Mel IS zeker over haar uiterlijk klunsquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey maar Mel niet zo onzeker wil je geen duidelijkheid over je uiterlijk?
Zit je nou te haten op mij, waar haal je het gore lef vandaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mel IS zeker over haar uiterlijk kluns
Je wil niet neuken, betere kans afwachten danquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef Piye het volgende:
Ik krijg het warm van al die hete praat in dit topic.
Je moet het haar maar vergeven. Ze heeft dit deel duidelijk met 1 hand in d'r broekje aangemaakt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Zet er dan op z'n minst de originele OP in en een deel 2, ook al waren we off-topic. Dit lijkt nergens op.
Mooiboy chiboyquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Kesefkesef het volgende:
ik vind mijn gezicht best mooi heb soms walletjes maar echt goudbruin egzicht mooie kleur blonde lange haren net over mijn wenkbrauwen maar je moet er echt van houden
btw een foto is echt niet relevant ken duizende mensen die op pics anders uit zien dan in real.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:37 schreef pussycatdoll het volgende:
Hey maar Mel niet zo onzeker wil je geen duidelijkheid over je uiterlijk?
Jij bent 17 en dom toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op mij, waar haal je het gore lef vandaan
Geblondeerde turk = gevaarlijke turk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Kesefkesef het volgende:
ik vind mijn gezicht best mooi heb soms walletjes maar echt goudbruin egzicht mooie kleur blonde lange haren net over mijn wenkbrauwen maar je moet er echt van houden
Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveelquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet het haar maar vergeven. Ze heeft dit deel duidelijk met 1 hand in d'r broekje aangemaakt.
Stuur maar als je er klaar voor bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
btw een foto is echt niet relevant ken duizende mensen die op pics anders uit zien dan in real.
Wie zegt dat? Ik heb juist een zwak voor kattenvrouwtjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil niet neuken, betere kans afwachten dan
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveel
Is een pruik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geblondeerde turk = gevaarlijke turk.
Kan ook, maar komt op hetzelfde neerquote:
Bij mij vangt de camera maar de helft van mijn schoonheid. Op foto's ben ik een 6,5/10 in het echt ben ik een 13/10.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
btw een foto is echt niet relevant ken duizende mensen die op pics anders uit zien dan in real.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveel
Gefeliciteerd, twee zolderkamerjongetjes vonden je dus wel lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aber en Supergirl vonden van wel
pics?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aber en Supergirl vonden van wel
Aber is een vrouwmensch over Super ben ik nog niet uit als ik die geruchten zo hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, twee zolderkamerjongetjes vonden je dus wel lekker.
quote:
Kansloos...quote:
Piyequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij mij vangt de camera maar de helft van mijn schoonheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |