Foto foto!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef bellelena het volgende:
Ik ga een wompat overnemen van iemand op het d&v forum!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leuk!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef pkrussel het volgende:
Naar aanleiding van de posts hier hebben we gisteren een Mei Tai gekocht. Een draagzakkenconsulent gebeld en gevraagd of we langs mochten komen om een Mei Tai te kopen. Dat kon en ze liet het zien hoe je het moet gebruiken en we zijn nu de trotse bezitter van een Mei Tai van het merk Hoppediz.
Gisteren heb ik dan ook boodschappen gedaan met de kleine van 11 maanden op m'n rug. Was erg leuk, minder zwaar dan de BabyBjorn die we hadden.
Volgende keer ga ik de kleine op m'n buik dragen, effe kijken of dat zwaar is. Je hebt toch meer interactie, maar m'n vrouw vind rug fijn omdat het dan minder zwaar is voor haar.
Steekt die man nou z'n middelvingers op?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef bellelena het volgende:
Foto is niet van mij, dus even in een spoilertje:
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woon in het hart van Utrecht en neem hem zo veel makkelijker mee, daarom heb ik het een keer geprobeerd en het beviel heel goed. Maar de meeste mensen fietsen er liever niet mee Kuukske.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |