abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129035880
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ze worden na gebruik direct vernietigd. Compleet met de onthoofde. Daarom zijn er ook zo veel vervaardigd.
Seriemassamoorden met guillotines, effecient kun je de mannen niet noemen iig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129035896
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ze worden na gebruik direct vernietigd. Compleet met de onthoofde. Daarom zijn er ook zo veel vervaardigd.
Ja, ik vraag me af, waar heb je zoveel guillotines voor nodig? HACCP-verantwoord executeren?
Ja doei.
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:13:26 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_129035897
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Krijg je naast rechtshulp ook professionele andere hulp?
Bedoel je van het ondergrondse verzet? Ik bedoel je wil toch niet subtiel zeggen dat er iets met zijn geestelijke gezondheid aan de hand zou kunnen zijn, toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_129035909
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb best genoten van de eerste Dan Brown-boeken :@
Deze is ook geniaal; http://www.goodreads.com/book/show/226224.The_Da_Vinci_Legacy

Da vinci code, maar dan met nazi's :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:14:58 #105
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129035939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Krijg je naast rechtshulp ook professionele andere hulp?
Dit ligt voor mij zeer gevoelig vind het niet tof dat je daar grapjes over maakt.
Mijn 4 stappen plan. 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer
pi_129035966
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:14 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

Dit ligt voor mij zeer gevoelig vind het niet tof dat je daar grapjes over maakt.
Het was een serieuze vraag, vandaar het gebrek aan smileys.
Ja doei.
pi_129035988
Mensen, voordat je post: 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer!
pi_129036194
Fantaseer fijn verder. Hier zit een oud-Vrijmetselaar _O-
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:28:59 #109
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_129036247
Hoe past Jorris Demmink nou precies in dit verhaal?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129036254
TS, er zal vast een kern van waarheid zitten in hetgeen je post... Maar snap je dat ik nu denk dat jij lijdt aan een psychose ofzo?

En al zou het waar zijn wat jij nu zegt, I don't care, de wereld is toch al ziek/verneukt.
pi_129036297
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:16 schreef Plantagehouder het volgende:
Mensen, voordat je post: 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer!
1. OP gelezen.
2. TS selecteert zelf op wie hij wil reageren.
3. Alles wat TS niet uitkomt kan hij zo afdoen als 'te minderwaardig om te reageren.'
4. Tezamen met het gebabbel over Vrijmetselaars kan ik niet anders dan concluderen en reageren met de mededeling dat TS een erg dikke duim heeft.
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:36:23 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129036409
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

1. OP gelezen.
3. Alles wat TS niet uitkomt kan hij zo afdoen als 'te minderwaardig om te reageren.'
4. Tezamen met het gebabbel over Vrijmetselaars kan ik niet anders dan concluderen en reageren met de mededeling dat TS een erg dikke duim heeft.
punt 4. weet jij alles van toch? of veel
punt 2. als het een redelijk serieuze vraag is wel inderdaad.

btw TS reaqgeerd niet meer.

Ik ben me bekend met ip adres tracering. ik vrees iedere dag voor mijn leven en ben er wel van overtuigd dat een van deze dagen mijn laatsten kan zijn.
Nee ik ben er zeker niet zonder consequenties uit geglipt. er is 1x volop mij ingereden en ben 1x beschoten in mijn linker arm. Ik heb ook 3 rechtszaken gehad en hebben ze geprobeerd mij achter de tralies te werken.
Achter kant van mij huis kunnen ze niet inrijden met een wagen en voor mijn huis staat bijv een betonnen molentje en weet zeker dat die de vaart van de auto eruit zal halen.
Buiten dat heb ik hier ook nog een paar vrienden in de buurt zitten die tot het uitersten zullen gaan.
Elk teken die ik krijg of vermoed dat ze het gaan proberen zorg ik dat ik ergens veilig zit.
Die vrijmetselaar is er wel achter gekomen dat met een water ton en wat cement het duiken uitstekend werkt alleen kwam die niet meer boven. actie is reactie toch

btw,
TS waarom zouden ze je willen vermoorden?
Deze informatie ligt al op het Internet, + aantal dingen is niks nieuws, cartoons Enschede, Illuminatie logo's overal en nergens.

Lambiekje en Tribalwars posten al enige tijd hier, en die lopen ook nog steeds vrij rond.
Al durft Lambiekje niet meer naar de dokter, omdat hij denkt dat die hem vermoord.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:41:50 #113
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_129036538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Seriemassamoorden met guillotines, effecient kun je de mannen niet noemen iig.
Helemaal als 'ze' ook al 3 miljard patronen zouden hebben ingeslagen.

Efficiënt is het zeker niet, een paar decennia geleden hebben ze het al geprobeerd met kogels maar dat ging niet zo lekker. Geen wonder dat ze de gaskamer hebben uitgevonden.
pi_129036607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:22 schreef antibilderberg het volgende:
Tja..1986 [Tja..1986 heeft geen premium account]
pi_129006629

Nee met dat bericht duid ik aan dat iedereen gelijk is of je nou een politie agent bent of een crimineel. ze hebben alle 2 een ding gemeen moeten alle 2 weten en alle 2 strijden ze naar een beter leven. in de killuminati zitten mensen die ervan af weten wat er speelt in de wereld en kan je ook beamen dat daar ook politie mensen tussen zitten.

nee de mensen die mij tegen spreken hebben nooit geen antwoorden en daar wil ik mijn tijd niet aan verdoen. Vragen die ik toegooi als van waarom bestaat het niet terwijl er zo veel tekens zijn die wat anders zeggen. en als ik me zelf ga afvragen is er geen een bevolking in de wereld dat oorlog wil en waarom doen onze regerings-leiders dat dan wel? Waarom word er bezuinigd op bejaarden? die hebben tenslotte Nederland helpen opbouwen. waarom bezuiniging op zorg en chronisch zieken? waarom Toch weer zo veel miljard geld naar Griekenland (had Mark rutte daar geen belofte overgedaan tijdens de verkiezingen dat het niet meer zou gebeuren?)

Waarom gebeuren die en al die andere dingen dan wel? Beantwoord mij die vraag ook dan. nee dat doe je dus niet zoals al die andere die beweren dat het niet waar is. en al die ex bilderbergers hadden die dit niet voorspeld? toeval of niet.
Ik ga je vragen beantwoorden:
Nee, niet alle mensen zijn gelijk, dat is onzin. Iedereen is anders.
Er zijn wel degelijk bevolkingsgroepen die oorlog willen, of in iedergeval dingen willen die alleen met oorlog te behalen zijn.
Er wordt bezuinigd op bejaarden en zieken omdat ze veel (en steeds meer) geld kosten. De zorgkosten is een van de grootste posten op onze begroting. Waar het meeste geld zit valt ook het meeste te bezuinigen, dus dat is allemaal heel logisch.
Er is sinds de verkiezingscampagne geen extra geld naar Griekenland gegaan behalve wat al afgesproken was. Dat is wat Rutte heeft gezegd, dat er buiten wat er al afgesproken is niets extra's gaat naar Griekenland. Tot nu toe is hij die belofte dus nagekomen.

Zo, vragen beantwoord. Onzin weerlegd.
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:46:36 #115
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129036655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

1. OP gelezen.
1. Ik reageer alleen op mensen met sireuse vragen die verder na denken, ik ben hier niet voor geintjes vind dit immers een ernstige zaak.
2. iemand zonder een waardige opmerking vraagt er dan toch om negeert te worden?
3. jij vrijmetselaar leg iedereen eens uit dan wat daar gebeurd met het mannen clubje?
pi_129036671
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:46 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

1. Ik reageer alleen op mensen met sireuse vragen die verder na denken, ik ben hier niet voor geintjes vind dit immers een ernstige zaak.
2. iemand zonder een waardige opmerking vraagt er dan toch om negeert te worden?
3. jij vrijmetselaar leg iedereen eens uit dan wat daar gebeurd met het mannen clubje?
Waar zijn jouw bewijzen?
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:51:30 #117
407797 antibilderberg
Delite de elite
pi_129036813
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waar zijn jouw bewijzen?
Kijk voorbeelden van dit soort reacties. makke schappen die de kudde volgen.
waarom zou ik reageren?

Het is recht voor je gezicht daarom zie je het niet, ILLUMINATI, je bent verblind door licht geen beeld van wat speel behalve je breed beeld kijk aan de hand hoe je zappen het leven beoordeeld!
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 10:52:48 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_129036850
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waar zijn jouw bewijzen?
Dit is BNW
pi_129036854
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:

[..]

waarom zou ik reageren?

Het is recht voor je gezicht daarom zie je het niet, ILLUMINATI, je bent verblind door licht geen beeld van wat speel behalve je breed beeld kijk aan de hand hoe je zappen het leven beoordeeld!
:') Noem jij mij nu een makke schaap dat de kudde volgt? Wat een arrogant mannetje ben jij zeg, meent even de wijsheid in pacht te hebben.

Jij bent verblind door iets wat opgelost zou kunnen worden met pilletjes. Zo neemt niemand je serieus, joh.
pi_129036875
quote:
6s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is BNW
Ik heb meerdere topics gezien,die wel zinnig leken. Deze man lijkt gewoon raar.
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 10:54:29 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_129036894
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik heb meerdere topics gezien,die wel zinnig leken. Deze man lijkt gewoon raar.
Niets is wat het lijkt hier.
pi_129036923
Straks gaat TS nog zeggen dat de COPD de schuld van de overheid is ;(
pi_129036952
quote:

[..]

waarom zou ik reageren?

Ik vind het wel een mooi gedichtje.
Ja doei.
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:58:28 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_129036988
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Fantaseer fijn verder. Hier zit een oud-Vrijmetselaar _O-
Zit je op een perfecte plek om dan wel niet bewust disinformatie te verspreiden over de vrijmetselaars!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_129036997
quote:

[..]

waarom zou ik reageren?

Heel hard roepen dat het bewijs voor het oprapen ligt maar in dit hele topic nog geen enkel splintertje van enig serieus te nemen bewijs neergelegd, oja, behalve dingen die niet kloppen of geen bewijs zijn. Toch knap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')