Seriemassamoorden met guillotines, effecient kun je de mannen niet noemen iig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze worden na gebruik direct vernietigd. Compleet met de onthoofde. Daarom zijn er ook zo veel vervaardigd.
Ja, ik vraag me af, waar heb je zoveel guillotines voor nodig? HACCP-verantwoord executeren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze worden na gebruik direct vernietigd. Compleet met de onthoofde. Daarom zijn er ook zo veel vervaardigd.
Bedoel je van het ondergrondse verzet? Ik bedoel je wil toch niet subtiel zeggen dat er iets met zijn geestelijke gezondheid aan de hand zou kunnen zijn, toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Krijg je naast rechtshulp ook professionele andere hulp?
Deze is ook geniaal; http://www.goodreads.com/book/show/226224.The_Da_Vinci_Legacyquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb best genoten van de eerste Dan Brown-boeken
Dit ligt voor mij zeer gevoelig vind het niet tof dat je daar grapjes over maakt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Krijg je naast rechtshulp ook professionele andere hulp?
Het was een serieuze vraag, vandaar het gebrek aan smileys.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:14 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dit ligt voor mij zeer gevoelig vind het niet tof dat je daar grapjes over maakt.
1. OP gelezen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:16 schreef Plantagehouder het volgende:
Mensen, voordat je post: 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer!
punt 4. weet jij alles van toch? of veelquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
1. OP gelezen.
2. TS selecteert zelf op wie hij wil reageren.
3. Alles wat TS niet uitkomt kan hij zo afdoen als 'te minderwaardig om te reageren.'
4. Tezamen met het gebabbel over Vrijmetselaars kan ik niet anders dan concluderen en reageren met de mededeling dat TS een erg dikke duim heeft.
Helemaal als 'ze' ook al 3 miljard patronen zouden hebben ingeslagen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Seriemassamoorden met guillotines, effecient kun je de mannen niet noemen iig.
Ik ga je vragen beantwoorden:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:22 schreef antibilderberg het volgende:
Tja..1986 [Tja..1986 heeft geen premium account]
pi_129006629
Nee met dat bericht duid ik aan dat iedereen gelijk is of je nou een politie agent bent of een crimineel. ze hebben alle 2 een ding gemeen moeten alle 2 weten en alle 2 strijden ze naar een beter leven. in de killuminati zitten mensen die ervan af weten wat er speelt in de wereld en kan je ook beamen dat daar ook politie mensen tussen zitten.
nee de mensen die mij tegen spreken hebben nooit geen antwoorden en daar wil ik mijn tijd niet aan verdoen. Vragen die ik toegooi als van waarom bestaat het niet terwijl er zo veel tekens zijn die wat anders zeggen. en als ik me zelf ga afvragen is er geen een bevolking in de wereld dat oorlog wil en waarom doen onze regerings-leiders dat dan wel? Waarom word er bezuinigd op bejaarden? die hebben tenslotte Nederland helpen opbouwen. waarom bezuiniging op zorg en chronisch zieken? waarom Toch weer zo veel miljard geld naar Griekenland (had Mark rutte daar geen belofte overgedaan tijdens de verkiezingen dat het niet meer zou gebeuren?)
Waarom gebeuren die en al die andere dingen dan wel? Beantwoord mij die vraag ook dan. nee dat doe je dus niet zoals al die andere die beweren dat het niet waar is. en al die ex bilderbergers hadden die dit niet voorspeld? toeval of niet.
1. Ik reageer alleen op mensen met sireuse vragen die verder na denken, ik ben hier niet voor geintjes vind dit immers een ernstige zaak.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
1. OP gelezen.
3. Alles wat TS niet uitkomt kan hij zo afdoen als 'te minderwaardig om te reageren.'
4. Tezamen met het gebabbel over Vrijmetselaars kan ik niet anders dan concluderen en reageren met de mededeling dat TS een erg dikke duim heeft.
Waar zijn jouw bewijzen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:46 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
1. Ik reageer alleen op mensen met sireuse vragen die verder na denken, ik ben hier niet voor geintjes vind dit immers een ernstige zaak.
2. iemand zonder een waardige opmerking vraagt er dan toch om negeert te worden?
3. jij vrijmetselaar leg iedereen eens uit dan wat daar gebeurd met het mannen clubje?
Kijk voorbeelden van dit soort reacties. makke schappen die de kudde volgen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Kijk voorbeelden van dit soort reacties. makke schappen die de kudde volgen.
waarom zou ik reageren?
Het is recht voor je gezicht daarom zie je het niet, ILLUMINATI, je bent verblind door licht geen beeld van wat speel behalve je breed beeld kijk aan de hand hoe je zappen het leven beoordeeld!
Niets is wat het lijkt hier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb meerdere topics gezien,die wel zinnig leken. Deze man lijkt gewoon raar.
Ik vind het wel een mooi gedichtje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
waarom zou ik reageren?
Het is recht voor je gezicht daarom zie je het niet, ILLUMINATI, je bent verblind door licht geen beeld van wat speel behalve je breed beeld kijk aan de hand hoe je zappen het leven beoordeeld!
Zit je op een perfecte plek om dan wel niet bewust disinformatie te verspreiden over de vrijmetselaars!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Fantaseer fijn verder. Hier zit een oud-Vrijmetselaar
Heel hard roepen dat het bewijs voor het oprapen ligt maar in dit hele topic nog geen enkel splintertje van enig serieus te nemen bewijs neergelegd, oja, behalve dingen die niet kloppen of geen bewijs zijn. Toch knap.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
waarom zou ik reageren?
Ik heb mijn bevindingen gedeeld met de rest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]Noem jij mij nu een makke schaap dat de kudde volgt? Wat een arrogant mannetje ben jij zeg, meent even de wijsheid in pacht te hebben.
Jij bent verblind door iets wat opgelost zou kunnen worden met pilletjes. Zo neemt niemand je serieus, joh.
Dat de wereld niet eerlijk is, dat de wereld vies en smerig is, dat er sprake is van overpopulatie weet ik. Maar dat jij je dan richt op kinderlijke tekenen als een CD, Dollar biljet etc is te zielig voor woorden. Richt je eens op zaken als toestanden in Afrika, de vieze spelletjes van farmaceuten, wapenverkoop van USA aan moslims. Dan pas neem ik je serieus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb mijn bevindingen gedeeld met de rest.
Bewijzen? koop wat cd van justin bieber of een andere artiest en laat het terug spoelen met geluid.
En anders ga eens Vouwen met de dollar biljetten of ja je zeggen dat de Pentagon en world trade center aanslagen toeval zijn?
Ik arrogant uhhm nee ik vind het respectloos van jou om dat ik wel dergelijk bewijzen heb geleverd en mij hier als een leugenaar uit te maken.
zonder zelf eerst research te doen. die opmerking was gewoon een frustratie die je zelf heb veroorzaakt!
Zo kan je altijd bewijs verzinnen. Vouwen en horen wat je wil..quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb mijn bevindingen gedeeld met de rest.
Bewijzen? koop wat cd van justin bieber of een andere artiest en laat het terug spoelen met geluid.
En anders ga eens Vouwen met de dollar biljetten of ja je zeggen dat de Pentagon en world trade center aanslagen toeval zijn?
Ik arrogant uhhm nee ik vind het respectloos van jou om dat ik wel dergelijk bewijzen heb geleverd en mij hier als een leugenaar uit te maken.
zonder zelf eerst research te doen. die opmerking was gewoon een frustratie die je zelf heb veroorzaakt!
Zoals ze in de jaren 80 / 90 deden met Rock & Metal artiesten bedoel je? Destijds ging het om satanische boodschappen of aanzetten tot zelfmoord, nu zou het dan voor de illuminatie zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat moet dan toevallig in een piramide zijn en toevallig als je op de dollar biljet een Jodenster tekent dat er mason komt te staan. Strip figuren als mortadello wijzen er ook op.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zo kan je altijd bewijs verzinnen. Vouwen en horen wat je wil..
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan hier niet tegen mensen zeggen dat ze een pilletje moeten nemen.
Niet te lang over doorzeuren Ambi.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Typisch. Heb nog een post, edit die dan ook even.
Reageer eens op wat ik zeg ipv knip+plakwerk te onderzoeken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat moet dan toevallig in een piramide zijn en toevallig als je op de dollar biljet een Jodenster tekent dat er mason komt te staan. Strip figuren als mortadello wijzen er ook op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En al die artiesten dan die ons er voor waarschuwen. en andere hoge politici die zijn ook zeker net zo goed gelovig en gek als ik zeker. nee ik ben die toeval fase allang gepasseerd ik bezeer niet alles op toeval.
Helaas is je vertaling fout.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat moet dan toevallig in een piramide zijn en toevallig als je op de dollar biljet een Jodenster tekent dat er mason komt te staan. Strip figuren als mortadello wijzen er ook op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En al die artiesten dan die ons er voor waarschuwen. en andere hoge politici die zijn ook zeker net zo goed gelovig en gek als ik zeker. nee ik ben die toeval fase allang gepasseerd ik bezeer niet alles op toeval.
Het gaat mij niet om de vertaling het gaat mijn om die ster. dat die precies op de lijnen erin past.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helaas is je vertaling fout.
"The phrase is also mistranslated as "New World Order" by many people who believe in a conspiracy behind the design; however, it does directly translate to "New Order of the Ages" "
quote:Freemasonry[edit]
An early Masonic version of the Eye of Providence with clouds and a semi-circular glory
Today, the Eye of Providence is usually associated with Freemasonry. The Eye first appeared as part of the standard iconography of the Freemasons in 1797, with the publication of Thomas Smith Webb's Freemasons Monitor.[5] Here, it represents the all-seeing eye of God and is a reminder that a Mason's thoughts and deeds are always observed by God (who is referred to in Masonry as the Great Architect of the Universe). Typically, the Masonic Eye of Providence has a semi-circular glory below the eye. Sometimes the Eye is enclosed by a triangle.
Popular among conspiracy theorists is the claim that the Eye of Providence shown atop an unfinished pyramid on the Great Seal of the United States indicates the influence of Freemasonry in the founding of the United States. This was dramatized in the 2004 Disney film National Treasure. However, common Masonic use of the Eye dates to 14 years after the creation of the Great Seal. Furthermore, among the members of the various design committees for the Great Seal, only Benjamin Franklin was a Mason (and his ideas for the seal were not adopted). Indeed, many Masonic organizations have explicitly denied any connection to the creation of the Seal.[6][7]
als je een cd koopt is het niet vanzelf sprekend dat je hem achterste voren gaat beluisteren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zouden mensen berichten in een geluidsbestand zetten dat je ALLEEN hoort als je het achterstevoren afspeelt?waarom zou je als je muziek opzet, dit achterstevoren afspelen?
Dat is nog steeds heel leuk, maar alle lijnen zijn wel zodanig getrokken dat het uitkwam met wat de maker wilde. Het geen correcte davidsster zo, de verhoudingen kloppen niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:31 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de vertaling het gaat mijn om die ster. dat die precies op de lijnen erin past.
Die foto heb ik snel even van internet gehaald.
Ja, dus dan communiceren ze met elkaar door elke keer dezelfde soort leuzen in muziek te verwerken? Nou, wát een gesprekken moeten dat zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
als je een cd koopt is het niet vanzelf sprekend dat je hem achterste voren gaat beluisteren.
Of je moet hier een grondige reden voor hebben. Freemasons weten hoe ze met elkaar kunnen communiceren en is dit 1 van de vele voorbeelden. want als ze alles over de telefoon zouden doen of gingen tappen dan had ik daar allang een tap op gezet en had allang hun email adresse gehackt. en ik weet zeker dat ik dan niet de enige ben.
Waarom zouden ze communiceren via een middel dat nu bekend is? Why?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
als je een cd koopt is het niet vanzelf sprekend dat je hem achterste voren gaat beluisteren.
Of je moet hier een grondige reden voor hebben. Freemasons weten hoe ze met elkaar kunnen communiceren en is dit 1 van de vele voorbeelden. want als ze alles over de telefoon zouden doen of gingen tappen dan had ik daar allang een tap op gezet en had allang hun email adresse gehackt. en ik weet zeker dat ik dan niet de enige ben.
Want bij een cd van een miljoenen-verkopende artiest (zoals de aangedragen Bieber) is het een stuk minder aannemelijk dat er iemand met de tracks gaat kloten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Alle puzzel stukjes vallen precies op zen plaats. en zoals ik al zei ik ben die toeval fase gepasseerd en hebben wij een andere mening ik geloof niet in toeval en jij welquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is nog steeds heel leuk, maar alle lijnen zijn wel zodanig getrokken dat het uitkwam met wat de maker wilde. Het geen correcte davidsster zo, de verhoudingen kloppen niet.
Als je de rechter lijn (die bij de omcirkelde 'm') netjes doortrekt kom je op de ''u' uit bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik wel een goede. Vanwaar dat oog continu?
Welke puzzelstukjes?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Alle puzzel stukjes vallen precies op zen plaats. en zoals ik al zei ik ben die toeval fase gepasseerd en hebben wij een andere mening ik geloof niet in toeval en jij wel
Ik geloof in mensen die conclusies trekken n.a.v. een aantal forumposts, daar is nu in ieder geval al concreet bewijs voor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Alle puzzel stukjes vallen precies op zen plaats. en zoals ik al zei ik ben die toeval fase gepasseerd en hebben wij een andere mening ik geloof niet in toeval en jij wel
Er is niets toevalligs aan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Beyoncé is ook illimunati ja! Eerst was ze heel vroom!!!!1111 en nu is ze heel duivels met die korte rokjes en rare taal en zo!21!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Die artiesten vinden het gewoon tof om complotdenkers op de kast te jagenzou ik ook doen denk ik, als ik bekend zangerers zou zijn!
Ja, als je alle muziek achterstevoren gaat afspelen dan kan het zijn dat je ergens wat hoort als je het wil horen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon marketing.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Die artiesten vinden het gewoon tof om complotdenkers op de kast te jagenzou ik ook doen denk ik, als ik bekend zangerers zou zijn!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
Geen idee, waarom overal al jaren 666, duivelstekens, pentagrammen etc etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik wel een goede. Vanwaar dat oog continu?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ze moeten het doen van de industrie.quote:
Daar draait de hele metal-scene om, maar ja dat is niet mainstream genoeg voor de illuminatiquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, waarom overal al jaren 666, duivelstekens, pentagrammen etc etc?
Dat is absoluut waar. Als wij in een terroristenland geboren waren dan hadden we die vliegtuigen zelf het WTF in gestuurd en waren onze ouders maar wat trots op ons geweest.quote:En vergelijk ik het zelf met een jonge die geboren word bij een gezin dat huurmoorden doet. hij weet niet beter omdat het hem zo geleerd is.
Ik ben op zich wel van de verborgen boodschappen en de spirituele regel/vrije wil constructie dat bepaalde groepen zich op een minimale manier bezig houden om die wetten niet te breken. Die wetten staan niet bepaald in een regulier wetboek maar heeft met esoterische rituelen te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
In Nederland trekken ze gewoon de dijken open.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:58 schreef Erasmo het volgende:
Maarrrr, stel voor dat 'ze' gelijk hebben met al die fema-camps, guillotines en patronen. Nou poehoe min 250 miljoen Amerikanen. En de rest van de wereld dan?
Dat bedoel ik dus met punt 2. Een reactie die je niet bevalt dus wordt het afgedaan met 'dit soort reacties''en 'makke schapen die de kudde volgen'. Het is een legitieme vraag. Jij beweert dat er van alles gebeurt binnen de Vrijmetselarij en dat je er zelf bij geweest bent. Dan zul je het toch aannemelijk moeten maken. Ik vind het wel een beetje vreemd om het tegendeel te moeten bewijzen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
waarom zou ik reageren?
het what the fuck?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Als wij in een terroristenland geboren waren dan hadden we die vliegtuigen zelf het WTF in gestuurd en waren onze ouders maar wat trots op ons geweest.
Zo werkt dat gewoon.
Ik moet TS wel nageven: de media rommelt aan alle kanten en het beeld van Arabieren dus ook. Alsof die mensen stilstaan bij Amerika, alsof ze begrijpen wat er gebeurt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
het what the fuck?
het feit is wel dat de helft van die arabieren daar in de wostijn geen flauw benul haden waarom de americanen hun land op een gegeven moment binnen viel.
Jij doet net alsof arabieren geen TV/internet hebben ofzo..quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet TS wel nageven: de media rommelt aan alle kanten en het beeld van Arabieren dus ook. Alsof die mensen stilstaan bij Amerika, alsof ze begrijpen wat er gebeurt.
media rommelt, iederen wil als eerste nieuws brengen waardoor dingen niet kloppen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet TS wel nageven: de media rommelt aan alle kanten en het beeld van Arabieren dus ook. Alsof die mensen stilstaan bij Amerika, alsof ze begrijpen wat er gebeurt.
Niet alle, zeker niet in afghanistan en irakquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij doet net alsof arabieren geen TV/internet hebben ofzo..
Tuurlijk welquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij doet net alsof arabieren geen TV/internet hebben ofzo..
Oorlog is cash.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
media rommelt, iederen wil als eerste nieuws brengen waardoor dingen niet kloppen.
Feit is de VS viel na 9/11 Irak en Afghanistan binnen zonder eigenlijk een geldige reden.
de daders van 9/11 kwamen er niet eens vandaan, en dat werd gewoon goed gekeurt.
Ah komt die dooddoener ook weer om de hoek kijken, was alweer een maandje terug dat ik deze onzin hier las.quote:
Want je bent het er niet mee eens dat er mensen/bedrijven baat bij hebben dat anderen elkaar de hersenen inslaan? Waarom niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah komt die dooddoener ook weer om de hoek kijken, was alweer een maandje terug dat ik deze onzin hier las.
Als je aandelen bij de wapen- en munitiefabrieken hebben wellicht maar de overheid of bv (insert land) is er nog nooit beter van geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want je bent het er niet mee eens dat er mensen/bedrijven baat bij hebben dat anderen elkaar de hersenen inslaan? Waarom niet?
Er zijn zat bronnen die menen dat wapenindustries veel te zeggen hebben binnen de politiek. Dat weet je? Maar we gaan off nu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je aandelen bij de wapen- en munitiefabrieken hebben wellicht maar de overheid of bv (insert land) is er nog nooit beter van geworden.
Nogal ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er zijn zat bronnen die menen dat wapenindustries veel te zeggen hebben binnen de politiek. Dat weet je? Maar we gaan off nu.
Maar wie vertrouwt een cartoonmaker dan met de informatie over een geplande 'aanslag'? Waarom zouden zij dat weten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel van de verborgen boodschappen en de spirituele regel/vrije wil constructie dat bepaalde groepen zich op een minimale manier bezig houden om die wetten niet te breken. Die wetten staan niet bepaald in een regulier wetboek maar heeft met esoterische rituelen te maken.
Het komt erop neer dat kwaadwillende groepen die op een bepaald niveau kattenkwaad uithalen het mogelijk moeten maken voor het doelpubliek om erachter te komen zodat de vrije wil in het spel komt en ze een beslissing kunnen maken om het toe te laten (door het bijvoorbeeld niet te geloven, is ook een bewuste handeling) of te stoppen (met genoeg mensen die het wel geloven en er ook actie op ondernemen)
Dus de Simpson/Family Guy/etc afleveringen waar (volgens sommigen) hints zijn gegeven voor komende (dus gemaakte) rampen/drama acties zijn geen communicatie tussen de verschillende mensen binnen de samenzwering maar een waarschuwing naar de beoogde slachtoffers. En als dit daadwerkelijk ook gedaan wordt met achterstevoren gedraaide liedjes dan is het dus om de mensheid te laten weten wat ze denken en wat hun standpunten zijn, niet om binnen de organisatie berichtjes door te spelen. daar hebben ze vast andere mogelijkheden voor en als je een hele berg invloed en geld hebt kan je vast wel een gesloten netwerk opzetten die niet af te luisteren valt.
[/brainfart]
Er hoeft maar één director iets te weten van het hele verhaal toch? die tekenaars doen wel wat ze moeten doen en die director hoeft ook niet te weten waarom hij erin zet wat ie erin moet zetten. Op zich is het wel grappig omdat family guy en the simpsons op de nummer één favoriete media verdachte zender van de samenzweer-theoristen wordt uitgezonden, FOX en ik zie persoonlijk nooit een 'LOOK AT THIS HIDDEN ILLUMINATI MESSAGE ON SOUTHPARK' youtube. Family guy en the simpsons zijn wel de twee die het meest langs komen met dit soort ongein. Als je de piramide structuur van informatievoorziening aanhoudt hoeft er maar één te zijn met het totaalplaatje. We weten vanaf hier natuurlijk niet daadwerkelijk hoe een aflevering van die serie tot stand komt en of er nog ergens via de achterdeur bij de regisseur ingefluisterd wordt wat er in een bepaalde aflevering moet zitten. En dan ook nog maar sporadisch natuurlijk, misschien één op de 30 afleveringen of zo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar wie vertrouwt een cartoonmaker dan met de informatie over een geplande 'aanslag'? Waarom zouden zij dat weten?En alsnog, dan zouden die lui inmiddels toch wel geruimd moeten zijn omdat het al lang duidelijk is dat ze die o-zo-geheime informatie toch (niet zo) stiekem door hebben weten te sluizen om mensen te waarschuwen?
In het geval van The Simpsons:quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Er hoeft maar één director iets te weten van het hele verhaal toch? die tekenaars doen wel wat ze moeten doen en die director hoeft ook niet te weten waarom hij erin zet wat ie erin moet zetten. Op zich is het wel grappig omdat family guy en the simpsons op de nummer één favoriete media verdachte site van de samenzweer-theoristen wordt uitgezonden, FOX en ik zie persoonlijk nooit een 'LOOK AT THIS HIDDEN ILLUMINATI MESSAGE ON SOUTHPARK' youtube. Family guy en the simpsons zijn wel de twee die het meest langs komen met dit soort ongein. Als je de piramide structuur van informatievoorziening aanhoudt hoeft er maar één te zijn met het totaalplaatje. We weten vanaf hier natuurlijk niet daadwerkelijk hoe een aflevering van die serie tot stand komt en of er nog ergens via de achterdeur bij de regisseur ingefluisterd wordt wat er in een bepaalde aflevering moet zitten. En dan ook nog maar sporadisch natuurlijk, misschien één op de 30 afleveringen of zo.
Ach uiteindelijk is het allemaal hypothetisch geneuzel maar wel interessant om je ermee bezig te houden en ik zou niet heel verbaast zijn als het ook daadwerkelijk gedaan wordt om welke reden dan ook.
Best wel wat mensen die geen vragen mogen stellen dan?quote:A team of about 15 writers decide on plots and throw around ideas for jokes and gags, then one or two writers are sent away to write a full script for the episode. This script is then given a read through by the voice artists, before making any final alterations. The main voice artists are Dan Castellaneta, Julie Kavner, Nancy Cartwright, Yeardley Smith, Hank Azaria, Harry Shearer plus any special guests (See the cast list and guest stars list for more info). The episode is recorded onto a voice track and sent to the animating team.
The animators draw out story boards and rough sketches for how the episode will look, followed by a set of black and white drawings for the whole episode, called frames. These are then shot under a camera, pieced together and combined with he voice track to give the writers and director a rough overview of the episode. They can also make any last minute changes needed.
The drawings are sent to Korea to be drawn neatly and inked (colored in), where labor is cheaper. These are again shot under a camera and linked to the voice track.
Finally comes the music. Alf Clausen and his orchestra add music to give emotion and feeling to the episode. Everything is combined together and the writers & producers can get a look (and a laugh at the final product before airing.
This whole process take about nine months. "It's like having a baby," says executive producer Mike Scully. "Only it's a cartoon baby." The producers sometimes find it aggravating that it takes so long. A episode for a sitcom is usually written over two or three days, recorded the next day, and then aired a week later. However, on the set of The Simpsons, an episode is written in two days, recorded on the third day, then the final product is viewed six months later.
Wie zou er nou tegen de creative director in gaan als hij een bepaalde scene (want het is meestal niet meer dan een minuutje op een aflevering) op een bepaalde manier uit wil beelden als die ook nog grappig is en in het verhaal past? Er komen geen vragen omdat het niet vreemd overkomt, zeker niet als die persoon het veel vaker doet en dus direct in het creatieve proces betrokken is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Best wel wat mensen die geen vragen mogen stellen dan?
Ja, van dit soort dingenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie zou er nou tegen de creative director in gaan als hij een bepaalde scene (want het is meestal niet meer dan een minuutje op een aflevering) op een bepaalde manier uit wil beelden als die ook nog grappig is en in het verhaal past? Er komen geen vragen omdat het niet vreemd overkomt, zeker niet als die persoon het veel vaker doet en dus direct in het creatieve proces betrokken is.
Het zou wel vreemd zijn wanneer iemand ééns in de 30 weken zijn kop om de deur steekt, zegt dat er een klok en kwart over zeven moet staan met uit het raam op de achtergrond een groene vogel en een nucleare ontploffing. Dan komen er vragen en zullen er heus wel een paar schrijvers uit de school klappen op welk niveau dan ook. Al zal dat dan niet uitgezonden worden op een bij FOX aangesloten mediazender.
Nou ja, ja dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, van dit soort dingen
[ afbeelding ]
Maar met de hoeveelheid fictie die er is is er altijd wel ergens wat voorspelt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou ja, ja dus. Ze kunnen het natuurlijk niet maken om een minuut lange advertentie uit te zenden met wat ze in de nabije toekomst uit willen vreten, dan gaat het volk steigeren.
Maar een Clancy boek gaat er ook voor dus dat is dan toch weer anders. Het gaat om het symbolische karakter van de 'onthulling/waarschuwing'quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar met de hoeveelheid fictie die er is is er altijd wel ergens wat voorspelt.
In een boek van Tom Clancy werden ook vliegtuigen gebruikt voor aanslagen bijv.
Precies, ze komen zelfs weg met dit:quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:51 schreef jogy het volgende:
En gooi er nog ff een beetje plausible deniability doorheen en mensen die erachter (denken te zijn ge)komen worden op geen enkel vlak serieus genomen door de rest want wtf, simpsons en family guy, doe normaal.
Ik heb eerder al een reactie terug gevenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
1. OP gelezen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, van dit soort dingen
[ afbeelding ]
zoetwaterzonnebaars is MOD van truth forum, en ja hoor tuurlijk, mogen ze reageren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb eerder al een reactie terug geven
Dat is nu precies het zelfde als waarvan jij mij beschuldigd.
Mijn ervaring is zelf als vrijmetselaar eenmaal erin nooit meer eruit. mensen om mij heen (vrijmetselaars) die er dus niet uit gestapt zijn zeggen dit ook. Ig zijn die mensen nu wel uit mijn leven
En leg ons dan maar eens uit wat vrijmetselen is want op die reactie zit ik ook te wachten
En niet een of en ander is het normaal dat Moderator op gesprek stoffen gaan reageren?
Misschien een idee om misschien ook eens in het onbekende te gaan verdiepen. er altijd nog meer tussen hemel en aarde of zijn al die mensen gek die dat beweren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus dan communiceren ze met elkaar door elke keer dezelfde soort leuzen in muziek te verwerken? Nou, wát een gesprekken moeten dat zijn.
HEIL SATAN
JA, HEIL SATAN
HEIL SATAN
JA, THANK SATAN
etc.
oke? zeker weten geen famillie van Tribalwars?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:18 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Misschien een idee om misschien ook eens in het onbekende te gaan verdiepen. er altijd nog meer tussen hemel en aarde of zijn al die mensen gek die dat beweren?
Gelovigen bidden dat is niets meer als een communicatie middel praten met god.
Ook hen bidden maar dan niet voor god maar voor satan / lucifer / duivel
Om het spirituele te begrijpen moet je het gewoon ervaren. een mooie eerste stap is Glaasje draaien.
Het is pas communicatie als er teruggesproken wordt, anders is het een monoloog.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:18 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Misschien een idee om misschien ook eens in het onbekende te gaan verdiepen. er altijd nog meer tussen hemel en aarde of zijn al die mensen gek die dat beweren?
Gelovigen bidden dat is niets meer als een communicatie middel praten met god.
Persoonlijk vind de wereld al interessant genoeg zonder er allerlei spirituele ongein bij te pakkenquote:...
Om het spirituele te begrijpen moet je het gewoon ervaren. een mooie eerste stap is Glaasje draaien.
Ze moeten kunnen communiceren om hun plannen door te zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zouden ze communiceren via een middel dat nu bekend is? Why?
Series zoals the simpsons/family guy zijn uiteraard ook nog eens het ideale medium om bepaalde zaken volstrekt belachelijk te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies, ze komen zelfs weg met dit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |