Afrikaanse shorties, tell me more!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:27 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
Ik wilde trouwens ook een rekbaar aanschaffen voor het begin. Daar weet ik tenminste al mee te knopen![]()
Ha ik sluit niet uit hoor dat ik met veel meer eindig, ben nogal verslavingsgevoelig wat dat betreft. Schoenen, tassen, oorbellen... Doeken passen prima in het rijtje.
Ik heb natuurlijk wel een stuk of 10 Afrikaanse shorties he, dus in geval van nood heb ik altijd iets liggen!Jij had toch die paars blauwe toen van mij Zuster overgenomen?
En je hebt m om en krijgt m niet meer af?! Eh, grof geweld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef pessie het volgende:
Help! De manduca is met het bovenste gespje kennelijk niet helemaal goed gesloten en nu krijg ik em niet losiemand ideeën?
Heupband los en over je hoofd uittrekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef pessie het volgende:
Help! De manduca is met het bovenste gespje kennelijk niet helemaal goed gesloten en nu krijg ik em niet losiemand ideeën?
Ik moet zeggen dat jullie wel een bijzonder beeld krijgen van mij zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
Pessie STOP!!!
Eerst een foto makenof zit je nog niet in de knoop?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
Pessie STOP!!!
Eerst een foto makenof zit je nog niet in de knoop?
Kleurrijk, licht en multifunctioneel. Gebruik ze hier als pareo, tafelkleed, rok en dus om te dragen. (dat laatste is al een poos geleden want momenteel geen kleintjes om te dragen) maar de eerste die ik kocht met doel om 'mijn' kindje te dragen ligt al klaar in het kamertje! Niet wetende dat ik 2 maanden later op hetzelfde continent de vader van mijn kind zou ontmoetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef bellelena het volgende:
[..]
Afrikaanse shorties, tell me more!
Hier had ik nog niet op gereageerd, toch maar eens proberen dus!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:39 schreef Gulara het volgende:
Ja die voorsluiting moet inderdaad een stuk naar beneden. Gaat heel simpel, lukt haast nog wel als je em al op je ring hebt.
Suiker, Pi zit er bij mij nog best wel ver. Heb even een foto opgezocht, maar de manduca komt tot halverwege z'n oor, dus hij hoeft zelf z'n hoofd niet omhoog te houden oid.
Foto foto!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef bellelena het volgende:
Ik ga een wompat overnemen van iemand op het d&v forum!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leuk!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef pkrussel het volgende:
Naar aanleiding van de posts hier hebben we gisteren een Mei Tai gekocht. Een draagzakkenconsulent gebeld en gevraagd of we langs mochten komen om een Mei Tai te kopen. Dat kon en ze liet het zien hoe je het moet gebruiken en we zijn nu de trotse bezitter van een Mei Tai van het merk Hoppediz.
Gisteren heb ik dan ook boodschappen gedaan met de kleine van 11 maanden op m'n rug. Was erg leuk, minder zwaar dan de BabyBjorn die we hadden.
Volgende keer ga ik de kleine op m'n buik dragen, effe kijken of dat zwaar is. Je hebt toch meer interactie, maar m'n vrouw vind rug fijn omdat het dan minder zwaar is voor haar.
Steekt die man nou z'n middelvingers op?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef bellelena het volgende:
Foto is niet van mij, dus even in een spoilertje:
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woon in het hart van Utrecht en neem hem zo veel makkelijker mee, daarom heb ik het een keer geprobeerd en het beviel heel goed. Maar de meeste mensen fietsen er liever niet mee Kuukske.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 18:46:49 ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Kleurrijk, licht en multifunctioneel. Gebruik ze hier als pareo, tafelkleed, rok en dus om te dragen. (dat laatste is al een poos geleden want momenteel geen kleintjes om te dragen) maar de eerste die ik kocht met doel om 'mijn' kindje te dragen ligt al klaar in het kamertje! Niet wetende dat ik 2 maanden later op hetzelfde continent de vader van mijn kind zou ontmoeten![]()
PM maar als je meer wilt weten.
Heb je haar in komma houding of rechtop? In FWCC geknoopt? Bij rechtop knopen is het prima, dan kan ze indien nodig altijd een andere houding vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb nu net voor het eerst mijn meisje in de geweven doek geknoopt, maar ik vraag me af waar ik op moet letten met hoe haar hoofdje ligt. Ze ligt nu wel tegen mij aan, maar iets met haar gezicht naar beneden toe zeg maar. Kan dat kwaad? Er staat mij iets bij van kinnetjes die niet op de borst mogen liggen?
Lekker laten liggen, en genieten van zo'n klein frummeltje in de doekquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ze zit rechtop geknoopt, en het is inderdaad een FWCC.
Ik ben ook wel echt aan het kijken nu hoe ze het vindt, en hoe ze lijkt te ademen, maar ze ligt heerlijk volgens mij.
En de Manduca is heerlijk! Mijn zoon staat al te springen als we hem tevoorschijn halen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:57 schreef pessie het volgende:
ik was hier om te vertellen hoe blij ik ben met MN manduca, maar zag de vraag vanlaiv staan en vergat dat spontaan.
Vanmorgen in de stad geweest, ik kkreeg een opmerking van een vrouw dat ik een hele makkelijke baby heb omdat ze op MN rug sliep
Datquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Lekker laten liggen, en genieten van zo'n klein frummeltje in de doek
De rucksack! Echt prima te doen, zeker als je lief je een beetje helpt. Ik vond dit filmpje heel duidelijk:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef bellelena het volgende:
Ja, ik wil binnenkort ook eens een rugknoop proberen! Eens in verdiepen, welke is makkelijk/goed te doen met een kleintje?
Heb je al een koper?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:06 schreef Kyara het volgende:
Beco gaat er toch uit. Verwacht binnen een week mijn Tula
Nee!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Rol je er al een spuugdoekje in LE?
ik zeg ook tot een maatje of 80 is hij fijn maar daarna toch echt niet meer zo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:03 schreef Kyara het volgende:
Nog niet.
Geen idee tot hoeveel kilo maar in de praktijk vond ik hem vanaf maat 80 al niet zo handig meer. Dus voor jouw meisje best wel ongeschikt zeg maar.
Ik stap over naar de Tula omdat ik M daar ook beter mee kan dragen.
Die hebben we hier ook, al is het tegenwoordig minder. Als ik buk tijdens het aanspannen laat ze zich meer en makkelijker tegen me aandrukken om de boel even strak te trekken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat
Ik krijg E steeds alleen maar heel slordig in de doek geknoopt omdat ze absoluut rechtop moet zitten om ALLES te zien én op dr vuistje te knagenDe bovenste rail krijg ik dan heel moeilijk goed aangetrokken, en dus zit de doek veel te los als ze wat meer naar me toe leunt. Nouja, vandaag ging het om een klein stukje lopen dus heb ik gewoon gezellig mn armen om dr heen gevouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |