Ah oke.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oven en ehm staat op 260 graden, maar we kijkrn gewoon om de haverklap of het klaar is od dat hij nog langer erin moet blijven,
[..]
We hebben ook wel beetje afgeweken van je recept![]()
Hebben handvol olie gebruikt ipv 1/4 kop, geen idee of dat gelijk is aan elkaar
Dacht dat je meer recepten online had staan
Mama's handen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah oke.
En ligt eraan hoe groot je handen zijn [ afbeelding ]
Ga zo door! Helder geschreven en die plaatjes erbij zijn ook top.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
Een handvol is bijna gelijk aan 1/4 kop, denk ik. Misschien net iets meer of minder.
Ja ik ga binnenkort weer aan de slag met het posten van nieuwe recepten..
Fucking verpestquote:
Hoe smaken ze??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fucking verpestheb je geen foto. De sateprikker zorgt ervoor dat er zo een domme gat in komt.
Heb ze daarna nog in sprinkles gedoopt om het te bedekken. Echt verpest.
Bedankt, jullie ook straks!quote:
quote:
PICS!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fucking verpestheb je geen foto. De sateprikker zorgt ervoor dat er zo een domme gat in komt.
nu op slot? wat ga je zo eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:30 schreef Che_ het volgende:
Tussen 4 en 8 is het moeilijkst vind ik, daarna gaat je maag gewoon op slot.
corba van aubergine en gehakt enzoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nu op slot? wat ga je zo eten.
quote:
Google showt me 32543 verschillende kleuren soepjes.quote:
Turks?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Turks voedsel. Alsof ik dat allemaal moet kennen.
Was moeilijk hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is corba hetzelfde als shorba? waarom zegt hij dan niet gewoon soep
Het heet shorbah. Bij soep denk ik meer aan Margaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is corba hetzelfde als shorba? waarom zegt hij dan niet gewoon soep
nee is echt veels te zoet. Was echt verspilling van mijn handen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was moeilijk heIs wel gelukt, hoor. Maar vind het niet superlekker.
Oh snap!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaar
Ja dus, corba, reallyyyy.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit het Midden-Oosten kwam vandaar
Marga is weeer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het heet shorbah. Bij soep denk ik meer aan Marga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |