ben jy echt een blonde turk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu hun uiterlijke kenmerken gaan beschrijven
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik stel me bij jouw posts altijd deze boy voor
[ afbeelding ]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
weet ik niet meer![]()
Grapje uh gewoon beetje lichtgroen achtig
Who cares???quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niks anders van maken.
Ruilen dan maar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.
waarom denk jij dat dan gekquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jij bent een dertien in een dozijn Marokkaan, dat weet iedereen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof ik dan zover naast zat.Kom nou.
Die ene heeft gewoon wat meer crank gesmoked dan de ander.
gelukkig niet.quote:
wat voor kleur wenkbrauwen heb ik ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Net even in de spiegel staan gluren, maar ik kan er inderdaad niets anders van maken.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wat voor kleur wenkbrauwen heb ik ?
Ik care, het zijn mijn ogen.quote:
Wat heb je in de aanbieding.quote:
DM???!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt het totaal niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alsof ik dan zover naast zat.Kom nou.
Die ene heeft gewoon wat meer crank gesmoked dan de ander.
juist en we hebben een ding gemeen en dat is FOK!quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Uiterlijk doet er niet toe, van binnen zijn we allemaal mooi
Je eigen ongeverfde haarkleur.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zei ik al, donkerbruin, tegen het zwarte aan. Maar ik wil gewoon graag groen hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik care, het zijn mijn ogen.
[..]
Wat heb je in de aanbieding.
ben je echt marokkaan wajooooquote:
Is dit niet VIVA dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
juist en we hebben een ding gemeen en dat is FOK!
Vrouwen die hun wenkbrauwen niet meenemen bij het verven.quote:
Dit bevestigd maar weer eensquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
vieze kaze bek houde ove rmij ikmaak je kapot
Nee, wil eventueel alleen ruilen tegen felblauw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat zei ik al, donkerbruin, tegen het zwarte aan. Maar ik wil gewoon graag groen hebben.
Lekker arisch. Heb ik ook een paar jaartjes gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, wil eventueel alleen ruilen tegen felblauw.
Mag je denken..quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is er iemand een beetje ongesteld.
Ja, maar die kleur is moeilijk te omschrijven, het is geen bruin en het is geen donkerblond.quote:
mijn wenkbrauwen zijn al lichter dan mijn ogen. Ik zou echt voor lul lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen die hun wenkbrauwen niet meenemen bij het verven.Amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |