SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Nee, ik merk daar echt verschil in. Maar ik ben er inmiddels ook wel achter dat ik gewoonweg slechter reageer op suikers dan op bepaalde vetten. Dus als ik het op die manier een beetje onder controle hou, gaat het een stuk beter.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, merk je dat? Want voor mij maakt het niet uit of ik nou noten snaai of chips. Ik kom er even hard van aan
Ja dat zeker!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
maar de key van succesvol afvallen is ook wel een beetje dat je niet altijd eet waar je zin in hebt toch? Ofja, ik merk dat als ik mezelf een bepaald dagmenu opleg ik veel beter afval dan wanneer ik dat van het moment af laat hangen
Nou ja, ik eet dan misschien wel ook een te groot stuk kaas, of drie crackers met humus, maar ik snoep niet! En dat vind ik al een grote winst en ik merk het verschil op, aan en in mijn lijf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan het op kantoor overigens wel prima. Want dan neem ik een afgemeten hoeveelheid mee en dan kan ik niet meer eten dan dat. Maar als ik thuis iets pak waar ik te veel van kan pakken is het hek vaak van de dam. Wel een teken dat er nog veel werk te verrichten valt overigens.
Maar valt het dan niet onder snoepen omdat het zout is? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik eet dan misschien wel ook een te groot stuk kaas, of drie crackers met humus, maar ik snoep niet! En dat vind ik al een grote winst en ik merk het verschil op, aan en in mijn lijf.
Ook ben ik wel eerder klaar met snaaien, tegenwoordig.
Nah ja, gratis is niet het goede woord. Auto staat op naam van ons bedrijf dus mijn zwager betaalt de helft van de diesel meequote:
Snoepen is voor mij iets met suiker, zoals chocolade, koek, drop, snoepjes, taart, enz.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar valt het dan niet onder snoepen omdat het zout is? Of begrijp ik je verkeerd?
Maar ik zeg al, als het werkt is het ideaal
Ja, maar dan is het maar net wat voor naam je het beestje geeft. Ik kan ook een blok kaas opvreten en dan zeggen dat het gewoon een T is en dat ik niet snoep.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Snoepen is voor mij iets met suiker, zoals chocolade, koek, drop, snoepjes, taart, enz.
Dit zijn de dingen die ik nu als T eet op een dag, en dan eet ik wat (niet heel erg veel, uiteraard) extra T ipv snoep en dat gaat prima.
Nee, ik eet dan geen 'blok kaas' ik neem een klein stukje kaas, of een extra cracker met humus. Dus geen dingen die niet in mijn eetpatroon passen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het maar net wat voor naam je het beestje geeft. Ik kan ook een blok kaas opvreten en dan zeggen dat het gewoon een T is en dat ik niet snoep.
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat je slecht bezig bent, maar zo klinkt het wel een beetje tegenstrijdig
Helemaal mee eens. Bij veel fatties is het principe "hongergevoel" ook nogal om zeep. De uitdaging is om te weten wanneer je er wel en niet iets mee moet doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk, maar letterlijk een kwartier nadat je 3 boterhammen en een paprika op hebt kan je niet honger hebben. Dan heb je een hongervoel en moet je even een halve liter water drinken en het negeren. Vind ik.
ik noemde het als hypothetisch voorbeeld - ik wil je echt niet veroordelen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik eet dan geen 'blok kaas' ik neem een klein stukje kaas, of een extra cracker met humus. Dus geen dingen die niet in mijn eetpatroon passen.
Dat snap ik, maar daar zit hem wel het verschil, natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik noemde het als hypothetisch voorbeeld - ik wil je echt niet veroordelen!
Nee, dat is de stelling niet!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, je begrijpt wat ik bedoel... ik vind alleen het "als er geen suiker in zit is het geen snoepen" een vreemde stelling, persoonlijk
Hier doelde ik op, maar dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Snoepen is voor mij iets met suiker, zoals chocolade, koek, drop, snoepjes, taart, enz.
Dit zijn de dingen die ik nu als T eet op een dag, en dan eet ik wat (niet heel erg veel, uiteraard) extra T ipv snoep en dat gaat prima.
is dat poliklinisch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
sterilisatie is een feit op vrijdag de 13e
Hoe oud ben je als ik vragen mag Ah, 5 jaar ouder dan ik... en hoe ben je daar mee begonnen? Huisarts neem ik aan enzo? En hoe moeilijk was het om het geregeld te krijgen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
sterilisatie is een feit op vrijdag de 13e
Definitieverschil dan, denk ik. Snoep is inderdaad wat mij betreft zoet, suiker. Snaai-zin is zin om iets in je mond te stoppen. Dus stop ik dan geen snoep in mijn mond, maar iets wat in mijn eetpatroon past en wat een T kan zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier doelde ik op, maar dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben!
Sorry
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag Ah, 5 jaar ouder dan ik... en hoe ben je daar mee begonnen? Huisarts neem ik aan enzo? En hoe moeilijk was het om het geregeld te krijgen?![]()
Ik ben vooral benieuwd wat het voor je hormoonhuishouding doet....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien wil Mr.Mo zich ook wel laten 'helpen', maar ook dat double dutch doen lijkt me geen enkel probleem: zekerheid boven allesen vraag me af of ze er bij mannen ook zo moeilijk over doen als bij vrouwen
Niets, want er wordt alleen gezorgd dat er geen zaadcellen meer in een zaadlozing terecht kunnen komen of geen eicellen in een eileider. Dus hormonaal blijft alles hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat het voor je hormoonhuishouding doet....
Er verandert niets aan je lichaam, alleen de doorgang van de eicel door de eileiders wordt onmogelijk gemaakt. Verder gebeurt er niets met je lichaam, dus alles werkt nog als voorheen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
en (biologien00b) of je nog ongesteld wordt!
Vooral nogal onnodig als je ze kunt laten doorsnijden/dichtgroeien zodat er niets meer door kanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
Oh. En eileiders laten amputeren is vast te ingrijpend
Handig om te weten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niets, want er wordt alleen gezorgd dat er geen zaadcellen meer in een zaadlozing terecht kunnen komen of geen eicellen in een eileider. Dus hormonaal blijft alles hetzelfde.
Nou ja, in feite activeer je het ook met een injectiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ze zouden iets moeten bedenken waardoor je alles bij de geboorte kunt stopzetten (zonder nadelige effecten) en je met een injectie ofzo moeten kunnen activeren op 't moment dat je wilt voortplanten. Ongesteld zijn zonder kinderwens is zó onnodig![]()
echt. En dat je dat, als je eventueel genoeg kinderen hebt ofzo, je het ook weer stop kunt zetten, want wat moet je met ongesteldheid als je al kinderen hebt en er nog niet meer wilt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou ja, in feite activeer je het ook met een injectie
hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer hoor. Zal alleen nimmer "mee posten in OUD"quote:
Ach, de rellen van tijd tot tijd zijn prima te pruimenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Wel scary dat dat meteen bekendheid geniet
True, maar daar geniet ik graag anoniem vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, de rellen van tijd tot tijd zijn prima te pruimen
Snap ikquote:
Ooo, dat zijn van die dingen waar ik niet wakker van lig, hoor. Al wil je het negen maanden voor jezelf houden, prima hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar daar geniet ik graag anoniem van
[..]
Snap ik![]()
Mocht het zo ver zijn, zijn jullie uiteraard niet de eersten die het horen, maar je hoort het wel
Nee joh, dat gaat nooit goed, ik tussen vrouwen die hun seks timen omdat ze liever geen baby willen die in februari jarig is ofzo. Nop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ooo, dat zijn van die dingen waar ik niet wakker van lig, hoor. Al wil je het negen maanden voor jezelf houden, prima hoor.
Maar ik kom regelmatig in OUD, dus tja, zo onverwacht jouw naam en dan ook nog in het Wachten op-topicIk kon al niet geloven dat je daar mee ging posten
Stopzetten kan ook: prikpil.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De aanhouder wint! Vòel je je slanker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, dat heb ik ook gedaan, even een kind tussen twee dataverzamelingen door gepland.
Pft, ik ben de kilo extra die ik erbij had kwijt, maar verder sta ik nog gewoon stil op het gewicht dat ik drie-vier weken geleden had. Anyhow, weer goed gesport en ik heb zelfs tijdens een barbecue afgelopen zondag keurig gegeten en het gehouden bij wat kip, sla en fruit. Ooit moeten de vetjes eraf gaan.
Dit vraagt om foto'squote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Vooral m'n armen voelen veel strakker! En ik breek inmiddels bijna doormidden zo slank als m'n taille is.
Yep, met 20 minuten geregeld.quote:
Ik ben 32 maar het gaat om mijn vriend en die is 37. We zaten een paar weken terug bij de huisarts en we hadden de vraag nauwelijks gesteld of hij haalde zijn verwijzingsblokje al tevoorschijn. Ik had hier en daar vernomen dat niet alle huisartsen zo makkelijk doorverwijzen maar de onze dus wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag Ah, 5 jaar ouder dan ik... en hoe ben je daar mee begonnen? Huisarts neem ik aan enzo? En hoe moeilijk was het om het geregeld te krijgen?![]()
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niets, want er wordt alleen gezorgd dat er geen zaadcellen meer in een zaadlozing terecht kunnen komen of geen eicellen in een eileider. Dus hormonaal blijft alles hetzelfde.
Absoluut dat. Echt dikke onzin gewoon dat het vrouwzijn zoveel gedoe is. We zijn duidelijk nog niet voldoende geëvolueerd wat dit betreft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ze zouden iets moeten bedenken waardoor je alles bij de geboorte kunt stopzetten (zonder nadelige effecten) en je met een injectie ofzo moeten kunnen activeren op 't moment dat je wilt voortplanten. Ongesteld zijn zonder kinderwens is zó onnodig![]()
echt. En dat je dat, als je eventueel genoeg kinderen hebt ofzo, je het ook weer stop kunt zetten, want wat moet je met ongesteldheid als je al kinderen hebt en er nog niet meer wilt.
Tja, bij vrouwen is het een veel zwaardere en duurdere ingreep. En het heeft toch geen gevolgen voor menstruatie en dat soort gedoe. Mijn vriend roept al 10 jaar dat hij het wil. Maar ik was altijd aan de pil en er was een minimale kans dat ik nog rammelende eierstokken zou krijgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik dacht dat het om jou ging. Ik zou 't namelijk gewoon liever (sowieso, ook) bij mezelf willen laten doen. Dat 't bij mannen iets makkelijker ging had ik ook al wel verwacht
Lekker praktisch ook, net als mijn libido weer terug van weggeweest is. Gezeik allemaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ja begrijpelijk Lucky. Wij batsen ook met condooms omdat hormonen geen optie meer zijn wmb, maar we hebben ook een kinderwens ooit. Dus als er iets scheurt is er nog niks aan de hand. Als je die echt niet hebt kun je de boel maar beter gewoon onklaar maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die armen hebben ook nog een flinke weg te gaan.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nice! Armen zijn hier ook vervelende dingen; ze verminderen (net als mijn buik) gewoon NIET in omvang
wat ambieer je dan? XS?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb op zich wel geluk dat ik overal vrij geleidelijk afval, dus er is denk ik ook wel wat van m'n heupen af. M'n armen zijn voor een deel gewoon slap qua spieren en voor een deel qua huid. Aan dat laatste valt niet zo bar veel meer te doen, geloof ik. Maar ach, ik zie wel. Om in een kledingmaat te zitten waar ik in wil zitten, moet ik vooralsnog nog 10 kilo afvallen. Dat voelt nogal ver weg, aangezien ik geen kilo's kwijt lijk te raken.
oliebollen??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je ook mooi slank, Claudia
Maar goed dat ik lunch mee had, de lunch hier bestond uit....oliebollen. Goed ingeschat
Je ziet het niet aan je afquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik sta en m'n buik niet uit laat puilen, lijkt het wel wat. Maar verder is het nog steeds gewoon 80.3 kg bij 1.74m en ik kan wel door de grond zakken als ik foto's zie die anderen van me maken, als ik een spijkerbroek aan heb en zit of zo. Echt, ik zou gewoon alle (niet-elastische) broeken in de ban moeten doen. Maar voor mezelf vind ik 70 kilo een mooi gewicht en dan zit ik in maat 36-38.
Klinkt slap, maar zonnebanken is het antwoord!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef Zeester het volgende:
Claudia, dat is een figuurtje om trots op te zijn. Maar ik snap dat je er nog wat af wilt, het is niet persé nodig, maar je wordt ook écht nog niet te dun (eventjes tegengas aan al die mensen die dat vast tegen je zeggen).
Ik draag dus tegenwoordig korte broeken, en dat is nieuw, en aangezien ik nogal een benen-issue heb gehad mijn hele leven heeft alles boven de knie al jaren geen zon gezien (alsin, met een handdoek om aan het strand liggen). Die 10 cm extra been die nu wel zon ziet wil nu dus echt HEEEL graag verbranden. Het is dus nog even balanceren tussen benen wel/niet in de zon, want ik wil graag bruine benen, maar geen rode dijen :s.
Nee hoor, dat zegt niemand tegen me. Ik ben omgeven door horken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef Zeester het volgende:
Claudia, dat is een figuurtje om trots op te zijn. Maar ik snap dat je er nog wat af wilt, het is niet persé nodig, maar je wordt ook écht nog niet te dun (eventjes tegengas aan al die mensen die dat vast tegen je zeggen).
Wat een overwinning op jezelf!quote:Ik draag dus tegenwoordig korte broeken, en dat is nieuw, en aangezien ik nogal een benen-issue heb gehad mijn hele leven heeft alles boven de knie al jaren geen zon gezien (alsin, met een handdoek om aan het strand liggen). Die 10 cm extra been die nu wel zon ziet wil nu dus echt HEEEL graag verbranden. Het is dus nog even balanceren tussen benen wel/niet in de zon, want ik wil graag bruine benen, maar geen rode dijen :s.
Het is inderdaad heerlijk om jezelf zo te overwinnen. Nou heb ik sowieso niet heel erg issues met mijn aangeklede lijf, ik droeg ook strakke kleding en blote armen op mijn dikst, maar meer bloot laten zien is toch fijn. En heb net even kort met een vriendin gewinkeld, en niet ongelukkig worden van je aanblik in de spiegelende etalage is ook echt HEEEL fijn. Zonnebank is inderdaad het antwoord, maar daar heb ik weinig zin in. En ik heb zo'n huidtype dat ik bruin worden heel erg moet faseren, maar als er eenmaal een laagje is, dan word ik heel bruin. Dus volgens mij heeft 1 keertje zonnebank ook weinig effect, dan zal ik echt een x of 4 voor korte tijd onder de zonnebank moeten. En dat vind ik dan weer zo'n duur geintje. Dus gewoon veel met de benen in de zon denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zegt niemand tegen me. Ik ben omgeven door horken.
[..]
Wat een overwinning op jezelf!Dat vind ik zelf altijd de tofste dingen, als je je vrijer voelt in dagelijkse keuzes omdat je jezelf niet meer te dik vindt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb laatst vier zakken dikkemensenmode aan Syrië gegeven![]()
Dus ik heb niet echt meer iets. Ja, mijn maten 36-38 van 8 jaar geleden maar daar maak ik hier ook niemand blij mee
Ja, ik kan het ook gewoon aan een goed doel geven, maar heb ook best veel duurdere dingen, van goede kwaliteit. En ben weer te lui om te marktplaatsen. Ik maak er meestal gewoon graag een ander blij mee. Moet het sowieso weer eens uitzoeken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb laatst vier zakken dikkemensenmode aan Syrië gegeven![]()
Dus ik heb niet echt meer iets. Ja, mijn maten 36-38 van 8 jaar geleden maar daar maak ik hier ook niemand blij mee
Dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Zeester het volgende:
Nog even leuk om te vermelden dat de 2 korte broeken die ik nu heb die van Tink zijn. Ik heb ze serieus echt continu aan, ook als het kouder is maar ik gewoon een thuis-dagje heb loop ik erin. Hele goede aankoop dus, en dankzij hier
Zullen we eventueel ook naar de meet wat oude kleren meenemen en uitwisselen? Ik heb namelijk inmiddels best veel waar ik niet meer inpas, maar die iets stevigere dames nog fijn vinden denk ik. En omgekeerd ook. Afvallen is kledingtechnisch namelijk best een duur geintje!
Ik hoor het wel meer, mensen die "moe" zijn, geen zin hebben en niks gedaan krijgen. Daar behoor ik ook bij, helaas. Slaap ook rustig 10 uur per nacht en krijg overdag niks gedaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik weet niet wat ik heb de afgelopen dagen. Maar ik ben zo 'moe'... Net gewoon anderhalf uur geslapen.
Misschien is het gewoon even teveel geweest. Het zorgen maken, geen werk meer hebben en alles er omheen.
Zo maar eens uit bed en wat aan het huishouden gaan doen! Heb zon trek in sushi, maar heb nog nasi van gisteren staan.. dilemma's!
Echt het is hier zo'n bende. Verschrikkelijk. Maar heb er zo de balen in op het moment.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoor het wel meer, mensen die "moe" zijn, geen zin hebben en niks gedaan krijgen. Daar behoor ik ook bij, helaas. Slaap ook rustig 10 uur per nacht en krijg overdag niks gedaan.
Mja, ik herken het. De afwas heb ik dan wel gedaan, maar die staat al heel lang droog te wezen op het aanrecht. De badkamer is een bende, de hal ligt vol, de slaapkamer ligt bezaaid met schone en vieze was, er moet gestofzuigd worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Echt het is hier zo'n bende. Verschrikkelijk. Maar heb er zo de balen in op het moment.
Hier moet de afwas nog gebeuren. En de was opvouwen. En wat opruimen. Dan ben ik tedreden. Alle vieze was is weggewerkt en gisteren gestofd en gestofzuigd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik herken het. De afwas heb ik dan wel gedaan, maar die staat al heel lang droog te wezen op het aanrecht. De badkamer is een bende, de hal ligt vol, de slaapkamer ligt bezaaid met schone en vieze was, er moet gestofzuigd worden.
Je had al nasi, dus das makkelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hier moet de afwas nog gebeuren. En de was opvouwen. En wat opruimen. Dan ben ik tedreden. Alle vieze was is weggewerkt en gisteren gestofd en gestofzuigd.
En dan is er nog het probleem wat ga ik eten...
Ik weet het. Als ik er aan begin ben ik met een uurtje klaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet ook niet te veel willen doen met dit weer meiden. Gewoon als je in een andere kamer moet zijn alvast iets meenemen, dat helpt vaak al veel.
Ik word trouwens echt veel ongelukkiger op mijn ongelukkige momenten als het een zooi is. Voor mij werkt 'een opgeruimd huis is een opgeruimde geest' heel erg. En je kunt ontzettend veel werk qua opruimen verzetten in 5, 10 of 15 minuten.
![]()
Dat is wel de makkelijkste en verstandigste keuze ja..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je had al nasi, dus das makkelijk.
Ik ga nog even door mijn huis lopen en dingen vasthouden voordatthuiskomt.
Precies. Dus gewoon doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is wel de makkelijkste en verstandigste keuze ja..
SPOILER: 10 jaar ouder + >20kg lichter = 10 jaar jonger&gelukkigerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afvallen doet niet alleen veel voor je gezondheid, maar ook voor je levensvreugde, die op foto 1 niet echt terug te vinden lijkt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Jillian 7/30 is een feit. Even in een koelere kamer gaan staan, dat was wel fijner. Zo nog even als extra B een net gekochte slaapbank sjouwen en dan maar eens aan het eten beginnen![]()
Had ik trouwens deze hier al gepost?Zo herkenbaar....SPOILER: 10 jaar ouder + >20kg lichter = 10 jaar jonger&gelukkigerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afvallen doet niet alleen veel voor je gezondheid, maar ook voor je levensvreugde, die op foto 1 niet echt terug te vinden lijkt.Je ziet er top uit en je hebt een energieke uitstraling
En ik vind voor en na foto's gewoon altijd heel erg tof
Je hebt gelijk.. Zo maar even keihard een muziekje aan en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ruim jullie huis op dames. Echt, het helpt!
Jillian 7/30 is een feit. Even in een koelere kamer gaan staan, dat was wel fijner. Zo nog even als extra B een net gekochte slaapbank sjouwen en dan maar eens aan het eten beginnen![]()
Had ik trouwens deze hier al gepost?Herkenning +100SPOILER: 10 jaar ouder + >20kg lichter = 10 jaar jonger&gelukkigerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afvallen doet niet alleen veel voor je gezondheid, maar ook voor je levensvreugde, die op foto 1 niet echt terug te vinden lijkt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
So true. Ik hoop dat ik die gedachte eens vast kan houden zodat ik nooit meer stop met sporten.SPOILER: 10 jaar ouder + >20kg lichter = 10 jaar jonger&gelukkigerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afvallen doet niet alleen veel voor je gezondheid, maar ook voor je levensvreugde, die op foto 1 niet echt terug te vinden lijkt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ooh ja! Gerookte kipfilet 75grquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:55 schreef Sarabi het volgende:
Zat er ook nog iets van vis/vlees/noten/ei in je D Qwea? Anders is het wel erg mager.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:
Ja hoor
Vriend : Q? Je gaat me echt een lul vinden... Mag ik wel wat van de b&j's?
Ik : ehm, duh. Maar waarom vraag je dat, ga het gewoon pakken. Nu wil ik ook
Vriend : ja maar jij moet het even pakken. Kijken of je de verleiding kan weerstaan
Ik : ja doei. Ik ga mezelf toch niet opzettelijk in zo'n lastige situatie brengen? Ben je gek ofzo. Dan ga ik er van eten. Dikke doei
Nu pakt ie zelf maar. Ik vond de vraag nogal stom
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:
Ja hoor
Vriend : ja maar jij moet het even pakken. Kijken of je de verleiding kan weerstaan
Ik : ja doei. Ik ga mezelf toch niet opzettelijk in zo'n lastige situatie brengen? Ben je gek ofzo. Dan ga ik er van eten. Dikke doei
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Voor de rondleiding over de bouwplaats serveerden ze ook iets te drinken en een stukje taart (mooie taart met plaatje van het project erop). Ik heb maar een flesje water genomen en de taart afgeslagen!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Alleen al voor die vraag alleen al kieperde ik er een fles azijn in leeg!
Wat flauw, echt, ik geloof dat ik de pot ging pakken om hem linea recta in de vuilnisbak te gooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Qwea het volgende:
Ja hoor
Wat een geld, die zaadcontrole. Ik heb dat op mn stage moeten doen. Kwakkie op een opjectglaasje en dan kijken of er nog zwemmers in rondzwommen. En ja, die vond je nog wel eens inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
We moeten nog even kijken of we deze afspraak wel door laten gaan. De kosten zijn 550 euro. Plus de zaadcontrole wat tussen de 100 en 200 euro kost. Dat laatste gaat wel via de zorgverzekering maar dat komt dus weer terug bij ons in de vorm van het eigen risico. En mijn vriend zag net dat het bij een ander ziekenhuis 380 euro inclusief zaadcontrole kost.
Sex is trouwens wel wat minder leuk geworden sinds onze gescheurde condoom van vorige week![]()
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef miss_sly het volgende:
Voor de rondleiding over de bouwplaats serveerden ze ook iets te drinken en een stukje taart (mooie taart met plaatje van het project erop). Ik heb maar een flesje water genomen en de taart afgeslagen!
Dat heb ik ook ooit ergens gelezenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
en bovendien niet echt effectief (ik lag ergens dat je met 30-60 seconden de plank kunnen wel het maximale effect hebt bereikt).
Vergeet de oliebollen als lunch niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Drie stukken taart is ongeveer 1800 kcal. In theorie is het mogelijk om slank te blijven
god almachtigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vergeet de oliebollen als lunch niet.
SPT / [Bodybuilding] #379 Atemno is een baas!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Hallo mede-dieeters! Ik was vroeger altijd een dikkertje (>22% vet). Toen besloot ik te gaan trainen. Hier ben ik wel gespierder en droger geworden, maar echt een six-pack wil maar niet lukken!!
Ik ben 178 cm, 86kg en heb 20% vet. Met shakes en trainen lukt het echt niet verder! Hebben jullie tips voor mij? Alvast bedankt en geniet van jullie perenijsje vanavond!
Je vergeet die:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] #379 Atemno is een baas!
Daar kom ik nooit. Met redenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
Je vergeet die:
ONZ / [DE GYM #142] #summergains
Ja op die manier lukt het dus niet! Ik was er heilig van overtuigd, maarja. Misschien hebben jullie tips voor een noodlijdende broeder.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] #379 Atemno is een baas!
Je moet gwn superveel situps doen. Elke avond voor het slapen gaan. Als je elke avond 30 doet heb je in 3 maanden een goede sixpack. Als je binnen 1 maand een sixpack hebt moet je die 3 maanden delen door 3 en dan de situps x3 doen. Dan heb je met 90 situps per dag hetzelfde resultaat in één maand. Deze berekening is ook toe te passen wanneer je langeretermijndoelstellingen hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja op die manier lukt het dus niet! Ik was er heilig van overtuigd, maarja. Misschien hebben jullie tips voor een noodlijdende broeder.
Ze zijn schattigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, wij kunnen ook in jullie topics lezen natuurlijk. Maar ik vond het wel een dappere poging
Minimaal 3x5 minuten plank per dag bedoel je. En veel granaatappels eten want daar zitten vezels in die je intersectiones tendinae en linea alba benadrukken zodat het veel mee lijkt of je een six-pack hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
Je moet gwn superveel situps doen. Elke avond voor het slapen gaan. Als je elke avond 30 doet heb je in 3 maanden een goede sixpack. Als je binnen 1 maand een sixpack hebt moet je die 3 maanden delen door 3 en dan de situps x3 doen. Dan heb je met 90 situps per dag hetzelfde resultaat in één maand. Deze berekening is ook toe te passen wanneer je langeretermijndoelstellingen hebt.
Lol brosciencequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Minimaal 3x5 minuten plank per dag bedoel je. En veel granaatappels eten want daar zitten vezels in die je intersectiones tendinae en linea alba benadrukken zodat het veel mee lijkt of je een six-pack hebt.
tnx!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Minimaal 3x5 minuten plank per dag bedoel je. En veel granaatappels eten want daar zitten vezels in die je intersectiones tendinae en linea alba benadrukken zodat het veel mee lijkt of je een six-pack hebt.
Sister in dit geval huh.quote:
Hallo praat je Chinees hier ik heb het over cola light en perenijsjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hallo praat je Chinees hier ik heb het over cola light en perenijsjes.
Daar werd ik afgelopen weekeinde ook weer mee geconfronteerd op onze jaarlijkse familiedag. Er worden dan werkelijk enorme hoeveelheden gegeten. Ik gaf m'n kinderen water en werd aangekeken alsof ik ze mishandelde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Verjaardag overleefd en ik snap ook wel waarom ik zo dik ben geworden. Ik heb gewoon familie die bij 3 gebaksrondes ('s morgens, 's middags en 's avonds bij de koffie) elke keer weer gebak nemen![]()
Nou, ik vind het knap! Ik probeer me in zulke situaties in ieder geval van de carbs weg te houden, en dan neem ik de vetten maar voor lief.quote:Het was wel een hele verzoeking om de hele dag in de keuken lekkere hapjes te maken en er zelf niets van te nemen (op komkommer, paprika en cherrytomaatjes na). Uitgerekend dat ik vandaag ca 1600 kcal heb gehad, waarvan véél te veel vet en te weinig eiwitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |