Afrikaanse shorties, tell me more!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:27 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
Ik wilde trouwens ook een rekbaar aanschaffen voor het begin. Daar weet ik tenminste al mee te knopen![]()
Ha ik sluit niet uit hoor dat ik met veel meer eindig, ben nogal verslavingsgevoelig wat dat betreft. Schoenen, tassen, oorbellen... Doeken passen prima in het rijtje.
Ik heb natuurlijk wel een stuk of 10 Afrikaanse shorties he, dus in geval van nood heb ik altijd iets liggen!Jij had toch die paars blauwe toen van mij Zuster overgenomen?
En je hebt m om en krijgt m niet meer af?! Eh, grof geweld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef pessie het volgende:
Help! De manduca is met het bovenste gespje kennelijk niet helemaal goed gesloten en nu krijg ik em niet losiemand ideeën?
Heupband los en over je hoofd uittrekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef pessie het volgende:
Help! De manduca is met het bovenste gespje kennelijk niet helemaal goed gesloten en nu krijg ik em niet losiemand ideeën?
Ik moet zeggen dat jullie wel een bijzonder beeld krijgen van mij zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
Pessie STOP!!!
Eerst een foto makenof zit je nog niet in de knoop?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
Pessie STOP!!!
Eerst een foto makenof zit je nog niet in de knoop?
Kleurrijk, licht en multifunctioneel. Gebruik ze hier als pareo, tafelkleed, rok en dus om te dragen. (dat laatste is al een poos geleden want momenteel geen kleintjes om te dragen) maar de eerste die ik kocht met doel om 'mijn' kindje te dragen ligt al klaar in het kamertje! Niet wetende dat ik 2 maanden later op hetzelfde continent de vader van mijn kind zou ontmoetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef bellelena het volgende:
[..]
Afrikaanse shorties, tell me more!
Hier had ik nog niet op gereageerd, toch maar eens proberen dus!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:39 schreef Gulara het volgende:
Ja die voorsluiting moet inderdaad een stuk naar beneden. Gaat heel simpel, lukt haast nog wel als je em al op je ring hebt.
Suiker, Pi zit er bij mij nog best wel ver. Heb even een foto opgezocht, maar de manduca komt tot halverwege z'n oor, dus hij hoeft zelf z'n hoofd niet omhoog te houden oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |