Iedereen wil niet in de onderste regionen verkeren, en niemand wil onwaarheden horen en iedereen wil de feiten wel even sturen, over de mail.quote:
De skippers van de Kameleon Bau en Lauquote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
'Wouter, ik en Diderik'
Het zou de naam van een klassiek jongensboek kunnen zijn.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen wil niet in de onderste regionen verkeren, en niemand wil onwaarheden horen en iedereen wil de feiten wel even sturen, over de mail.
Hij zet Tijs een spiegel voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Wouter heeft van tevoren goed op zijn poephoofd getraind
Jij kijkt ook alles trouwens.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zet Tijs een spiegel voor.
Wouter heeft ook wel iets meer verstand van economie dan de telegraaf meneer.quote:
Daar kon zijn opa alles over vertellen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet ik bij Paul Jansen altijd aan de SS denken?
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Wouter heeft van tevoren goed op zijn poephoofd getraind
Minachting vd kijker.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Wouter heeft een dikke pukkel, wel 3 zelfs.
Ik sta juist al een week niet in de dagcijfers!quote:
Misschien zijn Andries en poephoofd bij ander licht ook een stuk knapperquote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Wouter heeft een dikke pukkel, wel 3 zelfs.
Je probeert ons gewoon een mes in de rug te steken.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo rullevant.
Ik ben hier te moe voorik ga slapen.
Als ze straks met een jasje gooit, is het dan een Hansie Hansie imitatie of een spasme?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Alayda vragen om wat zij er van vindt.
Meestal haak ik na Martie af.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta juist al een week niet in de dagcijfers!
Maar topshows als TdJ, Martshow en K&vdB wil ik niet missen.
Mag je dat zeggen ?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees van der Staaij is een rare jongen, om het zo maar te zeggen.
Zou hij ingeënt zijn?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees van der Staaij is een rare jongen, om het zo maar te zeggen.
Hansie Hansie Imitatie is het zelfde als een spasme.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze straks met een jasje gooit, is het dan een Hansie Hansie imitatie of een spasme?
Hij is er iig eerlijk over.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef Be-Smart het volgende:
Die Telegrafert doet niet eens aan de schijn van onafhankelijke journalistiek.
Wat Andries met zijn handen doet is uniek.quote:
Hans is Hans.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hansie Hansie Imitatie is het zelfde als een spasme.
Mevrouw Knevel onderstreept die stelling.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat Andries met zijn handen doet is uniek.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hans is altijd zichzelf, ook als hij trek heeft. Een Rob Harmeling heeft op sommige momenten gewoon een hap van een lekkere reep Snickers nodigquote:
Andries Knevelquote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze voelde het natuurlijk al aankomenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
We missen nog Karina die het volledig verkeerd raadt.
Die is in slaap gevallen voor de TV.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dat de reden is dan kun je nog wel een paar mensen uitnodigen ja.quote:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
De vraag voor ons.... Zouden we haar doen, of lijkt ze net te veel op claudia ?
Eens
Oneens
Een keertje dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
De vraag voor ons.... Zouden we haar doen, of lijkt ze net te veel op claudia ?
Eens
Oneens
Nee idd, maar die redactie zat sowieso te slapen vandaagquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
De NOS had hier toch geen beelden van?
Mart is Mart.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens Mart bestaan deze beelden niet, dus ik kijk er niet naar.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
De NOS had hier toch geen beelden van?
Zijn ze al klaar dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef OProg het volgende:
Waarom gaat het nu niet over de wereldtop atletiek die gewoon keihard gepakt is dit weekeinde?
Deze rebus gaat haar vast beter af.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag geeft JD een lesje journalistiek aan Wilfred Sjenee.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmmm.... ik weet het niet hoor, met die gastpresentator.
Het is niet dat Bos niet kan presenteren, maar het voelt een beetje ongemakkelijk als die Telegraaf-journalist daar loopt te oreren over Samsom en over het kabinet, terwijl Bos natuurlijk een voorganger van Samsom is en één van de formateurs van het kabinet.
Volgens mij moet je gastpresentatoren geen interviews laten doen die zo dicht bij hun eigen werkzaamheden staan.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze rebus gaat haar vast beter af.Johanespresso Vermeer, die is makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel wel mee. Vind Bos het toch wel goed doen eigenlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Het is niet dat Bos niet kan presenteren, maar het voelt een beetje ongemakkelijk als die Telegraaf-journalist daar loopt te oreren over Samsom en over het kabinet, terwijl Bos natuurlijk een voorganger van Samsom is en één van de formateurs van het kabinet.
Volgens mij moet je gastpresentatoren geen interviews laten doen die zo dicht bij hun eigen werkzaamheden staan.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
ik had de presso weg moeten vagen, excuus.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johanespresso Vermeer, die is makkelijk.
Alsof iemand dit programma serieus neemtquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Deze zijn uitgenodigd om over wielrennen te praten en niet over dat de wereldtop sprint gewoon compleet verrot is.quote:
van die slapers.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die gepakt worden zijn meestal wel sukkels
Di Luca en Santambrogio zijn king.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die gepakt worden zijn meestal wel sukkels
Johan Derksen is niet actief ergens bij betrokken; die is journalist van beroep. Stel dat Johan Derksen daar de hoofdredacteur van een concurrerend voetbalblad moet interviewen, of een voetballer / trainer / clubvoorzitter die zich heel negatief over VI heeft uitgelaten, dan zou Derksen daar ook ongemakkelijk zitten.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Woensdag geeft JD een lesje journalistiek aan Wilfred Sjenee.
Je mag al blij zijn dat een paralympier knieen heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze puntige knieën heeft.
Dan maar hopen dat Veenstra te gast is.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Johan Derksen is niet actief ergens bij betrokken; die is journalist van beroep. Stel dat Johan Derksen daar de hoofdredacteur van een concurrerend voetbalblad moet interviewen, of een voetballer / trainer / clubvoorzitter die zich heel negatief over VI heeft uitgelaten, dan zou Derksen daar ook ongemakkelijk zitten.
Oh, ik dacht een buikspreekpop met het stemmetje van Andries die onder de tafel zit.quote:
'The War on Cancer heeft niks opgeleverd"quote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is dan wel weer de slechtste vergelijking ooit.
En ook niemand die hem daar tegenspreektquote:
Zo'n voetbalblad is tegenwoordig nauwelijks meer journalistiek te noemen, zaakwaarnemers en familieleden bepalen wat er in de interviews staat. Johan buigt voor de commercie want hij moet de oplagecijfers aan zijn Raad van Comissarissen uitleggen. En als uit de marktonderzoeken blijkt dat de lezers leverworst op de kuffer willen doet hij dat.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Johan Derksen is niet actief ergens bij betrokken; die is journalist van beroep. Stel dat Johan Derksen daar de hoofdredacteur van een concurrerend voetbalblad moet interviewen, of een voetballer / trainer / clubvoorzitter die zich heel negatief over VI heeft uitgelaten, dan zou Derksen daar ook ongemakkelijk zitten.
Lambiekje is ontmaskerd!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
'The War on Cancer heeft niks opgeleverd"
Gewoon echt een volslagen lamlul.quote:
Hehe die zat toch ook aan de snoepjes?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Kraaijenhof was de trainer van die gekke Nelli.
Niet meer dan de normale wetenschappelijke ontwikkelingquote:
En hij is toch meerdere malen in direct verband gebracht met het verstrekken van dopingquote:Op maandag 15 juli 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
Kraaijenhof was de trainer van die gekke Nelli.
marcodej is al om.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen om CDA'ers te paaien. Het werkt wel.
Jij bent handig met het achterhalen van die MP4'tjes van RTL toch? Heb jij die van TDJ vandaag?quote:
Dat is een leuke zijsprong, maar niet zo relevant voor zijn rol als gastpresentator bij KvdB. Daar zit hij toch gewoon als voetbaljournalist en boegbeeld van VI; ongeacht of VI goed of slecht is.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n voetbalblad is tegenwoordig nauwelijks meer journalistiek te noemen, zaakwaarnemers en familieleden bepalen wat er in de interviews staat. Johan buigt voor de commercie want hij moet de oplagecijfers aan zijn Raad van Comissarissen uitleggen. En als uit de marktonderzoeken blijkt dat de lezers leverworst op de kuffer willen doet hij dat.
Wij van WC Eendquote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hij is toch meerdere malen in direct verband gebracht met het verstrekken van doping
Dan hebben we geen Knevel en van den Brink meerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Ereinion het volgende:
Mijn oproep is om geen gristenen meer op tv te laten zien.
Bij deze deel ik je mee dat De Mart je voor deze zonde nog zal laten boeten.quote:
Gewoon 2 uur Mart uitzendenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan hebben we geen Knevel en van den Brink meer
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij deze deel ik je mee dat De Mart je voor deze zonde nog zal laten boeten.
Hij doet het wel redelijk inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is meneer Bos een verademing zeg, ten opzichte van Andries Knevel.
Tamelijk briljant toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Staaij roept bij deze op tot het stoppen van oproepen doen.
Dit was de laatste.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Staaij roept bij deze op tot het stoppen van oproepen doen.
Ook geen Wouter Bos meer, trouwens. Die is geloof ik ook gereformeerd, of iets dergelijks.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan hebben we geen Knevel en van den Brink meer
Hij is veel scherper, meer aanwezig, meer persoonlijkheid en stelt duidelijkere vragen jaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is meneer Bos een verademing zeg, ten opzichte van Andries Knevel.
Alsof Knevel niet een bepaald gedachtegoed vertegenwoordigd.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Wouter Bos als medepresentator is trouwens een ramp... zet daar toch geen politici neer die een bepaald gedachtengoed vertegenwoordigen...
Wel ontzettend gekleurd... al is Knevel dat natuurlijk ookquote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij is veel scherper, meer aanwezig, meer persoonlijkheid en stelt duidelijkere vragen ja
Itt tot de onpartijdige Knevel bedoel je?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Wouter Bos als medepresentator is trouwens een ramp... zet daar toch geen politici neer die een bepaald gedachtengoed vertegenwoordigen...
Ja dat bedacht ik me net ookquote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Knevel niet een bepaald gedachtegoed vertegenwoordigd.
ik ben nu mobiel maar check rtl.ksya.netquote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij bent handig met het achterhalen van die MP4'tjes van RTL toch? Heb jij die van TDJ vandaag?
Dat hoeft op zich geen bezwaar te zijn, alleen moet je dan geen PvdA-onderwerpen gaan bespreken. Hij kan best, zoals nu, een gesprek met Van der Staaij voeren.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Gasten luisteren ook daadwerkelijk naar hem inplaats van ongeïnteresseerd om zich heen te kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij is veel scherper, meer aanwezig, meer persoonlijkheid en stelt duidelijkere vragen ja
Die kan zich geen enkele uitzending inhouden om over zijn geloof te beginnen idd...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Knevel niet een bepaald gedachtegoed vertegenwoordigd.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kinderen moet je vooral tegen politici beschermen.
twitter:woukevscherrenb twitterde op maandag 15-07-2013 om 23:50:07Heeft @keesvdstaaij zijn kinderen laten vaccineren? Zou ik best willen weten reageer retweet
Wauke pollepelquote:Op maandag 15 juli 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen de regels, maar toch. Een tweet van Wouke. Het gaat om de inhoudtwitter:woukevscherrenb twitterde op maandag 15-07-2013 om 23:50:07Heeft @keesvdstaaij zijn kinderen laten vaccineren? Zou ik best willen weten reageer retweet
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen de regels, maar toch. Een tweet van Wouke. Het gaat om de inhoudtwitter:woukevscherrenb twitterde op maandag 15-07-2013 om 23:50:07Heeft @keesvdstaaij zijn kinderen laten penetreren? Zou ik best willen weten reageer retweet
Moet hij ook eens tegen de dominee in zijn zwarte kousenkerk zeggen.quote:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andre Rieu.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Johan mag dus ook een gast meenemen.
Neem alsjeblieft Wilfred Genee mee.
Dries.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
Welke Bluesartiest zal Derksen meenemen?
Danny Veraquote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
Welke Bluesartiest zal Derksen meenemen?
Zal wel iemand uit de muziek zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Johan mag dus ook een gast meenemen.
Neem alsjeblieft Wilfred Genee mee.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft Danny van Poppel haar ping al?
Heeft ze wel proberen te geven maar haar hand schoot continue van de toetsenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Serieus Doutzen isquote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Komt ze uit Friesland? Doutzen praat net zo
Zal wel niet, ze ziet er niet echt uit als Doutzen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
En net zo mooiquote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Doutzen praat ook zo sloom en monotoon ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
Ik denk dat IQ een sterkere gemeenschappelijke factor is dan geografische lokalisatie.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
quote:
quote:
Daar zitten de stoutste.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ureterp, dat is zo'n gereformeerd bolwerk
binnenkant van je oogjes bekijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat gaan we nu lookeren ? Ik val in een zwart gat.
Morgen weer ouderwets raden " Welke man (of vrouw) gaat mee naar de boot??"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef alors het volgende:
Vera zal vast net als haar naamgenoot vrouwen naar de boot slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |