Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Wat? Ik zei geen Dongen die ik hoopte te lezen. Zo las en kwam het op mij over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misschien moet je geen Dongen zeggen die jij hoopt te lezen. Staat feit dat..... Kortom als je in bepaalde daden zwak bent dat nog niet je andere goede daden ongeldig maakt.
Ben nog bezig met die courgette pannekoekjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Ambipur het volgende:
J to the fm. Heb je dat beslag geprobeerd? Heb al een volle lepel op
Ben jij moslim?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Ik zei geen Dongen die ik hoopte te lezen. Zo las en kwam het op mij over.
Omdat ik dacht dat jij Nederlands wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, en hoezo vraag je dat specifiek aan mij eigenlijk?
Spannend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat jij Nederlands was
Ja, kennelijk gaat daar in je bovenkamer wat goed mis gedurende het lezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Ik zei geen Dongen die ik hoopte te lezen. Zo las en kwam het op mij over.
Altijd die sneren maken, waar was dat voor nodig dan? Ik vroeg het me gewoon af en dan reageer je zo. Beetje raar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, kennelijk gaat daar in je bovenkamer wat goed mis gedurende het lezen.
Elke jaar tot we er dood bij neervallen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:40 schreef Parzival het volgende:
is het niet Ooredoo.. das nml de telefoonmaatschappij in Qatar![]()
Man man.. elk jaar weer hetzelfde.. niet eten, niet drinken in het openbaar.. alle alcohol aan banden en alle clubs dicht.....
Maar wel gezellig in de pantry met alle niet-vasters stiekum water drinken en je lunch verorberen.. en werken van 9-3
nee want voordat het zover is mag je toch een slokje water?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke jaar tot we er dood bij neervallen.
Jij weet wanneer je ooit zal doodgaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Parzival het volgende:
[..]
nee want voordat het zover is mag je toch een slokje water?
Ik was lang bezig! Rammen met die roller, en daarna stampen met een glasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambiiii, hoe maak jij het tot poeder? Ik ben bezig met een deegroller en theedoek, maar t gaat niet zo hard
Probeer het anders?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef Parzival het volgende:
nee dat niet.. maar in principe mag je niet doodgaan aan de Ramadan..lijkt me
Ik heb ook een glas gepaktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was lang bezig! Rammen met die roller, en daarna stampen met een glasBeetje harde stukjes is niet erg. Wel heeeeeeeel goed laten koelen! Anders lukt het maken van bolletjes niet
Alles wat ik fout doe, kan jij goed doen
ik doe al automatisch half mee.. half dan.. niet helemaal.. maar van 8:30 in de ochtend tot 4 in de middag geen water, geen eten.. .. (meestal dan).. ze zijn hier in dit land nogal strengquote:
Waar bent u?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik doe al automatisch half mee.. half dan.. niet helemaal.. maar van 8:30 in de ochtend tot 4 in de middag geen water, geen eten.. .. (meestal dan).. ze zijn hier in dit land nogal streng
Je wordt dus gedwongen mee te doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik doe al automatisch half mee.. half dan.. niet helemaal.. maar van 8:30 in de ochtend tot 4 in de middag geen water, geen eten.. .. (meestal dan).. ze zijn hier in dit land nogal streng
Dat zijn nog korte dagen. Zie het maar als een dieetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef Parzival het volgende:
[..]
Ik heb het over de reden dat je daar zit.quote:
Als je reist, hoef je ook niet te vasten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef Ambipur het volgende:
Saudi's zijn lachwekkend.. Vorig jaar op kantoor aten ze gezellig mee, hoor.. Want ze waren aan het reizen.Sommigen hebben gedronken.
Niet zo generaliseren. En niemand wordt gedwongen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef Ambipur het volgende:
Saudi's zijn lachwekkend.. Vorig jaar op kantoor aten ze gezellig mee, hoor.. Want ze waren aan het reizen.Sommigen hebben gedronken.
nou geld is niet de reden hoor.. mijn (nu vrouw) kreeg hier leuk werk.. dus ik ben gevolgd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb het over de reden dat je daar zit.
Expat, wat denk je! Collega heeft daar 5 jaar gezeten, non-stop, flink gecasht en nu chillt die oudequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat zijn nog korte dagen. Zie het maar als een dieet
Je verdient vast ook bakken vol met geld XD
Ze waren niet aan het reizen man. Zaten al een week op kantoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je reist, hoef je ook niet te vasten.
Die Arabieren hebben gewoon te veel geld en voor de rest kunnen ze niets.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Expat, wat denk je! Collega heeft daar 5 jaar gezeten, non-stop, flink gecasht en nu chillt die oude
Hier wel een beetje hoor..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren. En niemand wordt gedwongen.
Ik ben via tel, anders ging ik dat nieuwsartikel zoeken voor jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren. En niemand wordt gedwongen.
Dat is niet dwingen. Ik kan hier ook niet op zondag naar bepaalde winkels.. is dat dwingen om niet te kopen??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef Parzival het volgende:
[..]
Hier wel een beetje hoor..
restaurants: Dicht
eten op straat: Boete
roken:Boete
drinken: Boete
zelfs op het vliegveld van Oman voor de douane: Alles wat met eten te maken heeft dicht..
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben via tel, anders ging ik dat nieuwsartikel zoeken voor jeWaarin staat dat een kafir niet mag eten in het openbaar.
In die landen bestaat de bevolking ook voor een groot gedeelte uit buitenlanders, dus ik snap wel dat ze die wetten invoeren om het islamitische gevoel te handhaven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben via tel, anders ging ik dat nieuwsartikel zoeken voor jeWaarin staat dat een kafir niet mag eten in het openbaar.
Kijk 'm zijn matties beschermen. Je mag niet eten daar zo. Klaar. Ongelovigen hebben mee te doen. Punt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is niet dwingen. Ik kan hier ook niet op zondag naar bepaalde winkels.. is dat dwingen om niet te kopen??
[..]!
Moneytalks... Die bitchen verschuiven wel hun werkdagen om meer zaken te doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In die landen bestaat de bevolking ook voor een groot gedeelte uit buitenlanders, dus ik snap wel dat die wetten invoeren om het islamitische gevoel te houden.
Hij heeft wel een punt, want dat iedereen vast is wel een cultureel gewoonte daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk 'm zijn matties beschermen. Je mag niet eten daar zo. Klaar. Ongelovigen hebben mee te doen. Punt.
Maar bescherm jij die Arabs maar.
Heb je al een kleine oven gevonden?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moneytalks... Die bitchen verschuiven wel hun werkdagen om meer zaken te doen
Erg leuk, maar je gaat mij niet kunnen provoceren in deze periode.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk 'm zijn matties beschermen. Je mag niet eten daar zo. Klaar. Ongelovigen hebben mee te doen. Punt.
Maar bescherm jij die Arabs maar.
Euh.. Er werken daar zowat geen arabieren hoor? Indiers + blanken doen 't werk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, want dat iedereen vast is wel een cultureel gewoonte daar.
Sterkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Erg leuk, maar je gaat mij niet kunnen provoceren in deze periode.
Maar je werkt in hun land en ze hebben hun gewoontes. Als je hun geld wil, dan moet je wel hun gewoontes respecteren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Euh.. Er werken daar zowat geen arabieren hoor? Indiers + blanken doen 't werk.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar je werkt in hun land en ze hebben hun gewoontes. Als je hun geld wil, dan moet je wel hun gewoontes respecteren.
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]Kunnen we deze uitprinten en uitdelen aan de moslims hier?
k heb daar pics van gezien, je wil niet weten..quote:
lellll ook ga niet zo doen trutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
k heb daar pics van gezien, je wil niet weten..
ik heb ze zelf ook gezienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
k heb daar pics van gezien, je wil niet weten..
Ielll of leeell ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lellll ook ga niet zo doen trut
Hier sluiten ze alle winkels om 6, wat is je punt? Schrijf anders een brief naar de autoriteitenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Parzival het volgende:
ze verkorten de werkdagen omdat:
ze om half 3 op moeten voor een gebed van 1.5 uur
ze om 4 uur moeten ontbijten..
werken om 9 a 10 uur
naar huis om 2 a 3 uur
dan 1.5 uur bidden
beetje slapen
IFTAR!
slapen..
dag vol
Alle Turken leiden een druk leven, jwzquote:
Kon je van tevoren weten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Parzival het volgende:
ze verkorten de werkdagen omdat:
ze om half 3 op moeten voor een gebed van 1.5 uur
ze om 4 uur moeten ontbijten..
werken om 9 a 10 uur
naar huis om 2 a 3 uur
dan 1.5 uur bidden
beetje slapen
IFTAR!
slapen..
dag vol
Sorry hoor dat ik je kunsten aan het prijzen was. Zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lellll ook ga niet zo doen trut
een pot lobiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef leeell het volgende:
[..]
Ielll of leeell ?
je weet dat je me verward met zulke dingen
awhquote:
Wat is je klacht precies, want het lijkt je wel een beetje dwars te zittenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Parzival het volgende:
nou ik klaag niet over de werktijden hoor.. 10 uur op kantoor en om 3 uur weg.. t lijkt wel de nederlandse overheid
oh klonk zo van better notquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik je kunsten aan het prijzen was. Zal het niet meer doen.
honger maakt je paranoidequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh klonk zo van better notmisverstand
dat er geen alcohol meer te krijgen is bij mijn maaltijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is je klacht precies, want het lijkt je wel een beetje dwars te zitten
Platte hoofd, platte peterseliequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef leeell het volgende:
ik hou niet zo van "platte peterselie" die je altijd bij de turk vindt
Peterselie voor mijn lahmacun? Helemaal vergeten of vergeten met de andere groenten mee te mixen? (net als ikquote:
het is een samenzwering.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Platte hoofd, platte peterselie
Goede manier om een beetje af te kicken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat er geen alcohol meer te krijgen is bij mijn maaltijd
helemaal vergeten ook in de mixer vergeten dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Peterselie voor mijn lahmacun? Helemaal vergeten of vergeten met de andere groenten mee te mixen? (net als ik)
Oh oke als er maar peterselie in het mengsel zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal vergeten ook in de mixer vergeten dusmama had wel wat fijngesneden peterselie nog en dat erbij gedaan bij het gehaktprutje
Maak jij via oven? Zo ja, hoeveel graden?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerste vijf zijn zonder peterselie. Ook goed te doen hoor, net een op en goed gelukt. Rest is met peterselie.
Ja oven en ehm staat op 260 graden, maar we kijkrn gewoon om de haverklap of het klaar is od dat hij nog langer erin moet blijven,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maak jij via oven? Zo ja, hoeveel graden?
We hebben ook wel beetje afgeweken van je receptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Gelukkig maar. Het is altijd nice om goede feedback te krijgen.
Ah oke.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oven en ehm staat op 260 graden, maar we kijkrn gewoon om de haverklap of het klaar is od dat hij nog langer erin moet blijven,
[..]
We hebben ook wel beetje afgeweken van je recept![]()
Hebben handvol olie gebruikt ipv 1/4 kop, geen idee of dat gelijk is aan elkaar
Dacht dat je meer recepten online had staan
Mama's handen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah oke.
En ligt eraan hoe groot je handen zijn [ afbeelding ]
Ga zo door! Helder geschreven en die plaatjes erbij zijn ook top.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een handvol is bijna gelijk aan 1/4 kop, denk ik. Misschien net iets meer of minder.
Ja ik ga binnenkort weer aan de slag met het posten van nieuwe recepten..
Fucking verpestquote:
Hoe smaken ze??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fucking verpestheb je geen foto. De sateprikker zorgt ervoor dat er zo een domme gat in komt.
Heb ze daarna nog in sprinkles gedoopt om het te bedekken. Echt verpest.
Bedankt, jullie ook straks!quote:
quote:
PICS!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fucking verpestheb je geen foto. De sateprikker zorgt ervoor dat er zo een domme gat in komt.
nu op slot? wat ga je zo eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:30 schreef Che_ het volgende:
Tussen 4 en 8 is het moeilijkst vind ik, daarna gaat je maag gewoon op slot.
corba van aubergine en gehakt enzoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nu op slot? wat ga je zo eten.
quote:
Google showt me 32543 verschillende kleuren soepjes.quote:
Turks?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Turks voedsel. Alsof ik dat allemaal moet kennen.
Was moeilijk hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is corba hetzelfde als shorba? waarom zegt hij dan niet gewoon soep
Het heet shorbah. Bij soep denk ik meer aan Margaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is corba hetzelfde als shorba? waarom zegt hij dan niet gewoon soep
nee is echt veels te zoet. Was echt verspilling van mijn handen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was moeilijk heIs wel gelukt, hoor. Maar vind het niet superlekker.
Oh snap!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaar
Ja dus, corba, reallyyyy.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaar
Marga is weeer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heet shorbah. Bij soep denk ik meer aan Marga
was me echt een raadselquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef Che_ het volgende:
corba, shorba, shurba, chorba.. je snapt het toch
ik dacht ik typ het als corba, dan snap je het
beter dan turken, berbers en arabieren discussiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
discussie om corba/shorba/ soep blaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist andersom!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Peunage het volgende:
Marga
Eten we wel met rijst.
[ afbeelding ]
Shorbah.
Dit is een stuk lichter.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasulyaaaa hallelujah.heb je geen pics van de pizza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasulyaaaa hallelujah.Fasulyah is de enige Marga die ik lust. Dat is wel een ramp omdat we bijna altijd Marga hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momentje dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb je geen pics van de pizza.
Watwat. Bamiya ook niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Fasulyah is de enige Marga die ik lust. Dat is wel een ramp omdat we bijna altijd Marga hebben.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasulyaaaa hallelujah.Yesil fasulye thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik bedoel juist fasulya noem ik ook shorbaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Serieus?
Nooit gedaan. Ga ik proberen.
Ja, dat rode spul heet officieel Marga.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel juist fasulya noem ik ook shorbadus wat je met rijst eet normaal gesproken
of is de officiële benaming daarvoor maraga?![]()
Wat is er zo lekker aan dan? De textuur is zelfs vies, lijkt net alsof je op slak zit te kauwen.quote:
Nooit gehad. Lijkt me ook niet lekker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef Che_ het volgende:
Enige shorba die ik echt niet niet kan eten is die van gedroogde abrikozen...
Fasulye is geen soep woman! Het is sulu yemek, weet niet vertaling er van.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fasulya is typisch Iraaks dus kom niet praten G.
I so agree.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef Peunage het volgende:
Slechtste vind ik nog wanneer er vlees in Marga zit. Een perfect stukje vlees, dat ga je toch niet in water koken
Ja, kan ook lekker zijn. En ook gewoon normaal bereiden. Beetje mixen ditdatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef Peunage het volgende:
Slechtste vind ik nog wanneer er vlees in Marga zit. Een perfect stukje vlees, dat ga je toch niet in water koken
quote:
smakelijk etenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
7/10 keer wordt hier over eten gepraat
1/10 keer wordt hier gediscussieerd over turken/mocro's/arabs
1/10 keer worden hier foto's van aantrekkelijke mannen geplaatst
1/10 keer wenst iedereen elkaar smakelijk eten
leuk topic
[..]![]()
! Jaa.
BANquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Che_ het volgende:
Hoe noemen jullie dat, soort eitjes van rijst met gehakt erin?
quote:
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Che_ het volgende:
Hoe noemen jullie dat, soort eitjes van rijst met gehakt erin?
Jaaa.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt er ook een die je in shorba maakt, ken je die
Ken ik. Lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt er ook een die je in shorba maakt, ken je die
Gier... Mijn oreo's zijn bijna op. Tante vindt lekker. Wil je ook? Verder gun ik niet meerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Raar?! SUPERHEERLIJKE GERECHTEN JA.
En nee, ik eet alleen.
Maandag boterhamdag, dinsdag snackbardagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Stel je voor dat je Nederlands was. Elke dag aardappel
woensdag varkensdag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maandag boterhamdag, dinsdag snackbardag
Had een keer andijvie/aardappelstampot gemaakt met turkse worst.quote:
Dat heb je in één hap op. Hoe kunnen autochtonen daar een uur over doen.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat er een autochtone Nederlander mee zat te lezen, lekker vechten
Nooit stamppot gehad, dus geen idee wat ik mis
Awhh. Kom je brengen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gier... Mijn oreo's zijn bijna op. Tante vindt lekker. Wil je ook? Verder gun ik niet meer
Ze gaan het eten met vork en mesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heb je in één hap op. Hoe kunnen autochtonen daar een uur over doen.
Neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gefundet![]()
Heb je daar niks op terug te zeggen dan?
Wr woon je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stamppot is gewoon lekker en vult goed. Beetje groenten, beetje aardappelen en vleesje erbij en opeten maar.Omnomnomnom..
[..]
Awhh. Kom je brengen?
Ik ben niet zo van de standaard aardappel vlees gekookte groenten hoor. Alleen boerenkoolstampot is wel erg lekker.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen:
[ afbeelding ]
Autochtonen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen:
[ afbeelding ]
Autochtonen:
[ afbeelding ]
Deze manquote:
Ja zo hoort het ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze man![]()
Vooral Biryani met kip. Maar geen hele stukken kip zoals poten of zo, kleine stukjes kip, afgescheurd
Volgens de Quran is alles uit de zee halal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat dacht ik, volgens google hangt het van de stroming af.
Als het schubben heeft.*quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens de Quran is alles uit de zee halal.
In Marokko is konijn een lekkernij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Open voor interpretatie. Verschillende stromingen hebben daar weer andere regels voor
1 schubquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh..
Garnalen hebben schubben, niet?
Ons. Omdat konijn menstrueert.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie is ons? En waarom zou een konijn in godsnaam haram zijn?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Even water over mijn noodles gieten.
Mijn ouders eten cipura.
Afhankelijk van de stroming dus. Hier is alles uit de zee halal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef Che_ het volgende:
http://www.questionsonislam.com/question/seafood-haram-or-halal
Volgens mijn stroming mag het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de stroming dus. Hier is alles uit de zee halal.
Maar al het levende komt uit water, maar niet alles is halal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens de Quran is alles uit de zee halal.
Evolutionist gespotquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar al het levende komt uit water, maar niet alles is halal.
ik denk dat de geleerden dit betwistenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In die zin was de Koran evolutionistisch
Ach, zolang het maar duidelijk is wat de Koran zegt :quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk dat de geleerden dit betwisten
quote:En al hetgeen leeft, hebben Wij uit water gemaakt. Willen zij dan toch niet geloven?
was dat voor de rest ook maar duidelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar duidelijk is wat de Koran zegt :
[..]
Ik ben niet echt bekend met de Alawitische jurisprudentie, de Sjieten hebben ongeveer dezelfde methodologie zoals Soenieten, bronnen en uitspraken van geleerden. Bij Alevieten is het volgens mij meer uitspraken van mystici dan bronnen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:06 schreef Ambipur het volgende:
Trigger, sen bilirsin, waarom is tavsan haram voor alevieten? Ik herinner mij iets met die poten + menstruatie? Of donker bloed.. Weet niet meer.
Iedereen die kan lezen weet het.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:07 schreef leeell het volgende:
[..]
was dat voor de rest ook maar duidelijk.
En klei toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar duidelijk is wat de Koran zegt :
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:06 schreef Ambipur het volgende:
Trigger, sen bilirsin, waarom is tavsan haram voor alevieten? Ik herinner mij iets met die poten + menstruatie? Of donker bloed.. Weet niet meer.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:28 schreef Che_ het volgende:
Bwwwwwwww
Helemaal geen behoefte meer aan die eetplaatjes
Ja en nee. Ik vond allebei niet echt wauws. Ik had KB een foto gestuurd en ze vond het "speciaal"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met jouw courgette en oreo's
Laat zien danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik vond allebei niet echt wauws. Ik had KB een foto gestuurd en ze vond het "speciaal"
wauw, ik wil ook!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Imgur werkt stinkie op mn telefoon
Ik mis groenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Imgur werkt stinkie op mn telefoon
zat wel groen in hoor maar zoals ik al zei snelle foto!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik mis groenMaar je hebt het iig door dat de vulling lekker veel moet zijn. I like.
Ik ga morgen oven halen verdomme. Ik mis bakken en zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zat wel groen in hoor maar zoals ik al zei snelle foto!!
En inderdaad, soms krijg je echt een pizza met alleen salade en drie korreltjes lahm
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga morgen oven halen verdomme. Ik mis bakken en zo.
Wat is snelle foto... drukte je heel snel op knopje ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zat wel groen in hoor maar zoals ik al zei snelle foto!!
geen gestylede foto, gewoon foto om te sharen even snel, niet geschikt voor instagramquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is snelle foto... drukte je heel snel op knopje ofzo?
en dat jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moeders die al het werk doen.
Zonde om die pracht te verdoezelen met instagram ; (quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen gestylede foto, gewoon foto om te sharen even snel, niet geschikt voor instagram
refereren naar films ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef Che_ het volgende:
Die oreo 'knikkers' mocht je ook wel helemaal aan haar overlaten ja
Heb eentje gegeten omdat die uit elkaar was gevallen en ben er nog waus van. Ik hou niet van zoet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weekend lekker brood bakken
JFM, lekkere oreo's man. Heb nog kotsneigingen
Mijn tante heeft er 6 gegetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb eentje gegeten omdat die uit elkaar was gevallen en ben er nog waus van. Ik hou niet van zoet.
jij bent pas een zondequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zonde om die pracht te verdoezelen met instagram ; (
Haar tanden vallen uit haar mond vanavond.quote:
Wow. wow.quote:
quote:
Ja. Ik word erg gelukkig van familie. Verder hebben ze mijn balkon schoongemaakt, dus ik ben happy, want dat durfde ik niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Haar tanden vallen uit haar mond vanavond.Was het wel leuk?
[..]
Wow. wow.
Janboekkannier, abi , waar heb je gezeten a zemmel.quote:
Zo spreken wij hier niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Janboekkannier, abi , waar heb je gezeten a zemmel.
How sweet of you.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe gewoon hier tssk
[..]
er is nog veel over, kom maar halen
Fok is verdwenen uit mijn behoeftenpakketquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
Janboekkannier, abi , waar heb je gezeten a zemmel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |