Heb je al een koper?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:06 schreef Kyara het volgende:
Beco gaat er toch uit. Verwacht binnen een week mijn Tula
Nee!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Rol je er al een spuugdoekje in LE?
ik zeg ook tot een maatje of 80 is hij fijn maar daarna toch echt niet meer zo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:03 schreef Kyara het volgende:
Nog niet.
Geen idee tot hoeveel kilo maar in de praktijk vond ik hem vanaf maat 80 al niet zo handig meer. Dus voor jouw meisje best wel ongeschikt zeg maar.
Ik stap over naar de Tula omdat ik M daar ook beter mee kan dragen.
Die hebben we hier ook, al is het tegenwoordig minder. Als ik buk tijdens het aanspannen laat ze zich meer en makkelijker tegen me aandrukken om de boel even strak te trekken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat
Ik krijg E steeds alleen maar heel slordig in de doek geknoopt omdat ze absoluut rechtop moet zitten om ALLES te zien én op dr vuistje te knagenDe bovenste rail krijg ik dan heel moeilijk goed aangetrokken, en dus zit de doek veel te los als ze wat meer naar me toe leunt. Nouja, vandaag ging het om een klein stukje lopen dus heb ik gewoon gezellig mn armen om dr heen gevouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |