Haha mijn kamer is net een sauna en ik heb maar 1 stopcontact hier waar ik m'n telefoon oplaad dus ventilator kan niet aan.quote:
meh. Alleen die mensen die me al eerder konden misschien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar het punt is dus, dat mensen zeggen dat je het nooit had moeten veranderen.
Neem wat goeie hasj voor me mee dan je weetquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha mijn kamer is net een sauna en ik heb maar 1 stopcontact hier waar ik m'n telefoon oplaad dus ventilator kan niet aan.fwp
#strugglesquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha mijn kamer is net een sauna en ik heb maar 1 stopcontact hier waar ik m'n telefoon oplaad dus ventilator kan niet aan.fwp
konden?? En stel je niet aanquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meh. Alleen die mensen die me al eerder konden misschien.
Awh ijsblokje op je lichaam laten smelten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat alles altijd maar nep moet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meh. Alleen die mensen die me al eerder konden misschien.
Het schattig en geil effect...quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Awh ijsblokje op je lichaam laten smelten?
Denk je is fissaquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:22 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Neem wat goeie hasj voor me mee dan je weet
Fake is juist lelijk.. En helemaal die nepnagels en te grote fake wimpersquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:24 schreef Meloewa het volgende:
Maar mannen denken dat ze niet van fake houden. Maar als een vrouw haar natuurlijke ik laat zien is het van "beetje ziek"?
Was ik op jou aan het hitten dan? Dan had ik wel een plaatje van een Boskat gepost.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het schattig en geil effect...
Nee, ik val op ouder, maar zo cliche gewoon..
bij veel vrouwen hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat alles altijd maar nep moet.
Heb nog nooit iemand gezien waarvan het haar verven echt een verbetering was.
Dat is natuurlijk ook een kwestie van gewenning. Als je opeens bleker bent omdat je geen make-up op hebt dan valt dat op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:24 schreef Meloewa het volgende:
Maar mannen denken dat ze niet van fake houden. Maar als een vrouw haar natuurlijke ik laat zien is het van "beetje ziek"?
Ik merk dat soort dingen opvallend goed op voor een man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bij veel vrouwen hoor. Alleen bij sommige oogt het natuurlijk terwijl het wel nep is..
Zou srsly nog bijna doen ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Awh ijsblokje op je lichaam laten smelten?
make up is ook fake etc. Haar gesteild ook... Zonnenbank tintje ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Fake is juist lelijk.. En helemaal die nepnagels en te grote fake wimpers
Make up kan wel maar niet teveel natuurlijk gesteild haar is juist mooi en als het tintje er mooi natuurlijk uitziet kan het ook..quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
make up is ook fake etc. Haar gesteild ook... Zonnenbank tintje ook.
Boskatten zijn supermooiquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Was ik op jou aan het hitten dan? Dan had ik wel een plaatje van een Boskat gepost.
niet voor dom te doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een kwestie van gewenning. Als je opeens bleker bent omdat je geen make-up op hebt dan valt dat op.
[..]
Ik merk dat soort dingen opvallend goed op voor een man.Maar in deze bedoel ik alleen degenen waarvan ik de voor en na heb gezien.
Knulletjequote:Op donderdag 18 juli 2013 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boskatten zijn supermooi
Ik val niet op knulletjes *RIL*
nee waait natuurlijke is toch mooier zegt Piye dus waarom zouden bijv vrouwen met krullen hun haar steilen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Make up kan wel maar niet teveel natuurlijk gesteild haar is juist mooi en als het tintje er mooi natuurlijk uitziet kan het ook..
Is met veel dingen teveel is slecht
Nee, 23 is oud en wijs?quote:
Hallo hallo dimacharusquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Whiskat2k9 kom maar zal je ff afkoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die aan de linkerkant allemaal mooier.quote:
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niet voor dom te doenmaaruh ik zie jou nooit echte natuurlijke schoonheden posten. Het ordinairs spat er van af vaak.
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hallo hallo dimacharusTopicspammer jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hallo hallo dimacharuswat een leuk topic !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.
Sowieso voorbeelden van natuurlijke schoonheden posten is echt een onmogelijke taak.
[..]
Topicspammer jij.![]()
quote:
hahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ik foto's post gaat het dan ook vrijwel nooit om het gezicht.
Sowieso voorbeelden van natuurlijke schoonheden posten is echt een onmogelijke taak.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb last van een lange zak altijd met dit warme klamme weer !!
Lange zak is functie van je lichaam zodat je zaad wat meer gekoeld blijft -) grotere afstand van je lichaamstemperatuur
anders raakt je zaad oververhit
okquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Lange zak is functie van je lichaam zodat je zaad wat meer gekoeld blijft -) grotere afstand van je lichaamstemperatuur
Wutt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind die aan de linkerkant allemaal mooier.
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Was juist een wetenschappelijk onderzoek waarbij mannen naakte vrouwen te zien kregen en vrouwen naakte mannen. De mannen keken eerst naar het gezicht en daarna naar het lichaam en de vrouwen eerst naar de piemol en daarna het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahahaik kijk eerst gezicht dan lichaam. Mannen
Ja, aan de linkerkant gewoon lekker naturel terwijl aan de rechterkant allemaal van die make-up koppen.quote:
Ik zeg niet dat je helemaal niks mag doen aan je uiterlijk. Maar ik vind het idioot dat er zoveel meisjes rondlopen, die hun natuurlijke uiterlijk niet durven te laten zien (en jij maakt ook vaak dat soort opmerkingen over jezelf). Dan ben je gewoon op een punt beland dat je te ver doorgeslagen bent. Dan is het niet meer jezelf een beetje opdoffen geworden, maar puur jezelf verbergen. Dat vind ik persoonlijk een heel rare instelling.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee waait natuurlijke is toch mooier zegt Piye dus waarom zouden bijv vrouwen met krullen hun haar steilen?
Ligt eraan van welke kant ik ze als eerste zie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hahahaik kijk eerst gezicht dan lichaam. Mannen
nu gaat je zaad kokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik voelde even, maar hij is niet lang. Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |