Het zou ideaal zijn voor PedoBear!quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe handig is dat een hand als een penis. Gewoon een beetje langs leuningen wrijven de hele dag.
Ik zie een goatse in zijn neus.quote:
quote:
Ik ben me bekend met ip adres tracering. ik vrees iedere dag voor mijn leven en ben er wel van overtuigd dat een van deze dagen mijn laatsten kan zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:16 schreef jogy het volgende:
Maar oké, je hebt ff gesnuffeld aan hun organisatie en bent er zonder consequenties gewoon weer tussenuit geglipt? Of ben je nu onder gedoken? Hoe goed is je kennis van ICT, met name het verborgen houden van je digitale sporen? Als het waar is wat je zegt dan ben je nu in gevaar, toch?
Nee ik ben er nog niet achter waar die kisten gebleven zijn. Ik zelf denk in de concentratie kampen in de VS gestald zijn. net zoals 300000 ultra moderne guillotines (Apparaten om mensen mee te onthoofden)quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:30 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
thnx
btw ff terug te komen op die doodskisten.
Zie filmpje, enig idee waar die heen gingen?
en waarom ging je ze niet achtervolgen?
WTFquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:54 schreef antibilderberg het volgende:
300000 ultra moderne guillotines
Prima script voor een film. Een soort van Saw, maar dan met een verhaal erachter.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:54 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
http://diamental.nl/image(...)9!/staatvanbeleg.htm
Graag hoor ik ook jou bevindingen hier over
zoals je bron al zegt..quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:54 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog niet achter waar die kisten gebleven zijn. Ik zelf denk in de concentratie kampen in de VS gestald zijn. net zoals 300000 ultra moderne guillotines (Apparaten om mensen mee te onthoofden)
Ik heb die vrachtwagens nooit zelf zien rijden en mijn vakantie was daar te kort voor heb het niet meer mogen mee maken toen ze verplaatst werden.
Ik heb van de week een stuk van iemand gehad maar ben alleen nog aan het onderzoeken of de details wat hij vertelt ook kloppen.
http://diamental.nl/image(...)9!/staatvanbeleg.htm
Graag hoor ik ook jou bevindingen hier over
Uitvoeren in RVS? Of het design door Apple laten doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:00 schreef Erasmo het volgende:
Zo ultramodern zullen die guillotines wel niet zijn als je er 300000 van nodig hebt. Maar vertel, wat kun je eigenlijk ultramodern maken aan guillotine?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Uitvoeren in RVS? Of het design door Apple laten doen.
dat lijkt me meer een kunst-projectje inderdaad, want hout vind ik niet zo 'ultra-modern'quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:02 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn ze "gesponsord" door Chanel eigenlijk?
Whut?quote:Maar wees gerust, don’t panic, ik heb dus geen harde bewijzen voor 300.000 guillotines gevonden,…ze zijn er wel, dat is zeker, maar waarschijnlijk zijn het er toch wat minder,...pfffff….. gelukkig maar.
m.a.w. een Dan Brown boek dus?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Dit topic doet me denken aan een of ander beroerd geschreven Dan Brown-boek.
Krijg je naast rechtshulp ook professionele andere hulp?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:34 schreef antibilderberg het volgende:
[..]
Ik ben me bekend met ip adres tracering. ik vrees iedere dag voor mijn leven en ben er wel van overtuigd dat een van deze dagen mijn laatsten kan zijn.
Nee ik ben er zeker niet zonder consequenties uit geglipt. er is 1x volop mij ingereden en ben 1x beschoten in mijn linker arm. Ik heb ook 3 rechtszaken gehad en hebben ze geprobeerd mij achter de tralies te werken.
Achter kant van mij huis kunnen ze niet inrijden met een wagen en voor mijn huis staat bijv een betonnen molentje en weet zeker dat die de vaart van de auto eruit zal halen.
Buiten dat heb ik hier ook nog een paar vrienden in de buurt zitten die tot het uitersten zullen gaan.
Elk teken die ik krijg of vermoed dat ze het gaan proberen zorg ik dat ik ergens veilig zit.
Die vrijmetselaar is er wel achter gekomen dat met een water ton en wat cement het duiken uitstekend werkt alleen kwam die niet meer boven. actie is reactie toch
Pleonasme..quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef KoosVogels het volgende:
Dit topic doet me denken aan een of ander beroerd geschreven Dan Brown-boek.
En ze worden na gebruik direct vernietigd. Compleet met de onthoofde. Daarom zijn er ook zo veel vervaardigd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ultramoderne guillotines.. hebben die lichtjes en een stereo ingebouwd?
quote:
Mijn gedachten. Jullie woorden.quote:
Ik heb best genoten van de eerste Dan Brown-boekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |