Iedereen wil niet in de onderste regionen verkeren, en niemand wil onwaarheden horen en iedereen wil de feiten wel even sturen, over de mail.quote:
De skippers van de Kameleon Bau en Lauquote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
'Wouter, ik en Diderik'
Het zou de naam van een klassiek jongensboek kunnen zijn.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen wil niet in de onderste regionen verkeren, en niemand wil onwaarheden horen en iedereen wil de feiten wel even sturen, over de mail.
Hij zet Tijs een spiegel voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Wouter heeft van tevoren goed op zijn poephoofd getraind
Jij kijkt ook alles trouwens.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zet Tijs een spiegel voor.
Wouter heeft ook wel iets meer verstand van economie dan de telegraaf meneer.quote:
Daar kon zijn opa alles over vertellen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet ik bij Paul Jansen altijd aan de SS denken?
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Wouter heeft van tevoren goed op zijn poephoofd getraind
Minachting vd kijker.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Wouter heeft een dikke pukkel, wel 3 zelfs.
Ik sta juist al een week niet in de dagcijfers!quote:
Misschien zijn Andries en poephoofd bij ander licht ook een stuk knapperquote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Wouter heeft een dikke pukkel, wel 3 zelfs.
Je probeert ons gewoon een mes in de rug te steken.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo rullevant.
Ik ben hier te moe voorik ga slapen.
Als ze straks met een jasje gooit, is het dan een Hansie Hansie imitatie of een spasme?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Alayda vragen om wat zij er van vindt.
Meestal haak ik na Martie af.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta juist al een week niet in de dagcijfers!
Maar topshows als TdJ, Martshow en K&vdB wil ik niet missen.
Mag je dat zeggen ?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees van der Staaij is een rare jongen, om het zo maar te zeggen.
Zou hij ingeënt zijn?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees van der Staaij is een rare jongen, om het zo maar te zeggen.
Hansie Hansie Imitatie is het zelfde als een spasme.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze straks met een jasje gooit, is het dan een Hansie Hansie imitatie of een spasme?
Hij is er iig eerlijk over.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef Be-Smart het volgende:
Die Telegrafert doet niet eens aan de schijn van onafhankelijke journalistiek.
Wat Andries met zijn handen doet is uniek.quote:
Hans is Hans.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hansie Hansie Imitatie is het zelfde als een spasme.
Mevrouw Knevel onderstreept die stelling.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat Andries met zijn handen doet is uniek.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hans is altijd zichzelf, ook als hij trek heeft. Een Rob Harmeling heeft op sommige momenten gewoon een hap van een lekkere reep Snickers nodigquote:
Andries Knevelquote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze voelde het natuurlijk al aankomenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
We missen nog Karina die het volledig verkeerd raadt.
Die is in slaap gevallen voor de TV.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dat de reden is dan kun je nog wel een paar mensen uitnodigen ja.quote:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
De vraag voor ons.... Zouden we haar doen, of lijkt ze net te veel op claudia ?
Eens
Oneens
Een keertje dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
De vraag voor ons.... Zouden we haar doen, of lijkt ze net te veel op claudia ?
Eens
Oneens
Nee idd, maar die redactie zat sowieso te slapen vandaagquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
De NOS had hier toch geen beelden van?
Mart is Mart.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens Mart bestaan deze beelden niet, dus ik kijk er niet naar.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
De NOS had hier toch geen beelden van?
Zijn ze al klaar dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef OProg het volgende:
Waarom gaat het nu niet over de wereldtop atletiek die gewoon keihard gepakt is dit weekeinde?
Deze rebus gaat haar vast beter af.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag geeft JD een lesje journalistiek aan Wilfred Sjenee.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hmmmm.... ik weet het niet hoor, met die gastpresentator.
Het is niet dat Bos niet kan presenteren, maar het voelt een beetje ongemakkelijk als die Telegraaf-journalist daar loopt te oreren over Samsom en over het kabinet, terwijl Bos natuurlijk een voorganger van Samsom is en één van de formateurs van het kabinet.
Volgens mij moet je gastpresentatoren geen interviews laten doen die zo dicht bij hun eigen werkzaamheden staan.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze rebus gaat haar vast beter af.Johanespresso Vermeer, die is makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |