abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129007201
Ik heb op zich wel geluk dat ik overal vrij geleidelijk afval, dus er is denk ik ook wel wat van m'n heupen af. M'n armen zijn voor een deel gewoon slap qua spieren en voor een deel qua huid. Aan dat laatste valt niet zo bar veel meer te doen, geloof ik. Maar ach, ik zie wel. Om in een kledingmaat te zitten waar ik in wil zitten, moet ik vooralsnog nog 10 kilo afvallen. Dat voelt nogal ver weg, aangezien ik geen kilo's kwijt lijk te raken. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:03:44 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129007230
Wow Claudia, wat een prachtig middel O+
Spoilers!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:04:44 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_129007259
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb op zich wel geluk dat ik overal vrij geleidelijk afval, dus er is denk ik ook wel wat van m'n heupen af. M'n armen zijn voor een deel gewoon slap qua spieren en voor een deel qua huid. Aan dat laatste valt niet zo bar veel meer te doen, geloof ik. Maar ach, ik zie wel. Om in een kledingmaat te zitten waar ik in wil zitten, moet ik vooralsnog nog 10 kilo afvallen. Dat voelt nogal ver weg, aangezien ik geen kilo's kwijt lijk te raken. }:|
wat ambieer je dan? XS? :D
ik vind je op de foto iig superslank ogen!
disclaimer
pi_129007299
Ik vind je ook mooi slank, Claudia :o

Maar goed dat ik lunch mee had, de lunch hier bestond uit....oliebollen. Goed ingeschat *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:07:13 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_129007347
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je ook mooi slank, Claudia :o

Maar goed dat ik lunch mee had, de lunch hier bestond uit....oliebollen. Goed ingeschat *)
oliebollen?? ;(
disclaimer
pi_129007410
Als ik sta en m'n buik niet uit laat puilen, lijkt het wel wat. Maar verder is het nog steeds gewoon 80.3 kg bij 1.74m en ik kan wel door de grond zakken als ik foto's zie die anderen van me maken, als ik een spijkerbroek aan heb en zit of zo. Echt, ik zou gewoon alle (niet-elastische) broeken in de ban moeten doen. Maar voor mezelf vind ik 70 kilo een mooi gewicht en dan zit ik in maat 36-38.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:11:01 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_129007479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik sta en m'n buik niet uit laat puilen, lijkt het wel wat. Maar verder is het nog steeds gewoon 80.3 kg bij 1.74m en ik kan wel door de grond zakken als ik foto's zie die anderen van me maken, als ik een spijkerbroek aan heb en zit of zo. Echt, ik zou gewoon alle (niet-elastische) broeken in de ban moeten doen. Maar voor mezelf vind ik 70 kilo een mooi gewicht en dan zit ik in maat 36-38.
Je ziet het niet aan je af _O_
(maar ik snap wat je bedoelt, een foto die je van jezelf maakt oogt vrijwel altijd beter omdat je de beste hoek zoekt en je buik maximaal inhoudt _O-)
disclaimer
pi_129007616
Claudia, dat is een figuurtje om trots op te zijn. Maar ik snap dat je er nog wat af wilt, het is niet persé nodig, maar je wordt ook écht nog niet te dun (eventjes tegengas aan al die mensen die dat vast tegen je zeggen).

Ik draag dus tegenwoordig korte broeken, en dat is nieuw, en aangezien ik nogal een benen-issue heb gehad mijn hele leven heeft alles boven de knie al jaren geen zon gezien (alsin, met een handdoek om aan het strand liggen). Die 10 cm extra been die nu wel zon ziet wil nu dus echt HEEEL graag verbranden. Het is dus nog even balanceren tussen benen wel/niet in de zon, want ik wil graag bruine benen, maar geen rode dijen :s.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:16:43 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_129007665
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef Zeester het volgende:
Claudia, dat is een figuurtje om trots op te zijn. Maar ik snap dat je er nog wat af wilt, het is niet persé nodig, maar je wordt ook écht nog niet te dun (eventjes tegengas aan al die mensen die dat vast tegen je zeggen).

Ik draag dus tegenwoordig korte broeken, en dat is nieuw, en aangezien ik nogal een benen-issue heb gehad mijn hele leven heeft alles boven de knie al jaren geen zon gezien (alsin, met een handdoek om aan het strand liggen). Die 10 cm extra been die nu wel zon ziet wil nu dus echt HEEEL graag verbranden. Het is dus nog even balanceren tussen benen wel/niet in de zon, want ik wil graag bruine benen, maar geen rode dijen :s.
Klinkt slap, maar zonnebanken is het antwoord!
disclaimer
pi_129007719
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef Zeester het volgende:
Nee hoor, dat zegt niemand tegen me. Ik ben omgeven door horken.

quote:
Wat een overwinning op jezelf! ^O^ Dat vind ik zelf altijd de tofste dingen, als je je vrijer voelt in dagelijkse keuzes omdat je jezelf niet meer te dik vindt.
pi_129007973
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zegt niemand tegen me. Ik ben omgeven door horken.

[..]

Wat een overwinning op jezelf! ^O^ Dat vind ik zelf altijd de tofste dingen, als je je vrijer voelt in dagelijkse keuzes omdat je jezelf niet meer te dik vindt.
Het is inderdaad heerlijk om jezelf zo te overwinnen. Nou heb ik sowieso niet heel erg issues met mijn aangeklede lijf, ik droeg ook strakke kleding en blote armen op mijn dikst, maar meer bloot laten zien is toch fijn. En heb net even kort met een vriendin gewinkeld, en niet ongelukkig worden van je aanblik in de spiegelende etalage is ook echt HEEEL fijn. Zonnebank is inderdaad het antwoord, maar daar heb ik weinig zin in. En ik heb zo'n huidtype dat ik bruin worden heel erg moet faseren, maar als er eenmaal een laagje is, dan word ik heel bruin. Dus volgens mij heeft 1 keertje zonnebank ook weinig effect, dan zal ik echt een x of 4 voor korte tijd onder de zonnebank moeten. En dat vind ik dan weer zo'n duur geintje. Dus gewoon veel met de benen in de zon denk ik.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:28:00 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_129008094
Dan moet je gewoon goed smeren en even doorbijten! Komt vanzelf goed *O*
disclaimer
pi_129008221
Nog even leuk om te vermelden dat de 2 korte broeken die ik nu heb die van Tink zijn. Ik heb ze serieus echt continu aan, ook als het kouder is maar ik gewoon een thuis-dagje heb loop ik erin :D. Hele goede aankoop dus, en dankzij hier :D

Zullen we eventueel ook naar de meet wat oude kleren meenemen en uitwisselen? Ik heb namelijk inmiddels best veel waar ik niet meer inpas, maar die iets stevigere dames nog fijn vinden denk ik. En omgekeerd ook. Afvallen is kledingtechnisch namelijk best een duur geintje ;)!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:33:33 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_129008289
ik heb laatst vier zakken dikkemensenmode aan Syrië gegeven :')
Dus ik heb niet echt meer iets. Ja, mijn maten 36-38 van 8 jaar geleden maar daar maak ik hier ook niemand blij mee _O-
disclaimer
pi_129008300
Wow Claudia! Stiekem ben ik wel jaloers.

Net de eerste week van Jillian afgerond :)
Bijna naar level 2....
pi_129008422
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik heb niet echt meer iets. Ja, mijn maten 36-38 van 8 jaar geleden maar daar maak ik hier ook niemand blij mee _O-
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik kan het ook gewoon aan een goed doel geven, maar heb ook best veel duurdere dingen, van goede kwaliteit. En ben weer te lui om te marktplaatsen. Ik maak er meestal gewoon graag een ander blij mee. Moet het sowieso weer eens uitzoeken.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:37:25 #92
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129008437
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Zeester het volgende:
Nog even leuk om te vermelden dat de 2 korte broeken die ik nu heb die van Tink zijn. Ik heb ze serieus echt continu aan, ook als het kouder is maar ik gewoon een thuis-dagje heb loop ik erin :D. Hele goede aankoop dus, en dankzij hier :D

Zullen we eventueel ook naar de meet wat oude kleren meenemen en uitwisselen? Ik heb namelijk inmiddels best veel waar ik niet meer inpas, maar die iets stevigere dames nog fijn vinden denk ik. En omgekeerd ook. Afvallen is kledingtechnisch namelijk best een duur geintje ;)!
Dat is een goed idee!
Spoilers!
pi_129008748
Zo, net een lading courgette/wortel/kaasfrittata's staan bakken, en heb nog een lading tzaziki: ik heb de komende dagen een tussendoortje :9
Ja doei.
pi_129008848
Ik weet niet wat ik heb de afgelopen dagen. Maar ik ben zo 'moe'... Net gewoon anderhalf uur geslapen.

Misschien is het gewoon even teveel geweest. Het zorgen maken, geen werk meer hebben en alles er omheen.

Zo maar eens uit bed en wat aan het huishouden gaan doen! Heb zon trek in sushi, maar heb nog nasi van gisteren staan.. dilemma's!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_129008850
Zeester, ik hou me aanbevolen. :X

Ik had een planningsfoutje. Ben net thuis. :')

Ontbijt gehad vanochtend (1 roggebrood, 1 brood) en daarna niks. Ja, een glas rose op het terras en een glas spa rood.

Ik eet nu salade met gerookte zalm en misschien zo nog een boterham.
Vanavond een hamburger en een hele bult groente (champignons, courgette, paprika, peultjes) en vanavond nog aardbeien.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_129008875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik weet niet wat ik heb de afgelopen dagen. Maar ik ben zo 'moe'... Net gewoon anderhalf uur geslapen.

Misschien is het gewoon even teveel geweest. Het zorgen maken, geen werk meer hebben en alles er omheen.

Zo maar eens uit bed en wat aan het huishouden gaan doen! Heb zon trek in sushi, maar heb nog nasi van gisteren staan.. dilemma's!
Ik hoor het wel meer, mensen die "moe" zijn, geen zin hebben en niks gedaan krijgen. Daar behoor ik ook bij, helaas. Slaap ook rustig 10 uur per nacht en krijg overdag niks gedaan. ;(
pi_129008908
Goed idee Zeester! Ook al heb ik nu vooral kleding die ik niet meer pas omdat het te klein is :@
pi_129008927
Ik vind het ook een erg goed idee van de kleren Zeester!
pi_129008974
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik hoor het wel meer, mensen die "moe" zijn, geen zin hebben en niks gedaan krijgen. Daar behoor ik ook bij, helaas. Slaap ook rustig 10 uur per nacht en krijg overdag niks gedaan. ;(
Echt het is hier zo'n bende. Verschrikkelijk. Maar heb er zo de balen in op het moment.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:54:49 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_129009019
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Echt het is hier zo'n bende. Verschrikkelijk. Maar heb er zo de balen in op het moment.
Mja, ik herken het. De afwas heb ik dan wel gedaan, maar die staat al heel lang droog te wezen op het aanrecht. De badkamer is een bende, de hal ligt vol, de slaapkamer ligt bezaaid met schone en vieze was, er moet gestofzuigd worden. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')