Seriemassamoorden met guillotines, effecient kun je de mannen niet noemen iig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze worden na gebruik direct vernietigd. Compleet met de onthoofde. Daarom zijn er ook zo veel vervaardigd.
Ja, ik vraag me af, waar heb je zoveel guillotines voor nodig? HACCP-verantwoord executeren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze worden na gebruik direct vernietigd. Compleet met de onthoofde. Daarom zijn er ook zo veel vervaardigd.
Bedoel je van het ondergrondse verzet? Ik bedoel je wil toch niet subtiel zeggen dat er iets met zijn geestelijke gezondheid aan de hand zou kunnen zijn, toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Krijg je naast rechtshulp ook professionele andere hulp?
Deze is ook geniaal; http://www.goodreads.com/book/show/226224.The_Da_Vinci_Legacyquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb best genoten van de eerste Dan Brown-boeken
Dit ligt voor mij zeer gevoelig vind het niet tof dat je daar grapjes over maakt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Krijg je naast rechtshulp ook professionele andere hulp?
Het was een serieuze vraag, vandaar het gebrek aan smileys.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:14 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Dit ligt voor mij zeer gevoelig vind het niet tof dat je daar grapjes over maakt.
1. OP gelezen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:16 schreef Plantagehouder het volgende:
Mensen, voordat je post: 1. onderzoek 2. Analyseer 3. Concludeer 4. Reageer!
punt 4. weet jij alles van toch? of veelquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
1. OP gelezen.
2. TS selecteert zelf op wie hij wil reageren.
3. Alles wat TS niet uitkomt kan hij zo afdoen als 'te minderwaardig om te reageren.'
4. Tezamen met het gebabbel over Vrijmetselaars kan ik niet anders dan concluderen en reageren met de mededeling dat TS een erg dikke duim heeft.
Helemaal als 'ze' ook al 3 miljard patronen zouden hebben ingeslagen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Seriemassamoorden met guillotines, effecient kun je de mannen niet noemen iig.
Ik ga je vragen beantwoorden:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:22 schreef antibilderberg het volgende:
Tja..1986 [Tja..1986 heeft geen premium account]
pi_129006629
Nee met dat bericht duid ik aan dat iedereen gelijk is of je nou een politie agent bent of een crimineel. ze hebben alle 2 een ding gemeen moeten alle 2 weten en alle 2 strijden ze naar een beter leven. in de killuminati zitten mensen die ervan af weten wat er speelt in de wereld en kan je ook beamen dat daar ook politie mensen tussen zitten.
nee de mensen die mij tegen spreken hebben nooit geen antwoorden en daar wil ik mijn tijd niet aan verdoen. Vragen die ik toegooi als van waarom bestaat het niet terwijl er zo veel tekens zijn die wat anders zeggen. en als ik me zelf ga afvragen is er geen een bevolking in de wereld dat oorlog wil en waarom doen onze regerings-leiders dat dan wel? Waarom word er bezuinigd op bejaarden? die hebben tenslotte Nederland helpen opbouwen. waarom bezuiniging op zorg en chronisch zieken? waarom Toch weer zo veel miljard geld naar Griekenland (had Mark rutte daar geen belofte overgedaan tijdens de verkiezingen dat het niet meer zou gebeuren?)
Waarom gebeuren die en al die andere dingen dan wel? Beantwoord mij die vraag ook dan. nee dat doe je dus niet zoals al die andere die beweren dat het niet waar is. en al die ex bilderbergers hadden die dit niet voorspeld? toeval of niet.
1. Ik reageer alleen op mensen met sireuse vragen die verder na denken, ik ben hier niet voor geintjes vind dit immers een ernstige zaak.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
1. OP gelezen.
2. TS selecteert zelf op wie hij wil reageren.
3. Alles wat TS niet uitkomt kan hij zo afdoen als 'te minderwaardig om te reageren.'
4. Tezamen met het gebabbel over Vrijmetselaars kan ik niet anders dan concluderen en reageren met de mededeling dat TS een erg dikke duim heeft.
Waar zijn jouw bewijzen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:46 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
1. Ik reageer alleen op mensen met sireuse vragen die verder na denken, ik ben hier niet voor geintjes vind dit immers een ernstige zaak.
2. iemand zonder een waardige opmerking vraagt er dan toch om negeert te worden?
3. jij vrijmetselaar leg iedereen eens uit dan wat daar gebeurd met het mannen clubje?
Kijk voorbeelden van dit soort reacties. makke schappen die de kudde volgen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Kijk voorbeelden van dit soort reacties. makke schappen die de kudde volgen.
waarom zou ik reageren?
Het is recht voor je gezicht daarom zie je het niet, ILLUMINATI, je bent verblind door licht geen beeld van wat speel behalve je breed beeld kijk aan de hand hoe je zappen het leven beoordeeld!
Niets is wat het lijkt hier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb meerdere topics gezien,die wel zinnig leken. Deze man lijkt gewoon raar.
Ik vind het wel een mooi gedichtje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
waarom zou ik reageren?
Het is recht voor je gezicht daarom zie je het niet, ILLUMINATI, je bent verblind door licht geen beeld van wat speel behalve je breed beeld kijk aan de hand hoe je zappen het leven beoordeeld!
Zit je op een perfecte plek om dan wel niet bewust disinformatie te verspreiden over de vrijmetselaars!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Fantaseer fijn verder. Hier zit een oud-Vrijmetselaar
Heel hard roepen dat het bewijs voor het oprapen ligt maar in dit hele topic nog geen enkel splintertje van enig serieus te nemen bewijs neergelegd, oja, behalve dingen die niet kloppen of geen bewijs zijn. Toch knap.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
waarom zou ik reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |