nu op slot? wat ga je zo eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:30 schreef Che_ het volgende:
Tussen 4 en 8 is het moeilijkst vind ik, daarna gaat je maag gewoon op slot.
corba van aubergine en gehakt enzoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nu op slot? wat ga je zo eten.
quote:
Google showt me 32543 verschillende kleuren soepjes.quote:
Turks?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Turks voedsel. Alsof ik dat allemaal moet kennen.
Was moeilijk hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fucking verpestheb je geen foto. De sateprikker zorgt ervoor dat er zo een domme gat in komt.
Heb ze daarna nog in sprinkles gedoopt om het te bedekken. Echt verpest.
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is corba hetzelfde als shorba? waarom zegt hij dan niet gewoon soep
Het heet shorbah. Bij soep denk ik meer aan Margaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is corba hetzelfde als shorba? waarom zegt hij dan niet gewoon soep
nee is echt veels te zoet. Was echt verspilling van mijn handen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was moeilijk heIs wel gelukt, hoor. Maar vind het niet superlekker.
Oh snap!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaar
Ja dus, corba, reallyyyy.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaar
Marga is weeer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heet shorbah. Bij soep denk ik meer aan Marga
was me echt een raadselquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef Che_ het volgende:
corba, shorba, shurba, chorba.. je snapt het toch
ik dacht ik typ het als corba, dan snap je het
beter dan turken, berbers en arabieren discussiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
discussie om corba/shorba/ soep blaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |