Nou dat lijkt me best een goed plan! Fijn om even met een ervaren iemand mee te kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:29 schreef pessie het volgende:
[..]
Kan vanaf 6 weken maar ik kreeg Lauren ook pas op MN rug bij een maand of 3. Ik maakte een nestje en legde haar dan op haar buik op MN schouder waarna ik haar liet zakken naar MN andere hand zodat ik haar been vast kon houden.
Mini meet doen?
Prima, pm maar wat je wilt, waar en tijd Enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me best een goed plan! Fijn om even met een ervaren iemand mee te kijken
Youtube is ook nuttig, maar toch wat beperkter he.
Ik heb alleen een mmanduca, dus ik zweer daarbijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:38 schreef bellelena het volgende:
Een vraagje!
Wij gebruiken nu lange doeken om te knopen, maar denken er aan om een draagzak erbij te kopen, bijvoorbeeld een Mei Tai of een Wompat of ... Het is bijv. om makkelijk mee te nemen en ter plekke om te doen. Wat raden jullie aan? En waar vind ik een mooie?
Dat is zo gemeen om te zeggen. Laat mij maar lekker in de waan dat 1 genoeg isquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Alsof je aan 1 doek genoeg hebtBeter zoek je ze in alle mogelijke kleuren, voor elke outfit een passende
![]()
Ja die vind ik ook mooi om te zien. Maar de kleurencombi's die ik tegenkom, zijn het gewoon net niet of ze vallen boven mn budget.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:30 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb een ellevill jade, heerlijk met pasgeborenen vind ikzelf.
Ik zou een meitai laten schieten het is evenveel werk als een gewone doek op de rug knopen en niet de voordelen van een drager. Als je naar een drager op zoek gaat dan is de keus heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:38 schreef bellelena het volgende:
Een vraagje!
Wij gebruiken nu lange doeken om te knopen, maar denken er aan om een draagzak erbij te kopen, bijvoorbeeld een Mei Tai of een Wompat of ... Het is bijv. om makkelijk mee te nemen en ter plekke om te doen. Wat raden jullie aan? En waar vind ik een mooie?
Pi gaat sinds vorige week op m'n rug. Gaat makkelijker dan gedacht. Voor de spiegel vindt ie het allemaal wel grappig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Vanaf wanneer zijn de Manducadragers hier gaan rugdragen? Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd (lijkt me ook best moeilijk in mijn eentje) maar het lijkt me heerlijk! Alleen jammer dat je geen gezichtje kunt zien.
Goed idee, dat heb ik net geprobeerd. S vond het hilarisch met de spiegel, die kreeg zo ongeveer de slappe lach. En ik moet nog even wennen maar het was wel gelukt uiteindelijk. Nog even uitproberen met afstellen enzo want ik had de clipjes nu bijna in mijn keel en dat vond ik niet zo heel fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef Gulara het volgende:
[..]
Pi gaat sinds vorige week op m'n rug. Gaat makkelijker dan gedacht. Voor de spiegel vindt ie het allemaal wel grappig.
Kusjekroel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:21 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dat is zo gemeen om te zeggen. Laat mij maar lekker in de waan dat 1 genoeg is![]()
Wat een moppiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Kyara het volgende:
Wakker kind in draagdoek. Ze wil gewoon niet meer slapen in de doek. Uiteindelijk valt ze wel in slaap maar daar moet eerst een gevecht aan vooraf gaan (= huilen).
Maar wel schattig:
[ link | afbeelding ]
Hier ook 1 dunne, 1 dikke en een draagzak. Ga binnenkort wel een nieuwe draagzak bestellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:04 schreef Olf het volgende:
Mabawa, om je hoop te geven, ik heb 1 dikke doek en 1 dunne en 1 draagzak, maar eigenlijk is er nog geen een een keer vies door iets geworden ofzo. Natuurlijk wel eens gewassen maar met 1 doek beginnen lijkt me niet zo'n probleem.
En Kyara wat een lieve foto!
Ik heb tot nu toe ook 1 doek. Wil best OK.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
Kusjekroel?![]()
Nee, maar serieus, baby's spugen en produceren nekpoep. En mama's knoeien als ze eten met kind in doekStaarten hangen altijd in die ene modderplas tijdens het knopen. Dan ben je blij dat je meer dan 1 doek hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
Kusjekroel?![]()
Nee, maar serieus, baby's spugen en produceren nekpoep. En mama's knoeien als ze eten met kind in doekStaarten hangen altijd in die ene modderplas tijdens het knopen. Dan ben je blij dat je meer dan 1 doek hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |