Nieuw dieptepunt in de serie jaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
Louis met zn kat, welke writer verzint zoiets.
maar toch nog naar het topic gaan om te reageren...quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind er ook gewoon geen drol meer aan
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:23 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
maar toch nog naar het topic gaan om te reageren...
Jij post zeker niet in het Falling Skies topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:23 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
maar toch nog naar het topic gaan om te reageren...
Aardbei.quote:
De cliffhanger was eigenlijk het beste van het hele (matige) seizoen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Was niet zo heel denderend als seizoensfinale. Wel heel erg veel liefdesgezeik. Stukjes met Louis waren wel echt top
En een aardige cliffhanger
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:59 schreef theodoor9 het volgende:
Maar ik blijf het een erg fijne serie vinden hoor!
Jupquote:Op donderdag 19 september 2013 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
Was dit een mid-season finale ofzo?
Nu nog vampieren en het is compleet.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:11 schreef Class het volgende:
Matig seizoen zeg, lijkt idd steeds meer op een tienermeisjes soap
Wut?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:14 schreef µ het volgende:
SAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNGSAMSUNG
quote:
True, maar hoe duidelijk wil je het makenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]Je bedoelt product placement? Kwam wel vaker voor in Suits hoor
Die kwam in een eerdere aflevering ook al voorbij, inclusief dual app.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:27 schreef µ het volgende:
[..]
True, maar hoe duidelijk wil je het maken.
Die telefoon was de limit.
Behalve Samsung als nieuwe klant viel het mij (bewust) niet op. Lexus wel als product placement.quote:
Lexus kwam wel af en toe linksonder in beeld. Verder is Harvey's auto een Lexus?quote:Op zondag 22 september 2013 00:37 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Behalve Samsung als nieuwe klant viel het mij (bewust) niet op. Lexus wel als product placement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |