Ach, de rellen van tijd tot tijd zijn prima te pruimenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Wel scary dat dat meteen bekendheid geniet
True, maar daar geniet ik graag anoniem vanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, de rellen van tijd tot tijd zijn prima te pruimen
Snap ikquote:
Ooo, dat zijn van die dingen waar ik niet wakker van lig, hoor. Al wil je het negen maanden voor jezelf houden, prima hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, maar daar geniet ik graag anoniem van
[..]
Snap ik![]()
Mocht het zo ver zijn, zijn jullie uiteraard niet de eersten die het horen, maar je hoort het wel
Nee joh, dat gaat nooit goed, ik tussen vrouwen die hun seks timen omdat ze liever geen baby willen die in februari jarig is ofzo. Nop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ooo, dat zijn van die dingen waar ik niet wakker van lig, hoor. Al wil je het negen maanden voor jezelf houden, prima hoor.
Maar ik kom regelmatig in OUD, dus tja, zo onverwacht jouw naam en dan ook nog in het Wachten op-topicIk kon al niet geloven dat je daar mee ging posten
Stopzetten kan ook: prikpil.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou ja, in feite activeer je het ook met een injectie
De aanhouder wint! Vòel je je slanker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, dat heb ik ook gedaan, even een kind tussen twee dataverzamelingen door gepland.
Pft, ik ben de kilo extra die ik erbij had kwijt, maar verder sta ik nog gewoon stil op het gewicht dat ik drie-vier weken geleden had. Anyhow, weer goed gesport en ik heb zelfs tijdens een barbecue afgelopen zondag keurig gegeten en het gehouden bij wat kip, sla en fruit. Ooit moeten de vetjes eraf gaan.
Dit vraagt om foto'squote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Vooral m'n armen voelen veel strakker! En ik breek inmiddels bijna doormidden zo slank als m'n taille is.
Yep, met 20 minuten geregeld.quote:
Ik ben 32 maar het gaat om mijn vriend en die is 37. We zaten een paar weken terug bij de huisarts en we hadden de vraag nauwelijks gesteld of hij haalde zijn verwijzingsblokje al tevoorschijn. Ik had hier en daar vernomen dat niet alle huisartsen zo makkelijk doorverwijzen maar de onze dus wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag Ah, 5 jaar ouder dan ik... en hoe ben je daar mee begonnen? Huisarts neem ik aan enzo? En hoe moeilijk was het om het geregeld te krijgen?![]()
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niets, want er wordt alleen gezorgd dat er geen zaadcellen meer in een zaadlozing terecht kunnen komen of geen eicellen in een eileider. Dus hormonaal blijft alles hetzelfde.
Absoluut dat. Echt dikke onzin gewoon dat het vrouwzijn zoveel gedoe is. We zijn duidelijk nog niet voldoende geëvolueerd wat dit betreft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ze zouden iets moeten bedenken waardoor je alles bij de geboorte kunt stopzetten (zonder nadelige effecten) en je met een injectie ofzo moeten kunnen activeren op 't moment dat je wilt voortplanten. Ongesteld zijn zonder kinderwens is zó onnodig![]()
echt. En dat je dat, als je eventueel genoeg kinderen hebt ofzo, je het ook weer stop kunt zetten, want wat moet je met ongesteldheid als je al kinderen hebt en er nog niet meer wilt.
Tja, bij vrouwen is het een veel zwaardere en duurdere ingreep. En het heeft toch geen gevolgen voor menstruatie en dat soort gedoe. Mijn vriend roept al 10 jaar dat hij het wil. Maar ik was altijd aan de pil en er was een minimale kans dat ik nog rammelende eierstokken zou krijgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik dacht dat het om jou ging. Ik zou 't namelijk gewoon liever (sowieso, ook) bij mezelf willen laten doen. Dat 't bij mannen iets makkelijker ging had ik ook al wel verwacht
Lekker praktisch ook, net als mijn libido weer terug van weggeweest is. Gezeik allemaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ja begrijpelijk Lucky. Wij batsen ook met condooms omdat hormonen geen optie meer zijn wmb, maar we hebben ook een kinderwens ooit. Dus als er iets scheurt is er nog niks aan de hand. Als je die echt niet hebt kun je de boel maar beter gewoon onklaar maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die armen hebben ook nog een flinke weg te gaan.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
wat dan wel?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nice! Armen zijn hier ook vervelende dingen; ze verminderen (net als mijn buik) gewoon NIET in omvang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |