ik heb ze zelf ook gezienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
k heb daar pics van gezien, je wil niet weten..
Ielll of leeell ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lellll ook ga niet zo doen trut
Hier sluiten ze alle winkels om 6, wat is je punt? Schrijf anders een brief naar de autoriteitenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Parzival het volgende:
ze verkorten de werkdagen omdat:
ze om half 3 op moeten voor een gebed van 1.5 uur
ze om 4 uur moeten ontbijten..
werken om 9 a 10 uur
naar huis om 2 a 3 uur
dan 1.5 uur bidden
beetje slapen
IFTAR!
slapen..
dag vol
Alle Turken leiden een druk leven, jwzquote:
Kon je van tevoren weten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef Parzival het volgende:
ze verkorten de werkdagen omdat:
ze om half 3 op moeten voor een gebed van 1.5 uur
ze om 4 uur moeten ontbijten..
werken om 9 a 10 uur
naar huis om 2 a 3 uur
dan 1.5 uur bidden
beetje slapen
IFTAR!
slapen..
dag vol
Sorry hoor dat ik je kunsten aan het prijzen was. Zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lellll ook ga niet zo doen trut
een pot lobiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef leeell het volgende:
[..]
Ielll of leeell ?
je weet dat je me verward met zulke dingen
awhquote:
Wat is je klacht precies, want het lijkt je wel een beetje dwars te zittenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Parzival het volgende:
nou ik klaag niet over de werktijden hoor.. 10 uur op kantoor en om 3 uur weg.. t lijkt wel de nederlandse overheid
oh klonk zo van better notquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor dat ik je kunsten aan het prijzen was. Zal het niet meer doen.
honger maakt je paranoidequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh klonk zo van better notmisverstand
dat er geen alcohol meer te krijgen is bij mijn maaltijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is je klacht precies, want het lijkt je wel een beetje dwars te zitten
Platte hoofd, platte peterseliequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef leeell het volgende:
ik hou niet zo van "platte peterselie" die je altijd bij de turk vindt
Peterselie voor mijn lahmacun? Helemaal vergeten of vergeten met de andere groenten mee te mixen? (net als ikquote:
het is een samenzwering.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Platte hoofd, platte peterselie
Goede manier om een beetje af te kicken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat er geen alcohol meer te krijgen is bij mijn maaltijd
helemaal vergeten ook in de mixer vergeten dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Peterselie voor mijn lahmacun? Helemaal vergeten of vergeten met de andere groenten mee te mixen? (net als ik)
Oh oke als er maar peterselie in het mengsel zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal vergeten ook in de mixer vergeten dusmama had wel wat fijngesneden peterselie nog en dat erbij gedaan bij het gehaktprutje
Maak jij via oven? Zo ja, hoeveel graden?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerste vijf zijn zonder peterselie. Ook goed te doen hoor, net een op en goed gelukt. Rest is met peterselie.
Ja oven en ehm staat op 260 graden, maar we kijkrn gewoon om de haverklap of het klaar is od dat hij nog langer erin moet blijven,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maak jij via oven? Zo ja, hoeveel graden?
We hebben ook wel beetje afgeweken van je receptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Gelukkig maar. Het is altijd nice om goede feedback te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |