Want bij een cd van een miljoenen-verkopende artiest (zoals de aangedragen Bieber) is het een stuk minder aannemelijk dat er iemand met de tracks gaat kloten?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
als je een cd koopt is het niet vanzelf sprekend dat je hem achterste voren gaat beluisteren.
Of je moet hier een grondige reden voor hebben. Freemasons weten hoe ze met elkaar kunnen communiceren en is dit 1 van de vele voorbeelden. want als ze alles over de telefoon zouden doen of gingen tappen dan had ik daar allang een tap op gezet en had allang hun email adresse gehackt. en ik weet zeker dat ik dan niet de enige ben.
Alle puzzel stukjes vallen precies op zen plaats. en zoals ik al zei ik ben die toeval fase gepasseerd en hebben wij een andere mening ik geloof niet in toeval en jij welquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is nog steeds heel leuk, maar alle lijnen zijn wel zodanig getrokken dat het uitkwam met wat de maker wilde. Het geen correcte davidsster zo, de verhoudingen kloppen niet.
Als je de rechter lijn (die bij de omcirkelde 'm') netjes doortrekt kom je op de ''u' uit bijv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik wel een goede. Vanwaar dat oog continu?
Welke puzzelstukjes?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Alle puzzel stukjes vallen precies op zen plaats. en zoals ik al zei ik ben die toeval fase gepasseerd en hebben wij een andere mening ik geloof niet in toeval en jij wel
Ik geloof in mensen die conclusies trekken n.a.v. een aantal forumposts, daar is nu in ieder geval al concreet bewijs voor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Alle puzzel stukjes vallen precies op zen plaats. en zoals ik al zei ik ben die toeval fase gepasseerd en hebben wij een andere mening ik geloof niet in toeval en jij wel
Er is niets toevalligs aan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Beyoncé is ook illimunati ja! Eerst was ze heel vroom!!!!1111 en nu is ze heel duivels met die korte rokjes en rare taal en zo!21!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Die artiesten vinden het gewoon tof om complotdenkers op de kast te jagenzou ik ook doen denk ik, als ik bekend zangerers zou zijn!
Ja, als je alle muziek achterstevoren gaat afspelen dan kan het zijn dat je ergens wat hoort als je het wil horen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat moet dan toevallig in een piramide zijn en toevallig als je op de dollar biljet een Jodenster tekent dat er mason komt te staan. Strip figuren als mortadello wijzen er ook op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En al die artiesten dan die ons er voor waarschuwen. en andere hoge politici die zijn ook zeker net zo goed gelovig en gek als ik zeker. nee ik ben die toeval fase allang gepasseerd ik bezeer niet alles op toeval.
Het is gewoon marketing.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Die artiesten vinden het gewoon tof om complotdenkers op de kast te jagenzou ik ook doen denk ik, als ik bekend zangerers zou zijn!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef Ambipur het volgende:
Geen idee, waarom overal al jaren 666, duivelstekens, pentagrammen etc etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik wel een goede. Vanwaar dat oog continu?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ze moeten het doen van de industrie.quote:
Daar draait de hele metal-scene om, maar ja dat is niet mainstream genoeg voor de illuminatiquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, waarom overal al jaren 666, duivelstekens, pentagrammen etc etc?
Dat is absoluut waar. Als wij in een terroristenland geboren waren dan hadden we die vliegtuigen zelf het WTF in gestuurd en waren onze ouders maar wat trots op ons geweest.quote:En vergelijk ik het zelf met een jonge die geboren word bij een gezin dat huurmoorden doet. hij weet niet beter omdat het hem zo geleerd is.
Ik ben op zich wel van de verborgen boodschappen en de spirituele regel/vrije wil constructie dat bepaalde groepen zich op een minimale manier bezig houden om die wetten niet te breken. Die wetten staan niet bepaald in een regulier wetboek maar heeft met esoterische rituelen te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
als je een cd koopt is het niet vanzelf sprekend dat je hem achterste voren gaat beluisteren.
Of je moet hier een grondige reden voor hebben. Freemasons weten hoe ze met elkaar kunnen communiceren en is dit 1 van de vele voorbeelden. want als ze alles over de telefoon zouden doen of gingen tappen dan had ik daar allang een tap op gezet en had allang hun email adresse gehackt. en ik weet zeker dat ik dan niet de enige ben.
In Nederland trekken ze gewoon de dijken open.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:58 schreef Erasmo het volgende:
Maarrrr, stel voor dat 'ze' gelijk hebben met al die fema-camps, guillotines en patronen. Nou poehoe min 250 miljoen Amerikanen. En de rest van de wereld dan?
Dat bedoel ik dus met punt 2. Een reactie die je niet bevalt dus wordt het afgedaan met 'dit soort reacties''en 'makke schapen die de kudde volgen'. Het is een legitieme vraag. Jij beweert dat er van alles gebeurt binnen de Vrijmetselarij en dat je er zelf bij geweest bent. Dan zul je het toch aannemelijk moeten maken. Ik vind het wel een beetje vreemd om het tegendeel te moeten bewijzen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Kijk voorbeelden van dit soort reacties. makke schappen die de kudde volgen.
waarom zou ik reageren?
Het is recht voor je gezicht daarom zie je het niet, ILLUMINATI, je bent verblind door licht geen beeld van wat speel behalve je breed beeld kijk aan de hand hoe je zappen het leven beoordeeld!
het what the fuck?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Als wij in een terroristenland geboren waren dan hadden we die vliegtuigen zelf het WTF in gestuurd en waren onze ouders maar wat trots op ons geweest.
Zo werkt dat gewoon.
Ik moet TS wel nageven: de media rommelt aan alle kanten en het beeld van Arabieren dus ook. Alsof die mensen stilstaan bij Amerika, alsof ze begrijpen wat er gebeurt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
het what the fuck?
het feit is wel dat de helft van die arabieren daar in de wostijn geen flauw benul haden waarom de americanen hun land op een gegeven moment binnen viel.
Jij doet net alsof arabieren geen TV/internet hebben ofzo..quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet TS wel nageven: de media rommelt aan alle kanten en het beeld van Arabieren dus ook. Alsof die mensen stilstaan bij Amerika, alsof ze begrijpen wat er gebeurt.
media rommelt, iederen wil als eerste nieuws brengen waardoor dingen niet kloppen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moet TS wel nageven: de media rommelt aan alle kanten en het beeld van Arabieren dus ook. Alsof die mensen stilstaan bij Amerika, alsof ze begrijpen wat er gebeurt.
Niet alle, zeker niet in afghanistan en irakquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij doet net alsof arabieren geen TV/internet hebben ofzo..
Tuurlijk welquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij doet net alsof arabieren geen TV/internet hebben ofzo..
Oorlog is cash.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
media rommelt, iederen wil als eerste nieuws brengen waardoor dingen niet kloppen.
Feit is de VS viel na 9/11 Irak en Afghanistan binnen zonder eigenlijk een geldige reden.
de daders van 9/11 kwamen er niet eens vandaan, en dat werd gewoon goed gekeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |