Die heb ik jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Mooie donkere bruine ogen waar je als vrouw zijnde in verloren kan raken
bruin haar en bruine ogen. Ik heb ook bruine ogen alleen fake haar. Ik wil grasgroene ogen.quote:
Groenquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Wat is de kleur ogen die het minst voortkomt in NL?
groen denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
hij reprezent gewoon een beetje daar waarschijnlijk verkoopt hij coke aan die bois ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
pimma is samen met mini nu, sowieso niet serieus nemen nu
Groen volgens mij dat is sws al zeldzaam volgens mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Wat voor groen zijn mijn ogen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bruin haar en bruine ogen. Ik heb ook bruine ogen alleen fake haar. Ik wil grasgroene ogen.
Denk eerder grijs?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef Rozzje het volgende:
Klap haar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:01 schreef Meloewa het volgende:
Mijn vader heeft groene ogen. Bedankt mam voor je dominante genen
Mijn ogen zijn zo bruin dat ze bijna zwart zijn. Maar ik ruil zomaar voor groen als het zou kunnen, lekker mediterraans ben ik dan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Groen is dan ook alleen weggelegd voor eckte bazen.
Meer dit werk:quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer dit werck?
[ afbeelding ]
Tevens: 5 knopen dragen op je manchet.__!
Mini is het neefje van Zwarte Pim.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij reprezent gewoon een beetje daar waarschijnlijk verkoopt hij coke aan die bois ofzo
Ja joh "bruine ogen". XTC noemen ze dat bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn zo bruin dat ze bijna zwart zijn. Maar ik ruil zomaar voor groen als het zou kunnen, lekker mediterraans ben ik dan.
Jij bent een dertien in een dozijn Marokkaan, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:03 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu gun uiterlijke kenmerken gaan beschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |