedden dat 90% van wat daar staat niet eens de Tour volgt.
Volgens mij ben jij nog het meest treurige element in het hele verhaal. Kan je het niet hebben dat andere mensen wel plezier hebben ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop serieus dat er in bocht 7 vandaag één of andere volslagen volgelopen idioot een wielrenner dusdanig hindert dat dit de laatste keer is dat het door de organisatie wordt toegestaan. Is het meteen einde oefening met die treurige bocht 7.
Voor jou persoonlijk zal het niet veel uit maken toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor beeld we schetsen tegenover, ik noem maar iets, buurlanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, hoewel er zo nu en dan een buitenlands artikel over verschijnt. Maar het blijft storendquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het stomme is dat buitenlanders het vaak geweldig vinden. maarja, misschien omdat ze er niet bij elk wissewasje mee geconfronteerd worden.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
En 8% vraagt zich af waarom al die fietsers voorbij komen.
Laat die wielrenners gewoon hun koers rijden en ga lekker in een kroeg of een terras je drankgelag houden met de tour op een scherm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog het meest treurige element in het hele verhaal. Kan je het niet hebben dat andere mensen wel plezier hebben ofzo?
Heeft he-le-maal geen klote te maken met plezier hebben of niet. Ik gun iedereen zijn lolletje, maar ik vind het gewoon absurd dat wij als land geassocieerd willen worden met idioten met oranje Heineken toeters op hun hoofd die alleen bezopen feest kunnen vieren. En het meest erge vind ik nog dat die gasten op die berg helemaal niet voor het wielrennen komen, maar voor zichzelf. Oh wat is het toch gezellig, veel bier drinken op een Alpquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog het meest treurige element in het hele verhaal. Kan je het niet hebben dat andere mensen wel plezier hebben ofzo?
Zo kwam ik laatst een foto tegen van een kerel die ik ken, zat hij met een stel homo's in een bos om frikandellen te eten ofzo, hadden ze alle frikandellen midden in het vuur gegooidquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker gek en wild. Ook tof om dan na afloop aan al je matties die gekke foto's te laten zien op Facebook.
Ik vind inderdaad wel dat ze van renners af moeten blijven, dat geduw is nergens goed voor en werkt alleen maar averechts.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft he-le-maal geen klote te maken met plezier hebben of niet. Ik gun iedereen zijn lolletje, maar ik vind het gewoon absurd dat wij als land geassocieerd willen worden met idioten met oranje Heineken toeters op hun hoofd die alleen bezopen feest kunnen vieren. En het meest erge vind ik nog dat die gasten op die berg helemaal niet voor het wielrennen komen, maar voor zichzelf. Oh wat is het toch gezellig, veel bier drinken op een Alp.!! Flikker op en laat die wielrenners met rust. Ga lekker bier drinken in die kutstad van je, kutstudentje / kut bankschroefmedwerker.
Want die wielrenners (zoals Tankink) reageren uit pure beleefdheid maar positief over de Nederlandse bocht. Diep in hun hart vinden ze het verschrikkelijk. Zit je na 150 KM afzien helemaal stuk, krijg je nog honderden irritanten duwtjes aan je zitvlak en schouder;
HUP BRAMMETJE ! HEUI HEUI HEUI ! LOAT GOAN !1!1!1!1!!1!1 HEUI HEUI HEUI HEUI ! BRAMMIE MAG IK JE FOTO HEB JE EEN FOTO VOOR MIJ BRAMMIE MAG IK JE FOTO EN DOE ME OOK JE NUMMER ERBIJ JALALALALALALALALA
Bram;![]()
![]()
![]()
Bram diep in zijn hart;![]()
![]()
![]()
Die liep op de mont ventoux toch nog mee?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
PS: waar is die als duivel verklede Duitser tegenwoordig gebleven...?
Wat jij hier zegt verwoord precies hetgeen wat ik denk. Fan zijn is prima, maar dit heeft hier niets mee te maken. Ook gewoon bocht 7 claimen héquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
't Zijn Volendamse kapjesmaar voor de rest ben ik het helemaal met je eens. Fan-zijn, je enthousiasme laten zien, zelfs fan-tshirts en vlaggen, ik vind het allemaal prima, maar dit is gewoon doorslaan, en ontzettend irritant voor de renners zelf, dat brallende opdringerige volkje. Want oh oh oh, wat voelen die klantjes zich belangrijk!
Ik ben al jaren Tourfan. Maar zo af en toe heb ik ernstige plaatsvervangende schaamte. Geef de berg terug aan het wielrennen en de échte fans die ook zonder drank lol kunnen maken!
Oh, gemist!quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die liep op de mont ventoux toch nog mee?
Hoe lang loopt die alweer mee tegenwoordig? Echt al decennia geloof ik!quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat jij hier zegt verwoord precies hetgeen wat ik denk. Fan zijn is prima, maar dit heeft hier niets mee te maken. Ook gewoon bocht 7 claimen hé
Eigenlijk moeten er gewoon 5000 fransen die berg opstormen en die Hollanders van bocht 7 afslaan met hun Duitse trekjes door gewoon dingen te claimen die niet van hun zijn. Echt....
Die Duitser is weer terug. Was er vorig jaar door ziekte (helaas niet fataal) niet bij. Hoorde hem dinsdag nog op radio 1 in een interview. Die kerel is helemaal
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:10 schreef Fokkingvet het volgende:
Triest tokkie volk. Een volgwagen die de bocht mist kan uitkomst bieden.
Al 20 jaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hoe lang loopt die alweer mee tegenwoordig? Echt al decennia geloof ik!
Zo'n actie van een eenling kan ik nog wel waarderen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:19 schreef Horatio het volgende:
Wat een gezeur man, gun die mensen lekker hun pleziertje. Denk dat ik me ook prima zou vermaken in bocht 7.
Vind ik idd ook wel gaaf ja, dat er zo'n man is die dat al jaren doetquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hoe lang loopt die alweer mee tegenwoordig? Echt al decennia geloof ik!
Zo'n actie van een eenling kan ik nog wel waarderen.
Doet me denken aan die indiaan bij het Nederlands elftalquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vind ik idd ook wel gaaf ja, dat er zo'n man is die dat al jaren doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
jij vindt het dus geen genante vertoning, zoiets?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:47 schreef existenz het volgende:
De FOK!kers hier konden de bus naar Frankrijk niet betalen dus gaan ze hier maar af zitten geven op mensen die lekker biertjes aan het drinken zijn in de zon terwijl de FOK!ker aan zijn door moeders huisgemaakte vruchtenshake zit op zijn zolderkamertje waar het 40 graden is
Het is chanant.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij vindt het dus geen genante vertoning, zoiets?
ja sorry, daar doe ik inderdaad niet aan meequote:
Hoe weet je dat, meneer de psychiater?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Diep in hun hart vinden ze het verschrikkelijk.
Ja, maar gun TS ook zijn lolletje hier dan. Die heeft het thuis waarschijnlijk niet veel beter en is ook nog eens niet op vakantie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:52 schreef Toekito het volgende:
Laat gaan man. Eenmaal thuis zien ze hun vrouw en weten ze dat ze een treurig leven hebben.
nee nee nee, TS is op vakantie maar zit de hele dag te fokken in de schaduwquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ja, maar gun TS ook zijn lolletje hier dan. Die heeft het thuis waarschijnlijk niet veel beter en is ook nog eens niet op vakantie.
Niets. Schaamteloos zijn zequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vraag me echt af wat de ts-bashers hier dan wel genant vinden(behalve mannen die zich voordoen als vrouw he, ik kop hem maar vast even in)
kloons hebben geen ziel..quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vraag me echt af wat de ts-bashers hier dan wel genant vinden(behalve mannen die zich voordoen als vrouw he, ik kop hem maar vast even in)
nou, ik kan me best voorstellen dat ze het voorbeeld in de op inderdaad als een lolletje zien, moet toch kunnen, lekker zuipen met je maten en lol maken weet je! maar om de een of andere reden komen ze niet over als types die van plezier houden, of die minder verzuurd zijn dan de mensen die het wel genant vinden, vandaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Niets. Schaamteloos zijn ze
nee, ik had het over mezelf, omdat een van die posters er echt van overtuigd lijkt te zijn dat ik eigenlijk een man ben. een homoseksuele man he, uiteraardquote:
Schaamteloos of niet, het kan niet tippen aan niveau van treurigheid dat hier gehaald wordt door anoniem vanachter een pc andere mensen af te plassen die een beetje pret maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Niets. Schaamteloos zijn ze
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
échte fans die ook zonder drank lol kunnen maken!
Duitser????quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef dolcefarniente het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Duitser????![]()
![]()
![]()
Ooit van de rode duivels gehoord?![]()
(en ja ik weet het is lastig Belgie en Duitsland hebben dezelfde kleuren in hun vlag)
Ik geef toe, het is een rare naam voor een Belgquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dieter_Senft
als hun lol hebben moeten ze het vooral doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
zoveel ruimdenkendheid, en dat in klbquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
als hun lol hebben moeten ze het vooral doen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
zoveel ruimdenkendheid, en dat in klb
ik krijg het er gewoon een beetje warm van.
je hebt trouwens op zich wel gelijk hoor, iedereen moet lekker doen wat ze zelf willen zolang andere mensen er geen schade van oplopen (en dan bedoel ik niet (JA MAAR IK MOET ER NAAR KIJKEN DUS DAT LEVERT SCHADE OP HUR DUR!), maar om de een of andere reden vind ik dit soort types echt zo ergquote:
ik ben wel beetje bang voor het stemrecht dat die mensen ongetwijfeld hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je hebt trouwens op zich wel gelijk hoor, iedereen moet lekker doen wat ze zelf willen zolang andere mensen er geen schade van oplopen (en dan bedoel ik niet (JA MAAR IK MOET ER NAAR KIJKEN DUS DAT LEVERT SCHADE OP HUR DUR!), maar om de een of andere reden vind ik dit soort types echt zo ergZal inderdaad wel frustratie of verzuurdheid van mijn kant zijn.
Nee lul, het is een Duitser die duivel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Duitser????![]()
![]()
![]()
Ooit van de rode duivels gehoord?![]()
(en ja ik weet het is lastig Belgie en Duitsland hebben dezelfde kleuren in hun vlag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken of ik Froome, Contador en Kreuziger kan hinderen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:
de landverradersquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee lul, het is een Duitser die duivel.
Napoleon is toch ook Frans. Helaas lopen er vanmiddag weer 100 uitgedoste oranje Napoleons rondOf is dan Napoleon ineens Nederlands
Wat een open deuren-gezeik in dit topic, dit bandje hebben jij of andere users al 1000 keer afgespeeld. We weten nu wel dat mensen die zichzelf 'prettig gestoord' noemen in 90% van de gevallen treurige volksbuurtfiguren zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook dat 'knotsgekke' erbij
Dus als je je verkleed als ING leeuw en je laat je helemaal vollopen, springt wat rond en doet net alsof je roeit dan is dat 'knotsgek' en 'gezellig'.
Trek je op zaterdagavond na een bacardi of 5 op de dansvloer je broek naar beneden dan ben je ineens een viezerik.......
Treurig. Heel erg treurig.
Misschien is dat verkleedgedrag van die oranje sukkels ook gewoon niet normaal te noemen. En dat dit soort topics telkens terug komen wil zeggen dat het merendeel zich stoort aan die idioten die een land als Nederland op deze manier op de kaart zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:17 schreef Micson het volgende:
Dat verkleedgedoe rondom sporten doen we ook al járen en ook hierover passeren ieder groot voetbaltoernooi weer tientallen topics de revue, veelal van spuit 11-sukkels als jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |