Ik heb mijn bevindingen gedeeld met de rest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]Noem jij mij nu een makke schaap dat de kudde volgt? Wat een arrogant mannetje ben jij zeg, meent even de wijsheid in pacht te hebben.
Jij bent verblind door iets wat opgelost zou kunnen worden met pilletjes. Zo neemt niemand je serieus, joh.
Dat de wereld niet eerlijk is, dat de wereld vies en smerig is, dat er sprake is van overpopulatie weet ik. Maar dat jij je dan richt op kinderlijke tekenen als een CD, Dollar biljet etc is te zielig voor woorden. Richt je eens op zaken als toestanden in Afrika, de vieze spelletjes van farmaceuten, wapenverkoop van USA aan moslims. Dan pas neem ik je serieus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb mijn bevindingen gedeeld met de rest.
Bewijzen? koop wat cd van justin bieber of een andere artiest en laat het terug spoelen met geluid.
En anders ga eens Vouwen met de dollar biljetten of ja je zeggen dat de Pentagon en world trade center aanslagen toeval zijn?
Ik arrogant uhhm nee ik vind het respectloos van jou om dat ik wel dergelijk bewijzen heb geleverd en mij hier als een leugenaar uit te maken.
zonder zelf eerst research te doen. die opmerking was gewoon een frustratie die je zelf heb veroorzaakt!
Zo kan je altijd bewijs verzinnen. Vouwen en horen wat je wil..quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik heb mijn bevindingen gedeeld met de rest.
Bewijzen? koop wat cd van justin bieber of een andere artiest en laat het terug spoelen met geluid.
En anders ga eens Vouwen met de dollar biljetten of ja je zeggen dat de Pentagon en world trade center aanslagen toeval zijn?
Ik arrogant uhhm nee ik vind het respectloos van jou om dat ik wel dergelijk bewijzen heb geleverd en mij hier als een leugenaar uit te maken.
zonder zelf eerst research te doen. die opmerking was gewoon een frustratie die je zelf heb veroorzaakt!
Zoals ze in de jaren 80 / 90 deden met Rock & Metal artiesten bedoel je? Destijds ging het om satanische boodschappen of aanzetten tot zelfmoord, nu zou het dan voor de illuminatie zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat moet dan toevallig in een piramide zijn en toevallig als je op de dollar biljet een Jodenster tekent dat er mason komt te staan. Strip figuren als mortadello wijzen er ook op.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zo kan je altijd bewijs verzinnen. Vouwen en horen wat je wil..
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan hier niet tegen mensen zeggen dat ze een pilletje moeten nemen.
Niet te lang over doorzeuren Ambi.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]Typisch. Heb nog een post, edit die dan ook even.
Reageer eens op wat ik zeg ipv knip+plakwerk te onderzoeken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat moet dan toevallig in een piramide zijn en toevallig als je op de dollar biljet een Jodenster tekent dat er mason komt te staan. Strip figuren als mortadello wijzen er ook op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En al die artiesten dan die ons er voor waarschuwen. en andere hoge politici die zijn ook zeker net zo goed gelovig en gek als ik zeker. nee ik ben die toeval fase allang gepasseerd ik bezeer niet alles op toeval.
Helaas is je vertaling fout.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dat moet dan toevallig in een piramide zijn en toevallig als je op de dollar biljet een Jodenster tekent dat er mason komt te staan. Strip figuren als mortadello wijzen er ook op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En al die artiesten dan die ons er voor waarschuwen. en andere hoge politici die zijn ook zeker net zo goed gelovig en gek als ik zeker. nee ik ben die toeval fase allang gepasseerd ik bezeer niet alles op toeval.
Het gaat mij niet om de vertaling het gaat mijn om die ster. dat die precies op de lijnen erin past.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Helaas is je vertaling fout.
"The phrase is also mistranslated as "New World Order" by many people who believe in a conspiracy behind the design; however, it does directly translate to "New Order of the Ages" "
quote:Freemasonry[edit]
An early Masonic version of the Eye of Providence with clouds and a semi-circular glory
Today, the Eye of Providence is usually associated with Freemasonry. The Eye first appeared as part of the standard iconography of the Freemasons in 1797, with the publication of Thomas Smith Webb's Freemasons Monitor.[5] Here, it represents the all-seeing eye of God and is a reminder that a Mason's thoughts and deeds are always observed by God (who is referred to in Masonry as the Great Architect of the Universe). Typically, the Masonic Eye of Providence has a semi-circular glory below the eye. Sometimes the Eye is enclosed by a triangle.
Popular among conspiracy theorists is the claim that the Eye of Providence shown atop an unfinished pyramid on the Great Seal of the United States indicates the influence of Freemasonry in the founding of the United States. This was dramatized in the 2004 Disney film National Treasure. However, common Masonic use of the Eye dates to 14 years after the creation of the Great Seal. Furthermore, among the members of the various design committees for the Great Seal, only Benjamin Franklin was a Mason (and his ideas for the seal were not adopted). Indeed, many Masonic organizations have explicitly denied any connection to the creation of the Seal.[6][7]
als je een cd koopt is het niet vanzelf sprekend dat je hem achterste voren gaat beluisteren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zouden mensen berichten in een geluidsbestand zetten dat je ALLEEN hoort als je het achterstevoren afspeelt?waarom zou je als je muziek opzet, dit achterstevoren afspelen?
Dat is nog steeds heel leuk, maar alle lijnen zijn wel zodanig getrokken dat het uitkwam met wat de maker wilde. Het geen correcte davidsster zo, de verhoudingen kloppen niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:31 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de vertaling het gaat mijn om die ster. dat die precies op de lijnen erin past.
Die foto heb ik snel even van internet gehaald.
Ja, dus dan communiceren ze met elkaar door elke keer dezelfde soort leuzen in muziek te verwerken? Nou, wát een gesprekken moeten dat zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
als je een cd koopt is het niet vanzelf sprekend dat je hem achterste voren gaat beluisteren.
Of je moet hier een grondige reden voor hebben. Freemasons weten hoe ze met elkaar kunnen communiceren en is dit 1 van de vele voorbeelden. want als ze alles over de telefoon zouden doen of gingen tappen dan had ik daar allang een tap op gezet en had allang hun email adresse gehackt. en ik weet zeker dat ik dan niet de enige ben.
Waarom zouden ze communiceren via een middel dat nu bekend is? Why?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
als je een cd koopt is het niet vanzelf sprekend dat je hem achterste voren gaat beluisteren.
Of je moet hier een grondige reden voor hebben. Freemasons weten hoe ze met elkaar kunnen communiceren en is dit 1 van de vele voorbeelden. want als ze alles over de telefoon zouden doen of gingen tappen dan had ik daar allang een tap op gezet en had allang hun email adresse gehackt. en ik weet zeker dat ik dan niet de enige ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |