oh deze moest voor whiskeyquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
stop.... Laat de aannames van negers maar thuis.
Grapje piye
Ik weet niet of ik je wel wil, heb je beetje leuke katten? Kun je daarvan wat plaatjes posten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOL, hel mannelijk fok (die me niet willen want bejaard, reageren las ik Piye noem)![]()
![]()
zwarte pim laat niks van die battie heel kom niet pratenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
zijn faggots
duvelduvel heeft ze gekilld
Moewa, ze zijn gewoon zo komischquote:
Groen-bruine ogen dan, ik heb niet echt fel groen er zit een beetje een bruine gloed bij is dat oke?quote:
pimma is samen met mini nu, sowieso niet serieus nemen nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
zwarte pim laat niks van die battie heel kom niet praten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waarom zou je je anders omsingelen met katten brate, echt niet goed deze
bruin haar en bruine ogen crewquote:
Nou, ik wil helemaal niemand van Fok! dus maak je geen zorgenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je wel wil, heb je beetje leuke katten? Kun je daarvan wat plaatjes posten?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon bruin haar en groene ogen.
HAHAquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat had je in de OP van mijn qualiteitstopique van eergisteren al anders mogen doen aanschouwen.
ONZ / [PICS] Raad de User!!
schattig?quote:
Die heb ik jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Mooie donkere bruine ogen waar je als vrouw zijnde in verloren kan raken
bruin haar en bruine ogen. Ik heb ook bruine ogen alleen fake haar. Ik wil grasgroene ogen.quote:
Groenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Wat is de kleur ogen die het minst voortkomt in NL?
groen denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
hij reprezent gewoon een beetje daar waarschijnlijk verkoopt hij coke aan die bois ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
pimma is samen met mini nu, sowieso niet serieus nemen nu
Groen volgens mij dat is sws al zeldzaam volgens mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Wat voor groen zijn mijn ogen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bruin haar en bruine ogen. Ik heb ook bruine ogen alleen fake haar. Ik wil grasgroene ogen.
Denk eerder grijs?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Klap haar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:01 schreef Meloewa het volgende:
Mijn vader heeft groene ogen. Bedankt mam voor je dominante genen
Mijn ogen zijn zo bruin dat ze bijna zwart zijn. Maar ik ruil zomaar voor groen als het zou kunnen, lekker mediterraans ben ik dan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Groen is dan ook alleen weggelegd voor eckte bazen.
Meer dit werk:quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werck?
[ afbeelding ]
Tevens: 5 knopen dragen op je manchet.__!
Mini is het neefje van Zwarte Pim.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij reprezent gewoon een beetje daar waarschijnlijk verkoopt hij coke aan die bois ofzo
Ja joh "bruine ogen". XTC noemen ze dat bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn zo bruin dat ze bijna zwart zijn. Maar ik ruil zomaar voor groen als het zou kunnen, lekker mediterraans ben ik dan.
Jij bent een dertien in een dozijn Marokkaan, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu gun uiterlijke kenmerken gaan beschrijven
ben jy echt een blonde turk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu hun uiterlijke kenmerken gaan beschrijven
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik stel me bij jouw posts altijd deze boy voor
[ afbeelding ]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
weet ik niet meer![]()
Grapje uh gewoon beetje lichtgroen achtig
Who cares???quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niks anders van maken.
Ruilen dan maar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.
waarom denk jij dat dan gekquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent een dertien in een dozijn Marokkaan, dat weet iedereen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof ik dan zover naast zat.Kom nou.
Die ene heeft gewoon wat meer crank gesmoked dan de ander.
gelukkig niet.quote:
wat voor kleur wenkbrauwen heb ik ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wat voor kleur wenkbrauwen heb ik ?
Ik care, het zijn mijn ogen.quote:
Wat heb je in de aanbieding.quote:
DM???!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt het totaal niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof ik dan zover naast zat.Kom nou.
Die ene heeft gewoon wat meer crank gesmoked dan de ander.
juist en we hebben een ding gemeen en dat is FOK!quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Uiterlijk doet er niet toe, van binnen zijn we allemaal mooi
Je eigen ongeverfde haarkleur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zei ik al, donkerbruin, tegen het zwarte aan. Maar ik wil gewoon graag groen hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik care, het zijn mijn ogen.
[..]
Wat heb je in de aanbieding.
ben je echt marokkaan wajooooquote:
Is dit niet VIVA dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
juist en we hebben een ding gemeen en dat is FOK!
Vrouwen die hun wenkbrauwen niet meenemen bij het verven.quote:
Dit bevestigd maar weer eensquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
vieze kaze bek houde ove rmij ikmaak je kapot
Nee, wil eventueel alleen ruilen tegen felblauw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat zei ik al, donkerbruin, tegen het zwarte aan. Maar ik wil gewoon graag groen hebben.
Lekker arisch. Heb ik ook een paar jaartjes gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, wil eventueel alleen ruilen tegen felblauw.
Mag je denken..quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is er iemand een beetje ongesteld.
Ja, maar die kleur is moeilijk te omschrijven, het is geen bruin en het is geen donkerblond.quote:
mijn wenkbrauwen zijn al lichter dan mijn ogen. Ik zou echt voor lul lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die hun wenkbrauwen niet meenemen bij het verven.Amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |