SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist andersom!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Peunage het volgende:
Marga
Eten we wel met rijst.
[ afbeelding ]
Shorbah.
Dit is een stuk lichter.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasulyaaaa hallelujah.heb je geen pics van de pizza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasulyaaaa hallelujah.Fasulyah is de enige Marga die ik lust. Dat is wel een ramp omdat we bijna altijd Marga hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momentje dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb je geen pics van de pizza.
Watwat. Bamiya ook niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Fasulyah is de enige Marga die ik lust. Dat is wel een ramp omdat we bijna altijd Marga hebben.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasulyaaaa hallelujah.Yesil fasulye thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik bedoel juist fasulya noem ik ook shorbaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Serieus?
Nooit gedaan. Ga ik proberen.
Ja, dat rode spul heet officieel Marga.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel juist fasulya noem ik ook shorbadus wat je met rijst eet normaal gesproken
of is de officiële benaming daarvoor maraga?![]()
Wat is er zo lekker aan dan? De textuur is zelfs vies, lijkt net alsof je op slak zit te kauwen.quote:
Nooit gehad. Lijkt me ook niet lekker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef Che_ het volgende:
Enige shorba die ik echt niet niet kan eten is die van gedroogde abrikozen...
Fasulye is geen soep woman! Het is sulu yemek, weet niet vertaling er van.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fasulya is typisch Iraaks dus kom niet praten G.
I so agree.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef Peunage het volgende:
Slechtste vind ik nog wanneer er vlees in Marga zit. Een perfect stukje vlees, dat ga je toch niet in water koken
Ja, kan ook lekker zijn. En ook gewoon normaal bereiden. Beetje mixen ditdatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef Peunage het volgende:
Slechtste vind ik nog wanneer er vlees in Marga zit. Een perfect stukje vlees, dat ga je toch niet in water koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |