abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:29:31 #1
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129066681
Suits



On the run from a drug deal gone bad, Mike Ross, a brilliant college-dropout, finds himself a job working with Harvey Specter, one of New York City's best lawyers.

De serie gaat in het kort over een college-dropout die bij toeval op een sollicitatie komt als advocaat. Deze snelle jongen wordt aangenomen, maar heeft dus geen diploma. Al gauw weet hij zich te bewijzen en mag hij blijven werken.

Dat is in het kort de eerste aflevering denk ik, nu moet hij zich blijven bewijzen en waarschijnlijk klimmen in het bedrijf.

Ik vind het zelf een beetje een soort feel-good serie, niet echt veel comedy, meer over macht, succes en luxe! Ik hoop zelf ook dat het om Mike Ross blijft draaien en je hem langzaam succesvol ziet worden.






WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:31:33 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129066774
Volgende ronde wel een leuke TT erbij hè luitjes. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129066937
Helemaal vergeten :o
Suits ^O^
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:53:25 #4
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129067728
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef shiznuts het volgende:
Volgende ronde wel een leuke TT erbij hè luitjes. ;)
Ik heb dat bewust weggelaten, vanuit het idee dat we dat voor dit topic kennelijk gewoon niet doen....

Vind het eigenlijk ook wel prima zo. Strakke, korte naam. Staat wel lekker clean en strak. Precies wat Suits ook is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:54:57 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129067786
Zou ik ook zeggen. :P

Anyhoezers. Rachel weer gezien. O+ :9 In bed die Harvey-opmerking van Mike. :') :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:32:43 #6
144648 redcable
Looking for more
pi_129138166
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_129281309
Team Litt :'(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_129284231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:23 schreef poker4lifee het volgende:
Team Litt :'(
Ja, dat was wel een mogelijkheid geweest om de aandacht wat meer te verschuiven naar Louis, en hem minder de nar van het bedrijf te maken. Dan hadden Mike en Harvey het aan het eind van hett seizoen, wanneer Harvey Jessica wilt neerhalen, het wel weer goed kunnen maken. Nu verandert er natuurlijk weer weinig.

Wel weer een vermakelijke aflevering though (al is het soapgehalte nog altijd iets te hoog)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_129284732
Vond de laatste aflevering niet echt sterk. Begin me nu wel te storen aan te veel herhaling.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_129291087
Ik begin het wel zielig voor Louis te vinden :P. Elke keer de lul. Denkt hij een overwinning te hebben, gaat het last minute niet door :')
Feyenoord Rotterdam
pi_129293391
Hahah, dat was best zielig voor Louis.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:52:10 #12
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_129293998
Ahhh arme Louis :'(
pi_129301194
Matig.. Had echt gehoopt dat ze Louis en Mike 'partners' zouden maken, vind dit weer wat makkelijk. Louis verdient ook wel eens een echte "win", hij komt er altijd wel heel bekaaid vanaf.
  woensdag 24 juli 2013 @ 19:50:24 #15
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129301852
Tsja, ik zag het al vaker in dit topic terugkomen als kritiek op deze serie: Het behouden van de status quo. Louis wordt weer boos en gemeen, valt Harvey aan, verliest, wordt in de zeik gezet, etc. etc.

Is er eigenlijk wel eens een rechtzaak geweest in deze serie? Ik heb het idee dat het altijd op een schikking uitdraait.... Volgens mij hebben we alleen maar rechters gezien bij hoorzittingen, en meer niet. Een keer met dat ongeluk tussen Harveys chauffeur en een taxi misschien?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_129302157
Jammer, hoopte dat het tot meer Louis zou leiden, maar helaas zijn Harvey en Mike weer samen. Harvey begin ik wat irritant te vinden eerlijk gezegd.
pi_129302251
Ik heb de episode vanochtend bekeken en ik voel me in de avond nog steeds klote voor Louis. Nooit verwacht dat ik het zo erg zou vinden voor hem. Ik vind het echt, echt heel jammer...
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_129303840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef D_tjuh het volgende:
Ik heb de episode vanochtend bekeken en ik voel me in de avond nog steeds klote voor Louis. Nooit verwacht dat ik het zo erg zou vinden voor hem. Ik vind het echt, echt heel jammer...
het is maar een show he :D

Maar denk dat het leuker was geweest als ze nu eens echt samen zouden gaan werken ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 24 juli 2013 @ 20:55:12 #19
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129304567
Het lijkt wel alsof ze een bepaald concept hebben waar ze uiteindelijk nooit van afwijken: Harvey wint àltijd, Harvey en Mike zijn samen, Mike komt overal altijd van terug, Louis Litt is de slechterik, slechte verliezer, comic relief ten koste van wie het allemaal moet gaan, Donna staat altijd aan de kant van Harvey, Jessica is de baas.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_129304887
Net gekeken, arme Louis :{
pi_129305247
Wat is dit seizoen saai en suf zeg en vooral vreselijk voorspelbaar
pi_129305293
Ik vind het echt zwaar zielig voor Louis :'( Harvey verdient Mike niet meer :r
pi_129305305
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef D_tjuh het volgende:
Ik heb de episode vanochtend bekeken en ik voel me in de avond nog steeds klote voor Louis. Nooit verwacht dat ik het zo erg zou vinden voor hem. Ik vind het echt, echt heel jammer...
Is dit een grapje? Of ben je 12? :o :D
pi_129305314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:55 schreef Kenju het volgende:
Het lijkt wel alsof ze een bepaald concept hebben waar ze uiteindelijk nooit van afwijken: Harvey wint àltijd, Harvey en Mike zijn samen, Mike komt overal altijd van terug, Louis Litt is de slechterik, slechte verliezer, comic relief ten koste van wie het allemaal moet gaan, Donna staat altijd aan de kant van Harvey, Jessica is de baas.
Louis wordt niet zozeer neer gezet als een slechterik, meer gewoon als een sukkel, wat me zo langzamerhand wel wat tegen begint te staan. Hij is verdomme een senior partner en een verdomd goede advocaat, niet het eerste de beste lulletje rozenwater.
pi_129305383
Wat winden jullie je op zeg :o
pi_129305425
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef Saavedra het volgende:
Matig.. Had echt gehoopt dat ze Louis en Mike 'partners' zouden maken, vind dit weer wat makkelijk. Louis verdient ook wel eens een echte "win", hij komt er altijd wel heel bekaaid vanaf.
Ik had dit ook wel leuker gevonden, een beetje een fellere strijd tussen Mike en Harvey
pi_129305439
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Is dit een grapje? Of ben je 12? :o :D
26 haha.. maar gewoon. Ik kan erg meelevend zijn haha.. :D
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:19:12 #28
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129305667
Vond dat Harvey wel heel snel om was, zonder enige verandering van z'n statement 'we're done' behalve de endorsement van Donna om er eens aan te denken Mike te vergeven...

En dat Mike zich zo makkelijk liet paaien met een avondje vrij, terwijl 'ie best een dreamteam met Litt kon vormen. Had hen beiden goed gedaan denk ik en de dynamiek van de show als het ook eens anders was gegaan.

Verder nogal soapie gedoe tussen Donna en Rachel inderdaad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129305873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:19 schreef shiznuts het volgende:
Vond dat Harvey wel heel snel om was, zonder enige verandering van z'n statement 'we're done' behalve de endorsement van Donna om er eens aan te denken Mike te vergeven...

En dat Mike zich zo makkelijk liet paaien met een avondje vrij, terwijl 'ie best een dreamteam met Litt kon vormen. Had hen beiden goed gedaan denk ik en de dynamiek van de show als het ook eens anders was gegaan.

Verder nogal soapie gedoe tussen Donna en Rachel inderdaad.
Was ook na dat gesprek met die vrouw he die een verhaal ophing dat ondanks die backstab ze nog steeds carede blabla :P Dus dat had er ook nog effect op.
en 2e eens
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_129305931
Mike wilde nooit bij Harvey weg dus zo gek is dat niet. Hij loopt de hele tijd om vergiffenis te vragen.
Donna is de baas over Harvey, dat is ook niets nieuws alleen weten we nog niet hoe dat nou zit tussen die twee. Net als dat gedoetje met de blikopener. Ze moeten wat minder trage aanlopen nemen en de verhaallijnen vooruit ontwikkelen inplaats van al die ouwe koeien uit de sloot.

Ik mis een beetje spanning, echte spanning. Ik dacht dat deze serie zich meer naar het niveau van White Collar, Arrow, Homeland enzo zou gaan ontwikkelen maar het blijft een beetje op een heel oppervlakking niveau hangen. Ik geef het nog wel een kans want wie weet gaat Harvey nog wel echt achter de plek van Jessica aan. En anders zit ik het wel uit omdat: :9~ Harvey :9~

Maar echt een topserie kan ik het bij lange na niet (meer) noemen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:25:31 #31
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_129305940
Wat een gezeik zeg :') Maarja, dat schijnt erbij te horen bij elke serie die langer draait dan twee seizoenen...
pi_129306014
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef NotGuilty het volgende:
Mike wilde nooit bij Harvey weg dus zo gek is dat niet. Hij loopt de hele tijd om vergiffenis te vragen.
Donna is de baas over Harvey, dat is ook niets nieuws alleen weten we nog niet hoe dat nou zit tussen die twee. Net als dat gedoetje met de blikopener. Ze moeten wat minder trage aanlopen nemen en de verhaallijnen vooruit ontwikkelen inplaats van al die ouwe koeien uit de sloot.

Ik mis een beetje spanning, echte spanning. Ik dacht dat deze serie zich meer naar het niveau van White Collar, Arrow, Homeland enzo zou gaan ontwikkelen maar het blijft een beetje op een heel oppervlakking niveau hangen. Ik geef het nog wel een kans want wie weet gaat Harvey nog wel echt achter de plek van Jessica aan. En anders zit ik het wel uit omdat: :9~ Harvey :9~

Maar echt een topserie kan ik het bij lange na niet (meer) noemen.
Noem je nou Arrow als het voorbeeld van een serie met diepgang? Kom nou :D
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:29:42 #33
165633 eriksd
The grand facade...
pi_129306145
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:25 schreef NotGuilty het volgende:
Mike wilde nooit bij Harvey weg dus zo gek is dat niet. Hij loopt de hele tijd om vergiffenis te vragen.
Donna is de baas over Harvey, dat is ook niets nieuws alleen weten we nog niet hoe dat nou zit tussen die twee. Net als dat gedoetje met de blikopener. Ze moeten wat minder trage aanlopen nemen en de verhaallijnen vooruit ontwikkelen inplaats van al die ouwe koeien uit de sloot.

Ik mis een beetje spanning, echte spanning. Ik dacht dat deze serie zich meer naar het niveau van White Collar, Arrow, Homeland enzo zou gaan ontwikkelen maar het blijft een beetje op een heel oppervlakking niveau hangen. Ik geef het nog wel een kans want wie weet gaat Harvey nog wel echt achter de plek van Jessica aan. En anders zit ik het wel uit omdat: :9~ Harvey :9~

Maar echt een topserie kan ik het bij lange na niet (meer) noemen.
Wat is er nou knap aan die man? Rare kuif, loopt vreemd en zegt nooit iets zinnigs.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_129306253
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Saavedra het volgende:

[..]

Noem je nou Arrow als het voorbeeld van een serie met diepgang? Kom nou :D
Meer dan Suits op dit moment ja, dus je bevestigt mijn punt alleen maar. Ik nam maar niet de moeite om bijvoorbeeld House of Cards erbij te halen, want dat is al helemaal appels met peren. :D
pi_129306285
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat is er nou knap aan die man? Rare kuif, loopt vreemd en zegt nooit iets zinnigs.
Alles O+ :9~ 10/10 would hit
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:33:49 #36
165633 eriksd
The grand facade...
pi_129306341
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:32 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Alles O+ :9~ 10/10 would hit
:')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_129306399
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:33 schreef eriksd het volgende:

[..]

:')
:D
pi_129306464
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:31 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Meer dan Suits op dit moment ja, dus je bevestigt mijn punt alleen maar. Ik nam maar niet de moeite om bijvoorbeeld House of Cards erbij te halen, want dat is al helemaal appels met peren. :D
Allicht heeft House of Cards meer diepgang dan Suits, maar het plot van Arrow kan je in tien woorden samenvatten. Suits heeft in het verleden in ieder geval bewezen dat het tot meer in staat is..
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:38:32 #39
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129306578
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:11 schreef Saavedra het volgende:

[..]

Louis wordt niet zozeer neer gezet als een slechterik, meer gewoon als een sukkel, wat me zo langzamerhand wel wat tegen begint te staan. Hij is verdomme een senior partner en een verdomd goede advocaat, niet het eerste de beste lulletje rozenwater.
Ik bedoel slechterik tov Harvey. Degene die je nooit moet vertrouwen en altijd een tweede agenda heeft.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_129306897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:36 schreef Saavedra het volgende:

[..]

Allicht heeft House of Cards meer diepgang dan Suits, maar het plot van Arrow kan je in tien woorden samenvatten. Suits heeft in het verleden in ieder geval bewezen dat het tot meer in staat is..
Ik kan nog veel meer series noemen die ik (nu) veel beter vind dan Suits. The Sopranos, 24, Homeland, Banshee, House of cards, Magic City, Nip/Tuck, White Collar.

Suits begint nu echt een beetje een voorspelbaar en oppervlakkige soap te worden. Arrow had tenminste nog echt een ontwikkeling in het verhaal, wat je daar wel of niet van vindt is een andere zaak. Ik mis dat nu bij Suits. Vorig seizoen leek dat op gang te komen maar na de merge lijkt dat alweer te zijn gestopt. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst he? Ik zei namelijk ook dat seizoen 1 goed was, seizoen twee was af en toe al vermoeiend en waar ze nu mee bezig zijn slaat helemaal nergens op :) .

Hopelijk komt er nog verbetering in anders kijken de heren alleen nog maar voor Donna/Rachel en de vrouwen voor Harvey. Vind ik gewoon zonde van de serie maar ik ben bang dat ze gewoon niet goed weten welke kant ze op willen, waardoor het binnen de kortste keren natuurlijk weer wordt gecanceld.
pi_129306949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik bedoel slechterik tov Harvey. Degene die je nooit moet vertrouwen en altijd een tweede agenda heeft.
Dat was nu juist niet het geval toch?
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:47:44 #42
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129306959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Saavedra het volgende:

[..]

Noem je nou Arrow als het voorbeeld van een serie met diepgang? Kom nou :D
Diepgang heeft Arrow niet echt, maar er zit wel ontwikkeling in het verhaal en je ziet wat meer van de personages, wat ook uitmaakt voor het verhaal. Denk dat ze dat met diepgang bedoelde. Als de de comic verder gaan volgen, komt de echte diepgang erin, omdat het een soort van links-sociaal-radicaal wordt.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:31 schreef NotGuilty het volgende:

Meer dan Suits op dit moment ja, dus je bevestigt mijn punt alleen maar. Ik nam maar niet de moeite om bijvoorbeeld House of Cards erbij te halen, want dat is al helemaal appels met peren. :D
White Collar zou ik ook niet bepaald een serie met diepgang noemen. USA Network is gewoon een station dat niet voor de diepgang gaat. Maakt op zich niet uit; van mij hoeft niet alles zoals The Wire te zijn, of zo slim in elkaar te zitten als Breaking Bad. Soms wil ik gewoon simpel vermaak. White Collar blijft dat wel bieden, omdat het toch redelijk variërend is, met zaken die anders zijn. Maar in Suits draait het uiteindelijk vooral om de relaties en minder om de zaken. Daarbij zijn rechtzaken voor het publiek minder variërend, tenzij je er diep ingaat, wat weer niet het concept is. Dit is waar de zwakte ligt van Suits. Een platonische advocatenserie werkt niet wanneer je alles hetzelfde wil houden.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Dat was nu juist niet het geval toch?
Nu effe niet. Maar in het verleden wel. Louis voelt een grudge en ziet in iedereen een vijand nu. Harvey had gezegd dat Louis Mike mocht overnemen en komt hem nu gewoon weer ophalen, en Mike had zijn woord gegeven. Louis is niet alleen teleurgesteld, hij voelt zich ook verraden, getuige zijn boze blik toen hij wegliep en die taart weggooide..
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Moderator woensdag 24 juli 2013 @ 21:48:38 #43
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_129306989
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:46 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ik kan nog veel meer series noemen die ik (nu) veel beter vind dan Suits. The Sopranos, 24, Homeland, Banshee, House of cards, Magic City, Nip/Tuck, White Collar.

Suits begint nu echt een beetje een voorspelbaar en oppervlakkige soap te worden. Arrow had tenminste nog echt een ontwikkeling in het verhaal, wat je daar wel of niet van vindt is een andere zaak. Ik mis dat nu bij Suits. Vorig seizoen leek dat op gang te komen maar na de merge lijkt dat alweer te zijn gestopt. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst he? Ik zei namelijk ook dat seizoen 1 goed was, seizoen twee was af en toe al vermoeiend en waar ze nu mee bezig zijn slaat helemaal nergens op :) .

Hopelijk komt er nog verbetering in anders kijken de heren alleen nog maar voor Donna/Rachel en de vrouwen voor Harvey. Vind ik gewoon zonde van de serie maar ik ben bang dat ze gewoon niet goed weten welke kant ze op willen, waardoor het binnen de kortste keren natuurlijk weer wordt gecanceld.
Waarom noem je steeds Homeland? Als er één serie ondertussen niet meer serieus te nemen is...
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_129306990
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Diepgang heeft Arrow niet echt, maar er zit wel ontwikkeling in het verhaal en je ziet wat meer van de personages, wat ook uitmaakt voor het verhaal. Denk dat ze dat met diepgang bedoelde. Als de de comic verder gaan volgen, komt de echte diepgang erin, omdat het een soort van links-sociaal-radicaal wordt.

[..]

White Collar zou ik ook niet bepaald een serie met diepgang noemen. USA Network is gewoon een station dat niet voor de diepgang gaat. Maakt op zich niet uit; van mij hoeft niet alles zoals The Wire te zijn, of zo slim in elkaar te zitten als Breaking Bad. Soms wil ik gewoon simpel vermaak. White Collar blijft dat wel bieden, omdat het toch redelijk variërend is, met zaken die anders zijn. Maar in Suits draait het uiteindelijk vooral om de relaties en minder om de zaken. Daarbij zijn rechtzaken voor het publiek minder variërend, tenzij je er diep ingaat, wat weer niet het concept is. Dit is waar de zwakte ligt van Suits. Een platonische advocatenserie werkt niet wanneer je alles hetzelfde wil houden.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_129306996
Ik vind het bijzonder dat jullie series die ik noemen, "afkraken" op diepgang. Terwijl Suits nog veel minder diepgang heeft. Dat is juist de reden dat ik ze erbij haal, Suits heeft op dit moment gewoon de diepgang van een zweetsok.
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:52:37 #46
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129307123
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef NotGuilty het volgende:
Ik vind het bijzonder dat jullie series die ik noemen, "afkraken" op diepgang. Terwijl Suits nog veel minder diepgang heeft. Dat is juist de reden dat ik ze erbij haal, Suits heeft op dit moment gewoon de diepgang van een zweetsok.
Omdat het oppervlakkige niet een punt van kritiek hoeft te zijn. Dat bewijzen een paar van die series die je noemt. Het gebrek aan ontwikkeling is waar het aan mankeert. Al zou je volgens een bepaalde definitie deze twee ook overlappend kunnen noemen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_129307589
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:52 schreef Kenju het volgende:

[..]

Omdat het oppervlakkige niet een punt van kritiek hoeft te zijn. Dat bewijzen een paar van die series die je noemt. Het gebrek aan ontwikkeling is waar het aan mankeert. Al zou je volgens een bepaalde definitie deze twee ook overlappend kunnen noemen.
Dan leg ik het misschien verkeerd uit pf je begrijp me niet, ik mis de ontwikkeling van het verhaal zoals ik al een paar keer zei :) en daarmee dus ook diepgang. Hoe oppervlakkig iemand de andere series mag vinden, de verhalen ontwikkelen zich daar op een manier die ik wel boeiend vind en bij Suits momenteel - in tegenstelling tot hoe het begon - niet. Met als topper natuurlijk House of Cards.

Begrijp me niet verkeerd hoor, meningen verschillen. Maar we zijn het er volgens mij over eens dat Suits op dit moment niet op het niveau is waar het had kunnen zijn. Zo niet, dan deel ik die mening niet met jou/jullie :)

Ik hoop dat het nog recht trekt aangezien we pas bij aflevering 2 zijn.
pi_129307624
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Diepgang heeft Arrow niet echt, maar er zit wel ontwikkeling in het verhaal en je ziet wat meer van de personages, wat ook uitmaakt voor het verhaal. Denk dat ze dat met diepgang bedoelde. Als de de comic verder gaan volgen, komt de echte diepgang erin, omdat het een soort van links-sociaal-radicaal wordt.

[..]

White Collar zou ik ook niet bepaald een serie met diepgang noemen. USA Network is gewoon een station dat niet voor de diepgang gaat. Maakt op zich niet uit; van mij hoeft niet alles zoals The Wire te zijn, of zo slim in elkaar te zitten als Breaking Bad. Soms wil ik gewoon simpel vermaak. White Collar blijft dat wel bieden, omdat het toch redelijk variërend is, met zaken die anders zijn. Maar in Suits draait het uiteindelijk vooral om de relaties en minder om de zaken. Daarbij zijn rechtzaken voor het publiek minder variërend, tenzij je er diep ingaat, wat weer niet het concept is. Dit is waar de zwakte ligt van Suits. Een platonische advocatenserie werkt niet wanneer je alles hetzelfde wil houden.

[..]

Nu effe niet. Maar in het verleden wel. Louis voelt een grudge en ziet in iedereen een vijand nu. Harvey had gezegd dat Louis Mike mocht overnemen en komt hem nu gewoon weer ophalen, en Mike had zijn woord gegeven. Louis is niet alleen teleurgesteld, hij voelt zich ook verraden, getuige zijn boze blik toen hij wegliep en die taart weggooide..
Idd, alle series van USA zijn er op gericht dat je alle eps los kan kijken. Bij suits, white collar, burn notice etc. kun je prima eens een aflevering missen en nog gewoon vermaakt worden. Bij Breaking Bad oid is dat minder.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_129307674
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 22:02 schreef NotGuilty het volgende:
Met als topper natuurlijk House of Cards.
Bedoel je nu dat House of Cards volgens jou wel of geen diepgang heeft? :P
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_129383067
Ach, wat een gezeur over geen diepgang. Het is gewoon een leuke serie die lekker wegkijkt.
pi_129534995
Leuke aflevering! De Engelsman maakt het goed! Donna O+
pi_129537255
Redelijk saaie aflevering.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:51:14 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129546497
Ging wel. Volgende week lijkt al een stuk heftiger. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129571102
Vond dit juist een hele sterke aflevering.
Maar tijd voor een rechtzaak!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 1 augustus 2013 @ 09:48:49 #55
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129571400
Blijft leuk :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_129571461
Wederom leuke aflevering!
  donderdag 1 augustus 2013 @ 10:26:34 #57
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129572296
Alleen door de eerste scène is het al een goede aflevering.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_129572313
Donna zag er beter uit in dat blauw O+
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129572797
Leuk!
pi_129573471
Donna is zowel een naam als een titel. 8-)
pi_129574575
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:51 schreef shiznuts het volgende:
Ging wel. Volgende week lijkt al een stuk heftiger. :D
Dat leek het deze week ook te zijn, als ik de trailer van vorige keer mag geloven.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 1 augustus 2013 @ 12:02:02 #62
165633 eriksd
The grand facade...
pi_129574854
Dit was voor de verandering een redelijke aflevering. Nu wat meer pit en strijd en niet dat eeuwige ongeloofwaardige geneuzel van de superadvocaat die op alle rechtsgebieden wat open deuren intrapt en het komt weer ergens.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_129580433
Louis en Donna _O_
pi_129587874
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:02 schreef eriksd het volgende:
Dit was voor de verandering een redelijke aflevering. Nu wat meer pit en strijd en niet dat eeuwige ongeloofwaardige geneuzel van de superadvocaat die op alle rechtsgebieden wat open deuren intrapt en het komt weer ergens.
Dit dus. Ze moeten nu wel eindelijk eens gaan doortrekken met een aantal verhaallijnen, anders gaat de in potentie leuke, langlopende serie als een nachtkaars uit.
pi_129588313
Donna > Rachel :9~
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_129588360
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:02 schreef eriksd het volgende:
Dit was voor de verandering een redelijke aflevering. Nu wat meer pit en strijd en niet dat eeuwige ongeloofwaardige geneuzel van de superadvocaat die op alle rechtsgebieden wat open deuren intrapt en het komt weer ergens.
Iedereen weet dat het daar uiteindelijk weer op uit komt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_129588661
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 19:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Donna > Rachel :9~
Donna is aantrekkelijk, maar daar blijft het ook bij. Pak jij Donna, dan wil ik Rachel wel. ;)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:33:52 #68
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_129591748
Dan neem ik Norma :9~
pi_129592442
Shit. Te laat met m'n 2013-dibbs on Rachel? :'(
Ok, dan maar Katrina Bennett.

Én Scotty. Omdat jullie al main characters hebben, mag ik twee voor de dibb van een. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129603565
Katrina :{
Scotty :{
Rachel :)
Donna :o :* :* :*
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_129604800
Donna was goed deze aflevering :Y
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:43:55 #72
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_129766219
Ik ben weer bij. Goede eerste episodes! _O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_129780879
Shiiiiit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:31:14 #74
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_129781827
Wanneer komt ep4?
Deathlift or Die.
pi_129783114
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:31 schreef Ethanolic het volgende:
Wanneer komt ep4?
Afgelopen nacht. ;)
pi_129783289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:21 schreef poker4lifee het volgende:
Shiiiiit
pi_129783769
Zo ff kijken
pi_129784133
Litt it up!
pi_129794509
Just when I thought I was out, they pulled me back iinnn
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 16:08:23 #80
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_129794620
Dat verwijzen naar andere series begint wel een beetje lame te worden. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:21:54 #81
28033 Pek
je moet wat
pi_129795105
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat verwijzen naar andere series begint wel een beetje lame te worden. :')
Films dan maar? :P


:')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_129795470
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:21 schreef Pek het volgende:

[..]

Films dan maar? :P


:')
_O_ _O-
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:41:25 #83
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_129795805
Wat een aids wordt deze serie zeg.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_129795867
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:41 schreef Smoofie het volgende:
Wat een aids wordt deze serie zeg.
is zo'n opmerking nou echt nodig.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:55:28 #85
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129796282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:21 schreef poker4lifee het volgende:
Shiiiiit
Als ze dan The Wire willen quoten, laat ze dan iets kiezen wat op de gewone netwerken ook uitgezonden mag worden in plaats van de tekst te herschrijven.

Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_129806798
Eindelijk weer een leuke episode 8-)
pi_129812360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef NotGuilty het volgende:
Eindelijk weer een leuke episode 8-)
Bazenepisode. 8-)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:08:42 #88
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129813258
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:43 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

is zo'n opmerking nou echt nodig.
Hoort er op FOK! nu eenmaal bij. Het mooie is dat hij dit de komende weken waarschijnlijk nog een paar keer komt zeggen, wat aangeeft dat hij wel kijkt terwijl de serie volgens hem 'aids' is.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:12:14 #89
356891 Abed
hooggeleid
pi_129813418
Het Baantjer gehalte blijft hoog, iemand maakt een opmerking waardoor Mike ineens de sleutel tot the case heeft.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_129813511
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef Abed het volgende:
Het Baantjer gehalte blijft hoog, iemand maakt een opmerking waardoor Mike ineens de sleutel tot the case heeft.
Klopt, maar deze keer mislukte het geniale plannetje.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:15:10 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129813570
Ja, hij was ook ooit eens 'gifted'/hoogbegaafd.
De laatste tijd lijkt 'ie helemaal niet meer pienter dan een ander is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:29:17 #92
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129817039
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hij was ook ooit eens 'gifted'/hoogbegaafd.
De laatste tijd lijkt 'ie helemaal niet meer pienter dan een ander is.
Hij heeft het te druk met :9~ Rachel :9~
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_129821956
Donna in vol ornaat was geen onprettige aanschouwing! :9~

Maar om zo gekleed uit de taxi te stappen? Had Stephen niet effe een limo kunnen regelen, dan was het een stuk glamoreuzer geweest.
pi_129822018
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hij was ook ooit eens 'gifted'/hoogbegaafd.
De laatste tijd lijkt 'ie helemaal niet meer pienter dan een ander is.
yup, jammer dat je dat een stuk minder terug ziet. Vond dat juist altijd 1 van de leukere dingen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:55:13 #95
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_129827291
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:12 schreef Abed het volgende:
Het Baantjer gehalte blijft hoog, iemand maakt een opmerking waardoor Mike ineens de sleutel tot the case heeft.
Steeds meer 'Cafe-Lowietje' momenten inderdaad :P
pi_129830524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef JochemP het volgende:

[..]

Steeds meer 'Cafe-Lowietje' momenten inderdaad :P
vorige week ook een afsluitende borrel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:15:43 #97
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_129841693

Baas _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 00:37:37 #98
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_129852299
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:15 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Baas _O_
Ja O+

Verder werd ik de hele aflevering best makkelijk afgeleid :')
吴 曼 迪
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 01:13:44 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_129852877
iemand dat stomme suits spelletje gespeeld? Ik krijg bij sommige video's ' this content is not available ;('
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_129853658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:15 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Baas _O_
_O-
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 07:59:44 #101
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_129854632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:15 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Baas _O_
Ik moest echt lachen toen de ep begon :D Zo typisch
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_129866774
Ik vond 3 en 4 weer twee prachtige afleveringen, maar Rachel wordt wel een beetje vervelend op 't moment. Ze was een stuk leuker toen 't nog niet zo'n onzeker jaloers kreng bleek te zijn.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:36:26 #103
165633 eriksd
The grand facade...
pi_129867451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:55 schreef JochemP het volgende:

[..]

Steeds meer 'Cafe-Lowietje' momenten inderdaad :P
_O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_129916231
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_129916440
quote:
Huntley *O*

Met Robbie optreden & Donna tappen, wat een baas _O_
pi_129916554
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:50 schreef CrashO het volgende:

[..]

Huntley *O*
[ afbeelding ]
Met Robbie optreden & Donna tappen, wat een baas _O_
_O_
quote:
In 2003, Robbie Williams performed at Knebworth over a three-day period, drawing crowds of over 375,000, and a further 3.5 million who watched live on television and online.[1] This was reputedly the biggest UK pop concert ever and caused a huge traffic jam on the A1(M) as an estimated 130,000 cars[2] tried to reach the venue. A subsequent album, entitled Robbie Williams – Live At Knebworth, was released, and reached number two in the UK charts. A DVD release followed.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:56:07 #107
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_129916701
Mike heeft ook wel vaak van die "House" momenten. :')
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:31:10 #108
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129921188
Ik wist niet dat dit topic bestond, leuk!
Ik vind Donna wel cute met Stephen O+ alleen beetje jammer dat hij wat kleiner is dan haar.
Uiteindelijk denk ik wel dat er wat achter zit bij Stephen.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:04:11 #109
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129924583
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef Nairua het volgende:
Mike heeft ook wel vaak van die "House" momenten. :')
Klopt.Zit er al vanaf de eerste aflevering in. Stoor me er niet echt aan, ben juist benieuwd wat hij dan precies van plan is. Meestal hetgeen ik een minuut of 10 eerder bedacht had.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:14:53 #110
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_129924818
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:31 schreef Luxuria het volgende:
Uiteindelijk denk ik wel dat er wat achter zit bij Stephen.
Die willen het hele Pearson gedeelte eruit hebben. Harvey houdt het tegen en krijgt vervolgens z'n naam op de deur.
  zondag 11 augustus 2013 @ 02:34:47 #111
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129925268
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind Donna wel cute met Stephen O+ alleen beetje jammer dat hij wat kleiner is dan haar.
Donna draagt natuurlijk geen lage hakken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_129928508
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 02:34 schreef Kenju het volgende:
Donna draagt natuurlijk geen lage hakken.
Dit :P
Ik heb ze even opgezocht.
Max Beesley is 1,81 en Sarah Rafferty is 1,75. Zijn dus de hakken :Y
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:20:01 #113
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129928679
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:07 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dit :P
Ik heb ze even opgezocht.
Max Beesley is 1,81 en Sarah Rafferty is 1,75. Zijn dus de hakken :Y
Dat dacht ik ook dat het de hakken zouden zijn, maar ik had het gewoon mooier gevonden als hij langer zou zijn dan haar (beter nog even groot). Zeker bij Donna, die heeft dat nodig, anders walst ze er zo overheen :P
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:20:42 #114
300718 Kenju
Say It!!??
pi_129935877
Vind het juist wel iets stoers hebben, een kerel met zelfvertrouwen die niet onder de indruk raakt van een vrouw die iets hoger staat dan hijzelf (hoge hakken betekent hoge hakken, niet dat je groter bent). Hoge hakken en toch kleiner, maakt dat het verschil in werkelijkheid nog groter is.
En bij Donna is het vooral een spel. Wanneer het echt raak is, moet ze beschermd worden (zoals Litt gedwongen werd aan te tonen).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_129963065
Ik ben wel benieuwd naar een uitspraak van Jessica, wat ze nu bedoelde met het bedrag van 14 mil. dat ze naar "haar kant" heeft verschoven. Is het nu 50/50 weer of.. ?
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:46:05 #116
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_129963961
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:22 schreef D_tjuh het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar een uitspraak van Jessica, wat ze nu bedoelde met het bedrag van 14 mil. dat ze naar "haar kant" heeft verschoven. Is het nu 50/50 weer of.. ?
Aan die vijandige overname die Louis in gang heeft gezet heeft Pearson Darby 14 mil overgehouden. Er is dus niks verschoven, er is geld toegevoegd en daar heeft het New Yorkse kantoor voor gezorgd. Het staat dus aan Jessica's kant op de balans.
Dat doet verder niks met de officiële gezagsverhouding tussen beide kantoren maar zorgt natuurlijk wel voor een goed aanzien van Jessica bij de overige partners. Wat haar weer stemmen op kan leveren bij de volgende "oorlog" binnen de firma.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_129966100
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:46 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Aan die vijandige overname die Louis in gang heeft gezet heeft Pearson Darby 14 mil overgehouden. Er is dus niks verschoven, er is geld toegevoegd en daar heeft het New Yorkse kantoor voor gezorgd. Het staat dus aan Jessica's kant op de balans.
Dat doet verder niks met de officiële gezagsverhouding tussen beide kantoren maar zorgt natuurlijk wel voor een goed aanzien van Jessica bij de overige partners. Wat haar weer stemmen op kan leveren bij de volgende "oorlog" binnen de firma.
Ah merci. Zo had ik nog niet bekeken. Duidelijk. :)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_129972810
Binnenkort ook maar weer beginnen.
pi_130051031
Lekkere aflevering weer hoor. Volgende week moet erg vet worden!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 02:33:34 #120
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130084481
Wat blijft dit toch een heerlijke serie zeg! _O_
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130088594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:17 schreef Mr.West het volgende:
Lekkere aflevering weer hoor. Volgende week moet erg vet worden!
Ik hoop het echt, ik hou er ook een klein beetje rekening mee dat het op een sissertje/teleurstelling uitloopt...
pi_130089460
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:46 schreef MakuMaku het volgende:

[..]

Ik hoop het echt, ik hou er ook een klein beetje rekening mee dat het op een sissertje/teleurstelling uitloopt...
Ik kijk nog steeds met veel plezier naar Suits, maar de echte glans is er wel vanaf.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:20:35 #123
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130089532
Ik ga hem vanavond kijken :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130096364
Louis _O_
pi_130106429
Oeh, helemaal vergeten. Even binnen halen en kijken. Harvey :9~ .
pi_130107688
Ik vind Mike en Rachel op zich wel irritant aan het worden, het is zo voorspelbaar bij hen. Het zijn in mij ogen ook niet de beste acteurs voor suits.

Harvey _O_ Louis _O_ Stephen _O_ Donna _O_ Jessica _O_ Nathan(waar louis ruzie mee heeft en nu weer niet) _O_ Darby(vooral zijn dialogen) _O_
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:24:02 #127
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130109526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:36 schreef Djibril het volgende:
Ik vind Mike en Rachel op zich wel irritant aan het worden, het is zo voorspelbaar bij hen. Het zijn in mij ogen ook niet de beste acteurs voor suits.

Harvey _O_ Louis _O_ Stephen _O_ Donna _O_ Jessica _O_ Nathan(waar louis ruzie mee heeft en nu weer niet) _O_ Darby(vooral zijn dialogen) _O_
Rachel :9~
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130113935
Zin in volgende week in de 'throw-back' aflevering _O_
hhhhh
pi_130117776


_O_

Credits zijn voor de Team Litt facebook pagina
pi_130119347
Ik vind het zo jammer dat ze die samenwerking tussen Louis en Mike maar één aflevering hebben laten duren, en weer naar de standaardformule zijn gegaan. Ik had het mooier gevonden als die twee, buiten hun verwachting, een supergoed team waren geweest en dat het beter ging dan met Harvey. Dan moet hij uiteindelijk kiezen tussen degene die hem op die plek heeft gebracht of degene waar hij succes mee heeft. Maarja, ik ben dan ook geen scriptschrijver, dus wat weet ik ervan?

Het is allemaal wat voorspelbaar. Net als dat je nu al weet dat Mike en Katrina gaan flikflooien.
pi_130121049
Queen Donna _O_ _O_
Louis _O_
Get it and Bet it
pi_130125567
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:18 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ik kijk nog steeds met veel plezier naar Suits, maar de echte glans is er wel vanaf.
Dit, eerste twee seizoenen was bijna elke aflevering echt vuurwerk en was het wachten op de volgende. Dit seizoen zijn ze geloof ik nu al vijf afleveringen bezig met die Hensington Oil zaak, waar ze de voorgaande seizoenen zaken max twee of drie afleveringen duurde. De spanning wat er eerder tussen Mike en Rachel was is er ook van af. Begrijp me niet verkeerd nog steeds een top serie maar de eerste vijf afleveringen hebben ze behoorlijke wat ingeleverd ten opzichte van voorgaande seizoenen.
pi_130128760
Ik vind dit seizoen juist leuker.
Eerst kon ik paar weken wachten zodat ik er 5 achter elkaar kon kijken maar nu download ik ze telkens op woensdag ochtend en dan zo snel mogelijk kijken.
hhhhh
pi_130220924
Tof dat die kerel van Hotel Babylon er nu inzit..wist niet dat het zo'n klein ventje was :D

edit: zo klein is hij dus ook niet :P

Redelijk seizoen verder so far..goed is het niet door het simplistische soapgezever, maar het kijkt wel lekker weg :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:13:33 #135
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_130224049
Vond het een nogal geforceerde Mike & Rachel pairing deze aflevering.
Louis en Donna redden dit seizoen de serie.14.gif
  maandag 19 augustus 2013 @ 02:09:31 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130224980
'I'm the Mike to your Harvey' vond ik wel grappig. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130228821
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef shiznuts het volgende:
'I'm the Mike to your Harvey' vond ik wel grappig. :P
En: "Mike doesn't sleep with Harvey!"

Geniaal!! _O_
pi_130303831
Donna _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_130304642
Geweldige aflevering weer, volgende week helemaal spannend!
pi_130306818
Aardige aflevering, beetje opvulling midden in het seizoen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:31:50 #141
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130307375
Eergisteren eindelijk begonnen met seizoen 1, nadat ik maandenlang af en toe gepusht ben om het te gaan kijken. :@
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:36:07 #142
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130307517
o|O ~O> Zo lang je maar luistert. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 11:37:39 #143
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130307559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:36 schreef shiznuts het volgende:
o|O ~O> Zo lang je maar luistert. :D
:D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:04:31 #144
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130308277
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:31 schreef donroyco het volgende:
Eergisteren eindelijk begonnen met seizoen 1, nadat ik maandenlang af en toe gepusht ben om het te gaan kijken. :@
En wat vind je ervan?
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:20:50 #145
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130308739
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:04 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En wat vind je ervan?
Nu twee afleveringen gezien, vind het zeker wel boeiend. Benieuwd waar het naartoe gaat.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 21 augustus 2013 @ 12:59:39 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130309811
How the can opener came about. _O-

En... O+ :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130325961
saaie ep
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:31:42 #148
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_130332309
Maar ik weet nog steeds niet waar de can opener voor is :'(
pi_130334535
Ik ben daar ook heel benieuwd naar!

eerst volgende week maar eens afwachten :)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:50:49 #150
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130334952
Niveau van de serie wordt steeds slechter imo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130335440
Het gaat gewoon nergens meer over.
pi_130335507
Leuke ep



_O_
hhhhh
pi_130337589
Ik vind het ook minder worden. Is nu meer een vrouwensoap aan het worden.
pi_130340358
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
Niveau van de serie wordt steeds slechter imo.
De wat? De serie is juist alleen maar sterker aan het worden, imo.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:30:20 #155
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130340451
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 01:11 schreef baba420 het volgende:
Het gaat gewoon nergens meer over.
Hier ben ik het wel mee eens.
Hopelijk is dit even een dipje en wordt het binnen een paar afleveringen weer een stuk beter.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:40:14 #156
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130346055
Serie als geheel is nog top. Dit is de eerste aflevering die ik minder vond, daarmee gaat voor mij niet de hele serie ineens naar beneden.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130347805
Pilot teruggekeken, toen schopte het echt meer kont.

Harvey die met een waitress flirt, lijkt mis te slaan nadat ze 'I get off at half past I'm never going out with you' zegt maar hij dan de volgende dag wakker wordt met die chick in z'n bed
Louis die zogenaamd iemand ontslaat voor de ogen van Mike om even een statement te maken
Mike die nog de show-off brainiac is
En er nog gehakt werd gemaakt van tegenstanders in de rechtszaal.

Het is nu iets teveel gezever en quasi-lolligheden gegaan, personages die karikaturen van zichzelf zijn geworden en te weinig asskicking.
pi_130348354
Ik mis sowieso Harvey halfnaakt.
pi_130348374
Alle Mike en Rachel soap-drama is echt niet eens interessant. Dan vind ik de verhouding tussen Harvey en Donna echt een stuk interessant, in plaats van dat GTST gedoe van Mike en Rachel.

Verder wel weer een okay aflevering met wat leuke flashbacks, een beetje opvulling, dat dan weer wel.
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:12:23 #160
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130349278
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef iXVI het volgende:

[..]

De wat? De serie is juist alleen maar sterker aan het worden, imo.
Als je van cheesy soapachtige taverelen houdt ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130349399
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als je van cheesy soapachtige taverelen houdt ja.
Niet eens. Is maar 1 serie die je daartoe kan rekenen die ik volg en dat is The Vampire Diaries.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 15:27:06 #162
3185 Adelante
To let it go now
pi_130349808
Ik hoop eigenlijk dat die poes doodgaat terwijl Louis hem onder zijn hoede heeft :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_130350753
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef iXVI het volgende:

[..]

De wat? De serie is juist alleen maar sterker aan het worden, imo.
Waarom is hij sterker aan het worden volgens jou? Ze doen steeds hetzelfde en er zich amper ontwikkeling in. Persoonlijk vind ik het juist saaier. Nu zijn ze weer bezig met allerlei strijden om de controle over en het bezit van de firma. Maar het hoe en waarom schieten ze bijna volledig aan voorbij. Het gaat om een zaak, die m.i. niet goed uitgelegd wordt, en zeer eenzijdig. De enige goede ontwikkeling die ze zouden kunnen maken is wanneer ze er een degelijke advocatenserie van zouden maken. Maar voor een USA Network-serie past dit gewoon niet. Maakt op zich niet uit, maar wees dan duidelijk over wat er in een aflevering precies gebeurt. De belangrijke dingen zijn te slecht onderbouwd. Het is steeds Harvey/Mike doet dit, zus en zo, waaruit het verhaal opgemaakt moet worden. Alles wat buiten die scenes getoond wordt, heeft weinig met Harvey te maken en met Mike nog minder.
Wellicht dat het gebrek aan interesse in het verhaal ook meetelt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_130352522
Suits wat doe je.
జ్ఞ‌ా
pi_130353765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 14:44 schreef friekin_ het volgende:
Ik mis sowieso Harvey halfnaakt.
pi_130356797
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat die poes doodgaat terwijl Louis hem onder zijn hoede heeft :P
Nee! Geen dode knuffeldieren svp! :(
pi_130363892
Ik mis ook het feit dat Mike min of meer superpowers heeft. Dat maakte de serie net even wat anders. Zat een vleugje 'fantasy' bij, waar ik wel van hou... type 'ordinary guy with extraordinary gift', maar daar wordt nooit meer iets mee gedaan. Karakters zijn inderdaad veel meer karikaturen geworden. En dat overloze geintrigeer met elkaar. Ga lekker met zijn drietjes dat kantoor runnen en kick ass.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_130364416
Hallo ik was gestopt met kijken toen Mike alles vertelde tegen Rachel en ze allebei die avond daarna het bed in hadden geduikt Welke aflevering was dit? Alvast bedankt!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:14:11 #169
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_130364937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef Rozzje het volgende:
Hallo ik was gestopt met kijken toen Mike alles vertelde tegen Rachel en ze allebei die avond daarna het bed in hadden geduikt Welke aflevering was dit? Alvast bedankt!
Seizoen 4, aflevering 1

Edit: Seizoen 3, aflevering 1

[ Bericht 3% gewijzigd door BrainOverfloW op 22-08-2013 22:21:29 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_130365026
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Seizoen 4, aflevering 1
Zijn ze al verder met seizoen 4?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:17:09 #171
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_130365123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Zijn ze al verder met seizoen 4?
Sorry ik zit niet op te letten, seizoen 3 zitten we nu. Deze week was aflevering 6
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_130365208
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Sorry ik zit niet op te letten, seizoen 3 zitten we nu. Deze week was aflevering 6
Ooh dus seizoen 3 aflevering 1 dan?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:20:06 #173
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_130365277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:18 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Ooh dus seizoen 3 aflevering 1 dan?
Jup
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_130365457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Jup
Thnx blijft een mooie serie alhoewel ik hem toch een beetje alleen kijk vanwege Rachel :@
pi_130527504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:23 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Thnx blijft een mooie serie alhoewel ik hem toch een beetje alleen kijk vanwege Rachel :@
Dat alleen al is een goede reden.
pi_130545254
Lewis-aflevering _O_
pi_130545384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
LewisLouis-aflevering _O_
Zo staat het immers op zijn deur.
Ik werd geil aan het einde :9~ :@
  woensdag 28 augustus 2013 @ 11:42:21 #178
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_130547337
Ik ben nu bij S02E06. Dit topic durf ik nog niet door te lezen in verband met eventuele spoilers. Leuke serie, waarbij de afleveringen goed elkaar opvolgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_130549855
Wat een aflevering :)
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:37:32 #180
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_130551374
De mock-trial was echt geweldig :D Goeie ep :)
pi_130551798
Goeie aflevering *O*

Die twist op het einde niet verwacht
pi_130554498
Rachel O+
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:10:10 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130555330
Harvey: Yep, I still got it. :7 *brushes off shoulders

:D En hem nu schaakmat zetten in court!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130556546
Didnt see that one coming! Nice!
pi_130558010
Hulde, lekkere aflevering zeg
pi_130559973
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zo staat het immers op zijn deur.
Ik werd geil aan het einde :9~ :@
Oeps. Was nog vroeg he :')
pi_130568700
Was zeker weer een lekkere aflevering :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 00:24:58 #188
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130580209
Topaflevering, lekker veel Rachel :9~ Verder Mike die eindelijk weer eens van zijn superkrachten gebruikmaakte en inderdaad een goede plottwist op het eind. Zin in de volgende! :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130580594
Top aflevering inderdaad!
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:59:10 #190
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_130588400
Wat een climax zo inééns _O_ Had ik echt niet verwacht.
Deathlift or Die.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:44:24 #191
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_130589517
Dit kwam inderdaad toch redelijk onverwachts. En gelukkig een stuk minder Rachel en Mike gezeur!
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_130591584
Bazen aflevering. _O_
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:04:00 #193
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130591821
Inderdaad een erg leuke plottwist.
Kan niet wachten tot de volgende week!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130592316
Wat een heerlijke episode weer. _O_
pi_130592330
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Rembrand21 het volgende:
Dit kwam inderdaad toch redelijk onverwachts. En gelukkig een stuk minder Rachel en Mike gezeur!
Met die brief van Columbia krijg je dat de komende episodes waarschijnlijk 2x zo hard voor je kiezen. ;)
pi_130592622
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Rembrand21 het volgende:
Gelukkig een stuk minder Rachel en Mike gezeur!
pi_130595339
Columbia Law School is gewoon in NY toch?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:44:47 #198
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_130595524
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef theodoor9 het volgende:
Columbia Law School is gewoon in NY toch?
:Y
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:47:27 #199
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_130595619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Met die brief van Columbia krijg je dat de komende episodes waarschijnlijk 2x zo hard voor je kiezen. ;)
Dit is waarschijnlijk wel waar, maar had het ook jammer gevonden als ze eruit gegaan was :)
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:39:23 #200
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_130615839
Wat een geniale aflevering _O_
Zo'n einde waar je een adrenalinestoot van krijgt en denkt FUCK YEAH SUITS!
So confused when you're lost in the groove
pi_130623665
Harvey :9~
Vechtende Harvey :9~ :9~
pi_130625802
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef Rembrand21 het volgende:

[..]

:Y
Iedereen weet dat wss maar dan kan ze niet bij dat bedrijf werken, die nemen alleen Harvard aan toch? Die naamsveranderingen zijn trouwens ook absurd. :') Pearson darby specter, bijna compleet andere naam elke paar maanden/jaren maar dat zal wel gebruikelijk zijn.
pi_130628126
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:46 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Iedereen weet dat wss maar dan kan ze niet bij dat bedrijf werken, die nemen alleen Harvard aan toch? Die naamsveranderingen zijn trouwens ook absurd. :') Pearson darby specter, bijna compleet andere naam elke paar maanden/jaren maar dat zal wel gebruikelijk zijn.
Ze zullen vast wel een uitzondering maken voor haar ivm dienstverband, vader e.d.
pi_130631500
Het bedrijf van Darby (51%) kijkt hoogstwaarschijnlijk niet alleen maar naar mensen die van Harvard vandaan komen.
pi_130632907
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef MakuMaku het volgende:
Het bedrijf van Darby (51%) kijkt hoogstwaarschijnlijk niet alleen maar naar mensen die van Harvard vandaan komen.
Die huurde mensen in van Cambridge en Harvard, vertelde die Nigel toen die opschepte ze beide te hebben gedaan. Maar ze zal er wel mogen blijven werken gok ik.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:34:34 #206
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130633495
Duurt nog wel een paar seizoenen voor ze afgestudeerd is hè.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_130634794
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt nog wel een paar seizoenen voor ze afgestudeerd is hè.
Tenzij ze een paar jaar overslaan.
pi_130636693
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 04:28 schreef NotGuilty het volgende:
Harvey :9~
Vechtende Harvey :9~ :9~
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:44:50 #209
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_130638256
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:06 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Tenzij ze een paar jaar overslaan.
Dat kan natuurlijk. Dat ze begin volgend seizoen ineens een stuk verder zijn en dat Mike een 5ejaars is.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:50:16 #210
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_130806438
Dat moederlijke gedrag van Rachel tov Louis wat opeens allemaal maar kan :').
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_130807550
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk. Dat ze begin volgend seizoen ineens een stuk verder zijn en dat Mike een 5ejaars is.
Ja, dan zit Harvey op Jessica's plek en Mike krijgt dan zijn eigen associate :P
pi_130808284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:29 schreef MakuMaku het volgende:

[..]

Ja, dan zit Harvey op Jessica's plek en Mike krijgt dan zijn eigen associate :P
Rachel :p
  woensdag 4 september 2013 @ 11:54:51 #213
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_130808347
Neuh, krijgen vast nog wel een (paar) x ruzie, gaan uit elkaar en komen dan weer samen maar gaan vast niet samenwerken.

Edit: niet samenwerken als partner - associate
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_130810158
Suits is alleen al goed door de muziek die in de serie zit _O_

  woensdag 4 september 2013 @ 13:38:42 #215
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_130810922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Suits is alleen al goed door de muziek die in de serie zit _O_

Eens!

Eindelijk weer eens in de rechtzaal, dat was wel heel lang geleden. Voor de rest gewoon goede epi.
pi_130810960
Louis houdt voor mij wel een beetje de serie overeind, nu ze de hele tijd met dezelfde hessington oil case zitten kan het me toch wat minder bekoren. Seizoen 1 was iig veell beter naar mijn idee.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_130811715
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:39 schreef danos het volgende:
Louis houdt voor mij wel een beetje de serie overeind, nu ze de hele tijd met dezelfde hessington oil case zitten kan het me toch wat minder bekoren. Seizoen 1 was iig veell beter naar mijn idee.
Feitelijk doet de serie ook gewoon niets nieuws. S01 was nog helemaal nieuw, en verder zit er gewoon geen ontwikkeling in. Jammer dat ze wel van Mike meer naar Harvey gingen, maar dat ze Louis uiteindelijk enkel als een soort comic relief en de serie-brede pispaal willen houden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 4 september 2013 @ 14:09:49 #218
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130811810
Serie gaat nergens meer over :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130811891
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:06 schreef Kenju het volgende:

[..]

Feitelijk doet de serie ook gewoon niets nieuws. S01 was nog helemaal nieuw, en verder zit er gewoon geen ontwikkeling in. Jammer dat ze wel van Mike meer naar Harvey gingen, maar dat ze Louis uiteindelijk enkel als een soort comic relief en de serie-brede pispaal willen houden.
ze melken het komische van Louis nu wel teveel uit ja, jammer genoeg. Dat subtiele, af en toe een keer zo'n komische opmerking was leuker
pi_130811969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:12 schreef Kroelo het volgende:

[..]

ze melken het komische van Louis nu wel teveel uit ja, jammer genoeg. Dat subtiele, af en toe een keer zo'n komische opmerking was leuker
Ze hadden Louis gewoon meer screen time moeten geven op een serieuze manier. Hard naar buiten, en hard naar binnen, maar toch met een hart ;). Ik dacht dat ze na dat gedoe met Donna Louis meer zouden geven, maar ze gingen toch weer naar wat ze in het begin deden, en Louis kreeg zefs de schuld van Donna en moest zijn uitgebreid door het stof.
En sowieso moet Harvey gewoon eens verliezen. Van Louis, maar ook van anderen. Een verhaal is veel minder interessant omdat je weet dat Harvey er toch als winnaar uit komt, zonder enige opoffering.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_130812635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:16 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ze hadden Louis gewoon meer screen time moeten geven op een serieuze manier. Hard naar buiten, en hard naar binnen, maar toch met een hart ;). Ik dacht dat ze na dat gedoe met Donna Louis meer zouden geven, maar ze gingen toch weer naar wat ze in het begin deden, en Louis kreeg zefs de schuld van Donna en moest zijn uitgebreid door het stof.
En sowieso moet Harvey gewoon eens verliezen. Van Louis, maar ook van anderen. Een verhaal is veel minder interessant omdat je weet dat Harvey er toch als winnaar uit komt, zonder enige opoffering.
ja dat Harvey altijd maar wint met z'n gladde praatjes vind ik ook niet heel realistisch. Ik zou het trouwens uitermate vermoeiend vinden als ik met zulke mensen samen moest werken
pi_130813582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:41 schreef Kroelo het volgende:

ja dat Harvey altijd maar wint met z'n gladde praatjes vind ik ook niet heel realistisch. Ik zou het trouwens uitermate vermoeiend vinden als ik met zulke mensen samen moest werken
Haha, inderdaad. Daarbij doen ze alsof Louis zo'n lul is, maar in 9 van de 10 gevallen zijn die figuren zoals Harvey altijd van die irritante mensen die alleen maar bepaalde mensen om zich heen dulden om ook maar tegen hen te praten.
Beetje populair doen bij het management, die eveneens alleen tegen hem praten en anderen, ongeacht hun prestaties (Louis verdient het meeste geld voor de firma), laten voor wat ze zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_130814005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:06 schreef Kenju het volgende:

[..]

Feitelijk doet de serie ook gewoon niets nieuws. S01 was nog helemaal nieuw, en verder zit er gewoon geen ontwikkeling in. Jammer dat ze wel van Mike meer naar Harvey gingen, maar dat ze Louis uiteindelijk enkel als een soort comic relief en de serie-brede pispaal willen houden.
In S01 had je nog elke aflevering een andere zaak die centraal stond ipv iedere week dezelfde politieke spelletjes rondom een paar afgeschoten afrikaantjes.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_130814419
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef danos het volgende:

[..]

In S01 had je nog elke aflevering een andere zaak die centraal stond ipv iedere week dezelfde politieke spelletjes rondom een paar afgeschoten afrikaantjes.
Nu zou ik persoonlijk een dergelijke case wat anders omschrijven aangezien je kennelijk een idee hebt dat het nergens over gaat behalve wat minderwaardige mensen. Maar een doorlopende case is weinig mis mee. Het ding is dat ze kwa karakterontwikkeling gewoon stil blijven staan, en de case op zichzelf te weinig om het lijf heeft om zo lang voort te duren en interessant te houden.
Kortom, deze serie is gewoon niet geschikt om een langdurige, seizoensbrede case te bespreken. Echter was dat wel de manier waarop ze de serie wat hebben kunnen verlengen, aangezien een case van de week nog eerder zou vervelen, omdat dan echt alles hetzelfde zou zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 4 september 2013 @ 16:18:02 #225
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130815855
Twee episodes nog maar? :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

Kortom, deze serie is gewoon niet geschikt om een langdurige, seizoensbrede case te bespreken. Echter was dat wel de manier waarop ze de serie wat hebben kunnen verlengen, aangezien een case van de week nog eerder zou vervelen, omdat dan echt alles hetzelfde zou zijn.
Bij Franklin and Bash doen ze dat laatste. :D Vind elke epi wel tof hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130817121
Denk dat ze nu 2 epi's gaan gebruiken om spanning te bouwen voor volgend seizoen?
hhhhh
pi_130826049
Leuke ep! *O*
pi_130828439
Ik vond hem goed.
జ్ఞ‌ా
pi_130829669
Blijft leuk om te kijken!
pi_130831521
Goede episode!
  donderdag 5 september 2013 @ 11:29:21 #231
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130842892
suits wordt elke keer vetter :) Geniale dialogen tussen de karakters, als je 2 minuten niet kijkt mis je een hele plotlijn etc!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 september 2013 @ 11:50:25 #232
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_130843479
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:29 schreef Maanvis het volgende:
suits wordt elke keer vetter :) Geniale dialogen tussen de karakters, als je 2 minuten niet kijkt mis je een hele plotlijn etc!
Ik vind het echt steeds saaier worden. Moet echt moeite doen om er door te komen, vooral dit laatste deel.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_130849221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Twee episodes nog maar? :'(

Bij Franklin and Bash doen ze dat laatste. :D Vind elke epi wel tof hoor.
Franklin & Bash is echter een heel andere serie. Daar is het meer simpele fun, wat je hersenloos kan kijken (hoewel dat voor Suits van origine ook wel gold) waar je het allemaal niet te serieus moet nemen, en er een loopje genomen wordt met de werkelijkheid. De standaard ligt kwalitatief ook helemaal niet zo hoog. Maar misschien is dat ook wat Suits had moeten blijven doen, gewoon iedere keer een andere case. De keuze om karakters niet te ontwikkelen past immers beter bij een dergelijke show ipv een doorlopende drama.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 5 september 2013 @ 19:36:55 #234
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130857161
Leuke ep :)

Moeten we over 2 afleveringen weer een jaar wachten, of komt er weer een pauze in seizoen 3 die verder gaat in het begin van 2014? Zoals ze met seizoen 2 deden dus.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 6 september 2013 @ 00:07:53 #235
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_130870097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:36 schreef Reemi het volgende:
Leuke ep :)

Moeten we over 2 afleveringen weer een jaar wachten, of komt er weer een pauze in seizoen 3 die verder gaat in het begin van 2014? Zoals ze met seizoen 2 deden dus.
We hebben straks de eerste 10 van de 16 afleveringen van seizoen 3 gehad. Dus er zal weer een blok van 6 rond januari komen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 6 september 2013 @ 00:09:32 #236
6941 APK
Factual, I think.
pi_130870128
Louis wordt steeds meer een cartoon character, de rest van de verhaallijnen zijn wmb nog redelijk scherp.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 11 september 2013 @ 11:29:30 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_131054138
Pfff wat een soap aflevering zeg.
  woensdag 11 september 2013 @ 13:04:55 #238
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_131056368
Vond het wel een lekkere aflevering :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_131056432
Ik zag de tepel van Rachels moeder
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_131056699
Dat loopje van Louis blijft geweldig _O_

Waar kan ik zo'n mok bestellen? :D
pi_131056775
Hoe wist Mike dat de White House story van Harvey fake was?
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_131059477
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vond het wel een lekkere aflevering :)
lekker is wel het juiste woord, zeker voor het begin van de afl.
pi_131060512
Wauw, wat kan Rachel zeiken om de kleinste dingen. -1
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 11 september 2013 @ 15:35:26 #244
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_131060721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wauw, wat kan Rachel zeiken om de kleinste dingen. -1
:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_131061297
quote:
T is dat ik mobiel zit, anders zei mn pi wat anders.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_131062547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wauw, wat kan Rachel zeiken om de kleinste dingen. -1
echt, wat een zeur die Rachel
pi_131065683
En ik maar denken dat het nu eindelijk klaar is met Ava. _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  woensdag 11 september 2013 @ 21:03:33 #248
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_131072999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe wist Mike dat de White House story van Harvey fake was?
-O-
pi_131073053
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:03 schreef JochemP het volgende:

[..]

-O-
Had ik wat gemist :@
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  woensdag 11 september 2013 @ 21:11:12 #250
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_131073366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:04 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Had ik wat gemist :@
Hij wist het omdat ze elkaar zo goed kennen dat ze door elkaars bullshit heen prikken, zoals ze al 2 seizoenen doen :P
pi_131076167
Was dat een dagdroom van Louis ofzo?
Harvey die opeens 180 graden flipt. :P

En Rachel met dat gedoe over huisregeltjes. :')
Maar goed. I would take anything from her any day. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 11 september 2013 @ 23:41:59 #252
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_131081657
Begon alweer goed.

Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_131087840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Was dat een dagdroom van Louis ofzo?
Harvey die opeens 180 graden flipt. :P
Harvey heeft altijd gezegd dat hij Louis een goede advocaat vindt, maar hij vindt het gewoon leuk om hem te fucken (figuurlijk dan).
pi_131102879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef shiznuts het volgende:
Was dat een dagdroom van Louis ofzo?
Harvey die opeens 180 graden flipt. :P

En Rachel met dat gedoe over huisregeltjes. :')
Maar goed. I would take anything from her any day. :9
Hij volgt het advies van Jessica op. Omdat zijn naam nu aan de muur hangt is het beter om anderen te complimenteren en warm te houden, zodat ze niet tegen hem stemmen. Ze zei letterlijk dat hij zich niet meer zoals eerst kan gedragen, omdat het in zijn eigen nadeel kan werken. Hij moet wat dat betreft dus volwassen worden.

Je merkt wel meteen dat het weer bagger werd nu die Brit er niet bij was.
pi_131102958
Maar dat was voordat Louis toegaf dat 'ie z'n taak had verknald vanwege brieven die aan een kat geschreven waren.
Wat natuurlijk op zich al absoluut absurd is, kom op hey. :')

Dit was echt een father-son-I'm-proud-of-you-moment wat ik alles beetje te snel te zoetsappig vond.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 12 september 2013 @ 22:45:26 #256
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_131112277
Suits, ik noem het tegenwoordig al de Louis-show :D

Ik heb die acteur altijd al vet gevonden, in Hostel, in een aflevering van de The Knight Rider... en hij steelt hier ook gewoon de show
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_131113147


:D
  donderdag 12 september 2013 @ 23:08:54 #258
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131113414
Louis met zn kat, welke writer verzint zoiets :').

Maarja, nu ze toch deze richting op gaan met de show, laat Katrina dan tenminste met Mike gaan. Rachel :r.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131116994
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
Louis met zn kat, welke writer verzint zoiets :').

Nieuw dieptepunt in de serie ja :')

En dan daarna dat gedoe met Harvey..leek inderdaad meer op een dagdroom van Louis dan iets wat ook maar enigszins logisch zou zijn :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131118132
Dat complimenteren van Harvey was ook super slecht geacteerd. Zag er uit alsof ze het al 10x opnieuw hadden opgenomen en hier maar voor waren gegaan omdat het er niet beter van werd :')
pi_131118420
Ik vind er ook gewoon geen drol meer aan :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131119819
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind er ook gewoon geen drol meer aan :(
maar toch nog naar het topic gaan om te reageren...
pi_131119867
Ik vind 't nog steeds leuk :@
Ja doei.
pi_131120377
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:23 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

maar toch nog naar het topic gaan om te reageren...
:') negerwat
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131121092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:23 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

maar toch nog naar het topic gaan om te reageren...
Jij post zeker niet in het Falling Skies topic :D!
Ja doei.
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:24:08 #266
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131162335
Hallo, ik ben bij.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131162407
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:24 schreef donroyco het volgende:
Hallo, ik ben bij.
Waarbij?
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:28:13 #268
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131162445
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:26 schreef µ het volgende:

[..]

Waarbij?
Aardbei.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131175651
Die brieven van Louis aan die kat. :')_!!!
pi_131319608
Was niet zo heel denderend als seizoensfinale. Wel heel erg veel liefdesgezeik. Stukjes met Louis waren wel echt top _O_

En een aardige cliffhanger
pi_131319766
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Was niet zo heel denderend als seizoensfinale. Wel heel erg veel liefdesgezeik. Stukjes met Louis waren wel echt top _O_

En een aardige cliffhanger
De cliffhanger was eigenlijk het beste van het hele (matige) seizoen.
  Moderator woensdag 18 september 2013 @ 17:53:18 #272
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_131319845
Die cliffhanger is echt te makkelijk en simpel geschreven zeg.

Mag hopen dat het in de winter weer wat beter wordt, want erg veel toekomst heeft de serie anders niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_131319847
True, het kijkt lekker weg hoor, maar niveau van het seizoen is eigenlijk niks vergeleken met vorige seizoenen. Stukjes met Louis en sommige Donna-momenten redden de show.
pi_131319993
Heel makkelijk inderdaad. Ineens komt Sheila weer in beeld en komt Louis op Harvard..
pi_131320004
Maar ik blijf het een erg fijne serie vinden hoor!
pi_131322086
Ik had niet eens door dat dit de finale was. :')
If not now, then when.
  woensdag 18 september 2013 @ 19:09:28 #277
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_131322112
Lekker voorspelbaar allemaal.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
  woensdag 18 september 2013 @ 19:28:51 #278
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131322833
Rachel :r
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131326176
Give me a Katy Perry song and i'll sing it!

_O-
pi_131338029
Wat een bagger weer. Ik haak nu toch echt af. Slechte en voorspelbare soap is het geworden. Zo rommelig ook..zonde.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 19 september 2013 @ 09:07:36 #281
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_131339603
Ja ik vind de kwaliteit ook steeds minder, van mij mag er wel wat minder liefdesgebazel in, en wat meer fatsoenlijke rechtszaken. Cliffhanger zag ik al van mijlen ver aankomen..

Oh, het is fijn om Scotty weer veel in beeld te zien :D (Toch nog iets positiefs)
Chaos is a ladder.
pi_131339664
quote:
12s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:59 schreef theodoor9 het volgende:
Maar ik blijf het een erg fijne serie vinden hoor!
Ja doei.
  donderdag 19 september 2013 @ 14:10:16 #283
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_131347232
Was dit een mid-season finale ofzo?
Deathlift or Die.
  donderdag 19 september 2013 @ 14:34:29 #284
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_131347924
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
Was dit een mid-season finale ofzo?
Jup
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_131348058
louis is een baas
pi_131352928
Matig seizoen zeg, lijkt idd steeds meer op een tienermeisjes soap
  donderdag 19 september 2013 @ 18:21:15 #287
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131354982
quote:
13s.gif Op donderdag 19 september 2013 17:11 schreef Class het volgende:
Matig seizoen zeg, lijkt idd steeds meer op een tienermeisjes soap
Nu nog vampieren en het is compleet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131355755
Ligt het aan mij of leest Harvey voortaan alleen nog maar zijn teksten op ipv goed acteren?

Dacht dat dat complimentenmomentje met Louis vorige week een gevalletje: te vaak overnieuw gedaan was maar nu 5 minuten in de show zie ik hem alleen maar oplezen?
  donderdag 19 september 2013 @ 18:41:50 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131355808
Volgens mij zijn het vooral vrouwen die het nog echct leuk vinden :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131391457
SAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNG
జ్ఞ‌ా
pi_131391819
Deze blijft zo fijn hé.

If not now, then when.
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:56:36 #292
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131413589
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:14 schreef µ het volgende:
SAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNG
Wut?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:56:51 #293
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131413599
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131413677
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wut?
7.gif
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:07:26 #295
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131413867
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef µ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') Je bedoelt product placement? Kwam wel vaker voor in Suits hoor :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131414341
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
:') Je bedoelt product placement? Kwam wel vaker voor in Suits hoor :P
True, maar hoe duidelijk wil je het maken :+.

Die telefoon was de limit :').
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:31:44 #297
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131414427
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:27 schreef µ het volgende:

[..]

True, maar hoe duidelijk wil je het maken :+.

Die telefoon was de limit :').
Die kwam in een eerdere aflevering ook al voorbij, inclusief dual app.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 21 september 2013 @ 23:52:20 #298
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131429082


"Hello Harvey, whats happening? Ummm, I'm gonna need you to go ahead come in tomorrow. So if you could be here around 9 that would be great, mmmk..."
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131430474
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:56 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wut?
Behalve Samsung als nieuwe klant viel het mij (bewust) niet op. Lexus wel als product placement.
  zondag 22 september 2013 @ 00:49:39 #300
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131430834
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Behalve Samsung als nieuwe klant viel het mij (bewust) niet op. Lexus wel als product placement.
Lexus kwam wel af en toe linksonder in beeld. Verder is Harvey's auto een Lexus?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131430978
:W.
జ్ఞ‌ా
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')