Iedereen wil niet in de onderste regionen verkeren, en niemand wil onwaarheden horen en iedereen wil de feiten wel even sturen, over de mail.quote:
De skippers van de Kameleon Bau en Lauquote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
'Wouter, ik en Diderik'
Het zou de naam van een klassiek jongensboek kunnen zijn.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen wil niet in de onderste regionen verkeren, en niemand wil onwaarheden horen en iedereen wil de feiten wel even sturen, over de mail.
Hij zet Tijs een spiegel voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Wouter heeft van tevoren goed op zijn poephoofd getraind
Jij kijkt ook alles trouwens.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zet Tijs een spiegel voor.
Wouter heeft ook wel iets meer verstand van economie dan de telegraaf meneer.quote:
Daar kon zijn opa alles over vertellen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet ik bij Paul Jansen altijd aan de SS denken?
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
Wouter heeft van tevoren goed op zijn poephoofd getraind
Minachting vd kijker.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Wouter heeft een dikke pukkel, wel 3 zelfs.
Ik sta juist al een week niet in de dagcijfers!quote:
Misschien zijn Andries en poephoofd bij ander licht ook een stuk knapperquote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Wouter heeft een dikke pukkel, wel 3 zelfs.
Je probeert ons gewoon een mes in de rug te steken.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo rullevant.
Ik ben hier te moe voorik ga slapen.
Als ze straks met een jasje gooit, is het dan een Hansie Hansie imitatie of een spasme?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Alayda vragen om wat zij er van vindt.
Meestal haak ik na Martie af.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sta juist al een week niet in de dagcijfers!
Maar topshows als TdJ, Martshow en K&vdB wil ik niet missen.
Mag je dat zeggen ?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees van der Staaij is een rare jongen, om het zo maar te zeggen.
Zou hij ingeënt zijn?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees van der Staaij is een rare jongen, om het zo maar te zeggen.
Hansie Hansie Imitatie is het zelfde als een spasme.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze straks met een jasje gooit, is het dan een Hansie Hansie imitatie of een spasme?
Hij is er iig eerlijk over.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:26 schreef Be-Smart het volgende:
Die Telegrafert doet niet eens aan de schijn van onafhankelijke journalistiek.
Wat Andries met zijn handen doet is uniek.quote:
Hans is Hans.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hansie Hansie Imitatie is het zelfde als een spasme.
Mevrouw Knevel onderstreept die stelling.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat Andries met zijn handen doet is uniek.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De rebus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |