Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveelquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet het haar maar vergeven. Ze heeft dit deel duidelijk met 1 hand in d'r broekje aangemaakt.
Stuur maar als je er klaar voor bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
btw een foto is echt niet relevant ken duizende mensen die op pics anders uit zien dan in real.
Wie zegt dat? Ik heb juist een zwak voor kattenvrouwtjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil niet neuken, betere kans afwachten dan
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveel
Is een pruik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geblondeerde turk = gevaarlijke turk.
Kan ook, maar komt op hetzelfde neerquote:
Bij mij vangt de camera maar de helft van mijn schoonheid. Op foto's ben ik een 6,5/10 in het echt ben ik een 13/10.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
btw een foto is echt niet relevant ken duizende mensen die op pics anders uit zien dan in real.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mental image van 38-jarige kattenvrouwtjes die zichzelf aan het vingeren zijn op een KLB-topic, wordt me teveel
Gefeliciteerd, twee zolderkamerjongetjes vonden je dus wel lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aber en Supergirl vonden van wel
pics?quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aber en Supergirl vonden van wel
Aber is een vrouwmensch over Super ben ik nog niet uit als ik die geruchten zo hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, twee zolderkamerjongetjes vonden je dus wel lekker.
quote:
Kansloos...quote:
Piyequote:Op donderdag 18 juli 2013 02:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij mij vangt de camera maar de helft van mijn schoonheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |