De wat? De serie is juist alleen maar sterker aan het worden, imo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:50 schreef Smoofie het volgende:
Niveau van de serie wordt steeds slechter imo.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:
Als je van cheesy soapachtige taverelen houdt ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef iXVI het volgende:
[..]
De wat? De serie is juist alleen maar sterker aan het worden, imo.
Niet eens. Is maar 1 serie die je daartoe kan rekenen die ik volg en dat is The Vampire Diaries.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je van cheesy soapachtige taverelen houdt ja.
Waarom is hij sterker aan het worden volgens jou? Ze doen steeds hetzelfde en er zich amper ontwikkeling in. Persoonlijk vind ik het juist saaier. Nu zijn ze weer bezig met allerlei strijden om de controle over en het bezit van de firma. Maar het hoe en waarom schieten ze bijna volledig aan voorbij. Het gaat om een zaak, die m.i. niet goed uitgelegd wordt, en zeer eenzijdig. De enige goede ontwikkeling die ze zouden kunnen maken is wanneer ze er een degelijke advocatenserie van zouden maken. Maar voor een USA Network-serie past dit gewoon niet. Maakt op zich niet uit, maar wees dan duidelijk over wat er in een aflevering precies gebeurt. De belangrijke dingen zijn te slecht onderbouwd. Het is steeds Harvey/Mike doet dit, zus en zo, waaruit het verhaal opgemaakt moet worden. Alles wat buiten die scenes getoond wordt, heeft weinig met Harvey te maken en met Mike nog minder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef iXVI het volgende:
[..]
De wat? De serie is juist alleen maar sterker aan het worden, imo.
Nee! Geen dode knuffeldieren svp!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:27 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat die poes doodgaat terwijl Louis hem onder zijn hoede heeft
Seizoen 4, aflevering 1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef Rozzje het volgende:
Hallo ik was gestopt met kijken toen Mike alles vertelde tegen Rachel en ze allebei die avond daarna het bed in hadden geduikt Welke aflevering was dit? Alvast bedankt!
Sorry ik zit niet op te letten, seizoen 3 zitten we nu. Deze week was aflevering 6quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zijn ze al verder met seizoen 4?
Ooh dus seizoen 3 aflevering 1 dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Sorry ik zit niet op te letten, seizoen 3 zitten we nu. Deze week was aflevering 6
Jupquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:18 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ooh dus seizoen 3 aflevering 1 dan?
Dat alleen al is een goede reden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:23 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Thnx blijft een mooie serie alhoewel ik hem toch een beetje alleen kijk vanwege Rachel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |