Volgens mij hebben ze taps genoeg daar voor al het bier, of bedoel je een dubbele tap met bavaria 0%quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
ernstig ja. en het is net als met zombies, het verspreidt zich ontzettend snel en je gaat het steeds meer zien. misschien moeten we de double tap toepassen?
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werktequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze taps genoeg daar voor al het bier, of bedoel je een dubbele tap met bavaria 0%
Shit, ik snapte de referentie niet, ik ga huilen in een hoekje en de rest van de dag Zombieland kijken om bij te blijven. Oh en ik ga de tour kijken op split screen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werkte
niet in de hoek waar ik al zit te huilen omdat ik niet hip ben ajb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Shit, ik snapte de referentie niet, ik ga huilen in een hoekje en de rest van de dag Zombieland kijken om bij te blijven. Oh en ik ga de tour kijken op split screen.
Ik snapte het. Tenminste 1 dus. Misschien lucht dat een beetje op....quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik probeerde in te cashen op de zombiegekte door iets uit Zombieland aan te halen, maar ik geloof niet dat het werkte
Tuurlijk niet, dat zou wel erg close zijn, ik hou van ruimte in mijn hoekjequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niet in de hoek waar ik al zit te huilen omdat ik niet hip ben ajb.
Je lekker volgooien op de berg in de bakkende zon.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde mongolen die op dat soort dingen afkomen, ik durf te wedden dat 90% van wat daar staat niet eens de Tour volgt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:38 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ik snapte het. Tenminste 1 dus. Misschien lucht dat een beetje op....
Lekker gek en wild. Ook tof om dan na afloop aan al je matties die gekke foto's te laten zien op Facebook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je lekker volgooien op de berg in de bakkende zon.
Ook dat 'knotsgekke' erbijquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:42 schreef Pharkus het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)fetisjiste.html#more hier staan nog meer mooie kiekjes van henk en ria.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar word je toch gewoon manisch depressief van? Het zullen je ouders maar zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |