Mel IS zeker over haar uiterlijk klunsquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey maar Mel niet zo onzeker wil je geen duidelijkheid over je uiterlijk?
Zit je nou te haten op mij, waar haal je het gore lef vandaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mel IS zeker over haar uiterlijk kluns
Je wil niet neuken, betere kans afwachten danquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef Piye het volgende:
Ik krijg het warm van al die hete praat in dit topic.
Je moet het haar maar vergeven. Ze heeft dit deel duidelijk met 1 hand in d'r broekje aangemaakt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Zet er dan op z'n minst de originele OP in en een deel 2, ook al waren we off-topic. Dit lijkt nergens op.
Mooiboy chiboyquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Kesefkesef het volgende:
ik vind mijn gezicht best mooi heb soms walletjes maar echt goudbruin egzicht mooie kleur blonde lange haren net over mijn wenkbrauwen maar je moet er echt van houden
btw een foto is echt niet relevant ken duizende mensen die op pics anders uit zien dan in real.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey maar Mel niet zo onzeker wil je geen duidelijkheid over je uiterlijk?
Jij bent 17 en dom toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op mij, waar haal je het gore lef vandaan
Geblondeerde turk = gevaarlijke turk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Kesefkesef het volgende:
ik vind mijn gezicht best mooi heb soms walletjes maar echt goudbruin egzicht mooie kleur blonde lange haren net over mijn wenkbrauwen maar je moet er echt van houden
Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveelquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet het haar maar vergeven. Ze heeft dit deel duidelijk met 1 hand in d'r broekje aangemaakt.
Stuur maar als je er klaar voor bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
btw een foto is echt niet relevant ken duizende mensen die op pics anders uit zien dan in real.
Wie zegt dat? Ik heb juist een zwak voor kattenvrouwtjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil niet neuken, betere kans afwachten dan
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveel
Is een pruik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geblondeerde turk = gevaarlijke turk.
Kan ook, maar komt op hetzelfde neerquote:
Bij mij vangt de camera maar de helft van mijn schoonheid. Op foto's ben ik een 6,5/10 in het echt ben ik een 13/10.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
btw een foto is echt niet relevant ken duizende mensen die op pics anders uit zien dan in real.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveel
Gefeliciteerd, twee zolderkamerjongetjes vonden je dus wel lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aber en Supergirl vonden van wel
pics?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aber en Supergirl vonden van wel
Aber is een vrouwmensch over Super ben ik nog niet uit als ik die geruchten zo hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, twee zolderkamerjongetjes vonden je dus wel lekker.
quote:
Kansloos...quote:
Piyequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij mij vangt de camera maar de helft van mijn schoonheid.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Piyedomme vraag ... Maar er gaat altijd rond, dat negers een grote pik hebben. Maar nu is mijn vraag of je daar niet onzeker van wordt omdat dames nu aannemen dat je een grote lul heb terwijl je het tegendeel in bezit heb bijv? ( Je zei een keet een gemiddelde lengte )
lolquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Piyedomme vraag ... Maar er gaat altijd rond, dat negers een grote pik hebben. Maar nu is mijn vraag of je daar niet onzeker van wordt omdat dames nu aannemen dat je een grote lul heb terwijl je het tegendeel in bezit heb bijv? ( Je zei een keet een gemiddelde lengte )
kijk hoe je erbij looptquote:
En ook nog de pislucht van 9 katten bij je dragenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dit.
staart omhoog allemaal vieze haren geen kleren etc
[..]
Hmm, ff checken.. No ho clothes, no ho deeds... Uuhmm? No ho?quote:
kk ranzig insha'allah zij zal brandenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dit.
staart omhoog allemaal vieze haren geen kleren etc
HAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
kk ranzig insha'allah zij zal branden
En dat komt dan van jouquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
kk ranzig insha'allah zij zal branden
zou wel onzeker zijn als ik een grote neger was en ik had niet wat men verwachtten. Lulligquote:
Jongens, jongensquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:46 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
En ook nog de pislucht van 9 katten bij je dragen
Piye is gelukkig maar een piepklein negertje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou wel onzeker zijn als ik een grote neger was en ik had niet wat men verwachtten. Lullig. Alsof je je moet verantwoorden.
[..]
1,88/90 m is grootquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Piye is gelukkig maar een piepklein negertje.
Truequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:49 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zo ben ik toch je weet tog ey matti swa negger allezz!!!! EINZ!! EINZ!!
[..]
In de breedte bedoel ik dan.quote:
heb je daar wat tegen ofzo RACIST¿quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdomme, vertellen jullie me nu pas dat Piye een neger is???
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Begin je al nat te worden?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wekt dat jouw interesse?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben 1,87.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
In de breedte bedoel ik dan.
Zo lang is 'ie volgens mij niet, hoor.Hij leek me meer iets van 1m83 of zo.
Daar kick je op?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga weg, jij bent niet lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
In de breedte bedoel ik dan.
Zo lang is 'ie volgens mij niet, hoor.Hij leek me meer iets van 1m83 of zo.
Nu wil je zeker wel neuken, he, slet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dommerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je daar wat tegen ofzo RACIST¿
Dat had je in de OP van mijn qualiteitstopique van eergisteren al anders mogen doen aanschouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
ze heeft al jaren niet geneukt bratequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nu wil je zeker wel neuken, he, slet.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat had je in de OP van mijn qualiteitstopique van eergisteren al anders mogen doen aanschouwen.
ONZ / [PICS] Raad de User!!
stop.... Laat de aannames van negers maar thuis.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nu wil je zeker wel neuken, he, slet.
waarom zou je je anders omsingelen met katten brate, echt niet goed dezequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:53 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ze heeft al jaren niet geneukt brate
oh deze moest voor whiskeyquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
stop.... Laat de aannames van negers maar thuis.
Grapje piye
Ik weet niet of ik je wel wil, heb je beetje leuke katten? Kun je daarvan wat plaatjes posten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOL, hel mannelijk fok (die me niet willen want bejaard, reageren las ik Piye noem)![]()
![]()
zwarte pim laat niks van die battie heel kom niet pratenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zijn faggots
duvelduvel heeft ze gekilld
Moewa, ze zijn gewoon zo komischquote:
Groen-bruine ogen dan, ik heb niet echt fel groen er zit een beetje een bruine gloed bij is dat oke?quote:
pimma is samen met mini nu, sowieso niet serieus nemen nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zwarte pim laat niks van die battie heel kom niet praten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom zou je je anders omsingelen met katten brate, echt niet goed deze
bruin haar en bruine ogen crewquote:
Nou, ik wil helemaal niemand van Fok! dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je wel wil, heb je beetje leuke katten? Kun je daarvan wat plaatjes posten?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon bruin haar en groene ogen.
HAHAquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat had je in de OP van mijn qualiteitstopique van eergisteren al anders mogen doen aanschouwen.
ONZ / [PICS] Raad de User!!
schattig?quote:
Die heb ik jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Mooie donkere bruine ogen waar je als vrouw zijnde in verloren kan raken
bruin haar en bruine ogen. Ik heb ook bruine ogen alleen fake haar. Ik wil grasgroene ogen.quote:
Groenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Wat is de kleur ogen die het minst voortkomt in NL?
groen denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
hij reprezent gewoon een beetje daar waarschijnlijk verkoopt hij coke aan die bois ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
pimma is samen met mini nu, sowieso niet serieus nemen nu
Groen volgens mij dat is sws al zeldzaam volgens mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Wat voor groen zijn mijn ogen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bruin haar en bruine ogen. Ik heb ook bruine ogen alleen fake haar. Ik wil grasgroene ogen.
Denk eerder grijs?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Klap haar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:01 schreef Meloewa het volgende:
Mijn vader heeft groene ogen. Bedankt mam voor je dominante genen
Mijn ogen zijn zo bruin dat ze bijna zwart zijn. Maar ik ruil zomaar voor groen als het zou kunnen, lekker mediterraans ben ik dan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Groen is dan ook alleen weggelegd voor eckte bazen.
Meer dit werk:quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werck?
[ afbeelding ]
Tevens: 5 knopen dragen op je manchet.__!
Mini is het neefje van Zwarte Pim.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij reprezent gewoon een beetje daar waarschijnlijk verkoopt hij coke aan die bois ofzo
Ja joh "bruine ogen". XTC noemen ze dat bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn zo bruin dat ze bijna zwart zijn. Maar ik ruil zomaar voor groen als het zou kunnen, lekker mediterraans ben ik dan.
Jij bent een dertien in een dozijn Marokkaan, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu gun uiterlijke kenmerken gaan beschrijven
ben jy echt een blonde turk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu hun uiterlijke kenmerken gaan beschrijven
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik stel me bij jouw posts altijd deze boy voor
[ afbeelding ]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
weet ik niet meer![]()
Grapje uh gewoon beetje lichtgroen achtig
Who cares???quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niks anders van maken.
Ruilen dan maar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.
waarom denk jij dat dan gekquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent een dertien in een dozijn Marokkaan, dat weet iedereen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof ik dan zover naast zat.Kom nou.
Die ene heeft gewoon wat meer crank gesmoked dan de ander.
gelukkig niet.quote:
wat voor kleur wenkbrauwen heb ik ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wat voor kleur wenkbrauwen heb ik ?
Ik care, het zijn mijn ogen.quote:
Wat heb je in de aanbieding.quote:
DM???!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt het totaal niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof ik dan zover naast zat.Kom nou.
Die ene heeft gewoon wat meer crank gesmoked dan de ander.
juist en we hebben een ding gemeen en dat is FOK!quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Uiterlijk doet er niet toe, van binnen zijn we allemaal mooi
Je eigen ongeverfde haarkleur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zei ik al, donkerbruin, tegen het zwarte aan. Maar ik wil gewoon graag groen hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik care, het zijn mijn ogen.
[..]
Wat heb je in de aanbieding.
ben je echt marokkaan wajooooquote:
Is dit niet VIVA dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
juist en we hebben een ding gemeen en dat is FOK!
Vrouwen die hun wenkbrauwen niet meenemen bij het verven.quote:
Dit bevestigd maar weer eensquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
vieze kaze bek houde ove rmij ikmaak je kapot
Nee, wil eventueel alleen ruilen tegen felblauw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat zei ik al, donkerbruin, tegen het zwarte aan. Maar ik wil gewoon graag groen hebben.
Lekker arisch. Heb ik ook een paar jaartjes gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, wil eventueel alleen ruilen tegen felblauw.
Mag je denken..quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is er iemand een beetje ongesteld.
Ja, maar die kleur is moeilijk te omschrijven, het is geen bruin en het is geen donkerblond.quote:
mijn wenkbrauwen zijn al lichter dan mijn ogen. Ik zou echt voor lul lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die hun wenkbrauwen niet meenemen bij het verven.Amateurs.
een as kleur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar die kleur is moeilijk te omschrijven, het is geen bruin, het is geen donkerblond.
Dat is wel grappig ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:12 schreef Kesefkesef het volgende:
whiskers is ongesteld hahahahahahaha
Is nee.. Al zijn er zat mensen op dit forum die het wetenquote:
Je kan beter gewoon je haar niet verven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn wenkbrauwen zijn al lichter dan mijn ogen. Ik zou echt voor lul lopen.
Denk dat gerustquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:12 schreef Kesefkesef het volgende:
whiskers is ongesteld hahahahahahaha
hoezo niet? Dan zie ik er heel saai uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon je haar niet verven.
Het kan mij bijster weinig schelen wanneer jij ongesteld zou zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is nee.. Al zijn er zat mensen op dit forum die het weten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:14 schreef pussycatdoll het volgende:
WTFWhiskers stuurde me dit via dm!!!
[ afbeelding ]
he he damnquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:14 schreef pussycatdoll het volgende:
[ afbeelding ]
100% legitquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:14 schreef pussycatdoll het volgende:
[ afbeelding ]
Woe, ik bloedt hardquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:14 schreef pussycatdoll het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat je eigen haarkleur je doorgaans veel beter staat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hoezo niet? Dan zie ik er heel saai uit.
Tuurlijk knul, zal ik de bevestiging van de voorbinddildo in je hol-sessie ook even verspreiden?quote:
zeggen veel mensen tegen mij. Maar ja yolo .quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat je eigen haarkleur je doorgaans veel beter staat.
[ afbeelding ]
Vragen of haar pussy onlangs al is bijgemaaid je weet zelluf broeder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:16 schreef Rozzje het volgende:
Hoe kan ik het beste me kapster hosselen gooi die tips
Waarom neem jij nooit iets van anderen aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeggen veel mensen tegen mij. Maar ja yolo .
Ik doe niet aan die gekke dingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, zal ik de bevestiging van de voorbinddildo in je hol-sessie ook even verspreiden?
Is gewoon zo en je verneukt je haar alleen maar ermee nu.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zeggen veel mensen tegen mij. Maar ja yolo .
ik vind gewoon belediging als mensen mij gaan zeggen dat ik iets moet veranderen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom neem jij nooit iets van anderen aan?
Sickquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, zal ik de bevestiging van de voorbinddildo in je hol-sessie ook even verspreiden?
Strapless neem ik aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ik heb bewijs.. Dus..quote:
meh. Heb sowieso al dun haar van mijzelf. Als ik mijn haar bruin verf en iemand zeg dat het ander mij beter stond.. Die ram ik zijn hoofd erafquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Is gewoon zo en je verneukt je haar alleen maar ermee nu.
lolquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Vragen of haar pussy onlangs al is bijgemaaid je weet zelluf broeder.
Maar het punt is dus, dat mensen zeggen dat je het nooit had moeten veranderen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind gewoon belediging als mensen mij gaan zeggen dat ik iets moet veranderen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meh. Heb sowieso al dun haar van mijzelf. Als ik mijn haar bruin verf en iemand zeg dat het ander mij beter stond.. Die ram ik zijn hoofd eraf
Haha mijn kamer is net een sauna en ik heb maar 1 stopcontact hier waar ik m'n telefoon oplaad dus ventilator kan niet aan.quote:
meh. Alleen die mensen die me al eerder konden misschien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar het punt is dus, dat mensen zeggen dat je het nooit had moeten veranderen.
Neem wat goeie hasj voor me mee dan je weetquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha mijn kamer is net een sauna en ik heb maar 1 stopcontact hier waar ik m'n telefoon oplaad dus ventilator kan niet aan.fwp
#strugglesquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha mijn kamer is net een sauna en ik heb maar 1 stopcontact hier waar ik m'n telefoon oplaad dus ventilator kan niet aan.fwp
konden?? En stel je niet aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meh. Alleen die mensen die me al eerder konden misschien.
Awh ijsblokje op je lichaam laten smelten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat alles altijd maar nep moet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meh. Alleen die mensen die me al eerder konden misschien.
Het schattig en geil effect...quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Awh ijsblokje op je lichaam laten smelten?
Denk je is fissaquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Neem wat goeie hasj voor me mee dan je weet
Fake is juist lelijk.. En helemaal die nepnagels en te grote fake wimpersquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:24 schreef Meloewa het volgende:
Maar mannen denken dat ze niet van fake houden. Maar als een vrouw haar natuurlijke ik laat zien is het van "beetje ziek"?
Was ik op jou aan het hitten dan? Dan had ik wel een plaatje van een Boskat gepost.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het schattig en geil effect...
Nee, ik val op ouder, maar zo cliche gewoon..
bij veel vrouwen hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat alles altijd maar nep moet.
Heb nog nooit iemand gezien waarvan het haar verven echt een verbetering was.
Dat is natuurlijk ook een kwestie van gewenning. Als je opeens bleker bent omdat je geen make-up op hebt dan valt dat op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:24 schreef Meloewa het volgende:
Maar mannen denken dat ze niet van fake houden. Maar als een vrouw haar natuurlijke ik laat zien is het van "beetje ziek"?
Ik merk dat soort dingen opvallend goed op voor een man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bij veel vrouwen hoor. Alleen bij sommige oogt het natuurlijk terwijl het wel nep is..
Zou srsly nog bijna doen ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Awh ijsblokje op je lichaam laten smelten?
make up is ook fake etc. Haar gesteild ook... Zonnenbank tintje ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Fake is juist lelijk.. En helemaal die nepnagels en te grote fake wimpers
Make up kan wel maar niet teveel natuurlijk gesteild haar is juist mooi en als het tintje er mooi natuurlijk uitziet kan het ook..quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
make up is ook fake etc. Haar gesteild ook... Zonnenbank tintje ook.
Boskatten zijn supermooiquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Was ik op jou aan het hitten dan? Dan had ik wel een plaatje van een Boskat gepost.
niet voor dom te doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een kwestie van gewenning. Als je opeens bleker bent omdat je geen make-up op hebt dan valt dat op.
[..]
Ik merk dat soort dingen opvallend goed op voor een man.Maar in deze bedoel ik alleen degenen waarvan ik de voor en na heb gezien.
Knulletjequote:Op donderdag 18 juli 2013 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boskatten zijn supermooi
Ik val niet op knulletjes *RIL*
nee waait natuurlijke is toch mooier zegt Piye dus waarom zouden bijv vrouwen met krullen hun haar steilen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Make up kan wel maar niet teveel natuurlijk gesteild haar is juist mooi en als het tintje er mooi natuurlijk uitziet kan het ook..
Is met veel dingen teveel is slecht
Nee, 23 is oud en wijs?quote:
Hallo hallo dimacharusquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Whiskat2k9 kom maar zal je ff afkoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die aan de linkerkant allemaal mooier.quote:
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet voor dom te doenmaaruh ik zie jou nooit echte natuurlijke schoonheden posten. Het ordinairs spat er van af vaak.
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hallo hallo dimacharusTopicspammer jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hallo hallo dimacharuswat een leuk topic !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.
Sowieso voorbeelden van natuurlijke schoonheden posten is echt een onmogelijke taak.
[..]
Topicspammer jij.![]()
quote:
hahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.
Sowieso voorbeelden van natuurlijke schoonheden posten is echt een onmogelijke taak.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb last van een lange zak altijd met dit warme klamme weer !!
Lange zak is functie van je lichaam zodat je zaad wat meer gekoeld blijft -) grotere afstand van je lichaamstemperatuur
anders raakt je zaad oververhit
okquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Lange zak is functie van je lichaam zodat je zaad wat meer gekoeld blijft -) grotere afstand van je lichaamstemperatuur
Wutt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind die aan de linkerkant allemaal mooier.
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Was juist een wetenschappelijk onderzoek waarbij mannen naakte vrouwen te zien kregen en vrouwen naakte mannen. De mannen keken eerst naar het gezicht en daarna naar het lichaam en de vrouwen eerst naar de piemol en daarna het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahahaik kijk eerst gezicht dan lichaam. Mannen
Ja, aan de linkerkant gewoon lekker naturel terwijl aan de rechterkant allemaal van die make-up koppen.quote:
Ik zeg niet dat je helemaal niks mag doen aan je uiterlijk. Maar ik vind het idioot dat er zoveel meisjes rondlopen, die hun natuurlijke uiterlijk niet durven te laten zien (en jij maakt ook vaak dat soort opmerkingen over jezelf). Dan ben je gewoon op een punt beland dat je te ver doorgeslagen bent. Dan is het niet meer jezelf een beetje opdoffen geworden, maar puur jezelf verbergen. Dat vind ik persoonlijk een heel rare instelling.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee waait natuurlijke is toch mooier zegt Piye dus waarom zouden bijv vrouwen met krullen hun haar steilen?
Ligt eraan van welke kant ik ze als eerste zie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahahaik kijk eerst gezicht dan lichaam. Mannen
nu gaat je zaad kokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |