Dat heb je in één hap op. Hoe kunnen autochtonen daar een uur over doen.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:22 schreef Peunage het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat er een autochtone Nederlander mee zat te lezen, lekker vechten
Nooit stamppot gehad, dus geen idee wat ik mis
Awhh. Kom je brengen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gier... Mijn oreo's zijn bijna op. Tante vindt lekker. Wil je ook? Verder gun ik niet meer
Ze gaan het eten met vork en mesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heb je in één hap op. Hoe kunnen autochtonen daar een uur over doen.
Neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gefundet![]()
Heb je daar niks op terug te zeggen dan?
Wr woon je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stamppot is gewoon lekker en vult goed. Beetje groenten, beetje aardappelen en vleesje erbij en opeten maar.Omnomnomnom..
[..]
Awhh. Kom je brengen?
Ik ben niet zo van de standaard aardappel vlees gekookte groenten hoor. Alleen boerenkoolstampot is wel erg lekker.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen:
[ afbeelding ]
Autochtonen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkanen:
[ afbeelding ]
Autochtonen:
[ afbeelding ]
Deze manquote:
Ja zo hoort het ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze man![]()
Vooral Biryani met kip. Maar geen hele stukken kip zoals poten of zo, kleine stukjes kip, afgescheurd
Volgens de Quran is alles uit de zee halal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat dacht ik, volgens google hangt het van de stroming af.
Als het schubben heeft.*quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens de Quran is alles uit de zee halal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |