Oja, jij bepaalt hier even dat een arts gelijk staat aan een aluhoedjesfiguur en dat iedereen die dat tegenspreekt een lui schaap isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef antibilderberg het volgende:
Er zijn al anti groeperingen die bestaan uit Politie agenten, Brandweer, Artsen, Militairen, Drug dealers, Pastoors die voor een betere wereld gaan. De grootste voorbeeld ervan is de KILLUMINATI! Dus als u mij voor gek verklaard dan zijn die politie agenten en artsen ook net zo gek als ik, en ik ga u dan vertellen dat u een luie schaap bent die zijn onderzoek niet goed uitvoert!
1 2 3 | ^ / o \ /.....\ |
"mijn forum"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef antibilderberg het volgende:
de_boswachter / deadprez / DroogDok / Faux / Tja..1986 willen jullie A.U.B in het kleuter topic posten en mijn forum niet bevuilen en dit is ook de laatste aandacht die ik aan kleuters geef.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:35 schreef antibilderberg het volgende:
Ook wereld artiesten zijn hier mee verbonden en hebben ons tamelijk gewaarschuwd voor hun afgrijselijke plannen, zoals Michael jackson, Tupac Shakur, Dmx, Britney Spears, en nog vele meer.
fixtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef antibilderberg het volgende:
de_boswachter / deadprez / DroogDok / Faux / Tja..1986 willen jullie A.U.B in het kleuter topic posten en mijn forum aan gemaakte topic niet bevuilen en dit is ook de laatste aandacht die ik aan kleuters geef.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwerkramp_Enschedequote:In 2005 schreef onderzoeksjournalist Alexander Nijeboer in de Nieuwe Revu dat twee militaire experts, die kort na de explosie op het rampterrein arriveerden, ontstekingsmechanismen (vermoedelijk van landmijnen) zouden hebben gezien. SP-Kamerlid Krista van Velzen stelde naar aanleiding van de publicatie schriftelijke vragen aan Staatssecretaris van Defensie Cees van der Knaap. Deze antwoordde dat er uit het rapport blijkt dat er geen enkele aanwijzing gevonden is voor de aanwezigheid van militair materiaal of bedreiging van hulpverleners. Er is voor zover bekend ook geen aangifte gedaan wegens bedreiging.
Het is best lastig voor mij om alle punten in een te zetten aangezien mijn stoornis dyslectie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef antibilderberg het volgende:
[qoute]Ik ben toen in Nederland wat zaken gaan onderzoeken zoals de vuurwerkramp in Enschede. Het was geen vuurwerk wat die enorme schade heeft aangericht maar landmijnen. en weer zijn de vrijmetselaars tekens gebruikt.
Heb je hier bewijs van?
Ik heb namelijk het volledige rapport thuis liggen, en hier is geen sprake van in het rapport.
en aangezien ik zelf betrokken was ben ik zeer benieuwd over wat je me hierover verder kan vertellen.
Dat staat ook in het rapport.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef _GdR_ het volgende:
TS komt een beetje over als een gekkie. Maar toch zit er wel een kern van waarheid in.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwerkramp_Enschede
Ow heb me er nooit in verdiept. Maar ontsteking mechanismen voor mijnen in een vuurwerk fabriek. Dat klopt niet echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat staat ook in het rapport.
Maar ben benieuwd of hij meer weet dan,
[ afbeelding ]
Het was ook een uit de lucht gegrepen bedenksel van een journalist.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ow heb me er nooit in verdiept. Maar ontsteking mechanismen voor mijnen in een vuurwerk fabriek. Dat klopt niet echt
Tja daar ging het mis.quote:Mijn zoek toch begon toen ik het nummer van lange frans en baas b beluisterde
Dank u zeer motorbloempje zal ik zeker gaan gebruikenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve TS, gebruik deze knop bovenaan de posts van mensen waar je op reageren wilt eens:
[ afbeelding ]
Dan krijg je fatsoenlijke quotes en kunnen mensen je reacties en posts beter lezen
Nederlands talig hiphop ben ik ook geen fan van maar het gaat om de boodschappen erin. en die hebben me wel aan het denken gezet.quote:
Ah OK, de rest is denk ik ook niet echt de moeite waard om te beluisterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nederlands talig hiphop ben ik ook geen fan van maar het gaat om de boodschappen erin. en die hebben me wel aan het denken gezet.
500000 is het ideale aantal.quote:A message consisting of a set of ten guidelines or principles is engraved on the Georgia Guidestones in eight different languages, one language on each face of the four large upright stones. Moving clockwise around the structure from due north, these languages are: English, Spanish, Swahili, Hindi, Hebrew, Arabic, Chinese and Russian.
Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature.
Guide reproduction wisely improving fitness and diversity.
Unite humanity with a living new language.
Rule passion faith tradition and all things with tempered reason.
Protect people and nations with fair laws and just courts.
Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court.
Avoid petty laws and useless officials.
Balance personal rights with social duties.
Prize truth beauty love seeking harmony with the infinite.
Be not a cancer on the earth Leave room for nature Leave room for nature.
Klopt helemaal en dat geschrift staat er ook echt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:25 schreef jogy het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones#Inscriptions
[..]
500000 is het ideale aantal.
Hier spreekt Michael Jackson voluit over de elite.quote:
Helaas kan ik niets aan mijn handicap doen. Ik was kill en deed me werk goed dat was voor hun goed genoeg. Bij Schiphol hebben ze ook onherkenbare beveiliging die iedere week een ander gekleurd bandje dragen om zo elkaar te herkennen. Ik kan erg goed op de details ingaan kom maar met concrete vragen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:34 schreef ZoDiep het volgende:
Voor dit soort topics kom ik hier af en toe even kijken
De spanning, de sensatie.
De ts kan nog geen OP zonder fouten maken maar loopt wel als Militair op schiphol. Daar zouden ze bij de Marechaussee wel raar van hebben opgekeken, maargoed.
Het is echt zoiets dat je op het eerste gezicht af kan doen als het geraaskal van een gek, maarja wat als he, wat als...
Waarom niet:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Helaas kan ik niets aan mijn handicap doen. Ik was kill en deed me werk goed dat was voor hun goed genoeg. Bij Schiphol hebben ze ook onherkenbare beveiliging die iedere week een ander gekleurd bandje dragen om zo elkaar te herkennen. Ik kan erg goed op de details ingaan kom maar met concrete vragen.
Hadden ze het niet over ene Henry krissinger?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:17 schreef antibilderberg het volgende:
Voor de mensen die interesse hebben wil ik nog een paar links met jullie delen en vraag ik uw mening erover.
Prins Bernard de oprichter van de bilderberg?
Even in het achtergrond van prins Bernard neuzen. is dit dan die man die oprichter is van een geheim clubje?
Hier bij deel ik de volgende link.
En laten er nu ook gelekte opnames van de bilderberg conferentie zijn.
Prins Bernard aan het woord. Vergelijk zijn stem eens met meerdere pers berichten van hem. en ander bekende figuren die aan het woord zijn vergelijk hun stem eens. en luister maar een goed naar hun snode plannen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:06 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Waarom niet:
1 Wat voor wapen droeg je daar dan? Graag zo specifiek mogelijk
2 Als je zegt dat je overal door kon lopen, was dat dan omdat niet alle Marechaussees je gezicht zagen of denk je dat een heel team is omgekocht/ van hogerhand op de hoogte was.
edit: wanneer was dit?
Verder no hard feelings, het valt mij op dat dit soort verhalen vaak gebracht worden met zwakke spelling et cetera.
Ik had zelf een mp5 en vroeger liepen ze daar met karabijnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:06 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Waarom niet:
1 Wat voor wapen droeg je daar dan? Graag zo specifiek mogelijk
2 Als je zegt dat je overal door kon lopen, was dat dan omdat niet alle Marechaussees je gezicht zagen of denk je dat een heel team is omgekocht/ van hogerhand op de hoogte was.
Verder no hard feelings, het valt mij op dat dit soort verhalen vaak gebracht worden met zwakke spelling et cetera.
Ik had zelf een mp5 en vroeger liepen ze daar met karabijnen.quote:
Oke, maar dat is wel een tijdje geleden zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik had zelf een mp5 en vroeger liepen ze daar met karabijnen.
En ik geloof zeker dat vanuit hogere hand daar ze daar controle over hebben.
Die mensen waarmee ik liep was een maat van mij die alles behalve militair was en die andere waren ook alles behalve Militairen
Een celebrity die van de pot gerukt is? dat komt toch niet echt voor, toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
Tila Tequila. Als er een wannabe celeb van de pot is gerukt ...
Kenjenagaan hoe erg het met haar is gesteld. Als wannabe. Drugs are very bad and she is 'living' proof.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:30 schreef RM-rf het volgende:
Een celebrity die van de pot gerukt is? dat komt toch niet echt voor, toch?
celebs zijn allemaal van die aardige mensen die geld voor Afrika verzamelen en weeskindjes adopteren![]()
29 jul. 2008 geupload, terwijl als ik het filmpje moet geloven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:47 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Klopt helemaal en dat geschrift staat er ook echt.
om misschien eens te bekijken ik ben daar geweest en ik heb zo veel doods kisten gezien dat ze niet meer te tellen zijn. Ik ben van onderstelling dat ze niet alles in een gat gooien omdat er dan ziektes komen vandaar die aantal kisten. en onderzoek ook een hoe dat recycling in Amerika werkt word een beetje te veel naar gelinkt toch? ig wel een goedkope manier om deze kisten te maken.
Ze showen het expres met symbolen om zo met elkaar te communiceren. en er worden altijd geheime boodschappen gebruikt via tv. dit doen ze zodat ze elkaar kunnen herkennen. de geheime boodschappen doen ze op die manier omdat ze met elkaar in contact moeten blijven staan en een mobieltje is makkelijk te tappen en ook email adressen zijn makkelijk te hacken dus word de communicatie met symbolen en geheime boodschappen gebruikt. want ik kan me geen andere manier bedenken hoe ze anders met elkaar communiceren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef PierreTT het volgende:
Heb net weer even wat illuminatie-bling geshopt, wat vind je ervan TS?
[ afbeelding ]
Ik geef maar een voorbeeld filmpje er zijn er natuurlijk meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
29 jul. 2008 geupload, terwijl als ik het filmpje moet geloven.
moeten de kisten allemaal al in gebruik zijn.. nu.
en foto
Uhhm nee dat zeker niet het moest zo onopvallend mogelijk. Ik kreeg de opdracht de boel te beveiligen en als het mis ging zouden de beveiliging en andere militairen ons helpen. en als we gehoord zouden worden door andere militairen moesten wij de aanvallers bekend maken als terroristen. en verder moest ik het op mijn beroepsgeheim gooien. die opdracht kregen we allemaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Oke, maar dat is wel een tijdje geleden zeker?
Edit: heb je dan het idee dat je erbij liep als iemand die wij zouden omschrijven als special force? Zo klinkt het namelijk wel als je de MP5 noemt ivm. schiphol. Het zou dan zomaar kunnen gaan om de brigade speciale beveiligingsopdrachten?
Ik had nog even een toevoeging. Het is heel simpel om alles op spel fouten te controleren en anders zou ik ook even iemand kunnen vragen die mij kan verbeteren. waarom doe ik dit niet? omdat dit een form van list en bedrog is. iets waar de bilderbergers mee bezig zijn.Dit is wie ik ben en heb er maar vrede mee zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:34 schreef ZoDiep het volgende:
Voor dit soort topics kom ik hier af en toe even kijken
De spanning, de sensatie.
De ts kan nog geen OP zonder fouten maken maar loopt wel als Militair op schiphol. Daar zouden ze bij de Marechaussee wel raar van hebben opgekeken, maargoed.
Het is echt zoiets dat je op het eerste gezicht af kan doen als het geraaskal van een gek, maarja wat als he, wat als...
Ik kan me bevinden met de negatieve gedachten maar geef je hoop niet op. en vergeet ook niet naar de positieve kanten te bekijkenquote:
De Illustere Illuminati hebben toch tijdmachines...quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:10 schreef arjan1212 het volgende:
Je bent 26 jaar oud en had eerst een baan waarna je ontslag nam om voor Klaas Bruinsma te gaan werken die in 1991 werd vermoord.. hier klopt iets niet
Niet mijn woorden gaan verdraaien. Ik heb voor een man gewerkt zijn leeftijd 40+ die veel samen gewerkt heeft met Joop Gottmers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:10 schreef arjan1212 het volgende:
Je bent 26 jaar oud en had eerst een baan waarna je ontslag nam om voor Klaas Bruinsma te gaan werken die in 1991 werd vermoord.. hier klopt iets niet
jij typt..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:41 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik geef maar een voorbeeld filmpje er zijn er natuurlijk meer.
Dat hun plannen smeden wil niet zeggen dat ze precies op die manier uit komen.
en als te veel in de aandacht staat doe je het toch even niet en dan gewoon later
Ok nu ben je gewoon aan het trollenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:52 schreef antibilderberg het volgende:
Ik bestudeerde de Walt Disney tekeningen als volgt en kwam al snel achter de ontdekkingen dat de meeste Disney figuren vanuit geslachtsdelen van mannen en vrouwen getekend worden.
Bijna 3 jaar geleden dat ik er ben geweest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 03:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
jij typt..
ik ben daar geweest..
filmpje is 2008
lees net dat je 26 bent, dus dan zou je 20 21 zijn geweest?
staat het er nog of? hoe moet ik dat zien.
??????????quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ok nu ben je gewoon aan het trollen
De tekeningen zijn geen Disney figuren (zoals Copycat ook al opmerkt)quote:
Als je hier de humor niet van inziet dan is het wel héél slecht met je gesteld. Ben je de oudere broer van tribalwars?quote:
Die blauwe beer en die vogel zijn toch disney?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:56 schreef Copycat het volgende:
Heb je ook daadwerkelijk Disney-voorbeelden of moeten we het enkel doen met deze tekeningen vanuit 'grappig' perspectief?
Nope.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:19 schreef antibilderberg het volgende:
Die blauwe beer en die vogel zijn toch disney?
en nee kan zo geen andere vinden.
Hoe handig is dat een hand als een penis. Gewoon een beetje langs leuningen wrijven de hele dag.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope.
Die beer lijkt wat op Teddy Ruxpin. Maar dan met een hand als een penis. Dat heeft de originele niet.
Het zou ideaal zijn voor PedoBear!quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe handig is dat een hand als een penis. Gewoon een beetje langs leuningen wrijven de hele dag.
Ik zie een goatse in zijn neus.quote:
quote:
Ik ben me bekend met ip adres tracering. ik vrees iedere dag voor mijn leven en ben er wel van overtuigd dat een van deze dagen mijn laatsten kan zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:16 schreef jogy het volgende:
Maar oké, je hebt ff gesnuffeld aan hun organisatie en bent er zonder consequenties gewoon weer tussenuit geglipt? Of ben je nu onder gedoken? Hoe goed is je kennis van ICT, met name het verborgen houden van je digitale sporen? Als het waar is wat je zegt dan ben je nu in gevaar, toch?
Nee ik ben er nog niet achter waar die kisten gebleven zijn. Ik zelf denk in de concentratie kampen in de VS gestald zijn. net zoals 300000 ultra moderne guillotines (Apparaten om mensen mee te onthoofden)quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:30 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
thnx
btw ff terug te komen op die doodskisten.
Zie filmpje, enig idee waar die heen gingen?
en waarom ging je ze niet achtervolgen?
WTFquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:54 schreef antibilderberg het volgende:
300000 ultra moderne guillotines
Prima script voor een film. Een soort van Saw, maar dan met een verhaal erachter.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:54 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
http://diamental.nl/image(...)9!/staatvanbeleg.htm
Graag hoor ik ook jou bevindingen hier over
zoals je bron al zegt..quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:54 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog niet achter waar die kisten gebleven zijn. Ik zelf denk in de concentratie kampen in de VS gestald zijn. net zoals 300000 ultra moderne guillotines (Apparaten om mensen mee te onthoofden)
Ik heb die vrachtwagens nooit zelf zien rijden en mijn vakantie was daar te kort voor heb het niet meer mogen mee maken toen ze verplaatst werden.
Ik heb van de week een stuk van iemand gehad maar ben alleen nog aan het onderzoeken of de details wat hij vertelt ook kloppen.
http://diamental.nl/image(...)9!/staatvanbeleg.htm
Graag hoor ik ook jou bevindingen hier over
Uitvoeren in RVS? Of het design door Apple laten doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:00 schreef Erasmo het volgende:
Zo ultramodern zullen die guillotines wel niet zijn als je er 300000 van nodig hebt. Maar vertel, wat kun je eigenlijk ultramodern maken aan guillotine?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Uitvoeren in RVS? Of het design door Apple laten doen.
dat lijkt me meer een kunst-projectje inderdaad, want hout vind ik niet zo 'ultra-modern'quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:02 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn ze "gesponsord" door Chanel eigenlijk?
Whut?quote:Maar wees gerust, don’t panic, ik heb dus geen harde bewijzen voor 300.000 guillotines gevonden,…ze zijn er wel, dat is zeker, maar waarschijnlijk zijn het er toch wat minder,...pfffff….. gelukkig maar.
m.a.w. een Dan Brown boek dus?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Dit topic doet me denken aan een of ander beroerd geschreven Dan Brown-boek.
Krijg je naast rechtshulp ook professionele andere hulp?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik ben me bekend met ip adres tracering. ik vrees iedere dag voor mijn leven en ben er wel van overtuigd dat een van deze dagen mijn laatsten kan zijn.
Nee ik ben er zeker niet zonder consequenties uit geglipt. er is 1x volop mij ingereden en ben 1x beschoten in mijn linker arm. Ik heb ook 3 rechtszaken gehad en hebben ze geprobeerd mij achter de tralies te werken.
Achter kant van mij huis kunnen ze niet inrijden met een wagen en voor mijn huis staat bijv een betonnen molentje en weet zeker dat die de vaart van de auto eruit zal halen.
Buiten dat heb ik hier ook nog een paar vrienden in de buurt zitten die tot het uitersten zullen gaan.
Elk teken die ik krijg of vermoed dat ze het gaan proberen zorg ik dat ik ergens veilig zit.
Die vrijmetselaar is er wel achter gekomen dat met een water ton en wat cement het duiken uitstekend werkt alleen kwam die niet meer boven. actie is reactie toch
Pleonasme..quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Dit topic doet me denken aan een of ander beroerd geschreven Dan Brown-boek.
En ze worden na gebruik direct vernietigd. Compleet met de onthoofde. Daarom zijn er ook zo veel vervaardigd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ultramoderne guillotines.. hebben die lichtjes en een stereo ingebouwd?
quote:
Mijn gedachten. Jullie woorden.quote:
Ik heb best genoten van de eerste Dan Brown-boekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |